Welkomquote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:05 schreef maffemaniak het volgende:
ow even aan de regels voldoen, ben geen n newbie op fok! maar wel in dit topic.
Even de vragen beantwoorden.
Ben 25, een half jaar single, kom uit kop van Noord Holland, ben een man (soms nog een jongetje), val op stijlvolle vrouwen. Ik viel altijd op van die blonde 'spontane' meiden, maar dat kantelt steeds meer naar misterieuze brunette's! Ik val niet op het type-panter-motief-dragend-geblondeerd-met-uitgroei-met-ketting-om-nek-met-voornaam.....
Intresses: uitgaan, vrienden, voetbal, kunst, muziek, film, reizen, backpacken, eten, andere culturen!
Aangenaam!
Inderdaadquote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:08 schreef HeatWave het volgende:
Flikker op man, slapen als je het niet kan/mag is echt geweldig, dus elke ochtend, zo rond wekkertijd.
Jij snapt dat.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:08 schreef HeatWave het volgende:
Flikker op man, slapen als je het niet kan/mag is echt geweldig, dus elke ochtend, zo rond wekkertijd.
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:08 schreef HeatWave het volgende:
Ik ook. 86 keer snoozen om er vervolgens nog op het laatste moment uit te gaan.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:12 schreef rival het volgende:
[..]
![]()
Daarom zet ik mijn wekker eerder dan ik eruit moet
Goedemorgen Geweldige Medefokkers![]()
mjah, de laatste tijd wil 't alleen niet zo meerquote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:13 schreef Kluts het volgende:
Slapen is ook echt een hobby van me. Verheug me de hele week altijd op het weekend wat dat betreft.
Altijd leuk.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:16 schreef Cuegirllie het volgende:
Welkom nieuweling
En twee lekkere jongens op bezoek op kantoor
Jammer genoeg zijn ze vooral geintresseerd in de uitleg die ze krijgenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:17 schreef Kluts het volgende:
Altijd leuk.
Helaas werk ik op een ingenieursbureau en zijn dat nou net niet de meest aantrekkelijke mannen over het algemeen.
Maar ben altijd op tijdquote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:15 schreef Kluts het volgende:
Ik ook. 86 keer snoozen om er vervolgens nog op het laatste moment uit te gaan.
Ik heb exact hetzelfde. Ik kan het alleen nog als ik het de avond ervoor erg laat heb gemaakt. Anders vergeet het maar, later dan 9 uur lukt echt niet.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:19 schreef maffemaniak het volgende:
ahhhh, slapen....... als de wekker gaat is slapen heerlijk. Kom je niet in slaap (gisteravond het geval) dan is het vrij kut. Vroeger in mijn horecatijd was het uitslapen tot het middaguur. Nu is het helaas (gedwongen) om kwart voor 7 opstaan en in het weekend kan ik gewoon niet meer uit slapen! WTF?![]()
het lukt gewoon niet meer!
Dan ga je niet laat genoeg naar bedquote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:19 schreef maffemaniak het volgende:
ahhhh, slapen....... als de wekker gaat is slapen heerlijk. Kom je niet in slaap (gisteravond het geval) dan is het vrij kut. Vroeger in mijn horecatijd was het uitslapen tot het middaguur. Nu is het helaas (gedwongen) om kwart voor 7 opstaan en in het weekend kan ik gewoon niet meer uit slapen! WTF?![]()
Zo niet herkenbaarquote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:19 schreef maffemaniak het volgende:
Nu is het helaas (gedwongen) om kwart voor 7 opstaan en in het weekend kan ik gewoon niet meer uit slapen! WTF?![]()
Wat ben ik blji dat ik daar geen last van hebquote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:20 schreef HeatWave het volgende:
Ik moet er uiterlijk 7:45 uit, de wekker staat op 7:15. Lukt me niet altijd.
Hier is er ook niet veel vrouwelijk schoon.......quote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:19 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Jammer genoeg zijn ze vooral geintresseerd in de uitleg die ze krijgen
Ow dat is jammer ja. Dan blijven de lekkere hapjes vaak ook weg.
Ook niet als je gewoon stug blijft liggen? Dan lukt het mij wel. Ook al ben je erg wakker rond een uur of 8, dan gewoon blijven liggen en ogen dicht. Ik dut dan wel weer weg af en toe.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:21 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heb exact hetzelfde. Ik kan het alleen nog als ik het de avond ervoor erg laat heb gemaakt. Anders vergeet het maar, later dan 9 uur lukt echt niet.
dat kan ik echt niet, als ik dat doe en ik wordt weer wakker dan heb ik echt koppijnquote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:22 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ook niet als je gewoon stug blijft liggen? Dan lukt het mij wel. Ook al ben je erg wakker rond een uur of 8, dan gewoon blijven liggen en ogen dicht. Ik dut dan wel weer weg af en toe.
Ik doe het meestal ook zelf hoor "ach, 15 min later op het werk, boeit niemand"quote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:21 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Wat ben ik blji dat ik daar geen last van heb
[sub] oke, nu af en toe steeds meer, maar opzich ga ik er met de tweede wekker altijd wel uit [sub]
Daarbij ben ik sowieso wel wakker als de wekker afgaat en dan ga ik er net zo lief uit en eerder beginnen op het werk
Dat is voor mij zeker belangrijk, wil ik kunnen uitslapen. Heél irritant..quote:
Balen is datquote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:22 schreef maffemaniak het volgende:
Hier is er ook niet veel vrouwelijk schoon.......![]()
Wel veel debiteuren crediteuren types
Nee, lukt echt niet, al 100 keer geprobeerd. Wat ik dan wel weer heb in het weekend is dat ik in de middag slaap krijg en dan een dutje doe vanaf een uur of 3quote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:22 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ook niet als je gewoon stug blijft liggen? Dan lukt het mij wel. Ook al ben je erg wakker rond een uur of 8, dan gewoon blijven liggen en ogen dicht. Ik dut dan wel weer weg af en toe.
tsja, ik werk in de IT, veel vrouwen zijn hier nietquote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:24 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Balen is dat
Tis ook wel logisch er bestaan meer niet-lekkere-hapjes dan lekkere-hapjes
Dan zou ik stug blijven liggen, of de tv aanzetten. Duurt een uurtje, maar dan slaap ik weer. Als ik toch niets anders te doen heb, blijf ik lekker liggen hoorquote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:24 schreef maffemaniak het volgende:
Vrijdag nog half 5, 9 uur stond ik er weer naast....
Woon je eigenlijk wel op jezelf?quote:
Owja dat kan ook zo lekker zijnquote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:25 schreef Belsezar het volgende:
Nee, lukt echt niet, al 100 keer geprobeerd. Wat ik dan wel weer heb in het weekend is dat ik in de middag slaap krijg en dan een dutje doe vanaf een uur of 3
Veel lekkere mannen ook nietquote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:25 schreef erikje14 het volgende:
[..]
tsja, ik werk in de IT, veel vrouwen zijn hier niet
Oh zo bedoelde ik het niet eensquote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:24 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat is voor mij zeker belangrijk, wil ik kunnen uitslapen. Heél irritant..
Hij is geen 14 hoorquote:
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:25 schreef erikje14 het volgende:
[..]
tsja, ik werk in de IT, veel vrouwen zijn hier niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |