Als mensen haar nu ze ziek is niet zo op zouden hemelen zouden die opmerkingen vast achterwege blijvenquote:Op donderdag 2 juli 2009 16:48 schreef Greys het volgende:
Zeg, kunnen jullie niet gewoon lekker een 'Sylvie is een wauwelende shopaholic die drie tassen kan tillen' topic openen en hier stoppen met je geouwehoer? Dank!
Ik hemel haar niet op enkel omdat ze ziek is maar omdat ik nu mede door haar ziekte een kant van haar te zien krijg die ik niet kende.... waarschijnlijk heeft ze die altijd al gehad maar heeft daar, ook mede door haar eigen toedoen, nooit zo de nadruk op gelegen...quote:Op donderdag 2 juli 2009 17:00 schreef D. het volgende:
[..]
Als mensen haar nu ze ziek is niet zo op zouden hemelen zouden die opmerkingen vast achterwege blijven
Ik vind het ook nog steeds een truttebol. Maar ik heb er wel bewondering voor hoe ze er nu mee omgaat, zonder elke zucht en scheet in de media te ventileren.quote:Op donderdag 2 juli 2009 17:00 schreef D. het volgende:
[..]
Als mensen haar nu ze ziek is niet zo op zouden hemelen zouden die opmerkingen vast achterwege blijven
Ik doelde vooral op de opmerking die ik quotte.quote:Op donderdag 2 juli 2009 17:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik hemel haar niet op enkel omdat ze ziek is maar omdat ik nu mede door haar ziekte een kant van haar te zien krijg die ik niet kende.... waarschijnlijk heeft ze die altijd al gehad maar heeft daar, ook mede door haar eigen toedoen, nooit zo de nadruk op gelegen...
Da's wel een belangrijk nuance-verschil...
Lijkt mij vrij normaal als BN-er, wat moet je er anders mee? Ze staat toch altijd in de publiciteit. Kan ze er beter deze draai aan geven. Lijkt me ook wel noodzakelijk om er mee om te kunnen gaan, aangezien de media er toch wel achter zit...quote:Op donderdag 2 juli 2009 16:51 schreef TheVulture het volgende:
en het feit dat ze haar eigen leed wil gebruiken om andere jonge vrouwen op de gevaren ervan te wijzen als je jezelf niet goed controleert vind ik echt grote klasse!
Waar wil je het verder over hebben dan? Gooi wat meer nieuwtjes erin zou ik zeggenquote:Op donderdag 2 juli 2009 16:48 schreef Greys het volgende:
Zeg, kunnen jullie niet gewoon lekker een 'Sylvie is een wauwelende shopaholic die drie tassen kan tillen' topic openen en hier stoppen met je geouwehoer? Dank!
Slotje dan maar?quote:Op donderdag 2 juli 2009 18:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Waar wil je het verder over hebben dan? Gooi wat meer nieuwtjes erin zou ik zeggen, er valt niks meer te melken nu lijkt me. Boehoe-wat-is-ze-zielig is al 1000 keer gezegd.
Zij heeft de bekendheid om veel meer mensen te kunnen bereiken, dus als haar iets dergelijks overkomt is de impact groter dan bij Miep in de straat... behalve dan voor de kennissen en familie van Miep.quote:Op donderdag 2 juli 2009 18:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Lijkt mij vrij normaal als BN-er, wat moet je er anders mee? Ze staat toch altijd in de publiciteit. Kan ze er beter deze draai aan geven. Lijkt me ook wel noodzakelijk om er mee om te kunnen gaan, aangezien de media er toch wel achter zit...
Ik vind het kut voor haar dat ze de ziekte heeft, maar knap hoe ze iets doet voor anderen of voor Pink Ribbon? Eh, het hele welbekende "Leco-wereldje" hangt met publiciteit aan Pink RibbonAl die bekende vrouwen maken er reclame voor, dus waar is Sylvie precies anders?
1 of 2 keer zeggen dat "wij" vrouwen ons moeten controleren, god zeg, huldeDat doet elke vrouw met hersens ook in haar eigen kringetje, dus wat hier nou bijzonder aan is...
En elke niet-bekende vrouw die kanker krijgt doet óók hetzelfde. Dus...
En je denkt dat als Sylvie stervende was, zij ook nog d'r pr-praatje in Boulvard zou houden?quote:Op donderdag 2 juli 2009 23:13 schreef TheVulture het volgende:
En er zijn zat BN'ers die het niet hebben gebruikt om de aandacht op de ziekte te vestigen toen ze nog leefden (Sylvia Millecam en Guusje Nederhorst) Dat maakt hen niet meer of minder dan Sylvie maar het is dus onzin om te zeggen dat je als BN'er er dan maar automatisch iets mee doet...
Johquote:Op donderdag 2 juli 2009 23:13 schreef TheVulture het volgende:
Zij heeft de bekendheid om veel meer mensen te kunnen bereiken, dus als haar iets dergelijks overkomt is de impact groter dan bij Miep in de straat... behalve dan voor de kennissen en familie van Miep.
Als je kunt lezen dan kun je zien dat ik zowel Sylvia als Guusje helemaal NIET veroordeel voor de manier waarop zij het hebben gedaan.... jij stelt echter dat je als BN'er automatisch er iets mee doet als je zo'n ziekte overkomt... dat is dus overduidelijk niet het geval!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En je denkt dat als Sylvie stervende was, zij ook nog d'r pr-praatje in Boulvard zou houden?
Wat een smaakloze vergelijking![]()
Guusje had een baby van een paar maanden oud en wist dat ze heel snel (als ik het me goed herinner) doodging. Oh wacht, dan had ze nóg de media op moeten zoeken, zoals onze eigengeilerij Sylvie zeker?
Wat een appels met peren vergelijking.Kanker is altijd erg, maar iemand die er na behandelingen weer bovenop komt met mensen vergelijken die al terminaal waren... Gut wat een simpele ziel ben je dan zeg.
Ik doelde op mensen ala Sylvie, die er vroeg bij zijn en ws (en hopelijk) goed bovenop komen.
Ja je hebt veel hersens nodig om te begrijpen dat ik praat over mensen die kanker overleven, geen mensen die er aan doodgaan.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:43 schreef TheVulture het volgende:
dat is dus overduidelijk niet het geval!
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:00 schreef static het volgende:
Als het zo doorgaat gaat deze op slot. Allejezus zeg.
Ik heb mij mening over haar gewijzigd toen ze hun zoontje kregen.quote:Op donderdag 2 juli 2009 16:51 schreef TheVulture het volgende:
Ook zo jammer dat als je blijkbaar eenmaal een mening over iemand hebt deze dan nooit meer zou kunnen bijstellen volgens sommigen... ik heb Sylvie tot op heden ook altijd maar een oppervlakkige tante gevonden maar als je haar zo over haar huidige situatie hoort praten en het feit dat ze haar eigen leed wil gebruiken om andere jonge vrouwen op de gevaren ervan te wijzen als je jezelf niet goed controleert vind ik echt grote klasse!
Ik zit me er ook aan te irriteren.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:02 schreef Doopy-X- het volgende:
Wat is die Sylvie een zeldzame lege doos met der gespeelde emoties over der mannetje
"Ze moet er bijna van huilen als ze er aan denkt"quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:03 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik zit me er ook aan te irriteren.
Ja maar haar Raffie is zoooooooo speciaalquote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:08 schreef amaranta het volgende:
Ik vond dat ze er eng uitzag, of was da de make up? Daarnaast vind ik het niet meer dan logisch dat haar man bij haar blijft. HetZou wat zijn als hIj zou zeggen... Zoek het lekker zelf uit sil
Zolang hij genoeg geld binnenbrengt wel ja.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:11 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ja maar haar Raffie is zoooooooo speciaal
Blijkbaar is het zo speciaal dat ze 4 cameraploegen naar Madrid laat komen om over haar geweldige Raffie te praten en dat ze het zo mooi vind dat ie gewoon kan voetballen als zij te horen krijgt dat ze aan de chemo moet. Ik ken maar weinig mensen die zo speciaal zijnquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |