quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:51 schreef bixister het volgende:
heeft die ook een lelijk sterretje?
wij zijn vanmorgen allemaal weer bij de tandarts geweest, olé!
nee van de carglass meneer moet je je sterretje laten vullenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:51 schreef bixister het volgende:
heeft die ook een lelijk sterretje?
wij zijn vanmorgen allemaal weer bij de tandarts geweest, olé!
rekeningen betaald?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:08 schreef Ticootje het volgende:
Zo ik ben weer online. En ik heb weer warm water. Gister heerlijk in een heet bad geweest, dat overigens binnen no-time gevuld was. (nieuwe cv)
ssssssssssssssssttttttttttttt heb het maar niet over Z@O...quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:07 schreef RockabeIIa het volgende:
ik zal maar niet het woord ziggo in den mondt nemen he?
Vicky, was jij daar inmiddels ook niet een expert van?
Ja hoor, dat zat wel goed, maar mn cv van 25 jaar oud gaf donderdag zomaar de geest.quote:
*afklopt* Ik heb godzijdank geen problemen met Ziggo (tot nu toe) alleen soms wat telefoonstoringen.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:07 schreef RockabeIIa het volgende:
ik zal maar niet het woord ziggo in den mondt nemen he?
Vicky, was jij daar inmiddels ook niet een expert van?
das wel irritant ja.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:02 schreef tessie het volgende:
Oh miss sly, irritant dat soort dingen he! Ik kan momenteel ook echt niet tegen zulke telefoongesprekken... hier hebben we een ruzie met de wehkamp, die het vertikken om gewoon een rekeningoverzicht te sturen en maar willen dat ik zomaar iets betaal, waarvan ik dus niet eens weet waar het voor is.... Word elke keer zo pissig van die mensen, dat nu mijn Lief het maar afhandeld hahaa
Nouhou... ik ben best liefquote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:52 schreef miss_sly het volgende:
die TTinderdaad verkeerde associaties
Pfff, net een 'fijn' gesprek gehad met Nuon. Wa tis dat toch een ongelofelijk k*t-bedrijf en ik heb er zakelijk zoveel mee te maken. Ik heb opgehangen, terwijl ze nog tegen me aan het praten wasWas het zo zat!
kom maar op hoorquote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:12 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Volgende week dinsdag m`n proefkapselNu nog ff oppas zoeken voor jongste
is dat niet zo'n lean mean grillin' machine?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:16 schreef RockabeIIa het volgende:
BBM... baarmoedermond... nee.. dat is het niet. Ik ga nadenken wat het wel is!
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:16 schreef RockabeIIa het volgende:
BBM... baarmoedermond... nee.. dat is het niet. Ik ga nadenken wat het wel is!
naja. toen waren ze op een irritante manier nog wel schattig. nu zijn ze enkel irritant. is wel vaker met kindsterretjes ben ik bang.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:58 schreef RockabeIIa het volgende:
ik denk bij lelijke sterretjes ook altijd aan de tweeling van Full House toen ze klein waren
Ik heb 2quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:18 schreef _Bar_ het volgende:
BBM, die mis is soms best wel, misschien toch maar eens kijken achter een andere....
hier vanmorgen weer gewekt door de bakker
Werk jij bij Nuon?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:14 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nouhou... ik ben best lief
Het giet hier van de lucht en het onweert. En mijn kind heeft projectweek en is het schoolplein aan het opknappen
O, en ik geloof ook geen barst van dat sterretjesverhaalZal ook wel een fraai effect geven als ze het weg laat laseren
Heb je witte sterren in plaats van blauwe.
ik heb eigenlijk alle keukenapperatuur in het oude huis laten staan.... dus in feite mag ik wel jankenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:20 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik heb 2een grote en een kleine.. en dan janken dat er niks in mn keukenkastjes past!
Ja! Laat dat ding es ff bleken ofzoquote:
Ik bekenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:23 schreef miss_sly het volgende:
Werk jij bij Nuon?
Ik was met deze doos zooo klaar, dat ik om een ander vroeg, een meerder, collega, whatever, en die kreeg ik niet. Dus toen zei ik dat ik dan later wel zefl zou terugbellen, want dat ik dan toch niet bij haar uit zou komen. Begon ze een grote mond op te zetten en toen heb ik opgehangen...na netjes "dag mevrouw' gezegd te hebben
Het stoom kwam me echt uit de oren, maar het probleem is dus nog niet opgelost...wat doe je eraan, nog maar 2,5 dag werken
wij hebben al jaren ziggo, nou ja voor die tijd was het multikabel en zo maar t is goed en blijft goed..quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:27 schreef Ca.ra het volgende:
Oh fijn he, helpdesks. Ik heb ook al heel veel vriendjes gemaakt bij Ziggo. Toen het nog @home was, was er niks aan de hand, maar tegenwoordig..... Vooral niet verhuizen!
Heb je iets te vertellen?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:41 schreef k_i_m het volgende:
Dat komt omdat ze mij niet in dienst hebben om de telefoon aan te nemen of hun personeel fatsoenlijk op te leiden.
en minstens voor 10 cent per minuut bovenop je normale telefoonkosten dan he!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:43 schreef Rewimo het volgende:
Volgens mij is al dat automatiseren en gedoe met keuzemenu's ook niet ideaal. Vroeger belde je een nummer, legde uit waar je voor belde en dan kreeg je de goede afdeling. Tegenwoordig moet je eerst 86 boodschappen met keuzemenu's aanhoren en als je dan eindelijk denkt dat je erdoorheen bent verbreken ze de verbinding omdat de wachtrij te lang is
van mij gaat er zo iets van 37% van mij verdwijnenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:47 schreef Chell het volgende:
Stout succes met afvallen! Kom je meekletsen in het dieetclubtopic in LIF?
Hier ook druk bezig. Reeds 7 kilo minder chellBest raar eigenlijk, dat een deel van je gewoon soort van "verdwijnt" haha.
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:36 schreef Ca.ra het volgende:
Overbuurman is inmiddels vertrokken, en er liggen allemaal gele snippertjes op de stoep
was ie boosquote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:36 schreef Ca.ra het volgende:
Overbuurman is inmiddels vertrokken, en er liggen allemaal gele snippertjes op de stoep
Ik heb al honderd leuke manieren te horen gekregen om hem terug te pakken, maar hoe verleidelijk ook....quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:39 schreef RockabeIIa het volgende:
ca.ra, je deur gaat zekers naar binnen open he?
Da's wel jammer eigenlijk....
Maar punaises dan, heb je wel es een doosje laten vallen?
Dat schijnt toch in te zijn? Je sterretje laten blekenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:14 schreef Rewimo het volgende:
O, en ik geloof ook geen barst van dat sterretjesverhaalZal ook wel een fraai effect geven als ze het weg laat laseren
Heb je witte sterren in plaats van blauwe.
Oiquote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:52 schreef Sugar het volgende:
![]()
![]()
Ik ontdekte gisteren op mijn werk dat we iets verkeerd hebben staan in de digitale nieuwsbrief (die naar 3000 mensen gaat). De prijs die vermeld staat is ¤ 10,-, maar het móest ¤ 12,50 zijn. Dus ik zei dat tegen de collega's die vandaag werken.
Sturen ze net -wederom naar ruim 3000 mensen- een rectificatie: "de prijs is niet ¤ 10,-, maar ¤ 8,50"
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:52 schreef Sugar het volgende:![]()
![]()
Ik ontdekte gisteren op mijn werk dat we iets verkeerd hebben staan in de digitale nieuwsbrief (die naar 3000 mensen gaat). De prijs die vermeld staat is ¤ 10,-, maar het móest ¤ 12,50 zijn. Dus ik zei dat tegen de collega's die vandaag werken.
Sturen ze net -wederom naar ruim 3000 mensen- een rectificatie: "de prijs is niet ¤ 10,-, maar ¤ 8,50"
![]()
![]()
![]()
ooowquote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:52 schreef Sugar het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De examinatoren en docenten hebben heel hard hun best gedaan om alle hapjes op te eten die avond, en twee weken later heeft ze een herkansing gekregenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:20 schreef miss_sly het volgende:
Ca.ra, wat sneu voor je moederhoe werd het opgelost?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@ BE; het is dus goed gekomen![]()
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
Gewoon storneren joh! Dan houden ze vanzelf op!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:52 schreef miss_sly het volgende:
En dan moet ik dadelijk ook nog bellen met Hotel Picollo over de hotelbonchequetoestand. Ik ben al 3 jaar bezig om het op te zeggen, en nu is er weer geld geincasseerd. Word er helemaal gek van!
quote:
haha, ja dat klinkt lekker simpel, maar dat is het niet.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:23 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Gewoon storneren joh! Dan houden ze vanzelf op!
Het kind niet, maar moeders had natuurlijk een zwemluier kunnen toepassen...quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:29 schreef PM-girl het volgende:
Ja vies he! Het arme kindje kon er natuurlijk ook niets aan doen en (een vreemde?) opa stond flink te scheppen uit het water en moeder alles uitspoelen, maar eigenlijk was er geen redden meer aan.
Dat klopt, volgens mij was dat niet het geval. Het was een ouder kind, 6 of 7 gok ik, maar misschien toch niet helemaal zindelijk.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:42 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Het kind niet, maar moeders had natuurlijk een zwemluier kunnen toepassen...
Bij ons in het zwembad hebben ze juist liever niet dat je zwemluiers gebruikt.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:42 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Het kind niet, maar moeders had natuurlijk een zwemluier kunnen toepassen...
Ik had in elk geval hier van tevoren (voorspellende gave denk ikquote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:45 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Bij ons in het zwembad hebben ze juist liever niet dat je zwemluiers gebruikt.
En die zitten bij de beentjes/pijpjes net zo strak als een zwembroekje, als daar poep tussenuit kan zou dat bij een zwemluier ook wel lukken hoor!![]()
![]()
Hahahaha!!!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:47 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Ik had in elk geval hier van tevoren (voorspellende gave denk ik)de duidelijk instructie gegeven: als je moet poepen moet je UIT het zwembad! Met als gevold dat hij elke 5 minuten luidkeels kwam melden dat hij NIET hoefde te POEPEN!
hier is t ook feest, met ziggo valt niet te internetten, (ben er nu via de buren) verbinding, weg, verbinding, wegquote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:09 schreef Vicky het volgende:
[..]
ssssssssssssssssttttttttttttt heb het maar niet over Z@O...
heb de laatste dagen geen problemen.. *afklopt* maar het is behoorlijk erg geweest..
En oeehh ais ik terugdenk aan het telefoongesprek van verleden week komt het stoom me weer uit mijn oren...
http://www.olahelland.net/giraffes/quote:My friend, Jørgen, doesn't believe I can collect one million hand drawn giraffes by 2011. I'm gonna prove him wrong. So far I've got 1770 giraffes, so I need 998 230 more! And I have 563 days left to get them.
Let's show Jørgen how amazing the internet is. Search is coming soon!
blech!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:42 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Spqannend Saffier!
Mijn kind heeft zojuist mijn witte salontafel helemaal bekrast met iets scherps
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:34 schreef Estrys het volgende:
Bah, ik hoor zojuist dat een kennis van mijn zus van vroeger is overleden..32 jaar. Ben er helemaal naar van
wat nou kinderen? Mijne zit er ook bij \O/quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:14 schreef Ynske het volgende:
Hier nog kinderen die Giraffes kunnen tekenen?
[..]
http://www.olahelland.net/giraffes/
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:38 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
wat nou kinderen? Mijne zit er ook bij \O/
[ afbeelding ]
mad props yo
Ben benieuwd, wordt vast ergquote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:15 schreef innepin het volgende:Ik heb het laatste half uur van m'n werkdag ook besteed aan het schetsen van een giraffe, maar hijs nog niet af
Ha niet mijn tekenskills te hoog inschatten hoorquote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:19 schreef moussy het volgende:
[..]
Ben benieuwd, wordt vast erg![]()
Die van mij is een 10 minuten krabbel, moet ook nog koken en zonog steeds dus
![]()
Vanzelfsprekendquote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:23 schreef huuphuup het volgende:
ik was van plan om een stick-figure sjraf te maken![]()
die moeten er ook zijn!
Jaahhhhhhhhhquote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:32 schreef Brighteyes het volgende:
Saffier!Whaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!! Is 't echt?
Wat goed zeg!
Ja, dat inrichten is niet zo moeilijk als je 40 meter verderop in precies hetzelfde huis gaat wonenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:08 schreef huuphuup het volgende:
Saffier woehoe!!!![]()
gefeliciteerd meid!
heb je het in gedachten al helemaal ingericht?
Voor een 10 minuten krabbel vind ik hem wel ergg leuk hoor!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:06 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik ga die van mij er ook heen slingeren
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:55 schreef Raissa het volgende:
[..]
Voor een 10 minuten krabbel vind ik hem wel ergg leuk hoor!
O, dat kan ik me helemaal voorstellen! Ik heb eigenlijk nog nooit iets verkocht op MP, alleen gekocht. En ik ben zo'n klant die niks durft af te dingen, in geen enkele situatie.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:10 schreef snoopy het volgende:
Oh jongens wat heb ik toch de schurft aan MP eigenlijk![]()
Ik had de Bugaboo verkocht aan een stel. Ja hoor, voor die prijs kwamen ze hem gelijk ophalen!
Maar die man begon natuurlijk toch nog over de prijs net en dan ben ik er alweer helemaal klaar mee hè!
Het is echt een heel net ding met veel extra's. Dan geef ik hem nog liever weg aan iemand die hem echt nodig heeft.
Zo, stoom afgeblazen heeft
Nee, ik vond het hele gedoe stom. Hij deed ineens vaag over de kleur enzo. Toen had ik geen zin meerquote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:17 schreef bixister het volgende:
snoopy, maar is de koop nou doorgegaan of niet?
wat zijn de lottogetallen van komend weekend?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:39 schreef PM-girl het volgende:
Goed idee Snoopy!
Mijn zusje heeft straks koffie over mijn broek gegoten! Niet fijn, maar nu het opgedroogd is ruikt het heerlijk!Het is koffie uit zo'n apparaat met echte koffiebonen!
Níet te vergelijken met een Senseo.
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:41 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
wat zijn de lottogetallen van komend weekend?
en je zus blijkbaar ook!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:42 schreef PM-girl het volgende:
En gelukkig was de koffie niet heel warm meer, ik laat hem altijd flink afkoelen.
nee hoor, daarnet kan ook!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:44 schreef De_Taartjesfee het volgende:
ik heb het alleen over straks als ik de toekomst bedoel, anders is het zojuist
quote:
Maar kan straks echt niet in de vt? Of daarstraks?quote:
Ah, weer wat geleerd!quote:
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:52 schreef PM-girl het volgende:
Ah, weer wat geleerd!
Omdat ik straks koffie over mijn broek kreeg, doe ik mijn broek straks maar in de was, straks gaan de vlekken er niet meer uit!
Ja, dat al die bedrijven vet stom zijn dat ze mij nog niet ingeschakeld hebben!quote:
Dat heb ik ook een keer gehad!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:18 schreef E.T. het volgende:
Verkopen via MP sucks
Twee keer toe mail op m'n box "dat is precies wat ik zoek en ik woon in de buurt blabla.. " Mailtje terug met danendan zijn we thuis, zeg maar wanneer je wilt komen.. En vervolgens hoor je niks meer
Ja, maar...ja, maar...We moeten deze maand het babykamertje betalen, dus ik knaag bijna m'n eigen vingers op..quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:19 schreef _Bar_ het volgende:
Linda en stiekem ben ik beetje jaloers op jou, jij woont toch in het land van de curryworsten, en de brattworsten en de knödel enz enz, en de overheerlijke rollade enz enz
Ken ik niet...wat is dat?quote:
Die hebben ze toch in NL ook?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:24 schreef PM-girl het volgende:
Knödel ken ik ook niet. Ik zou wel in GB willen wonen, vanwege de Salt& vinegar crisps!
Pff, ja dat heb ik ook steeds. Hebben we een salontafel te koop staan, heb al 4 keer een bod gehad en dus ook 4 keer gemailt van ok is goed, laat maar weten wanneer je ´m wil komen halen, reageren ze gewoon niet eens. Ook niet ff een mailtje van nee toch maar niet, gewoon niks. Irritant gedoe. Waarom bied je dan'quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:18 schreef E.T. het volgende:
Verkopen via MP sucks
Twee keer toe mail op m'n box "dat is precies wat ik zoek en ik woon in de buurt blabla.. " Mailtje terug met danendan zijn we thuis, zeg maar wanneer je wilt komen.. En vervolgens hoor je niks meer
Ik ook. Dat eten we dus nooit. Meelballenquote:
Dat ziet er niet echt smakelijk uit. Net glazige aardappelenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:33 schreef _Bar_ het volgende:
Linda dit is Knödel
[ afbeelding ]
oftewel deegballen zoals mijn broertje ze noemt ;p alleen is het geen deeg maar iets met aardappelen
Owja, dat heb ik hier met Kerst gegeten...zo ranzig...echt zo'n kleverige massa in je mond die niet weg te krijgen isquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:33 schreef _Bar_ het volgende:
Linda dit is Knödel
[ afbeelding ]
oftewel deegballen zoals mijn broertje ze noemt ;p alleen is het geen deeg maar iets met aardappelen
Mooi moussy, die lange wimpers zijn zoquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:40 schreef moussy het volgende:
ff hier ook trutten, ik heb toch nog maar een giraf bij gemaakt
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:53 schreef huuphuup het volgende:
ik wil ook B&J![]()
maar in het kader van normale doordeweeksedag en doemaargewoondanbenjealspekkiggenoeg er moet nu echt eens wat kilo's afmag k nu even niet
![]()
Met peper?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:59 schreef huuphuup het volgende:
* huuphuup schuift een bakje aardbeitjes naar ET
Huup eet dr aardbeien met peper...en mijn eerste reactie was ongeveer gelijk aan die van jouquote:
oi!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmmm.... ergens klinkt het ook wel lekkerquote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:01 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Huup eet dr aardbeien met peper...en mijn eerste reactie was ongeveer gelijk aan die van jou
oh voor watermeloen kun je me dus echt 's nachts wakker maken hequote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:03 schreef _Bar_ het volgende:
ik heb nog watermeloen liggen hier.
ruilen Huup jij m'n watermeloen ik jou aardbeien met balsamico
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:02 schreef huuphuup het volgende:
[..]Dat klinkt al beter! Maar niet met die lekkere patatjeskruiden van de Silvo? Ik heb 'm geimporteerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lotte!
Noah!
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:04 schreef Brighteyes het volgende:
Mijn ouders zijn ook heel erg van de aardbeien met balsamico. Zonde zeg ik je... ZONDE!![]()
Weet je wel hoe erg brandend maagzuur je daarvan krijgt.
Ik heb jaren geleden al eens aarbeien met basilicum gegeten ook, in een of ander hip en erg trendy culinair restaurant in Zwitserland en toen vond ik de hele combi hartig met aardbeien al niks.
Was tijdens een site visit van mijn werk, ze wilden indruk op ons maken. *rekent* 2002 als ik het goed heb.
ik heb me nog nooit zo snel door een zak chips heen gewerktquote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:05 schreef debuurvrouw het volgende:
Huup! Kettlechips met crushed black pepperDa's dan ook net wat voor jou.
rivella?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:23 schreef huuphuup het volgende:
Ooooh mango met rode peper!![]()
goh ik heb wat met peper geloof ik![]()
ik dronk altijd van die pakken spul van dat. In van die zwarte pakken zit dat. Van eh.. een beetje vreemd, maar wel lekker.
hmm nee das inderdaad van Rivella he?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |