Nee, ik kan me ook niet voorstellen waarom je dacht van wel eerlijk gezegdquote:Op maandag 15 juni 2009 23:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dan zit jij op niet heel veel (en ik heb er ook niet bijster veel meer gehad dan dat getal wat jij voor hier noemde)
Volgens JB moet mijn gemiddelde omhoog, dus kom maar opquote:
quote:Op maandag 15 juni 2009 23:52 schreef kingmob het volgende:
[..]
Cue geeft voor mij een nieuwe dimensie aan 'direct' zijn
Als ik het niet merk niet
Niet met jou.quote:
En dan is Cue degene die 'direct' een nieuwe dimensie geeftquote:
Niet heel veel meer dan 5 zit je toch nog hoger hoor JB. Ik ben kieskeurig met seksquote:Op maandag 15 juni 2009 23:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik zei dus dat ik er ook niet heel veel meer heb gehad dan dat getal dat jij hier noemde rip
Ik zie je al in de trein ineens zeggen: "Neuken?" en als iemand reageerd "Niet met jou, in het algemeen natuurlijkquote:Op maandag 15 juni 2009 23:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
Niet met jou.
Neuken in het algemeen natuurlijk.
En als het er 0 zijn dan?quote:Op maandag 15 juni 2009 23:57 schreef Kluts het volgende:
Wat maakt het ook uit hoeveel mensen je geneukt hebt. Ik heb het van mijn ex nooit geweten, gewoonweg omdat het me totaal niet boeide.
Direct is my middle name.quote:Op maandag 15 juni 2009 23:57 schreef Litpho het volgende:
[..]
En dan is Cue degene die 'direct' een nieuwe dimensie geeft.
Anyhow, je hoeft geen getal te noemen hoor. Maar constant zeggen dat het 'niet zoveel is hoor' om vervolgens directe vragen niet te beantwoorden pleit meer voor de andere kant.quote:Op maandag 15 juni 2009 23:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik zei dus dat ik er ook niet heel veel meer heb gehad dan dat getal dat jij hier noemde rip
Ik dacht niet aan heel veel, maar je bent wat ouder dan ik, hebt geen heel lange relaties gehad voorzover ik weet, conclusie is niet zo vreemdquote:Op maandag 15 juni 2009 23:55 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee, ik kan me ook niet voorstellen waarom je dacht van wel eerlijk gezegd
Dat had ik dan wel gemerkt.quote:
Mwoah, een minimum is wel ok. Dan is er iig wat ervaringquote:Op maandag 15 juni 2009 23:57 schreef Kluts het volgende:
Wat maakt het ook uit hoeveel mensen je geneukt hebt. Ik heb het van mijn ex nooit geweten, gewoonweg omdat het me totaal niet boeide.
Ik ook van jouquote:Op maandag 15 juni 2009 23:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
Niet met jou.
Neuken in het algemeen natuurlijk.
Immens natuurtalent is uitgesloten?quote:
Ik heb 5 jaar een relatie gehad en twee keer anderhalf jaar. How did you miss that?quote:Op maandag 15 juni 2009 23:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik dacht niet aan heel veel, maar je bent wat ouder dan ik, hebt geen heel lange relaties gehad voorzover ik weet, conclusie is niet zo vreemd
Dat jij (of anderen) denken dat ik er veel meer heb gehad, begrijp ik wel btw
Alleen is het dus niet zo
Ik ben nog in de leer.. zovaak gooi ik het 'neuken' er nog niet inquote:Op maandag 15 juni 2009 23:57 schreef Litpho het volgende:
[..]
En dan is Cue degene die 'direct' een nieuwe dimensie geeft.
Ze is pas bij "brommers kieken"quote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:00 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik ben nog in de leer.. zovaak gooi ik het 'neuken' er nog niet in
Het bekt gewoon lekker.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:00 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik ben nog in de leer.. zovaak gooi ik het 'neuken' er nog niet in
Dat heb ik echt nog nooit gezegd tegen iemandquote:
Ja, dat is ook wel zo. Maar men moet toch minimaal wat openminded zijn vind ik.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:01 schreef Tegan het volgende:
Als ik verliefd ben dan maakt het me niet uit hoe de seks is (in het begin), je leert toch na een tijdje waar de knopjes van de ander zitten.
Met sommige mensen werkt het gewoon van begin af aan.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:01 schreef Tegan het volgende:
Als ik verliefd ben dan maakt het me niet uit hoe de seks is (in het begin), je leert toch na een tijdje waar de knopjes van de ander zitten.
Lekker bekkenquote:
Dat jaquote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:02 schreef Kluts het volgende:
[..]
Met sommige mensen werkt het gewoon van begin af aan.
Klopt, maar ik gooi het soms liever net op een andere boegquote:
Dat zei ik nietquote:Op maandag 15 juni 2009 23:56 schreef Ripley het volgende:
[..]
Volgens JB moet mijn gemiddelde omhoog, dus kom maar op
Ik vind het wel leuk om te weten eigenlijk, van mn vriendjes, geen idee waarom eigenlijk om eerlijk te zijn.quote:Op maandag 15 juni 2009 23:57 schreef Kluts het volgende:
Mja, dat kan.quote:Op maandag 15 juni 2009 23:58 schreef Tegan het volgende:
[..]
Anyhow, je hoeft geen getal te noemen hoor. Maar constant zeggen dat het 'niet zoveel is hoor' om vervolgens directe vragen niet te beantwoorden pleit meer voor de andere kant.
Dat viel ook wel meequote:Op maandag 15 juni 2009 23:58 schreef Ripley het volgende:
Hoezo die inhaalspurt dan eigenlijk trouwens? Echte nieuwsgierigheid btw
Als je dat niet bent (in gesprek), dan val ik sowieso al niet op je, ofwel, zal je me nooit naakt zien, is dat dus niet iets waar ik me druk om hoef te makenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:02 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ja, dat is ook wel zo. Maar men moet toch minimaal wat openminded zijn vind ik.
Nee, dat is echt heel bizar als je dat hoort.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:01 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat heb ik echt nog nooit gezegd tegen iemand
dat vind ik wel een mooie omschrijvingquote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, dat is echt heel bizar als je dat hoort.
Zoenen is een veel mooier woord. Het klinkt ook al gewoon goed. ZOEnen. Kussen doe je met je oma, bekken doe je als je 15 bent. ZOEnen doe je met een mooie vrouw.
Hoeft ook nietquote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
Vind ik althans.
Waarom? Tja, dat weet ik wel, maar dat is vrij privé en ik heb weinig zin om daarover uit te wijden.
Ok, geen ervaring mee. Ik vond dat geklungel anders al bijzonder/leuk/speciaalquote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:02 schreef Kluts het volgende:
[..]
Met sommige mensen werkt het gewoon van begin af aan.
Ach, ik moet ook niks zeggen, ik ben pas zo direct na flink wat drankquote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:01 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat heb ik echt nog nooit gezegd tegen iemand
5 jaar had ik gemist jaquote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:00 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb 5 jaar een relatie gehad en twee keer anderhalf jaar. How did you miss that?
En gezien wat ik weet terwijl ik je niet heel goed ken... Maar misschien heb ik net een bepaald gedeelte mee gekregen en dat zou me niet eens verbazen
Zo lig ik ook als ik niet alleen benquote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:05 schreef Kluts het volgende:
Ik ga naar bed. Heel single-ish diagonaal in mijn tweepersoonsbed liggen.
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:05 schreef Kluts het volgende:
Ik volg, en ga er net zo bij liggenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:05 schreef Kluts het volgende:
Je leer het vanzelf welquote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:05 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ach, ik moet ook niks zeggen, ik ben pas zo direct na flink wat drank
Mjah, is wel zo. 'vroeger' durfde ik een vrouw niet eens zomaar aan te spreken.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:06 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Je leer het vanzelf welheb ik ook gedaan
ik weet niet wat jij veel vindt?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:05 schreef Ripley het volgende:
[..]
Hoeft ook niet
Maar aangezien ik van een aantal mensen zeker weet dat het zo is, is het wel apart als je van praktisch nul naar vrij veel in korte tijd gaat. En daar is verder niks mis mee - lang leve ontdekkingen
We worden allemaal wijzer en gezelliger met de jaren..quote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:07 schreef kingmob het volgende:
[..]
Mjah, is wel zo. 'vroeger' durfde ik een vrouw niet eens zomaar aan te spreken.
Nou ja, 6 in de redelijk korte tijd hier (en dat is dan gebaseerd op wat mij bereikt heeft) tegenover kennelijk bijna niks daarvoor - da's best een omslag dan toch?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik weet niet wat jij veel vindt?
En good on you overigens, we leven niet in het klooster verderquote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:09 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nou ja, 6 in de redelijk korte tijd hier (en dat is dan gebaseerd op wat mij bereikt heeft) tegenover kennelijk bijna niks daarvoor - da's best een omslag dan toch?
6 is al meer dan waarvan ik weet hoorquote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:09 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nou ja, 6 in de redelijk korte tijd hier (en dat is dan gebaseerd op wat mij bereikt heeft) tegenover kennelijk bijna niks daarvoor - da's best een omslag dan toch?
5 danquote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
6 is al meer dan waarvan ik weet hoor
Jij bent 32 en hebt "maar" met 6 mannen seks gehad? Geen waardeoordeel ofzo, maar gewoon een vraag.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:14 schreef Ripley het volgende:
[..]
5 dande 6e was gebaseerd op een redelijk gerucht
Ik zei dat ze er dicht bij in de buurt kwam voor de korte periode dat ik ook maar iets van haar seksleven afweet hequote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij bent 32 en hebt "maar" met 6 mannen seks gehad? Geen waardeoordeel ofzo, maar gewoon een vraag.
+ 1. (ok nu wordt het irritant).quote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, dat is echt heel bizar als je dat hoort.
Zoenen is een veel mooier woord. Het klinkt ook al gewoon goed. ZOEnen. Kussen doe je met je oma, bekken doe je als je 15 bent. ZOEnen doe je met een mooie vrouw.
Als je een lange relatie hebt gehad is dat toch niet zo raar?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij bent 32 en hebt "maar" met 6 mannen seks gehad? Geen waardeoordeel ofzo, maar gewoon een vraag.
Welkomquote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:17 schreef jorgentol het volgende:
De newbie vragenHoe oud ben je? 18 Jaar Sekse? Man Woonplaats/ regio? Rond Alkmaar Interesses? Gamen, Gitaarspelen, Muziek luisteren. Chillen Seksuele voorkeur? Ik houd van vrouwen Lengte en postuur? Ongeveer 1.80. redelijk gespierd met een laagje vet eroverheen Hoe lang single? 1.5 Jaar ofzo
Hallo allemaal
Ik ben dus toch niet gekquote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:18 schreef Cuegirllie het volgende:ik werd net even gecorrigeerd..i k heb ooit wel eens 'ga je mee brommers kieken' tegen iemand gezegd
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:18 schreef Cuegirllie het volgende:ik werd net even gecorrigeerd..i k heb ooit wel eens 'ga je mee brommers kieken' tegen iemand gezegd
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:17 schreef jorgentol het volgende:
De newbie vragenHoe oud ben je? 18 Jaar Sekse? Man Woonplaats/ regio? Rond Alkmaar Interesses? Gamen, Gitaarspelen, Muziek luisteren. Chillen Seksuele voorkeur? Ik houd van vrouwen Lengte en postuur? Ongeveer 1.80. redelijk gespierd met een laagje vet eroverheen Hoe lang single? 1.5 Jaar ofzo
Hallo allemaal
Beetje maarquote:
Sex is speciaal als ik van iemand houd/ verliefd ben, anders nietquote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:17 schreef mrbox het volgende:
Ik vind het wel wat hebben als de sex nog iest speciaals is voor de vrouw in kwestie
Zo kwam het wel op mij over (als gewoon onschuldlig dusquote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:20 schreef Ripley het volgende:
Voordat ik straks weer de bitch ben: het was een vrij onschuldige vraag nav een opmerking van JB. Not entended to bring any harm
He jammerquote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:20 schreef Ripley het volgende:
Voordat ik straks weer de bitch ben: het was een vrij onschuldige vraag nav een opmerking van JB. Not entended to bring any harm
Zo bedoel ik het ook, maar je weet nooit hier. I have the bitch stamp all over mequote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:21 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zo kwam het wel op mij over (als gewoon onschuldlig dus)
Jij, overkomen als bitchquote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:20 schreef Ripley het volgende:
Irritant of niet, maar mannen onderschatten het zoenen. Een lang zoenvoorspel is al 95% van de seks.quote:
Waarom is dat toch zo'n issue ? werd je voeger zo beschuldigd dan ?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:20 schreef Ripley het volgende:
Zelfs een bitch heeft een klein hartje...quote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:22 schreef Ripley het volgende:
[..]
Zo bedoel ik het ook, maar je weet nooit hier. I have the bitch stamp all over me
Ja en ik ben eigenlijk de paus.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Irritant of niet, maar mannen onderschatten het zoenen. Een lang zoenvoorspel is al 95% van de seks.
Ik heb het vanuit dit topic verscheidene malen gehoord, direct of indirect. Dus ik dek me even inquote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:23 schreef mrbox het volgende:
[..]
Waarom is dat toch zo'n issue ? werd je voeger zo beschuldigd dan ?
Ik voel me aangesproken, maar ik noemde je geen bitch. Ik zei dat ik dacht dat je net alsof deedquote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:25 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb het vanuit dit topic verscheidene malen gehoord, direct of indirect. Dus ik dek me even in
Ik vind het niet erg, het is alleen wat lastig lullen omdat ik het getal niet wil zeggenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:22 schreef Ripley het volgende:
[..]
Zo bedoel ik het ook, maar je weet nooit hier. I have the bitch stamp all over me
Kun je nagaan, ik bedoelde dat niet eensquote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:25 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ik voel me aangesproken, maar ik noemde je geen bitch. Ik zei dat ik dacht dat je net alsof deed
No obligationquote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg, het is alleen wat lastig lullen omdat ik het getal niet wil zeggen
Of je het nou wel of niet zou zeggen een bitch ben je tochquote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:25 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb het vanuit dit topic verscheidene malen gehoord, direct of indirect. Dus ik dek me even in
Ado?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:27 schreef Adolecens het volgende:
Ik heb er 40 gehad, wat maakt mij dat dan?
Een opschepper.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:27 schreef Adolecens het volgende:
40 !? werkelijkquote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:27 schreef Adolecens het volgende:
Eerlijk, dat idee had ik wel van je Rip, niet zo zeer bitch. Maar wel hard en direct. Alleen daar is niets mis mee.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:26 schreef Ripley het volgende:
[..]
Kun je nagaan, ik bedoelde dat niet eens
Dat was ik alquote:
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:29 schreef mrbox het volgende:
[..]
40 !? werkelijkHoe heb je dat geteld ? little black book ?
Being blonde, I don't get it.quote:
bewijsdrang. Hij heeft 600 laptops, 800 speakers en dus kennelijk 40 minaressen gehadquote:
Je hebt zo'n boekje?quote:
Dat verbaast me niksquote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee hoor
Maar goed, hij zit dus op ruim meer dan ik
Sletten heb je zowel in vrouwe als in man vormquote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:33 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat verbaast me niks
En whatever makes you happy
Heel erg jaquote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:33 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat verbaast me niks
En whatever makes you happy
Een excelsheetje, boekjes zijn uit de tijd...quote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:33 schreef kingmob het volgende:
[..]
Je hebt zo'n boekje?
Dat vind ik altijd zo disturbing...
Mooi dat je mij getroffen hebt danquote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:36 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Een excelsheetje, boekjes zijn uit de tijd...![]()
En het is ontstaan doordat ik eens een discussie had met een ex die de bewuste vraag stelde en ik niet precies het exacte aantal kon noemen, waar vervolgens een heftige discussie over ontstond dat het me allemaal geen zak boeide enzo...![]()
Toen ben ik eens diep gaan nadenken en alles opschrijven... De volgende keer dat me die vraag gesteld werd kon ik dus een goed antwoord geven en toen kreeg ik de reactie "Jezus! Houd je dat zo goed bij allemaal ofzo..?!?!"
Echt... vrouwen
sadquote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:36 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Een excelsheetje, boekjes zijn uit de tijd...![]()
En het is ontstaan doordat ik eens een discussie had met een ex die de bewuste vraag stelde en ik niet precies het exacte aantal kon noemen, waar vervolgens een heftige discussie over ontstond dat het me allemaal geen zak boeide enzo...![]()
Toen ben ik eens diep gaan nadenken en alles opschrijven... De volgende keer dat me die vraag gesteld werd kon ik dus een goed antwoord geven en toen kreeg ik de reactie "Jezus! Houd je dat zo goed bij allemaal ofzo..?!?!"
Echt... vrouwen
Goed he...quote:
800 speakers overschreeuwt nogal. 600 laptops. 1 is genoeg?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:32 schreef Ripley het volgende:
[..]
bewijsdrang. Hij heeft 600 laptops, 800 speakers en dus kennelijk 40 minaressen gehad
Of ze bevredigd waren is nog maar de vraag hequote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:40 schreef jorgentol het volgende:
40 vrouwen maakt je een man die een mooi rond aantal vrouwen heeft bevredigd.
Buenas noches.quote:
Er zal toch minimaal 1 makkelijke bij hebben gezetenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:40 schreef Ripley het volgende:
[..]
Of ze bevredigd waren is nog maar de vraag he
Ik vind het vrij bewonderenswaardig van mezelf ja, all things consideringquote:
Mooi ingekopt hoor.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:40 schreef Ripley het volgende:
[..]
Jij bent dan ook ge-wel-dig! Zeker gezien jouw alwetende kennis!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:41 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik vind het vrij bewonderenswaardig van mezelf ja, all things considering![]()
*slikt woorden in*quote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:40 schreef Ripley het volgende:
[..]
Niet alleen woordenquote:
Wat is precies het probleem met een redelijk aantal vrouwen?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:40 schreef El_Matador het volgende:
40 minaressen, daar kijk ik toch echt tegenop. Wat een baas. Het lijkt KF wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
11 is ècht teveel!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:45 schreef Sinceria het volgende:
Wat is nu veel bij vrouwen: is 5 keer al veel, of eerder 10 keer, of 20 keer?
50quote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:45 schreef Sinceria het volgende:
Weltrustenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:46 schreef Ofresca het volgende:
Ook maar naar bed dan. Slaap lekker, alvast, nachtbrakers.
Je valt maar meteen met de deur in huis?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:45 schreef Sinceria het volgende:
Ik heb er meer dan 5. En ik voel me echt geen slet oid.quote:
Ja, waarom niet?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:47 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je valt maar meteen met de deur in huis?
Ik ook niet... Neuken?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:48 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik heb er meer dan 5. En ik voel me echt geen slet oid.
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wat is precies het probleem met een redelijk aantal vrouwen?Er is geen probleem met het aantal, maar om dat aantal te bereiken moet je toch verdomd je best doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik krijg dan toch een beetje het beeld van iemand waarvoor het getal van belang is. Zeg maar zoals op het schoolplein vroeger. Dat wordt nogal versterkt als je met zo'n post binnenvalt en een lijstje bijhoud
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
Je bent 24/25.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:48 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik heb er maar een woord voor; playerquote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:50 schreef kingmob het volgende:
[..]
Er is geen probleem met het aantal, maar om dat aantal te bereiken moet je toch verdomd je best doen.
Ik krijg dan toch een beetje het beeld van iemand waarvoor het getal van belang is. Zeg maar zoals op het schoolplein vroeger. Dat wordt nogal versterkt als je met zo'n post binnenvalt en een lijstje bijhoud
Wat jij wilquote:
Adolescens laat niet weten hoe oud hij is. Als hij 18 is, is 40 gelogen en gewoon om te pochen. Is hij 32 is het makkelijk mogelijk.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:50 schreef kingmob het volgende:
[..]
Er is geen probleem met het aantal, maar om dat aantal te bereiken moet je toch verdomd je best doen.
Ik beweer nergens dat het onmogelijk is. Ik denk echter dat het voor willekeurig welke leeftijd een hoog getal is, al is dat een stuk minder het geval als je in de 30 bent natuurlijk.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Adolescens laat niet weten hoe oud hij is. Als hij 18 is, is 40 gelogen en gewoon om te pochen. Is hij 32 is het makkelijk mogelijk.
Dat hoeft dus echt niet.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je bent 24/25.
Dan is 10-15 echt geen raar getal. Maar andere mannen hebben andere standaards.
ik zei 50quote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:48 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Beste rising sun versie ooit is dezequote:
quote:
Ik ben 32quote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Adolescens laat niet weten hoe oud hij is. Als hij 18 is, is 40 gelogen en gewoon om te pochen. Is hij 32 is het makkelijk mogelijk.
Een heel mooi nummer idd.quote:
Precies.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:56 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik ben 32
En heb meer dan de helft van mijn seksueel actieve jaren als vrijgezel doorgebracht, als je dan rekent dat je met zo'n 5-6 vrouwen per jaar naar bed gaat... Do the math, dan valt het allemaal reuze mee...
Maar je blijft toch niet jarenlang met 5-6 vrouwen naar bed gaan?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:56 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik ben 32
En heb meer dan de helft van mijn seksueel actieve jaren als vrijgezel doorgebracht, als je dan rekent dat je met zo'n 5-6 vrouwen per jaar naar bed gaat... Do the math, dan valt het allemaal reuze mee...
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:59 schreef kingmob het volgende:
[..]
Maar je blijft toch niet jarenlang met 5-6 vrouwen naar bed gaan?
Ik afgelopen jaar toevallig, maar ik kwam uit een lange relatie. Nu is die behoefte er wel weer af. Ik zie mezelf niet zo jaren doorgaan eerlijk gezegd iig.
Er is geen origineel, het wordt al opgenomen zolang er opnametechniek bestaat.quote:
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een heel mooi nummer idd.
Zelf heb ik opstaan:
Doet aan mijn laatste scharrelex denken.
Party Animals - Aquarius is een beste uitzondering.quote:
O, hahaquote:
Nee, geen ex.quote:
Dan moet je natuurlijk wel iemand tegenkomen die je langer wil 'houden'quote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:59 schreef kingmob het volgende:
[..]
Maar je blijft toch niet jarenlang met 5-6 vrouwen naar bed gaan?
Ik afgelopen jaar toevallig, maar ik kwam uit een lange relatie. Nu is die behoefte er wel weer af. Ik zie mezelf niet zo jaren doorgaan eerlijk gezegd iig.
Ok, PM maarquote:
Dus? Is dat een excuus dan om maar rond te neuken? Mja laat maar ....quote:Op dinsdag 16 juni 2009 01:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dan moet je natuurlijk wel iemand tegenkomen die je langer wil 'houden'
Sorry voor de woordkeus...
Ah kee... respect.quote:
Waterman, aangenaam.quote:
Daar heb je geen excuus voor nodigquote:Op dinsdag 16 juni 2009 01:02 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dus? Is dat een excuus dan om maar rond te neuken? Mja laat maar ....
Geen idee, alles is mogelijkquote:Op dinsdag 16 juni 2009 01:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ah kee... respect.
Toch niet dezelfde meid?
Je slaat mijn opmerking over house of the rising sun overquote:
Ehh, nee, wie zegt dat?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 01:02 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dus? Is dat een excuus dan om maar rond te neuken? Mja laat maar ....
Die van mij is gewoon toch beter dus we zijn uitgepraatquote:Op dinsdag 16 juni 2009 01:05 schreef kingmob het volgende:
[..]
Je slaat mijn opmerking over house of the rising sun over
Ja dat dus, indirect zegt dat veel over iemand.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 01:05 schreef kingmob het volgende:
[..]
Daar heb je geen excuus voor nodig
Ik vind alleen dat het wat over die persoon zegt qua karakter en dat is niet erg positief wmb.
Wat zegt het dan?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 01:05 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ik vind alleen dat het wat over die persoon zegt qua karakter en dat is niet erg positief wmb.
Denk het ook niet. Ze viel niet op auto's...quote:Op dinsdag 16 juni 2009 01:05 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Geen idee, alles is mogelijk
Maar verwacht van niet
Nee, je leeft in de misvatting dat het nummer van de Animals is. Dat misverstand moet de wereld uitquote:Op dinsdag 16 juni 2009 01:07 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Die van mij is gewoon toch beter dus we zijn uitgepraat
[..]
Toen had ik nog geen autoquote:Op dinsdag 16 juni 2009 01:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Denk het ook niet. Ze viel niet op auto's...
Wat zou het zeggen dan?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 01:05 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ohja, house of ther rising sun is een oud volksnummer. geen origineel. bron: wikipedia.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 01:08 schreef kingmob het volgende:
[..]
Nee, je leeft in de misvatting dat het nummer van de Animals is. Dat misverstand moet de wereld uit
Ik ben ook waterman!quote:
Sorry, deze versie, cover van een cover van het orgineel is de beste versiequote:Op dinsdag 16 juni 2009 01:08 schreef kingmob het volgende:
[..]
Nee, je leeft in de misvatting dat het nummer van de Animals is. Dat misverstand moet de wereld uit
Dat je veel last hebt van bewijsdrang. En dat is irritant.quote:
Je bent bekend met de slooppremie? Die roestbak van je levert vast wel de volle 1.000 euro opquote:
Die roestbak levert wel meer op met alles dat erin is gestokenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 01:10 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Je bent bekend met de slooppremie? Die roestbak van je levert vast wel de volle 1.000 euro op
Hmmm..quote:
Ja?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 01:10 schreef kingmob het volgende:
[..]
Dat je veel last hebt van bewijsdrang. En dat is irritant.
Pak van me hart zeg...quote:
Irritant voor wie?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 01:10 schreef kingmob het volgende:
[..]
Dat je veel last hebt van bewijsdrang. En dat is irritant.
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 01:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Pak van me hart zeg...![]()
Maar vanwaar je naam? Je hebt niet echt een Volvo, dus waarom die naam?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het kan altijd, waarschijnlijk is het niet. Welk ander denkbaar nut heeft een lijstje dan behalve zelfbevestiging?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 01:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja?
Kan het niet gewoon zeggen dat je zin hebt in sex?
Of dat je niet aguw verliefd wordt?
Of dat je je niet bindt aan iemand om maar niet alleen te hoeven zijn?
En zolang je gewoon eerlijk bent tegenover de vrouwen, dus niet ze laat denken dat je een relatie wilt als je dat niet wilt oid, Is daar imo helemaal niets mis mee.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 01:16 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Irritant voor wie?
En bewijsdrang... Ik heb nooit het idee gehad dat ik mezelf wilde bewijzen, voor wie dan ook. Het overkomt je, ik hou van vrouwen, seks, een verzetje en er overkomen me nog wel eens dingen. En op een dag wordt je wakker, ben je 32 en zit je op dat getal...![]()
Ik zie de bewijsdrang niet zo, alleen maar dat ik doe waar ik zin in heb, mijn leven leid op de manier zoals ik dat wil en daar veel plezier mee beleef.
Maar dan ben je nog wel een playerquote:Op dinsdag 16 juni 2009 01:18 schreef jorgentol het volgende:
[..]
En zolang je gewoon eerlijk bent tegenover de vrouwen, dus niet ze laat denken dat je een relatie wilt als je dat niet wilt oid, Is daar imo helemaal niets mis mee.
irritant voor mij. Zoals KF irritant is.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 01:16 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Irritant voor wie?
En bewijsdrang... Ik heb nooit het idee gehad dat ik mezelf wilde bewijzen, voor wie dan ook. Het overkomt je, ik hou van vrouwen, seks, een verzetje en er overkomen me nog wel eens dingen. En op een dag wordt je wakker, ben je 32 en zit je op dat getal...![]()
Ik zie de bewijsdrang niet zo, alleen maar dat ik doe waar ik zin in heb, mijn leven leid op de manier zoals ik dat wil en daar veel plezier mee beleef.
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 01:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Klopt toch?
(Dat 95Sedan dan, gaat nog leuk worden als ik een andere koop)
Dat is toch een Honda ipv een Saab? En waarom staat de ambu al klaar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
Dat lijstje?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 01:17 schreef kingmob het volgende:
[..]
Het kan altijd, waarschijnlijk is het niet. Welk ander denkbaar nut heeft een lijstje dan behalve zelfbevestiging?
Omdat die S misschien ergens anders voor staat? Omdat dat op het circuit is.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 01:19 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dat is toch een Honda ipv een Saab? En waarom staat de ambu al klaar?
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 01:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Klopt toch?
(Dat 95Sedan dan, gaat nog leuk worden als ik een andere koop)
Honda Civic?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had de hatchback. Beste auto, als een blok op de weg, maar veel onderhoud. Nu wat stijlvollers, maar nog steeds afwachten wat ik nog ga krijgen..
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Klopt.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 01:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Honda Civic?
Ik had de hatchback. Beste auto, als een blok op de weg, maar veel onderhoud. Nu wat stijlvollers, maar nog steeds afwachten wat ik nog ga krijgen..
Er zullen ongetwijfeld veel mensen naar vragen, hoeveel mensen geinterreseerd zijn naar het exacte getal vraag ik me af. Het is vooral een soort van jezelf voorliegen als je zegt dat je het daarom bijhoud denk ik.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 01:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat lijstje?
Serieus, er zijn best veel mensen die daarom vragen
Ja tuurlijk. 10 en dat vind ik al best veel. Ik verwacht niet dat ik op mijn 32e op 35 zit...quote:Hoeveel heb jij er eigenlijk gehad?
Dan is het wel handig om te weten, als je eerlijk wil zijn tenminste.
Ik had het niet over jou, maar dat dat gevraagd wordtquote:Op dinsdag 16 juni 2009 01:23 schreef kingmob het volgende:
[..]
Er zullen ongetwijfeld veel mensen naar vragen, hoeveel mensen geinterreseerd zijn naar het exacte getal vraag ik me af. Het is vooral een soort van jezelf voorliegen als je zegt dat je het daarom bijhoud denk ik.
[..]
Ja tuurlijk. 10 en dat vind ik al best veel. Ik verwacht niet dat ik op mijn 32e op 35 zit...
Ja, die van mij roestte echt veel. Maar motorisch niet kapot te krijgen. Had een Amerikaanse uitvoering. Luxe en snel.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 01:23 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Klopt.
Dat zeker, blokken zijn niet kapot te krijgen, gaat als een trein en wegligging is ook best te doen.
Onderhoud doe ik zelf dus geen last van
(Ok wat roest maar dat komt wel)
Dat heb ik met Muts, Kluts, Duts....quote:
Dat kan zowel MET veel vrouwen in je bed als zonder hoor. Al zijn die herinneringen MET ook wel zo leuk...quote:Op dinsdag 16 juni 2009 01:21 schreef jorgentol het volgende:
Ja toch. Handig als je 85 bent dat je kan terugkijken op je leven. mooie herinneringen kan ophalen etc.
16x5/6 is wel iets meer als 35quote:Op dinsdag 16 juni 2009 01:23 schreef kingmob het volgende:
[..]
Er zullen ongetwijfeld veel mensen naar vragen, hoeveel mensen geinterreseerd zijn naar het exacte getal vraag ik me af. Het is vooral een soort van jezelf voorliegen als je zegt dat je het daarom bijhoud denk ik.
[..]
Ja tuurlijk. 10 en dat vind ik al best veel. Ik verwacht niet dat ik op mijn 32e op 35 zit...
Kingmob is 27...quote:
Miami dan waarschijnlijkquote:Op dinsdag 16 juni 2009 01:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, die van mij roestte echt veel. Maar motorisch niet kapot te krijgen. Had een Amerikaanse uitvoering. Luxe en snel.
Nu een degelijke *kuch* Alfa.
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 01:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik had het niet over jou, maar dat dat gevraagd wordt
Dat had ik al begrepen. Ik snap ook best wel dat je hem daar niet in herkent, maar dat kan aan zoveel dingen liggen en in veel daarvan heb ik geen ongelijkquote:En nee, dat denk ik niet, ik ken Ado een beetje () en ik weet dat hij het niet bijhoudt om te pochen, denk adt hij het anders niet eens geweten zou hebben
Ik houd van cijfertjes, nou goed? Ik heb het je al eerder gezegd.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 01:17 schreef kingmob het volgende:
[..]
Het kan altijd, waarschijnlijk is het niet. Welk ander denkbaar nut heeft een lijstje dan behalve zelfbevestiging?
Ok, dat kan ik begrijpen, ik vind KF ook bloedirritant en inderdaad er zijn mensen die dat ook van mij vinden hier. Soms reageer ik hier nog door nog en leg wat extra zout op de wond en dat vind ik prima.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 01:19 schreef kingmob het volgende:
[..]
irritant voor mij. Zoals KF irritant is.
Ik twijfel er verder niet aan dat je zo het gelukkigst bent.
Ik misleid geen vrouwen. Ze weten waar ze aan toe zijn bij mij. De ne keer is het serieuzer als de andere keer. En ja, de eerlijkheid gebied me te zeggen dat het wel eens is voorgekomen dat de ander meer wilde dan ik na een tijdje en dat dat even moeilijk en kut was.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 01:20 schreef jorgentol het volgende:
[..]
Neh, een player is iemand die vrouwen misleid.
Je bent meer zoiets als een vrije vogel/
Ok, dan bied ik je nu mijn excuses aan, ik was dus al die tijd in de veronderstelling dat het om een oude Saab 95 Sedan ging. Deze auto ziet er wel stoer uit, de velgen vooralquote:Op dinsdag 16 juni 2009 01:20 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Omdat die S misschien ergens anders voor staat? Omdat dat op het circuit is.
Dat klopt, het zijn niet alleen de vrouwen die me een grote smile op mijn gezicht geven als ik straks 80 ben en terug denk aan mijn levenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 01:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat kan zowel MET veel vrouwen in je bed als zonder hoor. Al zijn die herinneringen MET ook wel zo leuk...
Het was een import uit Boston. Echt luxe, met airco, cruise control etc. voor een auto uit 93 echt wel luxe.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 01:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Miami dan waarschijnlijk
Heb zel overal plekker zitten, voor wat krassen (eigen schuld), linkerkant is bekrast van voor tot achter en dan de roest dus vind dat het eigenlijk niet meer waard om op te knappen. Ben ook al rond aan het kijken voor een kaal chassis.
Alfa, ook niet slecht, ook aardig betrouwbaar toch wel?
Ik bedoelde dat dat de vraag is...quote:Op dinsdag 16 juni 2009 01:32 schreef kingmob het volgende:
[..]
[..]
Dat had ik al begrepen. Ik snap ook best wel dat je hem daar niet in herkent, maar dat kan aan zoveel dingen liggen en in veel daarvan heb ik geen ongelijkHet feit blijft dat het lijstje bestaat. Als hij het niet geweten had, was dat van enig belang geweest? "ach, meer dan 20" zegt toch genoeg, je gaat me niet vertellen dat ie dat niet kan bijhouden
Maargoed, beetje nutteloze discussie eigenlijk. Ik vind het een beetje triest, jullie niet, het zij zo...
Ah, echt een amerikaans model dus, ook vetquote:Op dinsdag 16 juni 2009 01:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het was een import uit Boston. Echt luxe, met airco, cruise control etc. voor een auto uit 93 echt wel luxe.
Alfa staat bekend om onbetrouwbaarheid. Maar hij is snel, geweldig onderhouden en stijlvol. En daar heb ik hem op gekocht. Nu 8 jaar oud maar lijkt nieuw. Ben er echt blij mee. En hier in Duitsland zijn ze echt 20-30% goedkoper dan in NL.
Tja, bij mij had je dan gewoon pech gehadquote:Op dinsdag 16 juni 2009 01:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat dat de vraag is...
En ik wil het WEL graag precies weten, niet omdat ik daarop iemand beoordeel, maar omdat ik et leuk vind.
En dan is meer dan 20 voor mij niet 'bevredigend'
Bovendien is 40 wel heel wat meer dan 20, als hij eerst zegt meer dan 20 en later: het is eerder rond de 40, zou ik me wel wat belazerd voelen geloof ik
Dat kan.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 01:40 schreef kingmob het volgende:
[..]
Tja, bij mij had je dan gewoon pech gehad
Ik vind vanaf 20 de significantie wel vervallen, dan is het gewoon veel (of genoeg, net hoe je het wilt)
Vet stuur. Maar jij hebt ook een Amerikaans nummerbordje...quote:Op dinsdag 16 juni 2009 01:38 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ah, echt een amerikaans model dus, ook vet
Luxe wordt aan gewerkt, hoewel dat me niet zoveel uit maakt in principe, hou wel van een beetje sportief rijden. Maargoed, bijna niks is meer standaard aan dat ding nu.
http://civicclubholland.nl/forum/viewtopic.php?f=2&t=6705
Nu overal wel zo'n beetje met die crisis
Zou me dus echt geen hol interesseren. Ook omdat ik daar dan helemaal niet mee bezig zou zijn of willen zijn.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 01:40 schreef kingmob het volgende:
[..]
Tja, bij mij had je dan gewoon pech gehad
Ik vind vanaf 20 de significantie wel vervallen, dan is het gewoon veel (of genoeg, net hoe je het wilt)
Ja illegaalquote:Op dinsdag 16 juni 2009 01:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vet stuur. Maar jij hebt ook een Amerikaans nummerbordje...
Ja, mileage teller en 1.6 i.p.v 1.5. Open dak (dat mis ik nu) en wat een ruimte in die Civic...
Jij pimpt dus wel aardig en racet dus ook. Waar is deze race?
Veel mensen voelen zich bedreigd door het aantal partners dat hun partner heeft gehad, zeker als het er veel meer zijn.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 01:43 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zou me dus echt geen hol interesseren. Ook omdat ik daar dan helemaal niet mee bezig zou zijn of willen zijn.
Had met die scharrel ook inderdaad eerst een heel gesprek over exen enzo.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 01:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Veel mensen voelen zich bedreigd door het aantal partners dat hun partner heeft gehad, zeker als het er veel meer zijn.
Ik heb daar totaal geen last van, vind het wel leuk om daarmee bezig te zijn en te praten over wat hij gedaan heeft enzo...
En dit voegt wat toe? Wat is je punt?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 01:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Had met die scharrel ook inderdaad eerst een heel gesprek over exen enzo.
En toen doken we het bed in.
Cool. Mijn ma racede op Zandvoort voordat ik geboren was. Samen met Jan Lammers reed ze. Was wel cool, als het sneeuwde gingen we altijd slippen.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 01:45 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja illegaalMag eigenlijk niet maar een normaal nummerbord verneukt de neus vind ik dus vandaar.
Zandvoort gewoon, ook lekker dichtbij hier, als alles af is en weer rijdend wil ik weer wat meer het circuit op.
Dat praten over exen niet altijd betekent dat het een zwaar of "emotioneel" gesprek is.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 01:48 schreef Adolecens het volgende:
[..]
En dit voegt wat toe? Wat is je punt?
Vet, ook officiele races enzo? Haha, doen wij ook wel eens hier jaquote:Op dinsdag 16 juni 2009 01:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Cool. Mijn ma racede op Zandvoort voordat ik geboren was. Samen met Jan Lammers reed ze. Was wel cool, als het sneeuwde gingen we altijd slippen.
Ik heb eens bij iemand met wie ik ècht geen intenties had mijn geschiedenis met vrouwen opgebiecht, of heel open over verteld omdat ik toch niet verwachtte dat er meer zou gebeuren. 2 uur later lagen we in bed en hadden we wilde seks, ze vond me zo open, emotioneel, bijzonder en speciaal dat ik haar dat vertelde en met haar kon delen...quote:Op dinsdag 16 juni 2009 01:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat praten over exen niet altijd betekent dat het een zwaar of "emotioneel" gesprek is.
Maar zie wat je ervan maakt.
Niet dat ik weet. Maar waarschijnlijk zijn de verhalen nogal aangedikt. Ik kan ze toch niet controleren.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 01:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Vet, ook officiele races enzo? Haha, doen wij ook wel eens hier ja
Vrouwen zijn onvoorspelbaar, zo blijkt maar...quote:Op dinsdag 16 juni 2009 01:56 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik heb eens bij iemand met wie ik ècht geen intenties had mijn geschiedenis met vrouwen opgebiecht, of heel open over verteld omdat ik toch niet verwachtte dat er meer zou gebeuren. 2 uur later lagen we in bed en hadden we wilde seks, ze vond me zo open, emotioneel, bijzonder en speciaal dat ik haar dat vertelde en met haar kon delen...
Dat zou niet mijn reden zijn om iemand bijzonder te vindenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 01:56 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik heb eens bij iemand met wie ik ècht geen intenties had mijn geschiedenis met vrouwen opgebiecht, of heel open over verteld omdat ik toch niet verwachtte dat er meer zou gebeuren. 2 uur later lagen we in bed en hadden we wilde seks, ze vond me zo open, emotioneel, bijzonder en speciaal dat ik haar dat vertelde en met haar kon delen...
Het hangt er ook vanaf hoe zo'n gesprek gaat. Een meid die een avondlang over een ex praat, die is er nog niet overheen.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 02:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat zou niet mijn reden zijn om iemand bijzonder te vinden
Nee, ik zag hem ook niet aankomen.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 02:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat zou niet mijn reden zijn om iemand bijzonder te vinden
Ik doelde op het feit dat iemand open is over zn vorige 'veroveringen/ relaties' Ik ben dat zelf ook, zo bijzonder vind ik dat niet, bovendien vraag ik erom, dan verwacht iik ook min of meer antwoord.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 02:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het hangt er ook vanaf hoe zo'n gesprek gaat. Een meid die een avondlang over een ex praat, die is er nog niet overheen.
Maar ervaringen uitwisselen is niks mis mee...
Vrouwen zijn er toch terughoudender in dan mannen. Je beetje als dorpsslet presenteren doet het meestal niet zo lekker.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 02:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik doelde op het feit dat iemand open is over zn vorige 'veroveringen/ relaties' Ik ben dat zelf ook, zo bijzonder vind ik dat niet, bovendien vraag ik erom, dan verwacht iik ook min of meer antwoord.
Er is een tussenweg natuurlijkquote:Op dinsdag 16 juni 2009 02:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vrouwen zijn er toch terughoudender in dan mannen. Je beetje als dorpsslet presenteren doet het meestal niet zo lekker.
Ik ga alleen af op eerste indrukken. Als ze niet binnen 5 minuten zoent, wegwezen.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 02:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Er is een tussenweg natuurlijk
En bovendien, ik praat gemakkelijk, iemand die je echt leuk vindt, prikt wel door je 'imago' heen en door de praatjes. Anders is het toch niet de man voor mij, als hij niet verder wil kijken dan die eerste indruk.
Ja, daar ga je op af op dat moment, later kijk je hopelijk wel verderquote:Op dinsdag 16 juni 2009 02:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ga alleen af op eerste indrukken. Als ze niet binnen 5 minuten zoent, wegwezen.
Mwah, 5 minuten vind ik iets te kortzichtig, er kan ook eerst een heel leuke avond aan vooraf gaan enzoquote:Op dinsdag 16 juni 2009 02:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ga alleen af op eerste indrukken. Als ze niet binnen 5 minuten zoent, wegwezen.
Laag.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 02:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, daar ga je op af op dat moment, later kijk je hopelijk wel verder
(Hoewel, dat zou verklaren waarom je bij iemand bleef met wie alleen de sex goed was)
Valt eigenlijk wel mee. Het onweer heeft het wat koeler gemaakt. Maar gewoon nog niet echt moe.quote:
Ik haat het als ik nog moet slapen als de vogels al fluiten...quote:Op dinsdag 16 juni 2009 04:02 schreef Ofresca het volgende:
Onweer! Lekker. En de vogeltjes fluiten alweer. Hoe is 't verder?
Ik voel me dan altijd lichtelijk schuldig op de een of andere manier...quote:Op dinsdag 16 juni 2009 04:07 schreef Ofresca het volgende:
Meestal slaap ik er wel door heen. Thuis thuis zelfs een haan!
Nu al vakantie. Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
Met mij wel goed.
Opa! Zeg, wat weet jij van mijn looks?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 04:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
Hey OFresca, jij woest aantrekkelijke diva!
Lekker. En maar 1 tentamen. Ik mag er nog 5. Valt er nog veel te leren?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 04:09 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik voel me dan altijd lichtelijk schuldig op de een of andere manier...
Gewoon, HBO studie. Laatste les gehad en nu alleen nog maar een tentamen volgende week.
Helemaal niks! Inzichttentamen waarbij je de stof die je nodig hebt al behoorde te kennen (en die ken ik dus alquote:Op dinsdag 16 juni 2009 04:12 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Lekker. En maar 1 tentamen. Ik mag er nog 5. Valt er nog veel te leren?
Zeer waarschijnlijk wel jaquote:Op dinsdag 16 juni 2009 04:21 schreef Ofresca het volgende:
Gaat helemaal goed komen dus?
5 is best zwaar inderdaad. Maar komt goed. Mag alles her-en, alleen liever niet natuurlijk. Wat studeer jij eigenlijk?
Omdat je op oma lijkt, ukkie!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 04:10 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Opa! Zeg, wat weet jij van mijn looks?
Slaap lekker!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 04:29 schreef Ofresca het volgende:
Nee, 1 leer. Rest is wiskunde en statistiek. Toepassen dus... Wordt zwaar.
Maar ik ga weer een poging wagen. Trusten!
Thanx. Jij ook natuurlijk. Kan nog steeds niet slapen...quote:Op dinsdag 16 juni 2009 04:31 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Slaap lekker!
Oh, en succes bij je tentamens!
Nu is het de moeite ook niet meer!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 05:03 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Thanx. Jij ook natuurlijk. Kan nog steeds niet slapen...
Slapen is altijd de moeite waard. Nog 3 uur, dan moet ik er uit.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 05:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nu is het de moeite ook niet meer!
Ik verveel me suf! Ik heb een hekel aan slapeloosheid!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 05:22 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Slapen is altijd de moeite waard. Nog 3 uur, dan moet ik er uit.
Sowieso is slapen eigenlijk geen moeite. :p
het zal wel niet uit, sympathie met mij, en vele andere vroege vogels zijnquote:Op dinsdag 16 juni 2009 05:49 schreef kwaakvaak het volgende:
waarom word ik al weer zo vroeg wakker ?
Zal niet werken denk ik. Dan maar maar naar kantoorquote:Op dinsdag 16 juni 2009 08:19 schreef Den_Haag het volgende:
van mij mag je, maar ja. ik ben je baas niet
Sgoed. Regeer ik wel ff.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 08:17 schreef Belsezar het volgende:
Goedemorgen allemaal.
Mag ik aub mijn bedje weer induiken en werk vergeten?
Sinds wanneer ben ik sympathiek en meelevend??quote:Op dinsdag 16 juni 2009 06:25 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
het zal wel niet uit, sympathie met mij, en vele andere vroege vogels zijn
Ik vond hem toen ik uit bed stapte!quote:
Cool. Wees er zuinig op.quote:
Cue!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 08:40 schreef Cuegirllie het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik heb gister toch te lang op msn/fok gezeten, niet meer doen Cue
Nu wel moe.. en het systeem is ook fucking traag, dus dat schiet niet op
Saaie dag met kutweer!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |