Nu maar hopen dat Jol eens wat eenheid en strijd in het team vast geroest krijgt.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:49 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Iedereen wordt hier afgezeken. Met je 2e opmerking ben ik het volkomen eens.

Dat is al eerder gepost hier idd. Nu maar hopen dat het de stilte is voor de storm nu. Misschien dat er nog veel leuke dingen gaan gebeuren.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:51 schreef Morendo het volgende:
Wat wel typisch zou zijn is dat we Vermaelen verkopen voor een mooi bedrag. Dat Obradovic tekent bij een andere buitenlandse club en dat we het nieuwe seizoen ingaan met Emanelsson als linksback. Dan is het hele jaar weer verneukt.

omdat smurfen logoquote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:22 schreef bloodysunday het volgende:
Waarom is dit nooit in de ArenA, wat een sfeer

Dat dacht ik ook toen Ibrahimovic, Sneijder, Huntelaar en Heitinga vertrokken.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:21 schreef kurk_droog het volgende:
iedereen wanhopig hierWacht nou maar rustig. Die transfers komen wel.

Ja.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:24 schreef bloodysunday het volgende:
[..]door het smurfen logo van ajax is de sfeer kut?

Ga jij zo een groot spandoek maken met een smurf er op?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:24 schreef bloodysunday het volgende:
[..]door het smurfen logo van ajax is de sfeer kut?

?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ga jij zo een groot spandoek maken met een smurf er op?

Dan 1 met t enige echte logo! Misschien dat dat helpt.

Iddquote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:25 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook toen Ibrahimovic, Sneijder, Huntelaar en Heitinga vertrokken.

quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:27 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
?
De doeken die er gemaakt worden is ten alle tijden met het enige en echte logo..

Er komt heus nog wel wat.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Idd
Nou ja zoals ik al zei misschien is dit de stilte voor de storm.

quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:27 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
?
De doeken die er gemaakt worden is ten alle tijden met het enige en echte logo..

Vind het trouwens wel wat beter worden, eerst was het vaak nog dat vak410 liederen voor zichzelf zong zoals vak410 in vuur en vlam. Maar dat word ook steeds minder. Misschien moeten er makkelijke meezingers verzonnen worden die het hele stadion zo kent.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:26 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ja.
Ik heb trouwens best leuke wedstrijden meegemaakt waar we als beesten bezig waren. Mja grotendeel van de mensen kan aalleen jelele ajax amsterdam en dan vraag je eigenlijk alweer teveel van ze. vak 430

Voor die positie op links achterin heb je sowieso iemand nodig. je hoeft niet op vermaelen te gaan wachten.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:51 schreef Morendo het volgende:
Wat wel typisch zou zijn is dat we Vermaelen verkopen voor een mooi bedrag. Dat Obradovic tekent bij een andere buitenlandse club en dat we het nieuwe seizoen ingaan met Emanelsson als linksback. Dan is het hele jaar weer verneukt.

Feitelijk wel, omdat we geen geld schijnen te hebben.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:42 schreef Chadi het volgende:
[..]
Voor die positie op links achterin heb je sowieso iemand nodig. je hoeft niet op vermaelen te gaan wachten.

Waar is al dat geld van Sneijder en Huntelaar heen dan?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:43 schreef Morendo het volgende:
[..]
Feitelijk wel, omdat we geen geld schijnen te hebben.

Ajax, hap nou is toe. Heerenveen zou 7.5 vragen en Bayern wilt 6 geven, gewoon die 7,5 bieden!quote:Transfer Pranjic: ‘Behoorlijk gat te overbruggen’
Vooralsnog lijkt het er niet op dat Danijel Pranjic snel zijn gezicht kan laten zien bij Bayern München. De Kroatische middenvelder cq. aanvaller van SC Heerenveen is weliswaar al medisch gekeurd en persoonlijk rond met de Zuid-Duitsers, maar van een akkoord tussen Heerenveen en Bayern is nog lang geen sprake.
Pranjic zelf waant zich al enkele weken in de zevende hemel, en gaf sinds het bekend worden van het nieuws tal van interviews waarin hij zijn vreugde onderstreepte. Voorlopig lijkt het er echter op dat de Kroatisch international te vroeg heeft gejuicht. “Er is nog behoorlijk gat te overbruggen. Wij gunnen Pranjic zijn transfer, maar daar hangt wel een prijskaartje aan vast”, zegt Heerenveen-directeur Yme Kuiper op de website van zijn club.
De bewindsvoerder durft niet te voorspelen of het nog daadwerkelijk tot een transfer zal komen. “Dit soort zaken duurt vaak even, maar hoe het afloopt weten we niet”, voegt hij aan zijn statement toe. Bayern-manager Uli Hoeness liet eerder weten niet alle geduld van de wereld te hebben. “Als Heerenveen niet beweegt, laten we de transfer afketsen”, zei hij onlangs in Kicker.

Dat word ook aan andere dingen uitgegeven dan transfers.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Waar is al dat geld van Sneijder en Huntelaar heen dan?

Dat begrijp ik maar zoveel toch niet?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:48 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Dat word ook aan andere dingen uitgegeven dan transfers.

Pranjic gaat hem echt niet worden hoor. Bovendien zal het wel met een sisser aflopen. Speelt Bayern M. deze zomer een oefenwedstrijd in Heerenveen ofzo.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:48 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Ajax, hap nou is toe. Heerenveen zou 7.5 vragen en Bayern wilt 6 geven, gewoon die 7,5 bieden!

Ik betwijfel ook of Pranjic nog wilt, maar wie niet waagt..quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:52 schreef Morendo het volgende:
[..]
Pranjic gaat hem echt niet worden hoor. Bovendien zal het wel met een sisser aflopen. Speelt Bayern M. deze zomer een oefenwedstrijd in Heerenveen ofzo.

quote:AMSTERDAM - Real Madrid heeft alle oud-Ajacieden die het in de gelederen heeft alweer te koop aangeboden, zo meldt het Britse The Guardian.
Real Madrid, 'de Konininklijke', houdt zich nu alweer een aantal jaar bezig met het doorsluizen van miljoenenspelers.
De door overheidsgeld overeind gehouden Spaanse voetbalclub kocht in 2007 Wesley Sneijder en in 2008 Klaas-Jan Huntelaar weg bij Ajax. Zij staan nu samen met een andere oud-Ajacied Rafael van der Vaart alweer te koop. Logisch, gezien de komst van de Braziliaan Kaká (67,5 miljoen) en de bijna afgeronde transfer met Cristiano Ronaldo waarmee 94 miljoen euro gemoeid gaat.
Diverse Engelse clubs kregen volgens The Guardian de drie oud-Ajacieden op een lijstje aangeboden van Real. De club opereert anno 2009 meer als een marketingbedrijf dan een voetbalclub, waarbij het om de namen draait en de daarmee gepaarde mondiale shirtverkoop. Huntelaar, Van der Vaart en Sneijder, waarvoor Mardid in totaal 69 miljoen euro uitgaf, lijken deze zomer de kinderen van de rekening te worden.
 Wat een kutclub is dat toch.
 Wat een kutclub is dat toch.

Was al een beetje te verwachtenquote:
 Real gaat niet echt vriendelijk met zijn spelers om
 Real gaat niet echt vriendelijk met zijn spelers om

Tja, dat kan je verwachten als je naar Real gaat. Je hoeft er echt geen medelijden mee te hebben.quote:

Vandaag eerste training onder Jol voor een vijftal spelers toch?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:28 schreef bloodysunday het volgende:
Weet toevallig iemand of Jol al terug van vakantie is?

Dit is al jaaaaren zo en spelers zijn echt dom als ze denken dat dat verandert. Alles draait om geld in de wereld tegenwoordig. Ik zou er ziek van zijn als ik fan was van die kutclub.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:39 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Tja, dat kan je verwachten als je naar Real gaat. Je hoeft er echt geen medelijden mee te hebben.

U gaat door voor dequote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:42 schreef Urquhart het volgende:
22 juni is volgens mij de eerste training?

Hebben we nog wat %'s van de transferrechten van Sneijder en Huntelaar in handen? Dan is dit wel supergoed nieuwsquote:

quote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:37 schreef sjimz het volgende:
Angstgegner, als je niets te melden hebt wat relevant is blijf dan lekker weg.

Beter komt die hele Elia gewoon nietquote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:58 schreef Angstgegner het volgende:
[..]
Wat is dit voor dom gelul. Jullie waren er toch van overtuigd dat Elia naar Ajax zou komen? Ik maak slechts duidelijk dat dit niet geval is, omdat onze Joop niets te maken heeft met deze club. Alleen Twente en in mindere mate Elia bepaalt waar deze speler naartoe gaat. Dus het is wel degelijk relevant.

Ik weet niet of dat het geval is. Iemand die daar meer duidelijkheid over kan scheppen? Wel leuk hoor, dat bij Ajax alles zo binnenkamers blijft, maar ik wel eens een aankoop zien. Gaan ze weken wachten ofzo?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:47 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Hebben we nog wat %'s van de transferrechten van Sneijder en Huntelaar in handen? Dan is dit wel supergoed nieuws

Van die Obradovic werd sowieso al gezegd, dat als hij zou komen, het pas na dat jeugd EK wordt rondgemaakt.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:02 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat het geval is. Iemand die daar meer duidelijkheid over kan scheppen? Wel leuk hoor, dat bij Ajax alles zo binnenkamers blijft, maar ik wel eens een aankoop zien. Gaan ze weken wachten ofzo?

Precies. Nog niet zeker, want ook Tottenham en Wolfsburg zijn met 'm bezig, maar als Vermaelen definitief vertrekt, tekent Obradovic bij Ajax. En dat is best een slimme constatering van deze Servier.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:04 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Van die Obradovic werd sowieso al gezegd, dat als hij zou komen, het pas na dat jeugd EK wordt rondgemaakt.

Ik hoop het echt, maar niets is wat het lijktquote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:08 schreef Nashje het volgende:
[..]
Precies. Nog niet zeker, want ook Tottenham en Wolfsburg zijn met 'm bezig, maar als Vermaelen definitief vertrekt, tekent Obradovic bij Ajax. En dat is best een slimme constatering van deze Servier.
 Ik verwacht gewoon dat hij tekent bij Tottenham na het EK of nog tijdens.
 Ik verwacht gewoon dat hij tekent bij Tottenham na het EK of nog tijdens.

Met jou kan ik praten.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:02 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Beter komt die hele Elia gewoon niet

Jol en Blind zijn toch niet achterlijk. Die zullen er echt wel alles aan doen om te zorgen dat er een capabele vervanger komt voor Vermaelen. En als het obradovic niet is dan is het wel een andere speler.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:13 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Ik hoop het echt, maar niets is wat het lijktIk verwacht gewoon dat hij tekent bij Tottenham na het EK of nog tijdens.

competitie: 34 wedstrijden, 9 goals, 6 assists.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:23 schreef Chadi het volgende:
Elia .. wat is zijn rendement nou geweest afgelopen Seizoen?
heeft iemand de cijfers daarvan?

Elia is een geweldige speler met een ontzettend hoog rendement. Alleen hebben wij vorig jaar 16,5 miljoen neergelegd voor een speler op dezelfde positie. Anders was hij wat mij betreft meer dan welkom geweest.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:23 schreef Chadi het volgende:

Ongeveer hetzelfde als Sulejmani.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:23 schreef Chadi het volgende:

Radegast, heb jij ook een overzicht van welke spelers voor de meeste punten hebben gezorgd afgelopen seizoen bij Ajax?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:27 schreef Radegast het volgende:
[..]
competitie: 34 wedstrijden, 9 goals, 6 assists.
uefa cup: 6 wedstrijden, 1 goal, 2 assists.
vCL: 2 wedstrijden, 0 goals, 0 assists.
knvb beker: 5 wedstrijden, 4 goals, 2 assists.

Sulejmani deed het nog beter dit seizoenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:27 schreef Radegast het volgende:
[..]
competitie: 34 wedstrijden, 9 goals, 6 assists.
uefa cup: 6 wedstrijden, 1 goal, 2 assists.
vCL: 2 wedstrijden, 0 goals, 0 assists.
knvb beker: 5 wedstrijden, 4 goals, 2 assists.
 .
.

En dan is Sulejmani nog geblesseerd geweest.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:29 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Ongeveer hetzelfde als Sulejmani.
In cijfers: 9 goals en 6 assists. En Sulejmani 8 goals en 8 assists.

Sulejmani heeft een beter rendement dan Elia, dat moet dan toch wel een fantastische speler in jouw ogen zijnquote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:28 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Elia is een geweldige speler met een ontzettend hoog rendement. Alleen hebben wij vorig jaar 16,5 miljoen neergelegd voor een speler op dezelfde positie. Anders was hij wat mij betreft meer dan welkom geweest.

En Sulejmani was een week of 8 weg...quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:29 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Ongeveer hetzelfde als Sulejmani.
In cijfers: 9 goals en 6 assists. En Sulejmani 8 goals en 8 assists.

Ik zal het eens voor je uitzoeken. Kom ik nog wel op terug later.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:29 schreef Nashje het volgende:
[..]
Radegast, heb jij ook een overzicht van welke spelers voor de meeste punten hebben gezorgd afgelopen seizoen bij Ajax?

Superquote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:31 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ik zal het eens voor je uitzoeken. Kom ik nog wel op terug later.
 . Ik was er eerst ook mee bezig, maar was wel érg veel werk.
. Ik was er eerst ook mee bezig, maar was wel érg veel werk.

Volgens VI.nl vraagt Heerenveen 10 miljoen. Liever Pranjic voor 8 miljoen dan Elia.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:48 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Ajax, hap nou is toe. Heerenveen zou 7.5 vragen en Bayern wilt 6 geven, gewoon die 7,5 bieden!

quote:Gretige Ajacieden verkorten vakantie
Een aantal selectiespelers van Ajax was de afgelopen dagen alweer te zien op het trainingsveld van Ajax. Zij besloten in samenspraak met de club het nieuwe seizoen een week eerder aan te vangen.
Martin Jol, de nieuwe trainer van Ajax, start pas volgende week maandag officieel. Dan staat op De Toekomst de eerste training van Ajax te gebeuren. Voor een tiental Ajacieden begon het seizoen echter een week eerder.
De tien spelers, waaronder Jan Vertonghen, Ismaïl Aissati, Rasmus Lindgren en Vurnon Anita, komen of net terug van een blessureperiode of hebben behoefte aan een extra basis voordat het nieuwe seizoen van start gaat, meldt de officiële website van Ajax.
Om de groep zo fit mogelijk aan de start van het nieuwe voetbaljaar te laten verschijnen werden de spelers de afgelopen dagen reeds onder handen genomen door fysiotherapeut Jos Kortekaas en A2-trainer Gerry Vink.

Ze beginnen het al te leren die jongens.quote:

Vind Sulejmani ook een geweldige speler zoals ik hem ken van Heerenveen en die enkele wedstrijden bij Ajax. De invloed van Elia dit seizoen gaat wel veel verder dan zijn goals en assist. Door zijn spel creeërde hij veel kansen en ruimte voor Twente. Misschien wil Twente wel ruilenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:30 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Sulejmani heeft een beter rendement dan Elia, dat moet dan toch wel een fantastische speler in jouw ogen zijn

Zijn ze er uit vrije wil of heeft Ajax ze gedwongen?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:35 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ze beginnen het al te leren die jongens.

Dat zou nou wel heel erg idioot zijn. Je ruilt een Sulejmani niet voor een Eliaquote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:37 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Vind Sulejmani ook een geweldige speler zoals ik hem ken van Heerenveen en die enkele wedstrijden bij Ajax. De invloed van Elia dit seizoen gaat wel veel verder dan zijn goals en assist. Door zijn spel creeërde hij veel kansen en ruimte voor Twente. Misschien wil Twente wel ruilen

Gedwongen door de slechte resultaten.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:37 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Zijn ze er uit vrije wil of heeft Ajax ze gedwongen?

Kan iedere en opzoeken bij SIDNquote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:41 schreef BliksemSchigt het volgende:
Privegegevens posten endezo is ook weer niet direct nodig, Nashje.

Dat komt nog wel bij Sulejmani hoor. Elia is ook anderhalf jaar ouder. Sulejmani kan echt wel zo goed worden als Elia en waarschijnlijk ook wel beter.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:37 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Vind Sulejmani ook een geweldige speler zoals ik hem ken van Heerenveen en die enkele wedstrijden bij Ajax. De invloed van Elia dit seizoen gaat wel veel verder dan zijn goals en assist. Door zijn spel creeërde hij veel kansen en ruimte voor Twente. Misschien wil Twente wel ruilen

Ja, daar kom ik nu ook achter.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:33 schreef Nashje het volgende:
[..]
Super. Ik was er eerst ook mee bezig, maar was wel érg veel werk.

Dat vroeg ik net ook.quote:

Een mod die tegen een mod ingaatquote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:41 schreef BliksemSchigt het volgende:
Privegegevens posten endezo is ook weer niet direct nodig, Nashje.
 .
.

Of jij maakt gewoon het gedeelte af waar ik gestopt was?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:47 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ja, daar kom ik nu ook achter.
Misschien van een paar specifieke spelers?

quote:Hoi mensen. Zier er nog steeds goed uit. Tot snel!
Ik krijg hier eigenlijk juist helemaal geen goede hoop van. Denk dat Obradovic een grotere stap gaat makenquote:Ajax is volop in de race. Ik heb nog steeds goede hoop. Ivan en zijn vader zijn verstandige mensen die zich niet zomaar door de eerste de beste zaakwaarnemer laten leiden. Er is een goed en bekwaam bureau mee bezig. Hopen dat Lerby geen roet in het eten gooit.
 .
.

Gebaseerd op wat?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:00 schreef Nashje het volgende:
Velibor Vasovic op AN:
[..]
[..]
Ik krijg hier eigenlijk juist helemaal geen goede hoop van. Denk dat Obradovic een grotere stap gaat maken.

Zal wel weer bs zijn (zonder duidelijke bron en soccernews.nlquote:De transferperikelen rondom sc Heerenveen-speler Danijel Pranjic lijken nog verre van bekoeld. Waar de Kroatisch international de afgelopen weken veelal werd gelinkt aan Bayern München lijkt Ajax zich nu in de strijd te gaan mengen. Maandagochtend werd David Endt, teammanager van Ajax 1, gesignaleerd aan de Abe Lenstra Boulevard in Heerenveen. Naar verluidt werd hij vergezeld door een tweede afgevaardigde van Ajax, wat goed de manager technische zaken, Danny Blind, geweest kan zijn.
De transfer van de 27-jarige middenvelder richting Beieren leek in een eerder stadium in kannen en kruiken, maar een klein geschil over de transfersom gooide tot dusver roet in het eten. Er zou een prijskaartje van zeveneneenhalf miljoen euro om de nek van Pranjic hangen, maar Bayern München wilde niet meer dan zes miljoen betalen. De vraagprijs vormt voor Ajax geen probleem, aangezien verdediger Thomas Vermaelen op het punt staat voor een slordige dertien miljoen euro naar Arsenal te verkassen.
Pranjic zelf steekt niet onder stoelen of banken dat hij graag wil vertrekken bij Heerenveen. De Friese sterspeler flirtte eerder al openlijk met de Amsterdamse club en gaf eveneens te kennen Bayern München een mooie club te vinden. Bij een overgang naar de hoofdstedelingen treft Pranjic zijn goede vrienden Miralem Sulejmani en Darko Bodul, die beiden een Heerenveen-verleden hebben.
 ) But just in case...
 ) But just in case...

Vrije wilquote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:37 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Zijn ze er uit vrije wil of heeft Ajax ze gedwongen?

Hij doet het ook voor het geld inderdaad.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:46 schreef Prosac het volgende:
[..]
Denk dat de 55.000 pond per week een hoop van die pijn vergoed.
quote:"Ik zie het natuurlijk wel zitten om voor Arsenal te spelen. Het is een grote sportieve uitdaging en financieel word ik er ook beter van. Ik denk wel dat het in orde komt."

Hij heeft heel veel goede contacten en is er zelf in betrokken... Is erg betrouwbaar.quote:

Die gast is juist positief, maar Nashje zegt juist geen hoop te hebben. Daarom vraag ik waar hij (Nashje) zijn moedeloosheid op baseert.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:17 schreef Egamer het volgende:
[..]
Hij heeft heel veel goede contacten en is er zelf in betrokken... Is erg betrouwbaar.

Alleen al vreemd dat Endt wel herkend wordt en Danny Blind nietquote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:10 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Zal wel weer bs zijn (zonder duidelijke bron en soccernews.nl) But just in case...

quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja als ze nog langer wachten krijgen we weer spelers ala Sno erbij

Waarom zou Endt betrokken zijn met onderhandelingen over een spelerquote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:21 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Alleen al vreemd dat Endt wel herkend wordt en Danny Blind niet
 lijkt mij meer een taak voor Slop en Blind ofzo..
 lijkt mij meer een taak voor Slop en Blind ofzo..

inderdaad, Jol moest eerst maar is kijken wat hij bezit.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:24 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Het is godverdomme half juni. Jol heeft nog niet eens getraind met de jongens. We hebben nog twee en een halve maand voordat de transfermarkt dichtgaat.
Twee en een halve maand.

Dat sowieso iddquote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:24 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Waarom zou Endt betrokken zijn met onderhandelingen over een spelerlijkt mij meer een taak voor Slop en Blind ofzo..

Ik ga Martin wel even verwelkomen.quote:Kom kijken! Op 22 juni is om 11:00 uur de eerste training op sportpark de Toekomst.

"Ajax is volop in de race. Ik heb nog steeds goede hoop."quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:20 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Die gast is juist positief, maar Nashje zegt juist geen hoop te hebben. Daarom vraag ik waar hij (Nashje) zijn moedeloosheid op baseert.
 .
.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |