Ja, grafiekjes van hoe het is gebeurt, niet hoe het zou moeten gebeuren.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:15 schreef de_boswachter het volgende:
TS: Daar zijn hele studies naar gedaan.
Gebruik google eens zou ik zeggen.
Ohja: Nooit aardrijkskunde gehad ? Daar had je ook van die mooie grafiekjes.
*zucht*quote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:44 schreef D-FENS het volgende:
En al die extra poppetjes worden natuurlijk nooit 65 en kosten dan ook niks. Of hebben we dan NOG meer mensen nodig? En 't was al zo druk hier.
Nog een paar maanden geduld, dan breekt wellicht de Mexicaanse griep echt goed door.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:37 schreef Kolovrat het volgende:
Er zou eens een goed virus of een stevige natuurramp moeten komen, en uiteraard verplichte castratie voor PVV stemmers. Dat zal de bevolking meer goed doen dan nog meer mensen met verziekte genen op de wereld zetten.
ja en misschien regent het morgen wel goud uit de luchtquote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nog een paar maanden geduld, dan breekt wellicht de Mexicaanse griep echt goed door.
Ik heb thuis een bookmark waarin ik zeg "I told you so", daar ga ik in oktober zoveel plezier aan hebben.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:43 schreef PeZu het volgende:
ja en misschien regent het morgen wel goud uit de lucht
ja tuurlijk jong tuurlijk, ga nu maar weer fijn lekker verder dromenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb thuis een bookmark waarin ik zeg "I told you so", daar ga ik in oktober zoveel plezier aan hebben.
Ik ben niet degene met mijn kop in het zandquote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja tuurlijk jong tuurlijk, ga nu maar weer fijn lekker verder dromen
er is nogal een groot verschil tussen hysterisch roepen er komt een griep epidemie en je kop in het zand steken, niet waar?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben niet degene met mijn kop in het zand
Neuken is leuk.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:13 schreef stbabylon het volgende:
Dus kan iemand mij nog één keer uitleggen waarom we in hemelsnaam nu meer moeten jongen?
En vervolgens sterft het Nederlandse ras uit.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:38 schreef Strani het volgende:
Het lijkt mij dat meer kinderen om vergrijzing tegen te gaan, korte termijn denken is. Al die nieuwe kinderen zijn over 70 jaar ook gepensioneerd, dus dan moeten er wéér opnieuw meer kinderen bij..en dan maar klagen over de overbevolking in Nederland.
Ik zeg, nú door de zure appel heenbijten en met z'n allen misschien iets meer inleveren, zodat we de bevolking juist kunnen laten verminderen in plaats van vermeerderen.
So?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:41 schreef mieuwmieuw het volgende:
[..]
En vervolgens sterft het Nederlandse ras uit.
dat dus .quote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:13 schreef stbabylon het volgende:
Dus kan iemand mij nog één keer uitleggen waarom we in hemelsnaam nu meer moeten jongen?
Nee. Een kater bestrijden met bier, dat is het.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:13 schreef stbabylon het volgende:
Wat een perfecte vergelijking!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:57 schreef Rubber_Johnny het volgende:
Nee. Een kater bestrijden met bier, dat is het.
6000-8000 doden heb ik gehoord. Dat is veel maar op een bevolking van 16 miljoen?? De straten gaan er niet echt leger op worden hoor.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja tuurlijk jong tuurlijk, ga nu maar weer fijn lekker verder dromen
Nee dat groeicijfer is nodig om de bevolking precies in stand te houden. Die 0.11 extra zijn de kinderen die zelf geen kinderen nemen/vroeg sterven etc.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dan hebben we bevolkingsgroei. Dat moeten we juist niet hebben.
Nog verkeerd. Wereldbevolking moet omlaag.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:28 schreef PWSteal.Ldpinch.D het volgende:
[..]
Nee dat groeicijfer is nodig om de bevolking precies in stand te houden. Die 0.11 extra zijn de kinderen die zelf geen kinderen nemen/vroeg sterven etc.
quote:
Iddquote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:37 schreef Kolovrat het volgende:
Er zou eens een goed virus of een stevige natuurramp moeten komen
Vergeet die ultra-ranzige verbouwing ehh bevalling nietquote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:58 schreef marcel-o het volgende:
[..]
zo'n dikke toeter op straat wil lopen. met zo'n opvallende doek dr omheen.. uitstekende navel.. striee enz![]()
waarom zou je dat in niet bestaande godsnaam willen.
Eeuwig door blijven neuken is ook niet de oplossing. Zorg dat het AOW stelsel op de schop gaat, dus niet het huidige omslagstelsel wat natuurlijk te debiel voor woorden is en waarbij je op je vingers kan natellen dat dat een keer fout gaat. Gewoon sparen en opbouwen tijdens je leven is veel beter en heb je ook geen probleem als de bevolking vergrijst of als er bevolkingskrimp is.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
*zucht*
De mensen die nu met pensioen gaan, dat zijn de babyboomers. De mensen die met pensioen gaan als de nieuwe generatie die nu wordt geproduceert, zijn met veeeeeeeeeeel minder.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |