Nee, ik kan me ook niet voorstellen waarom je dacht van wel eerlijk gezegdquote:Op maandag 15 juni 2009 23:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dan zit jij op niet heel veel (en ik heb er ook niet bijster veel meer gehad dan dat getal wat jij voor hier noemde)
Volgens JB moet mijn gemiddelde omhoog, dus kom maar opquote:
quote:Op maandag 15 juni 2009 23:52 schreef kingmob het volgende:
[..]
Cue geeft voor mij een nieuwe dimensie aan 'direct' zijn
Als ik het niet merk niet
Niet met jou.quote:
En dan is Cue degene die 'direct' een nieuwe dimensie geeftquote:
Niet heel veel meer dan 5 zit je toch nog hoger hoor JB. Ik ben kieskeurig met seksquote:Op maandag 15 juni 2009 23:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik zei dus dat ik er ook niet heel veel meer heb gehad dan dat getal dat jij hier noemde rip
Ik zie je al in de trein ineens zeggen: "Neuken?" en als iemand reageerd "Niet met jou, in het algemeen natuurlijkquote:Op maandag 15 juni 2009 23:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
Niet met jou.
Neuken in het algemeen natuurlijk.
En als het er 0 zijn dan?quote:Op maandag 15 juni 2009 23:57 schreef Kluts het volgende:
Wat maakt het ook uit hoeveel mensen je geneukt hebt. Ik heb het van mijn ex nooit geweten, gewoonweg omdat het me totaal niet boeide.
Direct is my middle name.quote:Op maandag 15 juni 2009 23:57 schreef Litpho het volgende:
[..]
En dan is Cue degene die 'direct' een nieuwe dimensie geeft.
Anyhow, je hoeft geen getal te noemen hoor. Maar constant zeggen dat het 'niet zoveel is hoor' om vervolgens directe vragen niet te beantwoorden pleit meer voor de andere kant.quote:Op maandag 15 juni 2009 23:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik zei dus dat ik er ook niet heel veel meer heb gehad dan dat getal dat jij hier noemde rip
Ik dacht niet aan heel veel, maar je bent wat ouder dan ik, hebt geen heel lange relaties gehad voorzover ik weet, conclusie is niet zo vreemdquote:Op maandag 15 juni 2009 23:55 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee, ik kan me ook niet voorstellen waarom je dacht van wel eerlijk gezegd
Dat had ik dan wel gemerkt.quote:
Mwoah, een minimum is wel ok. Dan is er iig wat ervaringquote:Op maandag 15 juni 2009 23:57 schreef Kluts het volgende:
Wat maakt het ook uit hoeveel mensen je geneukt hebt. Ik heb het van mijn ex nooit geweten, gewoonweg omdat het me totaal niet boeide.
Ik ook van jouquote:Op maandag 15 juni 2009 23:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
Niet met jou.
Neuken in het algemeen natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |