prima.. verhuizen was rampzaligquote:
Vertel anders ffquote:Op woensdag 17 juni 2009 10:24 schreef Californium het volgende:
[..]
prima.. verhuizen was rampzaligen grappig
![]()
Nee. Ik heb van de zomer een her die ik dan sowieso ga binnentikken door er wél tijd in te stekenquote:
ik wilde eerst met 2 vriendinnen naar cloverfield,quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:27 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Vertel anders ff
En de bios op '44 is op zich ook niets mis mee
En terecht, CGI monsters die New York terroriseren zijn veels te eng voor 15 jarige meisjesquote:Op woensdag 17 juni 2009 10:32 schreef SLP_ het volgende:
[..]
ik wilde eerst met 2 vriendinnen naar cloverfield,
en eentje was toen nog 15. vroeg die doos aan de kassa onze legitimitatie.
werden we gewoon geweigerd
Aai.gifquote:Op woensdag 17 juni 2009 10:35 schreef Yashaaaaa het volgende:
Bluh, ik haat tentamenzenuwen, gelukkig de laatste voorlopigEn ik weet gewoon dat ik goed geleerd heb en alles heb doorgenomen, dus waarom dan zo zenuwachtig en onzeker erover
Ieuw, communicerenquote:Op woensdag 17 juni 2009 10:48 schreef HostiMeister het volgende:
Nog beter, praat gewoon met elkaar, jullie zitten waarschijnlijk toch naast elkaar![]()
Ja ach, ik verwacht dan ook dat jullie getrouwd zijn voordat Yash uit Italie terug komtquote:
Trouwen?quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:52 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja ach, ik verwacht dan ook dat jullie getrouwd zijn voordat Yash uit Italie terug komt
Quote for future referencequote:Op woensdag 17 juni 2009 10:54 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Trouwen?Nog ff niet dacht ik zo
ja echt belachelijkquote:Op woensdag 17 juni 2009 10:35 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En terecht, CGI monsters die New York terroriseren zijn veels te eng voor 15 jarige meisjes
Wacht maar, dan is ze op de bruiloft van MoBlo geweest en, *BOOM* dan heeft ze het te pakken voor je het weet is ze ineens zwanger en einde life as you knew it.quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:54 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Wel schattig, ik kan me niet eens herinneren de laatste keer dat ik ergens geweigerd ben om mijn leeftijdquote:Op woensdag 17 juni 2009 10:55 schreef SLP_ het volgende:
[..]
ja echt belachelijkhet journaal is nog enger dan dat
Och, breinaalden zijn niet zo duurquote:Op woensdag 17 juni 2009 10:56 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wacht maar, dan is ze op de bruiloft van MoBlo geweest en, *BOOM* dan heeft ze het te pakken voor je het weet is ze ineens zwanger en einde life as you knew it.
Owquote:Op woensdag 17 juni 2009 10:54 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Moblo gooit vast ook dr boeket naar Yashquote:Op woensdag 17 juni 2009 10:56 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wacht maar, dan is ze op de bruiloft van MoBlo geweest en, *BOOM* dan heeft ze het te pakken voor je het weet is ze ineens zwanger en einde life as you knew it.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:59 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Moblo gooit vast ook dr boeket naar Yash
Ik moest me zondag legitimeren voor sigaretten
Ik ben 23
Moblo en bloemenquote:Op woensdag 17 juni 2009 10:59 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Moblo gooit vast ook dr boeket naar Yash
Ik moest me zondag legitimeren voor sigaretten
Ik ben 23
Zoals het hoortquote:Op woensdag 17 juni 2009 10:58 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Och, breinaalden zijn niet zo duur
ja normaal worden we nooit geweigerd ergens dus we stonden daar ook echt vanquote:Op woensdag 17 juni 2009 10:58 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wel schattig, ik kan me niet eens herinneren de laatste keer dat ik ergens geweigerd ben om mijn leeftijd
Alhoewel ik blijkbaar bepaalde kroegen niet binnen mag hier in Nimma, maar dat heeft dan weer andere redenen
Hang je nog steeds met 15 jarige meisjes dan?quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:01 schreef SLP_ het volgende:
[..]
ja normaal worden we nooit geweigerd ergens dus we stonden daar ook echt van![]()
en sindsdien gaan we maar gewoon in wijchen naar de bios, daar doen ze tenminste niet moeilijk
neequote:Op woensdag 17 juni 2009 11:04 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hang je nog steeds met 15 jarige meisjes dan?
quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:09 schreef SLP_ het volgende:
[..]
neemaar als je interesse hebt in 15jarige meisjes moet je ff naar mn school toelopen, daar zijn een boel van die 15jarige dozen
Whiskeyquote:Op woensdag 17 juni 2009 11:09 schreef Californium het volgende:
ik hoefde me van de week eindelijk eens niet de identificeren toen ik whiskey kocht..... niet dat dat vaak gevraagd wordt, maar hier is de regel.. zie je er jonger uit dan 21 dan wordt om je id gevraagd.. Op 1 of andere manier wel leuk dat ik 20 ben en niet altijd om gevraagd wordt
Glenfiddichquote:Op woensdag 17 juni 2009 11:14 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
WhiskeyWat voor 'n?
Maar jij ziet er dan ook een stukje ouder uit dan je eigenlijk bent![]()
Wel tof dat de verhuizing zo soepeltjes is verlopen zeg
Nee, niet mijn leeftijdsklasse, ik ga meer voor de meiden die er uit zien als 25 en in het echt 20 zijn ofzoquote:Op woensdag 17 juni 2009 11:09 schreef SLP_ het volgende:
[..]
neemaar als je interesse hebt in 15jarige meisjes moet je ff naar mn school toelopen, daar zijn een boel van die 15jarige dozen
Wie heb je een fles glenn gestuurd danquote:Op woensdag 17 juni 2009 11:18 schreef Californium het volgende:
[..]
Glenfiddichals cadeau.. die grote kans al niet meer in uk is maar in Nijmegen bijna is aangekomen
En klopt..soms is dat wel makkelijk
en klopt idd jah
soepeltjes
IK zie er niet uit als 25quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:18 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nee, niet mijn leeftijdsklasse, ik ga meer voor de meiden die er uit zien als 25 en in het echt 20 zijn ofzo
Wie zegt dat ik het over jou heb, babequote:Op woensdag 17 juni 2009 11:22 schreef Californium het volgende:
[..]
IK zie er niet uit als 25wat een belediging
![]()
![]()
En cadeau voor mijn huisgenootje en laat m met rust
heeeeeequote:Op woensdag 17 juni 2009 11:25 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik het over jou heb, babe
[......] eens even gaan lastigvallen dus
Naam weghalen? Ja sure hoorquote:Op woensdag 17 juni 2009 11:28 schreef Californium het volgende:
[..]
heeeeee![]()
en doe maar niet dusen kun je de naam weghalen enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |