Respect hè. Zelfs een single van de Poco Loco Gangquote:
Lekker aan de drugs?quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:01 schreef LastRequest het volgende:
Succes IB!
Ik heb medicijnen voor m'n hand maar ik ben er zo slaperig van![]()
Val hier telkens in slaap, gelukkig nog niemand die het gemerkt heeft
Das wel een konijn die van uitbreken houdt of niet?quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:09 schreef morgane het volgende:
Ik net bij 'm konijn kijken...was ze blijkbaar onder d'r hekje doorgekropen. Ik vond haar dus met haar koppie in de bus met voernu toch maar iets verzinnen om dat hek vast te zetten.
Ja top!quote:
Pas er mee begonnen soms? Meestal trekt dat na een paar dagen wel wat bij.quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:13 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ja top!
Valt op zich wel mee, maar die suf- en moeheid is niet handig
Serieus, dat is nog een kleine selectie van de foutheid die mijn cd collectie heetquote:Op woensdag 17 juni 2009 12:42 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Respect hè. Zelfs een single van de Poco Loco Gang
Ja gisteren, maar tis niet handig want ik hoef (in eerste instantie) ook maar een week, en net nu komt het niet uitquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Pas er mee begonnen soms? Meestal trekt dat na een paar dagen wel wat bij.
ze willen jou gewoon buiten houden en moeten op zoek naar iets waaruit blijkt dat dat magquote:Op woensdag 17 juni 2009 11:44 schreef Mikkie het volgende:
Ik moest laatst m'n collegekaart laten zien (en hij werd ook uitgebreid bestudeerd) toen ik naar een studentenfeestje (A-feest) wilde. Die knakker dat echt dat ik 30 was ofzo.
ben je er uberhoupt wel fulltime geweestquote:Op woensdag 17 juni 2009 11:17 schreef LastRequest het volgende:
Overigens is morgen m'n laatste officiele stagedag![]()
Vet raar.. ik ben hier daarna nog wel om dingen af te maken enzo, maar hoef er niet fulltime te zijn
ik las van onder naar boven terug, en wist al meteen waar deze opmerking over móest gaanquote:Op woensdag 17 juni 2009 10:58 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Och, breinaalden zijn niet zo duur
Iddquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Das wel een konijn die van uitbreken houdt of niet?
Is dit een grapje?quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:05 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ben je er uberhoupt wel fulltime geweest?
Ik begrijp nooit dat ze die deadlines in dezelfde periode plannen als de tentamens...quote:
haha... mijne heeft niet echt een deadline: officiele deadline: voor 17 augustus alles inleveren mag: voor 9 juli inleveren ....maar wil het graag afhebben voordat ik hier wegga is :29 juni en wil graag dat mijn supervisor er nog even naar kijkt is voor: 22 juniquote:Op woensdag 17 juni 2009 15:04 schreef CyCly het volgende:
[..]
Ik begrijp nooit dat ze die deadlines in dezelfde periode plannen als de tentamens...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |