jaquote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:01 schreef MrMoon het volgende:
[..]
je vindt het geil dat wij als mannen elke keer je naam noemen, maar mannenliefde is niks voor jou?
Echt waar? Een winger die ik een tijd terug kocht stond als goed PM op de zoekpagina maar hij bleek excellent te zijn op zijn spelerspagina, gekocht voor slechts 125k.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:05 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat is toch ook al lang niet meer...
quote:The information given in the list below might have a delay of a couple of minutes, and may not reflect form/skill changes that have occurred since the player was listed. The information given on the details of a player is always correct and up-to-date.
Ik denk niet dat ik hem ga laten spelen. Ik ga hem listen morgen rond een uur of 6-7 zodat hij lekker in het wedstrijd weekend valt, voor 100k. Als er geen bidwar komt tot 300k+ kan ik hem zelf terug kopen.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:12 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit met de nieuwe transferlijst aangepast was...
ben ik nu opeens niet goed genoeg meer!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:19 schreef Flappekz het volgende:
Nee, ik denk niet dat Nico een potentieeltje voor je is, Vullie. Probeer MrMoon anders eens
Je lijkt wel een wijfquote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:20 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ben ik nu opeens niet goed genoeg meer!
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:19 schreef Flappekz het volgende:
Nee, ik denk niet dat Nico een potentieeltje voor je is, Vullie. Probeer MrMoon anders eens
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:19 schreef Flappekz het volgende:
checkquote:
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:57 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik stel me echter niet beschikbaar voor je vleeschkeuring
ik weet niet wat je met possie hebt afgesproken, maar bij mijn weten is de meet de 25stequote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dan moet ik mensen gaan dwingen, eerstvolgende meet is de 23e juli toch?
Met supporter krijg je daar toch automatisch bericht van?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:47 schreef FrituurVetPet het volgende:
Is er een manier om een alert in te stellen als een oud-speler wordt getransferlist?
Ik niet, hij staat alleen op mn lopende transfers pagina, maar zag dat pas toen ik er toevallig keek.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:53 schreef foetre het volgende:
[..]
Met supporter krijg je daar toch automatisch bericht van?
nee..quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:53 schreef foetre het volgende:
[..]
Met supporter krijg je daar toch automatisch bericht van?
Volgens mij alleen gebookmarkte spelersquote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:37 schreef foetre het volgende:
[..]
Mischien dan alleen met oud jeugdspelers want ik kreeg er vanochtend wel een melding van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |