quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:51 schreef bixister het volgende:
heeft die ook een lelijk sterretje?
wij zijn vanmorgen allemaal weer bij de tandarts geweest, olé!
nee van de carglass meneer moet je je sterretje laten vullenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:51 schreef bixister het volgende:
heeft die ook een lelijk sterretje?
wij zijn vanmorgen allemaal weer bij de tandarts geweest, olé!
rekeningen betaald?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:08 schreef Ticootje het volgende:
Zo ik ben weer online. En ik heb weer warm water. Gister heerlijk in een heet bad geweest, dat overigens binnen no-time gevuld was. (nieuwe cv)
ssssssssssssssssttttttttttttt heb het maar niet over Z@O...quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:07 schreef RockabeIIa het volgende:
ik zal maar niet het woord ziggo in den mondt nemen he?
Vicky, was jij daar inmiddels ook niet een expert van?
Ja hoor, dat zat wel goed, maar mn cv van 25 jaar oud gaf donderdag zomaar de geest.quote:
*afklopt* Ik heb godzijdank geen problemen met Ziggo (tot nu toe) alleen soms wat telefoonstoringen.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:07 schreef RockabeIIa het volgende:
ik zal maar niet het woord ziggo in den mondt nemen he?
Vicky, was jij daar inmiddels ook niet een expert van?
das wel irritant ja.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:02 schreef tessie het volgende:
Oh miss sly, irritant dat soort dingen he! Ik kan momenteel ook echt niet tegen zulke telefoongesprekken... hier hebben we een ruzie met de wehkamp, die het vertikken om gewoon een rekeningoverzicht te sturen en maar willen dat ik zomaar iets betaal, waarvan ik dus niet eens weet waar het voor is.... Word elke keer zo pissig van die mensen, dat nu mijn Lief het maar afhandeld hahaa
Nouhou... ik ben best liefquote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:52 schreef miss_sly het volgende:
die TTinderdaad verkeerde associaties
Pfff, net een 'fijn' gesprek gehad met Nuon. Wa tis dat toch een ongelofelijk k*t-bedrijf en ik heb er zakelijk zoveel mee te maken. Ik heb opgehangen, terwijl ze nog tegen me aan het praten wasWas het zo zat!
kom maar op hoorquote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:12 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Volgende week dinsdag m`n proefkapselNu nog ff oppas zoeken voor jongste
is dat niet zo'n lean mean grillin' machine?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:16 schreef RockabeIIa het volgende:
BBM... baarmoedermond... nee.. dat is het niet. Ik ga nadenken wat het wel is!
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:16 schreef RockabeIIa het volgende:
BBM... baarmoedermond... nee.. dat is het niet. Ik ga nadenken wat het wel is!
naja. toen waren ze op een irritante manier nog wel schattig. nu zijn ze enkel irritant. is wel vaker met kindsterretjes ben ik bang.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:58 schreef RockabeIIa het volgende:
ik denk bij lelijke sterretjes ook altijd aan de tweeling van Full House toen ze klein waren
Ik heb 2quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:18 schreef _Bar_ het volgende:
BBM, die mis is soms best wel, misschien toch maar eens kijken achter een andere....
hier vanmorgen weer gewekt door de bakker
Werk jij bij Nuon?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:14 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nouhou... ik ben best lief
Het giet hier van de lucht en het onweert. En mijn kind heeft projectweek en is het schoolplein aan het opknappen
O, en ik geloof ook geen barst van dat sterretjesverhaalZal ook wel een fraai effect geven als ze het weg laat laseren
Heb je witte sterren in plaats van blauwe.
ik heb eigenlijk alle keukenapperatuur in het oude huis laten staan.... dus in feite mag ik wel jankenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:20 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik heb 2een grote en een kleine.. en dan janken dat er niks in mn keukenkastjes past!
Ja! Laat dat ding es ff bleken ofzoquote:
Ik bekenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:23 schreef miss_sly het volgende:
Werk jij bij Nuon?
Ik was met deze doos zooo klaar, dat ik om een ander vroeg, een meerder, collega, whatever, en die kreeg ik niet. Dus toen zei ik dat ik dan later wel zefl zou terugbellen, want dat ik dan toch niet bij haar uit zou komen. Begon ze een grote mond op te zetten en toen heb ik opgehangen...na netjes "dag mevrouw' gezegd te hebben
Het stoom kwam me echt uit de oren, maar het probleem is dus nog niet opgelost...wat doe je eraan, nog maar 2,5 dag werken
wij hebben al jaren ziggo, nou ja voor die tijd was het multikabel en zo maar t is goed en blijft goed..quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:27 schreef Ca.ra het volgende:
Oh fijn he, helpdesks. Ik heb ook al heel veel vriendjes gemaakt bij Ziggo. Toen het nog @home was, was er niks aan de hand, maar tegenwoordig..... Vooral niet verhuizen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |