Is er al een tweede date gepland ?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:10 schreef Ripley het volgende:
[..]
Verwachtte je een minute-to-minute verslag?
Stel amar een vraag, dan beantwoord ik 'm misschien wel
Netjes! Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:33 schreef Kluts het volgende:
Zo. Werk hier nu 2,5 maand en ben zojuist sort of promoted.
De nieuwe projectmanager die deze zomer in dienst komt, komt bij mij in het team, waardoor ik voor hem mag gaan werken.
Tot welk honk zijn jullie gekomen?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:10 schreef Ripley het volgende:
Stel amar een vraag, dan beantwoord ik 'm misschien wel
Nog geneukt?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:10 schreef Ripley het volgende:
[..]
Verwachtte je een minute-to-minute verslag?
Stel amar een vraag, dan beantwoord ik 'm wel
Dit was de 3e of 4e keer dat we afspraken, maar geloof wel dat er een vervolg komt jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.People who have no weaknesses are terrible; there is no way of taking advantage of them.
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:29 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
Goede middag allemaal
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Congrats
![]()
Goede middag allemaal
![]()
![]()
![]()
waarvoor?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goede middag allemaal
![]()
![]()
![]()
GefeliciteerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
oww dus bijna single af gewoonquote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:29 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dit was de 3e of 4e keer dat we afspraken, maar geloof wel dat er een vervolg komt ja
Goede middag allemaal
![]()
![]()
![]()
GefeliciteerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
Goede middag allemaal
![]()
![]()
![]()
Alvast gefeliciteerd dan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bedankt allemaalquote:
Ja, en?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:37 schreef vencodark het volgende:
Zat zojuist eens terug te bladeren. Ik had hing sinds half nov. al rond.![]()
ach zo, gefeliciteerd iig, goh, dat is voor mij al weer zo'n 9 jaar terugquote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:37 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Bedankt allemaal![]()
Mijn opleiding![]()
Kan nu eindelijk voet aan wal zetten op de HBO vloer
ja en? geeft dat?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:37 schreef vencodark het volgende:
Zat zojuist eens terug te bladeren. Ik had hing sinds half nov. al rond.![]()
hoe gaat ie verder met je ZILN is lang geleden dat ik je hier gezien hebquote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:37 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Bedankt allemaal![]()
Mijn opleiding![]()
Kan nu eindelijk voet aan wal zetten op de HBO vloer
hoi hoiquote:
Tijd gaat snel als je lol hebtquote:
We zorgen wel voor je hoorquote:
Je gaat mij toch niet slaan?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:42 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
omdat dat mn specialiteit is
nee heb n kuthumeur
ohw jeeee hoe komt dat? nie genoeg geslapen vanacht?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:42 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
omdat dat mn specialiteit is
nee heb n kuthumeur
En dat moeten we niet hebben natuurlijk!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:43 schreef vencodark het volgende:
[..]
Haha, nou tof hoor.Anders zou ik hier natuurlijk allang weggeweest zijn.
Gaat goed was wel even best druk met school/stage maar dat zit er nu bijna dus opquote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:40 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
hoe gaat ie verder met je ZILN is lang geleden dat ik je hier gezien heb
jaaa hier gaat het goed hoorquote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:45 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Gaat goed was wel even best druk met school/stage maar dat zit er nu bijna dus op![]()
Hoe gaat het met Carooltje?
En hoe gaat het met de rest?
Nee, al zou het mijn schoolprestaties soms wel te goede doen.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En dat moeten we niet hebben natuurlijk!.
Dat het mogelijk een relatie kan worden scares you ?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:44 schreef Ripley het volgende:
box, doe's effe niet zo eng
ZILN, gefeliciteerd!
Ik heb het expres niet in de eerste persoon gezet. Het zijn de negatieve gedachten die door mijn hoofd spoken. En de vooroordelen van anderen. Ik weet dat ik niet zo erg ben, als ik me maar een beetje op mijn gemak voel.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:02 schreef rival het volgende:
dat heeft weinig met alleen zijn te maken hoor
mjah, 't mot mar eejquote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:45 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Gaat goed was wel even best druk met school/stage maar dat zit er nu bijna dus op![]()
Hoe gaat het met Carooltje?
En hoe gaat het met de rest?
Van die detailsquote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:47 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, al zou het mijn schoolprestaties soms wel te goede doen.
das nie best meidquote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:47 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik ga niemand slaan, althans niet als iemand het niet verdiend heeft
Slaap de hele week al slecht en morgen 6uur op
Oww September pasquote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:49 schreef vencodark het volgende:
[..]
Per september ga ik gewoon minder fokken.Oh, en msn.
weet niet, droom ook naar enzo mja gaat wel weer over dnek ikquote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:48 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
das nie best meid![]()
hoe komt het dat je zo slecht slaapt dan?
Dan moeten we nu dus nog even een inhaalslag doenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:49 schreef vencodark het volgende:
[..]
Per september ga ik gewoon minder fokken.Oh, en msn.
Nee, maar ik hoef niet zo snel een etiket ergens op te plakken. Het is gewoon hartstikke leuk zo en ik vind het zo irritant dat je dan gelijk moet zeggen dat je een relatie hebt of zo. Je ziet toch vanzelf wel hoe en wat?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:47 schreef mrbox het volgende:
[..]
Dat het mogelijk een relatie kan worden scares you ?
jaaa tuurlijk gaat dat weer overquote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:50 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
weet niet, droom ook naar enzo mja gaat wel weer over dnek ik
Dan hebben we altijd nog zoiets als onofficieel.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:50 schreef mrbox het volgende:
[..]
Oww September pasWie weet mag je dan allang niet meer hier officeel komen
Heb straks een hele zomer.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan moeten we nu dus nog even een inhaalslag doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |