De enige die hier lelijk is ben jij, waarom zou je anders van die nepmailtjes uit Rusland krijgen?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:01 schreef dennus2008 het volgende:
[..]
Wat ben jij kk lelijk!! SterfJij krijgt niet van die geile mailtjes
![]()
Jaloers he![]()
Je moederquote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:03 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
De enige die hier lelijk is ben jij, waarom zou je anders van die nepmailtjes uit Rusland krijgen?![]()
En nee, niet eens een beetje.
En het was niet eens lekkerquote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:07 schreef rene90 het volgende:
En dan moet jij straks haar vliegticket betalen en komt ze heulemaal niet meer en ben je genaaid (figuurlijk) door een hoer.
Naïefquote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:13 schreef Stokkie_ het volgende:
Best n lekker ding
Heb ook wel eens gereageerd op zo'n mailtje, maar geen reactie terug gekregen..
Ik vraag me af of dit soort mailtjes spam zijn of dat ze werkelijk zoekende is, gezien het mailtje dat ik kreeg op geen manier op spam of een virus leek
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:13 schreef Stokkie_ het volgende:
Best n lekker ding
Ik vraag me af of dit soort mailtjes spam zijn of dat ze werkelijk zoekende is, gezien het mailtje dat ik kreeg op geen manier op spam of een virus leek
Best n lekker ding
Je moet ook vóóruit betalen, dan belooft ze dat ze komt!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:51 schreef dennus2008 het volgende:
...
dus ik mail oke oke kom dannnnn![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en vervolgens heb ik nooit meer wat gehoord![]()
![]()
![]()
![]()
Klacht : KUT HOER DIE NIET KOMT OPDAGEN
je bent jaloers op mannen die wel zulke wijven kunnen krijgenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:22 schreef S1nn3rz het volgende:
oh, en mannen die met zo'n ordinair wijf over straat willen_!
Meldt zich...quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:22 schreef S1nn3rz het volgende:
oh, en mannen die met zo'n ordinair wijf over straat willen_!
Is uitsluitend en alleen een centenkwestiequote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:24 schreef BlaZ het volgende:
[..]
je bent jaloers op mannen die wel zulke wijven kunnen krijgen
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:25 schreef PeZu het volgende:
of TS is een bar slechte kloon of TS is te dom om te poepen, in beide gevallen: kut topic
Niet altijd, ik zie best vaak die oosterse hoeren met een marcel R. kop rond lopen.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:27 schreef 49R het volgende:
[..]
Is uitsluitend en alleen een centenkwestie
Tja, alle waar naar zijn geldquote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:29 schreef FashionXstar het volgende:
[..]
Niet altijd, ik zie best vaak die oosterse hoeren met een marcel R. kop rond lopen.
ja hier nog 1!quote:
Nee echt.. ??quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:30 schreef FutureWorld het volgende:
[..]
Precies. Je reageerde gewoon te laat, jammer man.
Best n lekker ding
ja en dit zijn dan die mensen die je ziet bij Tros Opgelicht en die dan in geur en kleur vertellen dat een een paar duizend euro afhandig zijn gemaakt ddoor iemand di eooh zo aardig leekquote:
Oh, dus dat bedoelen jullie met "ik zou haar geven".quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:33 schreef B.E.D het volgende:
Wat een mager ding.
Ik denk dat ze in Rusland veel te weinig eten hebben.
Haal haar dus gauw naar Nederland om haar goed te eten te geven.
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:27 schreef 49R het volgende:
[..]
Is uitsluitend en alleen een centenkwestie
Best n lekker ding
In haar neus!quote:
JIJ HEBT ZEKER TROUWENS WEL ERVARING MET SPUITEN OFNIET BWAHAHAquote:
Toch ben ik stomverbaasd als ik zoiets lees. Hoe overleven dat soort mensen überhaupt.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja en dit zijn dan die mensen die je ziet bij Tros Opgelicht en die dan in geur en kleur vertellen dat een een paar duizend euro afhandig zijn gemaakt ddoor iemand di eooh zo aardig leek
_!
Postquote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:53 schreef henkzijlstra het volgende:
lol server is niet goed beveiligd ik vind er nog meer filmpjes foto's op...volgens mij van ts zelf
mja je hebt ook van die mensen die beweren als hun halve gezicht wordt ondergekladderd dat ze toch echt om maar3 kleine vlekjes had gevraagdquote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:57 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Toch ben ik stomverbaasd als ik zoiets lees. Hoe overleven dat soort mensen überhaupt.
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:38 schreef zovty het volgende:
[..]
Oh, dus dat bedoelen jullie met "ik zou haar geven".
Enige wat ik heb kunnen vinden is:quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:53 schreef henkzijlstra het volgende:
lol server is niet goed beveiligd ik vind er nog meer filmpjes foto's op...volgens mij van ts zelf
Haha ik dacht even dat het iemand uit m'n hyves was, die heeft een foto op haar profiel die er bijna precies hetzelfde uitziet. Zelfde houding, zelfde blik, zelfde teveel make-upquote:
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:44 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
JIJ HEBT ZEKER TROUWENS WEL ERVARING MET SPUITEN OFNIET BWAHAHA![]()
~1`1!!12
![]()
!11
Eenzaamheid enzo, ik denk niet dat ik nog veel vertrouwen in de mensheid heb als ik precies zou weten hoeveel geld er om gaat in contact met fictieve dames over de sms.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:57 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Toch ben ik stomverbaasd als ik zoiets lees. Hoe overleven dat soort mensen überhaupt.
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:44 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
JIJ HEBT ZEKER TROUWENS WEL ERVARING MET SPUITEN OFNIET BWAHAHA![]()
~1`1!!12
![]()
!11
Marketing, niet meer en niet minder. Mensen die daarin vallen verdienen het ook.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:45 schreef Akwableet het volgende:
[..]
Eenzaamheid enzo, ik denk niet dat ik nog veel vertrouwen in de mensheid heb als ik precies zou weten hoeveel geld er om gaat in contact met fictieve dames over de sms.
Van die advertenties in de spits, met elke dag dezelfde 10 modellenfoto's (vaak met bizar grote tetten) onder een andere naam en beschrijving, waar nota bene onder staat: "Deze profielen zijn fictief". Royal sadness
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:38 schreef zovty het volgende:
[..]
Oh, dus dat bedoelen jullie met "ik zou haar geven".
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Best n lekker ding
Die mensen weten volgensmij niet wat fictief betekendquote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:45 schreef Akwableet het volgende:
[..]
Eenzaamheid enzo, ik denk niet dat ik nog veel vertrouwen in de mensheid heb als ik precies zou weten hoeveel geld er om gaat in contact met fictieve dames over de sms.
Van die advertenties in de spits, met elke dag dezelfde 10 modellenfoto's (vaak met bizar grote tetten) onder een andere naam en beschrijving, waar nota bene onder staat: "Deze profielen zijn fictief". Royal sadness
Toch zou ik haar wel doenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:15 schreef TitusPullo het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is geen levend wezen, man!
Nou...quote:
Euhm, jawel.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:23 schreef Aeterna het volgende:
[..]
Nou...
Die trap je toch zeker niet uit je bed.
Hoi stokkie, lekker ding. Ik ben een mooi meisje van 18 jaar oud en wil graag jouw warme stokkie wel eens bij mij voelen. Het probleem is alleen dat ik op dit moment mijn lening niet kan betalen en huisarrest heb. Als jij nou even 5,000 euro naar mij stort dan ben ik van mijn huisarrest af en kan ik eindelijk naar je toe zodat we eindelijk eens dat plezier kunnen hebben waar we altijd al van dromen.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:13 schreef Stokkie_ het volgende:
Best n lekker ding
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |