Welkomquote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:05 schreef maffemaniak het volgende:
ow even aan de regels voldoen, ben geen n newbie op fok! maar wel in dit topic.
Even de vragen beantwoorden.
Ben 25, een half jaar single, kom uit kop van Noord Holland, ben een man (soms nog een jongetje), val op stijlvolle vrouwen. Ik viel altijd op van die blonde 'spontane' meiden, maar dat kantelt steeds meer naar misterieuze brunette's! Ik val niet op het type-panter-motief-dragend-geblondeerd-met-uitgroei-met-ketting-om-nek-met-voornaam.....
Intresses: uitgaan, vrienden, voetbal, kunst, muziek, film, reizen, backpacken, eten, andere culturen!
Aangenaam!
Inderdaadquote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:08 schreef HeatWave het volgende:
Flikker op man, slapen als je het niet kan/mag is echt geweldig, dus elke ochtend, zo rond wekkertijd.
Jij snapt dat.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:08 schreef HeatWave het volgende:
Flikker op man, slapen als je het niet kan/mag is echt geweldig, dus elke ochtend, zo rond wekkertijd.
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:08 schreef HeatWave het volgende:
Ik ook. 86 keer snoozen om er vervolgens nog op het laatste moment uit te gaan.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:12 schreef rival het volgende:
[..]
![]()
Daarom zet ik mijn wekker eerder dan ik eruit moet
Goedemorgen Geweldige Medefokkers![]()
mjah, de laatste tijd wil 't alleen niet zo meerquote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:13 schreef Kluts het volgende:
Slapen is ook echt een hobby van me. Verheug me de hele week altijd op het weekend wat dat betreft.
Altijd leuk.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:16 schreef Cuegirllie het volgende:
Welkom nieuweling
En twee lekkere jongens op bezoek op kantoor
Jammer genoeg zijn ze vooral geintresseerd in de uitleg die ze krijgenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:17 schreef Kluts het volgende:
Altijd leuk.
Helaas werk ik op een ingenieursbureau en zijn dat nou net niet de meest aantrekkelijke mannen over het algemeen.
Maar ben altijd op tijdquote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:15 schreef Kluts het volgende:
Ik ook. 86 keer snoozen om er vervolgens nog op het laatste moment uit te gaan.
Ik heb exact hetzelfde. Ik kan het alleen nog als ik het de avond ervoor erg laat heb gemaakt. Anders vergeet het maar, later dan 9 uur lukt echt niet.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:19 schreef maffemaniak het volgende:
ahhhh, slapen....... als de wekker gaat is slapen heerlijk. Kom je niet in slaap (gisteravond het geval) dan is het vrij kut. Vroeger in mijn horecatijd was het uitslapen tot het middaguur. Nu is het helaas (gedwongen) om kwart voor 7 opstaan en in het weekend kan ik gewoon niet meer uit slapen! WTF?![]()
het lukt gewoon niet meer!
Dan ga je niet laat genoeg naar bedquote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:19 schreef maffemaniak het volgende:
ahhhh, slapen....... als de wekker gaat is slapen heerlijk. Kom je niet in slaap (gisteravond het geval) dan is het vrij kut. Vroeger in mijn horecatijd was het uitslapen tot het middaguur. Nu is het helaas (gedwongen) om kwart voor 7 opstaan en in het weekend kan ik gewoon niet meer uit slapen! WTF?![]()
Zo niet herkenbaarquote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:19 schreef maffemaniak het volgende:
Nu is het helaas (gedwongen) om kwart voor 7 opstaan en in het weekend kan ik gewoon niet meer uit slapen! WTF?![]()
Wat ben ik blji dat ik daar geen last van hebquote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:20 schreef HeatWave het volgende:
Ik moet er uiterlijk 7:45 uit, de wekker staat op 7:15. Lukt me niet altijd.
Hier is er ook niet veel vrouwelijk schoon.......quote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:19 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Jammer genoeg zijn ze vooral geintresseerd in de uitleg die ze krijgen
Ow dat is jammer ja. Dan blijven de lekkere hapjes vaak ook weg.
Ook niet als je gewoon stug blijft liggen? Dan lukt het mij wel. Ook al ben je erg wakker rond een uur of 8, dan gewoon blijven liggen en ogen dicht. Ik dut dan wel weer weg af en toe.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:21 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heb exact hetzelfde. Ik kan het alleen nog als ik het de avond ervoor erg laat heb gemaakt. Anders vergeet het maar, later dan 9 uur lukt echt niet.
dat kan ik echt niet, als ik dat doe en ik wordt weer wakker dan heb ik echt koppijnquote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:22 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ook niet als je gewoon stug blijft liggen? Dan lukt het mij wel. Ook al ben je erg wakker rond een uur of 8, dan gewoon blijven liggen en ogen dicht. Ik dut dan wel weer weg af en toe.
Ik doe het meestal ook zelf hoor "ach, 15 min later op het werk, boeit niemand"quote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:21 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Wat ben ik blji dat ik daar geen last van heb
[sub] oke, nu af en toe steeds meer, maar opzich ga ik er met de tweede wekker altijd wel uit [sub]
Daarbij ben ik sowieso wel wakker als de wekker afgaat en dan ga ik er net zo lief uit en eerder beginnen op het werk
Dat is voor mij zeker belangrijk, wil ik kunnen uitslapen. Heél irritant..quote:
Balen is datquote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:22 schreef maffemaniak het volgende:
Hier is er ook niet veel vrouwelijk schoon.......![]()
Wel veel debiteuren crediteuren types
Nee, lukt echt niet, al 100 keer geprobeerd. Wat ik dan wel weer heb in het weekend is dat ik in de middag slaap krijg en dan een dutje doe vanaf een uur of 3quote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:22 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ook niet als je gewoon stug blijft liggen? Dan lukt het mij wel. Ook al ben je erg wakker rond een uur of 8, dan gewoon blijven liggen en ogen dicht. Ik dut dan wel weer weg af en toe.
tsja, ik werk in de IT, veel vrouwen zijn hier nietquote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:24 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Balen is dat
Tis ook wel logisch er bestaan meer niet-lekkere-hapjes dan lekkere-hapjes
Dan zou ik stug blijven liggen, of de tv aanzetten. Duurt een uurtje, maar dan slaap ik weer. Als ik toch niets anders te doen heb, blijf ik lekker liggen hoorquote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:24 schreef maffemaniak het volgende:
Vrijdag nog half 5, 9 uur stond ik er weer naast....
Woon je eigenlijk wel op jezelf?quote:
Owja dat kan ook zo lekker zijnquote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:25 schreef Belsezar het volgende:
Nee, lukt echt niet, al 100 keer geprobeerd. Wat ik dan wel weer heb in het weekend is dat ik in de middag slaap krijg en dan een dutje doe vanaf een uur of 3
Veel lekkere mannen ook nietquote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:25 schreef erikje14 het volgende:
[..]
tsja, ik werk in de IT, veel vrouwen zijn hier niet
Oh zo bedoelde ik het niet eensquote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:24 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat is voor mij zeker belangrijk, wil ik kunnen uitslapen. Heél irritant..
Hij is geen 14 hoorquote:
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:25 schreef erikje14 het volgende:
[..]
tsja, ik werk in de IT, veel vrouwen zijn hier niet
Ja erg fijn, lekker wegzakken met de tv aan in de middagquote:
en ook gevoel dat je weg gaat zakkenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:30 schreef Belsezar het volgende:
Ja erg fijn, lekker wegzakken met de tv aan in de middag
Dat doe ik elk weekend wel een keerquote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:30 schreef Belsezar het volgende:
Ja erg fijn, lekker wegzakken met de tv aan in de middag
zeker wel, jaartje of 3 in m'n eigen huisje inmiddels hoor.quote:
Dat dus, maar ook al ben ik een dagje vrij dan kan ik niet uitslapen, ik slaap pas lekker als ik niet kanquote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:31 schreef Howl het volgende:
GoeieMorgen
Ja, ik wil ook wel uitslapen. Maar ik ben loonslaaf, dus dat kan ik door de week wel vergeten.
Oké..quote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:32 schreef erikje14 het volgende:
zeker wel, jaartje of 3 in m'n eigen huisje inmiddels hoor.
Is het verplicht een 2persoons bed neer te zetten als je op je zelf gaat of zo?
Succes!quote:
Spannend, gaat hard nu..quote:
tnx!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
Succes!
Heb trouwens jouw cv bij mijn uitzendbureau gelegd, hoor ik nog over.
Nee, maar het ligt zo lekker.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:32 schreef erikje14 het volgende:
[..]
zeker wel, jaartje of 3 in m'n eigen huisje inmiddels hoor.
Is het verplicht een 2persoons bed neer te zetten als je op je zelf gaat of zo?
jaa kreeg vanmorgen nie zo leuk mailtjequote:
Niet als je met z'n tweeen erin wilquote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:37 schreef erikje14 het volgende:
[..]
mwah, kost aardig wat ruimte en ik lig net zo lekker in een 1 persoons bed
Oooh jammerquote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:36 schreef Carooltje79 het volgende:
jaa kreeg vanmorgen nie zo leuk mailtje![]()
helaas heeft BAM in eerste instantie gekozen voor een andere kandidaat. Deze gaat donderdag a.s op 2e gesprek, mocht er niks uitkomen dan ga je weer mee in de sollicitatieprocedure.
Ik zou dat echt niet kunnen, heb ik me 2persoonsbed al te weinig ruimte... ben een echte draaikont in bedquote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:37 schreef erikje14 het volgende:
[..]
Ik zeker niet!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:37 schreef erikje14 het volgende:
Mijne is lekker breed, en ik lig altijd op het randjequote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:38 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ik zou dat echt niet kunnen, heb ik me 2persoonsbed al te weinig ruimte... ben een echte draaikont in bed
Ik vind een eenpersoonsbed ook eigenlijk wel beetje een afknapperquote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:40 schreef HeatWave het volgende:
Ja, tweepersoonsbed is wel een vereist tegenwoordig.
Haha inderdaadquote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:41 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik vind een eenpersoonsbed ook eigenlijk wel beetje een afknapper
Idd, je zal bij iemand aankomen voor de eerste keerquote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:41 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik vind een eenpersoonsbed ook eigenlijk wel beetje een afknapper
Dan blijf ik daar echt niet slapen!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:42 schreef HeatWave het volgende:
Idd, je zal bij iemand aankomen voor de eerste keer.
Het heeft misschien voor 1 keer, noodgedwongen nog iets knus, maar voor de rest is het gewoon krap.
Ik word elke ochtend weer aan een andere kant van het bed wakker...quote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:40 schreef rival het volgende:
[..]
Mijne is lekker breed, en ik lig altijd op het randje
Ach, ik heb het wel eens meegemaakt hoor, ik ga niet weg, maar de volgende keer bij mij, dat is wel zekerquote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:44 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan blijf ik daar echt niet slapen!
Soms ben ik best lief.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:36 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
tnx!heel lief van je, ik hoor het wel
Ligt maar net aan hoe het gaat. Maar ik weet wel dat ik die avond niet zal slapenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:45 schreef HeatWave het volgende:
Ach, ik heb het wel eens meegemaakt hoor, ik ga niet weg, maar de volgende keer bij mij, dat is wel zeker>
quote:
Oh, ik slaap overal, dus dat zal het probleem niet zijn, maar echt confortabel is anders.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:46 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ligt maar net aan hoe het gaat. Maar ik weet wel dat ik die avond niet zal slapen![]()
Maar wat je zegt, de volgende keren zal het dan bij mij worden
twee lattenbodems?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:46 schreef Howl het volgende:
Ik heb een bed met twee lattenbodems. Dus in het midden liggen is helemaal niet comfortabel.
Het is wel makkelijker te verhuizen.
Dat scheelt welquote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, ik slaap overal, dus dat zal het probleem niet zijn, maar echt confortabel is anders.
Te krap ja. Ik zie het al helemaal voor me dat ik dan hoogstwaarschijnlijk 100 keer wakker wordt met een elleboog of knie in mijn oog om vervolgens uit bed getieft te worden.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, je zal bij iemand aankomen voor de eerste keer.
Het heeft misschien voor 1 keer, noodgedwongen nog iets knus, maar voor de rest is het gewoon krap.
Ik heb een aantal keer met iemand in eenpersoonsbed toch best lekker geslapen hoor, viel me vrijwel altijd mee. Maar nee, toch liever een groot bedquote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:46 schreef Cuegirllie het volgende:
Ligt maar net aan hoe het gaat. Maar ik weet wel dat ik die avond niet zal slapen![]()
Maar wat je zegt, de volgende keren zal het dan bij mij worden
JIj bent dan ook 1 meter 20quote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
Te krap ja. Ik zie het al helemaal voor me dat ik dan hoogstwaarschijnlijk 100 keer wakker wordt met een elleboog of knie in mijn oog om vervolgens uit bed getieft te worden.
Terwijl ik zelf echt superweinig ruimte gebruik.
Niet waar.quote:
Jaja, wie deed ook alweer de zeester in bed?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
Te krap ja. Ik zie het al helemaal voor me dat ik dan hoogstwaarschijnlijk 100 keer wakker wordt met een elleboog of knie in mijn oog om vervolgens uit bed getieft te worden.
Terwijl ik zelf echt superweinig ruimte gebruik.
1.25?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
Niet waar.
Ik lig altijd helemaal in een bolletje.
Hey, dat mag als single.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:52 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Jaja, wie deed ook alweer de zeester in bed?
Ik vind dat je gelijk hebt en dat diegene die zich daartegenaan bemoeit zich met zijn eigen zaken bezig moet houden.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:53 schreef Carooltje79 het volgende:
Ej mag ik jullie mening vragen?
Ik heb na de scheiding nog steeds veel contact met een zus van me ex, en daar ga ik ook regelmatig heen met de kleine en zij heeft ook 3 kids, dat zijn wel volle neefjes van mijn zoontje.
Nu kreeg ik daar laatst commentaar over, en kreeg ik te horen dat ik het "verhaal" met me ex nooit kon afsluiten als ik daar contact mee bleef houden, en hetzelfde met zijn ouders, die zou ik ook maar niet meer moeten zien.....
nu ben ik het daar zelf niet mee eens, want ik vind dat ik best contact mag houden met mensen waar ik ruim 12 jaar over de vloer ben gekomen.... of denk ik nou zo raar?
Ik vind het niet gek dat je daar nog over de vloer wil komenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:53 schreef Carooltje79 het volgende:
Ik heb na de scheiding nog steeds veel contact met een zus van me ex, en daar ga ik ook regelmatig heen met de kleine en zij heeft ook 3 kids, dat zijn wel volle neefjes van mijn zoontje.
Nu kreeg ik daar laatst commentaar over, en kreeg ik te horen dat ik het "verhaal" met me ex nooit kon afsluiten als ik daar contact mee bleef houden, en hetzelfde met zijn ouders, die zou ik ook maar niet meer moeten zien.....
nu ben ik het daar zelf niet mee eens, want ik vind dat ik best contact mag houden met mensen waar ik ruim 12 jaar over de vloer ben gekomen.... of denk ik nou zo raar?
dank je welquote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vind dat je gelijk hebt en dat diegene die zich daartegenaan bemoeit zich met zijn eigen zaken bezig moet houden.
Ow ja, dat heb ik. En dat matras is ook nog eens lekker stug.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:47 schreef Cuegirllie het volgende:
twee lattenbodems?
Zolang je maar 1 matras hebt zou het niet heel veel uit moeten maken lijkt mij.
Sowieso ben ik voor 1 groot matras
succes!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:05 schreef Carooltje79 het volgende:
nou ik ga mee voorbereiden voor me gesprek![]()
fijne dag nog
Niet zoveel nee, al wilde je wel altijd alle dekens hebbenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:54 schreef Kluts het volgende:
[..]
Hey, dat mag als single.
En daarbij, geef toe, ik neem echt heel weinig ruimte in.
Succes!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:05 schreef Carooltje79 het volgende:
nou ik ga mee voorbereiden voor me gesprek![]()
fijne dag nog
Like duh! Het lekkerste ligt het om helemaal opgerold in heel veel deken te liggen!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:08 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Niet zoveel nee, al wilde je wel altijd alle dekens hebben
de vraag stellen is hem beantwoordenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:09 schreef Cuegirllie het volgende:
Waarom zijn de leuke mannen al bezet/getrouwd?
Ja, dat begint mij ook regelmatig op te vallen.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:09 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik ben helemaal niet bezet/getrouwd!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:09 schreef Cuegirllie het volgende:
Sorry!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:09 schreef Cuegirllie het volgende:
Dat is waarquote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:09 schreef Kluts het volgende:
[..]
Like duh! Het lekkerste ligt het om helemaal opgerold in heel veel deken te liggen!
Je hebt ook uitzonderingen natuurlijkquote:
En daar heb je wat aan een vent met koters aan de haak slaan?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:10 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, dat begint mij ook regelmatig op te vallen.
Gelukkig eindigt 1 op de 3 huwelijken in een scheiding.
Soms doe ik dat ook op de bank, neem ik mijn dekbed mee naar bovenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:13 schreef Belsezar het volgende:
Dat is waarHeerlijk opgerold, helemaal in de winter als het vreselijk weer buiten is. Hmmmm
Jij bent leuk en niet getrouwd wou je zeggen?quote:
Kan, of jij niet leuk en getrouwdquote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij bent leuk en niet getrouwd wou je zeggen?
Totdat het tegendeel is bewezen blijf ik lekker in de overtuiging dat ik gewoon leuk ben...quote:
Het was een garpje.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
En daar heb je wat aan een vent met koters aan de haak slaan?
ghehe, ik heb gewoon een dekentje bij de bank liggen, lekker hoor in de winter, open haardje aan, tv aan lekker op de bank met een dekentjequote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:16 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Soms doe ik dat ook op de bank, neem ik mijn dekbed mee naar bovenHeerlijk als het regent ofzo
Gelijk heb je hoorquote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Totdat het tegendeel is bewezen blijf ik lekker in de overtuiging dat ik gewoon leuk ben...
Absoluut...quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:21 schreef HeatWave het volgende:
Gelijk heb je hoor.
Je eega is wel ok iig.
Het is niet raar, echter kan ik hun kant ook wel begrijpen.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:53 schreef Carooltje79 het volgende:
Ik heb dat ook, maar met mijn dekbed is toch anders. Katten erbijquote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:21 schreef erikje14 het volgende:
ghehe, ik heb gewoon een dekentje bij de bank liggen, lekker hoor in de winter, open haardje aan, tv aan lekker op de bank met een dekentje
Op wat verstopte spinnen na heb ik geen huisdieren (hoop ikquote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:24 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb dat ook, maar met mijn dekbed is toch anders. Katten erbij
Hoe kan dat?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik kan me niets meer herinneren van gisterenmorgen tot halfweg de middag
Het kost minder moeite een vrouw te versieren die je niet wilt hebben, dan één waar je op valt.quote:
Weinig verschil denk ik. Er zijn saaie singles, met een saai leven en saaie getrouwde mensen. Maar er zijn ook genoeg singles en getrouwde mensen met een leuk levenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:38 schreef Howl het volgende:
Singles hebben een leuker leven dan getrouwde mensen.
Onderzoekje in ziekenhuis! Ik weet niet wat het was, maar dat goedje is wel de ultieme rape-drug. Ik was gisteren gewoon bij kennis, maar kan ik me er wat van herinneren? Nope.quote:
In principe zeg ik ja. maar je kan er bij beide ook met een andere insteek op af gaan en zo bereik je min of meer hetzelfde effect....quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:38 schreef MartijnIV2008 het volgende:
Het kost minder moeite een vrouw te versieren die je niet wilt hebben, dan één waar je op valt.
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:40 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Weinig verschil denk ik. Er zijn saaie singles, met een saai leven en saaie getrouwde mensen. Maar er zijn ook genoeg singles en getrouwde mensen met een leuk leven
Oké.. Apart.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:40 schreef De_Kardinaal het volgende:
Onderzoekje in ziekenhuis! Ik weet niet wat het was, maar dat goedje is wel de ultieme rape-drug. Ik was gisteren gewoon bij kennis, maar kan ik me er wat van herinneren? Nope.
Ik versier geen vrouwen.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:38 schreef MartijnIV2008 het volgende:
Het kost minder moeite een vrouw te versieren die je niet wilt hebben, dan één waar je op valt.
Heerlijk is datquote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:16 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Soms doe ik dat ook op de bank, neem ik mijn dekbed mee naar bovenHeerlijk als het regent ofzo
Ik ook niet.quote:
Écht hèquote:
Bengeltjelief!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:24 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Het is niet raar, echter kan ik hun kant ook wel begrijpen.
Zoiets meegemaakt bij mij thuis. De ex van mijn zus kwam nog bij mijn ouders. Zij kwam daardoor niet meer. Tja dan ga je als ouder ook wel een keus maken en hebben zij dus gekozen om hem gedag te zeggen. Wat niet wil zeggen dat dat een goede was, maar alleen hun keus.
Het zal jouw keus moeten zijn en die van haar. Dat je ex er niet mee kan omgaan, is wel jammer..
Zou het nu zo willen doenquote:
Je mag even nietquote:
Meestal nietquote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:20 schreef HeatWave het volgende:
Ik moet er uiterlijk 7:45 uit, de wekker staat op 7:15. Lukt me niet altijd.
Ik zou dat iedere dag kunnen..quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:46 schreef Belsezar het volgende:
Zou het nu zo willen doenLekker wegkruipen
Maar jij wil mij nietquote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:10 schreef rival het volgende:
Ik ben helemaal niet bezet/getrouwd!![]()
Oh wacht.....
Jah hoe kan je!quote:
ik merk dat ik steeds vaker ga kijken of ik een ring om iemands vinger zit, terwijl ik daar eerder nooit naar keekquote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:10 schreef Kluts het volgende:
Ja, dat begint mij ook regelmatig op te vallen.
Gelukkig eindigt 1 op de 3 huwelijken in een scheiding.
Geen enkel probleem mee inderdaad. Vanavond een poging wagenquote:
Je biologische klok is aan het tikken? Je wil settelen?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:49 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar jij wil mij niet
[..]
Jah hoe kan je!
[..]
ik merk dat ik steeds vaker ga kijken of ik een ring om iemands vinger zit, terwijl ik daar eerder nooit naar keek
Rebel.quote:
Mij is altijd verteld dat dat gewoon een tweepersoonsbed isquote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:52 schreef Tegan het volgende:
Samen in een eenpersoonsbed is niet tof idd. Ik heb een twijfelaar (140).
zolang het maar bij de settelklok blijftquote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:52 schreef Bengeltje het volgende:
Je biologische klok is aan het tikken? Je wil settelen?![]()
Officieel is een 120 een twijfelaar.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:53 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Mij is altijd verteld dat dat gewoon een tweepersoonsbed is
Een tweepersoonsbed waarin je alsnog lekker dicht bij elkaar ligt.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:53 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Mij is altijd verteld dat dat gewoon een tweepersoonsbed is
Is de generaal zo leuk?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:53 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
zolang het maar bij de settelklok blijft
180 is een goed 2persoosbed, maar wat is er mis om met z'n 2e in een eenpersoonsbed te liggen? zolang je niet van plan bent om te gaan slapen.....quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:54 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Officieel is een 120 een twijfelaar.
140 heb ik ook en dat vind ik ook gewoon een klein tweepersoonsbed
Toch wel!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:54 schreef Cuegirllie het volgende:
Officieel is een 120 een twijfelaar.
140 heb ik ook en dat vind ik ook gewoon een klein tweepersoonsbed
Inderdaadquote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:54 schreef Kluts het volgende:
Een tweepersoonsbed waarin je alsnog lekker dicht bij elkaar ligt.
90 ofzo, is echt net te klein. Zeker als de ander lang is. We hangen dan beide met armen/benen uit bed.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:55 schreef MartijnIV2008 het volgende:
[..]
180 is een goed 2persoosbed, maar wat is er mis om met z'n 2e in een eenpersoonsbed te liggen? zolang je niet van plan bent om te gaan slapen.....
generaal?quote:
Generaal, majoor, kolonel, wat boeit het , als hij maar aantrekkelijk is in zijn uniform.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:57 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
generaal?Tis nog maar een majoor
Al is de nieuwe kolonel ook wel leuk
Maar ik doelde meer erop dat ik geen kinderklok wil hebben.. rammelende eierstokken enzo
Ik ook, zoals je weet ben ik niet zo vaak thuisquote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:59 schreef rival het volgende:
op elke willekeurige dag kan ik dat, niet elke dag.... ik doe liever iets
Hoe staat het er eigenlijk mee? Kom eens met een updatequote:
Dat is een feit! Die ene keer dat je dan kan chillen moet je er gebruik van maken ook, dat zekerquote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:00 schreef Nouk84 het volgende:
Ik ook, zoals je weet ben ik niet zo vaak thuis
ik lig altijd met alles buitenboordquote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:57 schreef Tegan het volgende:
[..]
90 ofzo, is echt net te klein. Zeker als de ander lang is. We hangen dan beide met armen/benen uit bed.
Het scheelt in geldquote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:59 schreef Bengeltje het volgende:
Generaal, majoor, kolonel, wat boeit het , als hij maar aantrekkelijk is in zijn uniform.
Als je het niet wil zal dat ook niet gebeuren.
Het staat eigenlijk niet, spreek hem eig niet meerquote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:01 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hoe staat het er eigenlijk mee? Kom eens met een update
Even tegen elkaar aanliggen ok, maar als ik wil slapen moet ik los liggen.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:54 schreef Kluts het volgende:
[..]
Een tweepersoonsbed waarin je alsnog lekker dicht bij elkaar ligt.
quote:
Inderdaadquote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:02 schreef rival het volgende:
Dat is een feit! Die ene keer dat je dan kan chillen moet je er gebruik van maken ook, dat zeker
Ik ook, zelfs die arm om me heen is na een tijdje irritant.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:04 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Even tegen elkaar aanliggen ok, maar als ik wil slapen moet ik los liggen.![]()
Ooit herrie gehad met m,n ex daarover.
Hoe kan dat?! Na de massage en de zoen niet meer gesproken?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:03 schreef Cuegirllie het volgende:
Het staat eigenlijk niet, spreek hem eig niet meer
na die ene massagesessie?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:03 schreef Cuegirllie het volgende:
Te klein, je ligt altijd op elkaar, je kan niet even wat ruimte nemen. Zeker als het warm en plakkerig weer is. En idd, je kan niet slapen danquote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:55 schreef MartijnIV2008 het volgende:
[..]
180 is een goed 2persoosbed, maar wat is er mis om met z'n 2e in een eenpersoonsbed te liggen? zolang je niet van plan bent om te gaan slapen.....
Heel soms, kan ik zo tegen iemand aankruipen... maar meestal is het wat jij zegt jaquote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:04 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Geld maakt niet gelukkig, is wel handig.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:03 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het scheelt in geldgelukkig
[..]
Oke, schrok al.quote:
En brakjes nu? Lekker naar de markt met dit weer!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:58 schreef Ofresca het volgende:
College weer overleefd!
En ff fruit van de markt gehaald.
Nee niet echt. Wel eens hoi gezegd als ik hem zag in de kantine. Maar ik zie hem eigenlijk nooit en zeker niet alleen. En hij is ook niet altijd aanwezig hier.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:05 schreef Nouk84 het volgende:
Hoe kan dat?! Na de massage en de zoen niet meer gesproken?
Je kunt hem toch mailen. Of heb je geen behoefte meer om hem te zien?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:08 schreef Cuegirllie het volgende:
Nee niet echt. Wel eens hoi gezegd als ik hem zag in de kantine. Maar ik zie hem eigenlijk nooit en zeker niet alleen. En hij is ook niet altijd aanwezig hier.
en ja ik zou kunnen bellen ofzo, maar daar ben ik te schijterig voor
Nee valt mee gelukkig. Jij wel?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En brakjes nu? Lekker naar de markt met dit weer!
Brak - checkquote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:09 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Nee valt mee gelukkig. Jij wel?
Het heeft vandaag, maandag en in het weekend nog niet geregend in Groningen.![]()
En daar lekker wel, heel veel.
Ik ook. Maar ik kan er niet tegen als iemand tegen mij aan kruipt.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:08 schreef Nouk84 het volgende:
Ik vind het echt heerlijk om de hele nacht tegen iemand aan te kruipen. Uiteindelijk rol ik in mijn slaap ook wel weg, maar heerlijk om elkaar 's nachts weer op te zoeken. Dat is echt heel lekker
Dat dus.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:08 schreef Nouk84 het volgende:
Ik vind het echt heerlijk om de hele nacht tegen iemand aan te kruipen. Uiteindelijk rol ik in mijn slaap ook wel weg, maar heerlijk om elkaar 's nachts weer op te zoeken. Dat is echt heel lekker
warm en plakkerig... dan moet je er het heet en nat maken.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:05 schreef Cuegirllie het volgende:
Te klein, je ligt altijd op elkaar, je kan niet even wat ruimte nemen. Zeker als het warm en plakkerig weer is. En idd, je kan niet slapen dan
Niet? Ooh ik vind dat echt heerlijk.....quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:10 schreef Ofresca het volgende:
Ik ook. Maar ik kan er niet tegen als iemand tegen mij aan kruipt.
Kun je het je veroorloven om een dagje niets te doen?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Brak - check
Regen - check
Geen zin wat te gaan doen - check
Klopt, maar dat was ik van plan om morgen even te doen. Weet ik ook zeker dat hij hier isquote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:09 schreef Nouk84 het volgende:
Je kunt hem toch mailen. Of heb je geen behoefte meer om hem te zien?
Wat bedoel je?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:11 schreef erikje14 het volgende:
toch wel moelijk om dat aan te horen af en toe, dan denk ik echt, had ik 15 jaar terug maar wat actiever/andere dingen gedaan, maar goed gedane zaken...
Ik kan het mij veroorloven om jaren niets te doen.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:12 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Kun je het je veroorloven om een dagje niets te doen?
Dat snap ik ook wel jaquote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:11 schreef MartijnIV2008 het volgende:
warm en plakkerig... dan moet je er het heet en nat maken.
Wel als het gewoon bij kriebelen blijftquote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:10 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ik ook. Maar ik kan er niet tegen als iemand tegen mij aan kruipt.
Dan is het dus NU tijd voor actie, want ik heb het idee dat jij nu nog steeds in de passieve modus blijft hangen. Ga wat doen. Schrijf je in bij een datingsite ofzo, ga daten, ga leuke dingen doen, weet ik veel. Mensen ontmoeten, kom je steviger in je schoenen te staan. Alleen JIJ kan veranderen wat "gemist" hebt..quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:11 schreef erikje14 het volgende:
toch wel moelijk om dat aan te horen af en toe, dan denk ik echt, had ik 15 jaar terug maar wat actiever/andere dingen gedaan, maar goed gedane zaken...
Oow ja, wel leuk als je ook antwoord krijgt gelijkquote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:12 schreef Cuegirllie het volgende:
Klopt, maar dat was ik van plan om morgen even te doen. Weet ik ook zeker dat hij hier is
Dat ik eingelijk 15 jaar terug eens wat activer had moeten zijn, dan had ik nu misschien iemand gehad om tegenaan te kruipenquote:
Ruilen?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik kan het mij veroorloven om jaren niets te doen.
Als je de reden erbij neemt waarom ik dat kan wel. Maar zou je dat echt willen dan?quote:
Daar heb je zeker gelijk in, maar ja, ik ben niet anders gewent dus even 123 veranderen is niet zo makkelijk natuurlijk. Ik heb me ingeschreven bij een dating site, ben zelfs vorige week met iemand naar de bios geweest eej dat is al meer als in de afgelopen 15 jaar gebeurd isquote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:13 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dan is het dus NU tijd voor actie, want ik heb het idee dat jij nu nog steeds in de passieve modus blijft hangen. Ga wat doen. Schrijf je in bij een datingsite ofzo, ga daten, ga leuke dingen doen, weet ik veel. Mensen ontmoeten, kom je steviger in je schoenen te staan. Alleen JIJ kan veranderen wat "gemist" hebt..
En meer kans dat ie dan antwoord en niet het mailtje vergeetquote:[b]Op dinsdag 16 juni 2009 11:14 schreef Nouk84 het [..]
Oow ja, wel leuk als je ook antwoord krijgt gelijk
Eeuhhm, nee dat dan weer nietquote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
Als je de reden erbij neemt waarom ik dat kan wel. Maar zou je dat echt willen dan?
Inderdaad..quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:17 schreef Cuegirllie het volgende:
En meer kans dat ie dan antwoord en niet het mailtje vergeet
Waarom roept iedereen toch altijd dat verandering niet makkelijk is? Ik vind het héél makkelijk, het is namelijk een kwestie van gewoon doen. Ik snap dat je stappen die je hebt genomen al heel wat zijn, maar ga nou niet achterover zitten wachten tot dat wat uit haalt, maar ga wat doen! Blijf dat soort stappen zetten..quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:17 schreef erikje14 het volgende:
Daar heb je zeker gelijk in, maar ja, ik ben niet anders gewent dus even 123 veranderen is niet zo makkelijk natuurlijk. Ik heb me ingeschreven bij een dating site, ben zelfs vorige week met iemand naar de bios geweest eej dat is al meer als in de afgelopen 15 jaar gebeurd is
Leuke dingen doen, dat is wat lastiger in te vullen aangezien ik geen benul heb van wat ik wel/niet leuk vind en in m'n 1tje zeker niet zo snel iets zal ondernemen
En 2.20 lang!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:20 schreef Cuegirllie het volgende:
Ow trouwens over het formaat van bedden. .. 180 is ideaal.. ook voor drie personen
Dat hoeft niet perse, maar mag natuurlijk altijdquote:
Inderdaadquote:
Maar ik hoef niet per sé met 3 personen in bed te liggenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:20 schreef Cuegirllie het volgende:
Ow trouwens over het formaat van bedden. .. 180 is ideaal.. ook voor drie personen
Graag, dan kan ik ook nog es languit liggen!quote:
Tegen elkaar aanslapen is relaxed, maar moet idd niet altijd.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:04 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Hij is in iedergeval groot genoeg ervoorquote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:22 schreef Nouk84 het volgende:
Maar ik hoef niet per sé met 3 personen in bed te liggen
ga via die datingsite steeds met een andere dame iets doen wat je leuk LIJKT. dan leer je vanzelf wat je leuk vindt, en je raakt er aan gewend om met dames om te gaan...quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:17 schreef erikje14 het volgende:
[..]
Daar heb je zeker gelijk in, maar ja, ik ben niet anders gewent dus even 123 veranderen is niet zo makkelijk natuurlijk. Ik heb me ingeschreven bij een dating site, ben zelfs vorige week met iemand naar de bios geweest eej dat is al meer als in de afgelopen 15 jaar gebeurd is
Leuke dingen doen, dat is wat lastiger in te vullen aangezien ik geen benul heb van wat ik wel/niet leuk vind en in m'n 1tje zeker niet zo snel iets zal ondernemen
Tsja, omgeving zal daar ook nog wel wat mee te maken hebben, d'r is hier niets iigquote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:20 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Waarom roept iedereen toch altijd dat verandering niet makkelijk is? Ik vind het héél makkelijk, het is namelijk een kwestie van gewoon doen. Ik snap dat je stappen die je hebt genomen al heel wat zijn, maar ga nou niet achterover zitten wachten tot dat wat uit haalt, maar ga wat doen! Blijf dat soort stappen zetten..![]()
Daar kun je dus achter komen door het te doen, wat je wel en niet leuk vindt. Daarbij zul je toch écht alleen dingen moeten ondernemen, als je niemand hebt waarmee dat kan.
Voor een keertje toch welquote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:22 schreef Nouk84 het volgende:
Maar ik hoef niet per sé met 3 personen in bed te liggen
Je zegt het zelf al, je hebt vervoer, je kunt overal heen. Weet je wat het leuke is van een stad die je niet kent? Het verkennen. Ga erheen en loop rond, je komt vast genoeg dingen tegen. Lekker terrasje, bios, weet ik het, misschien zelfs een museum wat je interessant vindt. Er is genoeg, een plan hoeft niet altijd vast te liggen, gewoon gaan en wel zien wat er gebeurt.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:26 schreef erikje14 het volgende:
Tsja, omgeving zal daar ook nog wel wat mee te maken hebben, d'r is hier niets iig
Sommige mensen hebben nou eenmaal meer moeite met dingen dan anderen, ik vind het ook niet zo'n probleem om bv naar Rotterdam te crossen (uurtje rijden) maar ja, wat moet je daar dan weer gaan doen...
Ik zit in hetzelfde schuitje. En ik ben al een stuk ouder. Als je er niets aan doet, verandert er ook niets, en wordt je eenzaam oud. Is dat wat je wil?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:17 schreef erikje14 het volgende:
Daar heb je zeker gelijk in, maar ja, ik ben niet anders gewend dus even 123 veranderen is niet zo makkelijk natuurlijk. Ik heb me ingeschreven bij een dating site, ben zelfs vorige week met iemand naar de bios geweest eej dat is al meer als in de afgelopen 15 jaar gebeurd is
Probeer je er nou achter te komen of ik in ben voor een trioquote:
Tof!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:33 schreef Kluts het volgende:
Zo. Werk hier nu 2,5 maand en ben zojuist sort of promoted.
De nieuwe projectmanager die deze zomer in dienst komt, komt bij mij in het team, waardoor ik voor hem mag gaan werken.
Mezelf kennende zit ik binnen 30 minuten in de auto terugquote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:32 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Je zegt het zelf al, je hebt vervoer, je kunt overal heen. Weet je wat het leuke is van een stad die je niet kent? Het verkennen. Ga erheen en loop rond, je komt vast genoeg dingen tegen. Lekker terrasje, bios, weet ik het, misschien zelfs een museum wat je interessant vindt. Er is genoeg, een plan hoeft niet altijd vast te liggen, gewoon gaan en wel zien wat er gebeurt.
Nee, maar ik zie het wel gebeurenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:33 schreef Howl het volgende:
[..]
Ik zit in hetzelfde schuitje. En ik ben al een stuk ouder. Als je er niets aan doet, verandert er ook niets, en wordt je eenzaam oud. Is dat wat je wil?
Relaxed. Dat kan goede ervaring opleveren bofkont.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:33 schreef Kluts het volgende:
De nieuwe projectmanager die deze zomer in dienst komt, komt bij mij in het team, waardoor ik voor hem mag gaan werken.
Bij mij is het omgekeerd. heb altijd veel gedaan met vrienden of alleen en veel meiden gedate.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:33 schreef Howl het volgende:
[..]
Ik zit in hetzelfde schuitje. En ik ben al een stuk ouder. Als je er niets aan doet, verandert er ook niets, en wordt je eenzaam oud. Is dat wat je wil?
Nice! Soort van gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:33 schreef Kluts het volgende:
Ben er ook echt blij mee. Heb nu wat projectleiders in mijn team, een projectmanager telt qua werk voor 3, dus dat word aanpoten, maar daar hou ik juist van.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:35 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Relaxed. Dat kan goede ervaring opleveren bofkont.
Dat heb ik op dit moment ook. Voor mij een teken dat ik op dit moment duidelijk helemaal niet bezig moet zijn met een relatie.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:37 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Bij mij is het omgekeerd. heb altijd veel gedaan met vrienden of alleen en veel meiden gedate.
Maar dat betekent niet dat ik nu bijna verloofd ben o.i.d.
Nu ik eraan denk heb ik veel afgekapt als ze lieten merken dat ze meer wilden. Toch bindingsangst misschien? Heb vaak niet eens de tijd genomen om ze echt te leren kennen.
Mag je ook zeker trots op zijn.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:39 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ben er ook echt blij mee. Heb nu wat projectleiders in mijn team, een projectmanager telt qua werk voor 3, dus dat word aanpoten, maar daar hou ik juist van.
Ben stiekem best trots op mezelf.
Hey dat is tof nieuws meis ! gefeliciteerdquote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:39 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ben er ook echt blij mee. Heb nu wat projectleiders in mijn team, een projectmanager telt qua werk voor 3, dus dat word aanpoten, maar daar hou ik juist van.
Ben stiekem best trots op mezelf.
Bij mij was het precies hetzelfde. Ik hield me met vanalles bezig waarbij ik niemand nodig had. Tot ik om me heen keek, en er achter kwam dat deze wereld niet voor loners is. Het is niet alleen dat je zoveel mist. Mensen zien je gewoon niet staan. Je bent die jongen die niets te vertellen heeft, die geen interessant leven heeft, die saai is, die moeilijk is in de omgang. En dat is pijnlijk.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:40 schreef erikje14 het volgende:
Ik heb ook geen idee waarom ik me hier plotsling zo druk over maak, ik bedoel ik ben al zo lang gelukkig alleen, waarom slaat dat dan ineens om
Was die date van het weekend eigenlijk nog iets wat een toekomst gaat hebben ? Je houd wijselijk je mond daaroverquote:
Nee, ik zeg juist dat het voor een keertje moet kunnenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:34 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Probeer je er nou achter te komen of ik in ben voor een trio
Dat weet je nooit he, maar het was heel erg leukquote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:58 schreef mrbox het volgende:
[..]
Was die date van het weekend eigenlijk nog iets wat een toekomst gaat hebben ? Je houd wijselijk je mond daarover
dat heeft weinig met alleen zijn te maken hoorquote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:55 schreef Howl het volgende:
[..]
Bij mij was het precies hetzelfde. Ik hield me met vanalles bezig waarbij ik niemand nodig had. Tot ik om me heen keek, en er achter kwam dat deze wereld niet voor loners is. Het is niet alleen dat je zoveel mist. Mensen zien je gewoon niet staan. Je bent die jongen die niets te vertellen heeft, die geen interessant leven heeft, die saai is, die moeilijk is in de omgang. En dat is pijnlijk.
Please do tell morequote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:59 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat weet je nooit he, maar het was heel erg leuk
Ik ben naar die ZOOmeravond van Artis geweest, was heel leuk. En daarna eten bij De GRoene OLifantquote:
Indd.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:02 schreef rival het volgende:
[..]
dat heeft weinig met alleen zijn te maken hoor
Nog wat karig hequote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:04 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ben naar die ZOOmeravond van Artis geweest, was heel leuk. En daarna eten bij De GRoene OLifant
Was dat wat je wilde weten?
Mwah, 't is er wel een gevolg van, moeilijk in omgang ben ik niet, maar een prater zeker nietquote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:02 schreef rival het volgende:
[..]
Verwachtte je een minute-to-minute verslag?quote:
ik begin netjes, zijn er lijstwaardige dingen gebeurd?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:10 schreef Ripley het volgende:
Stel amar een vraag, dan beantwoord ik 'm misschien wel
Is er al een tweede date gepland ?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:10 schreef Ripley het volgende:
[..]
Verwachtte je een minute-to-minute verslag?
Netjes! Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:33 schreef Kluts het volgende:
Tot welk honk zijn jullie gekomen?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:10 schreef Ripley het volgende:
Nog geneukt?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:10 schreef Ripley het volgende:
[..]
Verwachtte je een minute-to-minute verslag?
Stel amar een vraag, dan beantwoord ik 'm wel
Dit was de 3e of 4e keer dat we afspraken, maar geloof wel dat er een vervolg komt jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.People who have no weaknesses are terrible; there is no way of taking advantage of them.
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:29 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
Goede middag allemaal
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Congrats
![]()
Goede middag allemaal
![]()
![]()
![]()
waarvoor?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goede middag allemaal
![]()
![]()
![]()
GefeliciteerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
oww dus bijna single af gewoonquote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:29 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dit was de 3e of 4e keer dat we afspraken, maar geloof wel dat er een vervolg komt ja
Goede middag allemaal
![]()
![]()
![]()
GefeliciteerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
Goede middag allemaal
![]()
![]()
![]()
Alvast gefeliciteerd dan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bedankt allemaalquote:
Ja, en?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:37 schreef vencodark het volgende:
Zat zojuist eens terug te bladeren. Ik had hing sinds half nov. al rond.![]()
ach zo, gefeliciteerd iig, goh, dat is voor mij al weer zo'n 9 jaar terugquote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:37 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Bedankt allemaal![]()
Mijn opleiding![]()
Kan nu eindelijk voet aan wal zetten op de HBO vloer
ja en? geeft dat?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:37 schreef vencodark het volgende:
Zat zojuist eens terug te bladeren. Ik had hing sinds half nov. al rond.![]()
hoe gaat ie verder met je ZILN is lang geleden dat ik je hier gezien hebquote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:37 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Bedankt allemaal![]()
Mijn opleiding![]()
Kan nu eindelijk voet aan wal zetten op de HBO vloer
hoi hoiquote:
Tijd gaat snel als je lol hebtquote:
We zorgen wel voor je hoorquote:
Je gaat mij toch niet slaan?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:42 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
omdat dat mn specialiteit is
nee heb n kuthumeur
ohw jeeee hoe komt dat? nie genoeg geslapen vanacht?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:42 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
omdat dat mn specialiteit is
nee heb n kuthumeur
En dat moeten we niet hebben natuurlijk!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:43 schreef vencodark het volgende:
[..]
Haha, nou tof hoor.Anders zou ik hier natuurlijk allang weggeweest zijn.
Gaat goed was wel even best druk met school/stage maar dat zit er nu bijna dus opquote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:40 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
hoe gaat ie verder met je ZILN is lang geleden dat ik je hier gezien heb
jaaa hier gaat het goed hoorquote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:45 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Gaat goed was wel even best druk met school/stage maar dat zit er nu bijna dus op![]()
Hoe gaat het met Carooltje?
En hoe gaat het met de rest?
Nee, al zou het mijn schoolprestaties soms wel te goede doen.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En dat moeten we niet hebben natuurlijk!.
Dat het mogelijk een relatie kan worden scares you ?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:44 schreef Ripley het volgende:
box, doe's effe niet zo eng
ZILN, gefeliciteerd!
Ik heb het expres niet in de eerste persoon gezet. Het zijn de negatieve gedachten die door mijn hoofd spoken. En de vooroordelen van anderen. Ik weet dat ik niet zo erg ben, als ik me maar een beetje op mijn gemak voel.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:02 schreef rival het volgende:
mjah, 't mot mar eejquote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:45 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Gaat goed was wel even best druk met school/stage maar dat zit er nu bijna dus op![]()
Hoe gaat het met Carooltje?
En hoe gaat het met de rest?
Van die detailsquote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:47 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, al zou het mijn schoolprestaties soms wel te goede doen.
das nie best meidquote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:47 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik ga niemand slaan, althans niet als iemand het niet verdiend heeft
Slaap de hele week al slecht en morgen 6uur op
Oww September pasquote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:49 schreef vencodark het volgende:
[..]
Per september ga ik gewoon minder fokken.Oh, en msn.
weet niet, droom ook naar enzo mja gaat wel weer over dnek ikquote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:48 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
das nie best meid![]()
hoe komt het dat je zo slecht slaapt dan?
Dan moeten we nu dus nog even een inhaalslag doenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:49 schreef vencodark het volgende:
[..]
Per september ga ik gewoon minder fokken.Oh, en msn.
Nee, maar ik hoef niet zo snel een etiket ergens op te plakken. Het is gewoon hartstikke leuk zo en ik vind het zo irritant dat je dan gelijk moet zeggen dat je een relatie hebt of zo. Je ziet toch vanzelf wel hoe en wat?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:47 schreef mrbox het volgende:
[..]
Dat het mogelijk een relatie kan worden scares you ?
jaaa tuurlijk gaat dat weer overquote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:50 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
weet niet, droom ook naar enzo mja gaat wel weer over dnek ik
Dan hebben we altijd nog zoiets als onofficieel.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:50 schreef mrbox het volgende:
[..]
Oww September pasWie weet mag je dan allang niet meer hier officeel komen
Heb straks een hele zomer.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan moeten we nu dus nog even een inhaalslag doen.
Joh je maakt er een groter punt van dan dat ik er mee bedoeld had, 4 datesquote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:52 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee, maar ik hoef niet zo snel een etiket ergens op te plakken. Het is gewoon hartstikke leuk zo en ik vind het zo irritant dat je dan gelijk moet zeggen dat je een relatie hebt of zo. Je ziet toch vanzelf wel hoe en wat?
Ik zal een nieuw keyboard kopen etcquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |