Is er al een tweede date gepland ?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:10 schreef Ripley het volgende:
[..]
Verwachtte je een minute-to-minute verslag?
Stel amar een vraag, dan beantwoord ik 'm misschien wel
Netjes! Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:33 schreef Kluts het volgende:
Zo. Werk hier nu 2,5 maand en ben zojuist sort of promoted.
De nieuwe projectmanager die deze zomer in dienst komt, komt bij mij in het team, waardoor ik voor hem mag gaan werken.
Tot welk honk zijn jullie gekomen?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:10 schreef Ripley het volgende:
Stel amar een vraag, dan beantwoord ik 'm misschien wel
Nog geneukt?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:10 schreef Ripley het volgende:
[..]
Verwachtte je een minute-to-minute verslag?
Stel amar een vraag, dan beantwoord ik 'm wel
Dit was de 3e of 4e keer dat we afspraken, maar geloof wel dat er een vervolg komt jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.People who have no weaknesses are terrible; there is no way of taking advantage of them.
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:29 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
Goede middag allemaal
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Congrats
![]()
Goede middag allemaal
![]()
![]()
![]()
waarvoor?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goede middag allemaal
![]()
![]()
![]()
GefeliciteerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
oww dus bijna single af gewoonquote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:29 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dit was de 3e of 4e keer dat we afspraken, maar geloof wel dat er een vervolg komt ja
Goede middag allemaal
![]()
![]()
![]()
GefeliciteerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
Goede middag allemaal
![]()
![]()
![]()
Alvast gefeliciteerd dan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bedankt allemaalquote:
Ja, en?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:37 schreef vencodark het volgende:
Zat zojuist eens terug te bladeren. Ik had hing sinds half nov. al rond.![]()
ach zo, gefeliciteerd iig, goh, dat is voor mij al weer zo'n 9 jaar terugquote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:37 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Bedankt allemaal![]()
Mijn opleiding![]()
Kan nu eindelijk voet aan wal zetten op de HBO vloer
ja en? geeft dat?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:37 schreef vencodark het volgende:
Zat zojuist eens terug te bladeren. Ik had hing sinds half nov. al rond.![]()
hoe gaat ie verder met je ZILN is lang geleden dat ik je hier gezien hebquote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:37 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Bedankt allemaal![]()
Mijn opleiding![]()
Kan nu eindelijk voet aan wal zetten op de HBO vloer
hoi hoiquote:
Tijd gaat snel als je lol hebtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |