niet jong genoeg om te trainenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:01 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Net niet. Waarschijnlijk heeft hij nog jonge defs, dus hoeft hij helemaal niets om te gooien. Alleen de manier van wedstrijden spelen wordt anders.
De 3 stekrste defs in de zondagwedstrijd, 5 andere deftrainees in de woensdagwedstrijd.
Ik zou eerst maar ff lezen wat RealBizkit666 zegt. Ik heb ook het gevoel dat dat het beste is voor je team op dit moment maar ik wilde niet meteen alles overhoop gooien.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:59 schreef Tiggerqman het volgende:
Dank jullie wel.. zal de jonge verdedigers verkopen, en daar waardige oudere defs voor halen.. Gooi ik er een aantal oude mids uit en zal daarop wat gaan verjongen... Verder moet ik er nog even over nadenken haha. Moet trouwens nu weer aan de studie want moet slagen voor mijn Bachelor dit jaar
Hmm, bij 1 wellicht de toevoeging: misschien pas ná de training listen omdat anders eens tijging niet vermeld wordt op de zoekpagina.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:01 schreef FrituurVetPet het volgende:
Ik kan morgen deze speler promoveren:
Defending:
6/86/6
passable (max passable)
Playmaking:
6/8
passable (max passable)
Ik wacht zijn salaris nog af maar ik denk dat hij wel eens hoog kan zitten, ik weet uiteraard nooit of dat in playmaking of defending is. Ik heb nog een andere speler, die afgelopen vrijdag gepopt is naar excellent PM (met passen op passable en +2 trainingen minimaal in passen erbij)
De jeugdspeler is overigens morgen promoveerbaar en speelt morgen sowieso vanwege een blessure van een midje.
De jeugdspeler is morgen 17j0d en de gepopte speler 18j5d. Zal ik:
1) Jeugdspeler morgen laten spelen EN listen zodat hij zaterdag afloopt, zo ja? hoe laat?
2) Jeugdspeler morgen laten spelen, huidige speler listen ondanks zijn +2 minimaal in passen en de jeugdspeler verder optrainen?
3) Wellicht iemand hier interesse in een 17j0d redelijk PM redelijk def, en zo ja, voor hoeveel?
4) voor hoeveel gaat die redelijk redeijk er uberhaupt uit, 200k?
Met al die engelse stats (en al dat +2 en andere trainings info) er tussen door word t er voor mij niet logischer op en lastiger om een goed antwoord te kunnen geven. Om toch nog iets zinnigs te zeggen :quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:07 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Hmm, bij 1 wellicht de toevoeging: misschien pas ná de training listen omdat anders eens tijging niet vermeld wordt op de zoekpagina.
Ik vind het alle 2 erg leuke trainies en stem voor optie 3! Een andere trainie verkopen. Als ik echt kiezen moet dan zou ik die 17 jarige vanavond listen. dan loopt ie af met 17j en 3d Tenzij je genoeg spul hebt lopen om een A trainie later te vervangen en je die 17 jarige nog op niveau kan krijgen voor hij naar je A team gaat\moet. Dan kan je die 18 jarige verkopen maar dat vind ik eigenlijk nogal zonde.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:15 schreef FrituurVetPet het volgende:
Speler 1:
Morgen 17j0d redelijk positiespel, redelijk verdedigen. Speelt morgen sowieso vanwege een winger blessure.
Speler2:
18j5d uitstekend positiespel (afgelopen vrijdag gepopt), redelijk passen (hij is niet in mijn bezit gestegen in passen en ik heb hem al twee passen trainingen gegeven)
Optie1: Speler 1 na de training van vrijdag listen, speler 2 behouden
Optie 2: Speler 2 morgen listen zodat hij zaterdag afloopt, speler 1 morgen op CM positie zetten en daar houden ipv speler 2
optie3: speler 1 morgen meteen listen, speler 2 behouden voor CM positie trainee en een random speler morgen op de winger zetten voor de blessure.
Andere trainees verkopen betekent ook allemaal verloren training.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:35 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik vind het alle 2 erg leuke trainies en stem voor optie 3! Een andere trainie verkopen. Als ik echt kiezen moet dan zou ik die 17 jarige vanavond listen. dan loopt ie af met 17j en 3d Tenzij je genoeg spul hebt lopen om een A trainie later te vervangen en je die 17 jarige nog op niveau kan krijgen voor hij naar je A team gaat\moet. Dan kan je die 18 jarige verkopen maar dat vind ik eigenlijk nogal zonde.
Dan is dat geen optie.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:37 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Andere trainees verkopen betekent ook allemaal verloren training.
Je mag m ook vanavond al listen! Al zou ik m niet opstellen. De kans op een blessure is aanwezig en dan verkoop je m straks voor een habbekrats.quote:Maar je bedoelt dus speler 1 morgen listen, NIET laten spelen, en een random speler op de plaats zetten van de geblesseerde winger?
Ik kan hem niet vanavond listen, hij is 16j111dquote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan is dat geen optie.
[..]
Je mag m ook vanavond al listen! Al zou ik m niet opstellen. De kans op een blessure is aanwezig en dan verkoop je m straks voor een habbekrats.
Dat wist ik even niet meerquote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:50 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik kan hem niet vanavond listen, hij is 16j111d
Ik sla mijn keuring over als je t niet erg vind.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:50 schreef TheVulture het volgende:
Een naam-topic
Wie wil er allemaal gekeurd worden?
Je kunt alle persoonlijkheden van Nico en Possie wel keuren. Dan ben je wel een jaartje zoet.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:50 schreef TheVulture het volgende:
Een naam-topic
Mits het daarbij blijft...quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:50 schreef TheVulture het volgende:
Een naam-topic
Morgen listen, laten spelen en hopen dat die popt vrijdag.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat wist ik even niet meer
Dan morgenavond listen en niet laten spelen.
[..]
Maar als hij dan popt zie je dat alleen op de spelerspagina, niet op de zoekpagina. Dat kost geld.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:56 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Morgen listen, laten spelen en hopen dat die popt vrijdag.
Ik weet niet of ze jou al een keer in reallife hebben gezien, maar in that case: je zult wel aanleg hebbenquote:
speler 1 meteen listen en niet laten spelen ivm kans op een blessure..quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:15 schreef FrituurVetPet het volgende:
Speler 1:
Morgen 17j0d redelijk positiespel, redelijk verdedigen. Speelt morgen sowieso vanwege een winger blessure.
Speler2:
18j5d uitstekend positiespel (afgelopen vrijdag gepopt), redelijk passen (hij is niet in mijn bezit gestegen in passen en ik heb hem al twee passen trainingen gegeven)
Optie1: Speler 1 na de training van vrijdag listen, speler 2 behouden
Optie 2: Speler 2 morgen listen zodat hij zaterdag afloopt, speler 1 morgen op CM positie zetten en daar houden ipv speler 2
optie3: speler 1 morgen meteen listen, speler 2 behouden voor CM positie trainee en een random speler morgen op de winger zetten voor de blessure.
sommige wel ja, maar voor zover ik weer ben ik nooit diegene met potentiequote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze jou al een keer in reallife hebben gezien, maar in that case: je zult wel aanleg hebben
ik voel me graag belangrijk en ik vind het geil dat jullie elke keer mijn naam noemen enzo.. Maar mannenliefde is toch echt niets voor mij..quote:
je vindt het geil dat wij als mannen elke keer je naam noemen, maar mannenliefde is niks voor jou?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:00 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik voel me graag belangrijk en ik vind het geil dat jullie elke keer mijn naam noemen enzo.. Maar mannenliefde is toch echt niets voor mij..
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:01 schreef MrMoon het volgende:
[..]
je vindt het geil dat wij als mannen elke keer je naam noemen, maar mannenliefde is niks voor jou?
Dat is toch ook al lang niet meer...quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:56 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Maar als hij dan popt zie je dat alleen op de spelerspagina, niet op de zoekpagina. Dat kost geld.
jaquote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:01 schreef MrMoon het volgende:
[..]
je vindt het geil dat wij als mannen elke keer je naam noemen, maar mannenliefde is niks voor jou?
Echt waar? Een winger die ik een tijd terug kocht stond als goed PM op de zoekpagina maar hij bleek excellent te zijn op zijn spelerspagina, gekocht voor slechts 125k.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:05 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat is toch ook al lang niet meer...
quote:The information given in the list below might have a delay of a couple of minutes, and may not reflect form/skill changes that have occurred since the player was listed. The information given on the details of a player is always correct and up-to-date.
Ik denk niet dat ik hem ga laten spelen. Ik ga hem listen morgen rond een uur of 6-7 zodat hij lekker in het wedstrijd weekend valt, voor 100k. Als er geen bidwar komt tot 300k+ kan ik hem zelf terug kopen.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:12 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit met de nieuwe transferlijst aangepast was...
ben ik nu opeens niet goed genoeg meer!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:19 schreef Flappekz het volgende:
Nee, ik denk niet dat Nico een potentieeltje voor je is, Vullie. Probeer MrMoon anders eens
Je lijkt wel een wijfquote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:20 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ben ik nu opeens niet goed genoeg meer!
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:19 schreef Flappekz het volgende:
Nee, ik denk niet dat Nico een potentieeltje voor je is, Vullie. Probeer MrMoon anders eens
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:19 schreef Flappekz het volgende:
checkquote:
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:57 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik stel me echter niet beschikbaar voor je vleeschkeuring
ik weet niet wat je met possie hebt afgesproken, maar bij mijn weten is de meet de 25stequote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dan moet ik mensen gaan dwingen, eerstvolgende meet is de 23e juli toch?
Met supporter krijg je daar toch automatisch bericht van?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:47 schreef FrituurVetPet het volgende:
Is er een manier om een alert in te stellen als een oud-speler wordt getransferlist?
Ik niet, hij staat alleen op mn lopende transfers pagina, maar zag dat pas toen ik er toevallig keek.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:53 schreef foetre het volgende:
[..]
Met supporter krijg je daar toch automatisch bericht van?
nee..quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:53 schreef foetre het volgende:
[..]
Met supporter krijg je daar toch automatisch bericht van?
Volgens mij alleen gebookmarkte spelersquote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:37 schreef foetre het volgende:
[..]
Mischien dan alleen met oud jeugdspelers want ik kreeg er vanochtend wel een melding van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |