De enige die hier lelijk is ben jij, waarom zou je anders van die nepmailtjes uit Rusland krijgen?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:01 schreef dennus2008 het volgende:
[..]
Wat ben jij kk lelijk!! SterfJij krijgt niet van die geile mailtjes
![]()
Jaloers he![]()
Je moederquote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:03 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
De enige die hier lelijk is ben jij, waarom zou je anders van die nepmailtjes uit Rusland krijgen?![]()
En nee, niet eens een beetje.
En het was niet eens lekkerquote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:07 schreef rene90 het volgende:
En dan moet jij straks haar vliegticket betalen en komt ze heulemaal niet meer en ben je genaaid (figuurlijk) door een hoer.
Naïefquote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:13 schreef Stokkie_ het volgende:
Best n lekker ding
Heb ook wel eens gereageerd op zo'n mailtje, maar geen reactie terug gekregen..
Ik vraag me af of dit soort mailtjes spam zijn of dat ze werkelijk zoekende is, gezien het mailtje dat ik kreeg op geen manier op spam of een virus leek
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:13 schreef Stokkie_ het volgende:
Best n lekker ding
Ik vraag me af of dit soort mailtjes spam zijn of dat ze werkelijk zoekende is, gezien het mailtje dat ik kreeg op geen manier op spam of een virus leek
Best n lekker ding
Je moet ook vóóruit betalen, dan belooft ze dat ze komt!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:51 schreef dennus2008 het volgende:
...
dus ik mail oke oke kom dannnnn![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en vervolgens heb ik nooit meer wat gehoord![]()
![]()
![]()
![]()
Klacht : KUT HOER DIE NIET KOMT OPDAGEN
je bent jaloers op mannen die wel zulke wijven kunnen krijgenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:22 schreef S1nn3rz het volgende:
oh, en mannen die met zo'n ordinair wijf over straat willen_!
Meldt zich...quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:22 schreef S1nn3rz het volgende:
oh, en mannen die met zo'n ordinair wijf over straat willen_!
Is uitsluitend en alleen een centenkwestiequote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:24 schreef BlaZ het volgende:
[..]
je bent jaloers op mannen die wel zulke wijven kunnen krijgen
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:25 schreef PeZu het volgende:
of TS is een bar slechte kloon of TS is te dom om te poepen, in beide gevallen: kut topic
Niet altijd, ik zie best vaak die oosterse hoeren met een marcel R. kop rond lopen.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:27 schreef 49R het volgende:
[..]
Is uitsluitend en alleen een centenkwestie
Tja, alle waar naar zijn geldquote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:29 schreef FashionXstar het volgende:
[..]
Niet altijd, ik zie best vaak die oosterse hoeren met een marcel R. kop rond lopen.
ja hier nog 1!quote:
Nee echt.. ??quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:30 schreef FutureWorld het volgende:
[..]
Precies. Je reageerde gewoon te laat, jammer man.
Best n lekker ding
ja en dit zijn dan die mensen die je ziet bij Tros Opgelicht en die dan in geur en kleur vertellen dat een een paar duizend euro afhandig zijn gemaakt ddoor iemand di eooh zo aardig leekquote:
Oh, dus dat bedoelen jullie met "ik zou haar geven".quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:33 schreef B.E.D het volgende:
Wat een mager ding.
Ik denk dat ze in Rusland veel te weinig eten hebben.
Haal haar dus gauw naar Nederland om haar goed te eten te geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |