Nee, ik kan me ook niet voorstellen waarom je dacht van wel eerlijk gezegdquote:Op maandag 15 juni 2009 23:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dan zit jij op niet heel veel (en ik heb er ook niet bijster veel meer gehad dan dat getal wat jij voor hier noemde)
Volgens JB moet mijn gemiddelde omhoog, dus kom maar opquote:
quote:Op maandag 15 juni 2009 23:52 schreef kingmob het volgende:
[..]
Cue geeft voor mij een nieuwe dimensie aan 'direct' zijn
Als ik het niet merk niet
Niet met jou.quote:
En dan is Cue degene die 'direct' een nieuwe dimensie geeftquote:
Niet heel veel meer dan 5 zit je toch nog hoger hoor JB. Ik ben kieskeurig met seksquote:Op maandag 15 juni 2009 23:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik zei dus dat ik er ook niet heel veel meer heb gehad dan dat getal dat jij hier noemde rip
Ik zie je al in de trein ineens zeggen: "Neuken?" en als iemand reageerd "Niet met jou, in het algemeen natuurlijkquote:Op maandag 15 juni 2009 23:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
Niet met jou.
Neuken in het algemeen natuurlijk.
En als het er 0 zijn dan?quote:Op maandag 15 juni 2009 23:57 schreef Kluts het volgende:
Wat maakt het ook uit hoeveel mensen je geneukt hebt. Ik heb het van mijn ex nooit geweten, gewoonweg omdat het me totaal niet boeide.
Direct is my middle name.quote:Op maandag 15 juni 2009 23:57 schreef Litpho het volgende:
[..]
En dan is Cue degene die 'direct' een nieuwe dimensie geeft.
Anyhow, je hoeft geen getal te noemen hoor. Maar constant zeggen dat het 'niet zoveel is hoor' om vervolgens directe vragen niet te beantwoorden pleit meer voor de andere kant.quote:Op maandag 15 juni 2009 23:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik zei dus dat ik er ook niet heel veel meer heb gehad dan dat getal dat jij hier noemde rip
Ik dacht niet aan heel veel, maar je bent wat ouder dan ik, hebt geen heel lange relaties gehad voorzover ik weet, conclusie is niet zo vreemdquote:Op maandag 15 juni 2009 23:55 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee, ik kan me ook niet voorstellen waarom je dacht van wel eerlijk gezegd
Dat had ik dan wel gemerkt.quote:
Mwoah, een minimum is wel ok. Dan is er iig wat ervaringquote:Op maandag 15 juni 2009 23:57 schreef Kluts het volgende:
Wat maakt het ook uit hoeveel mensen je geneukt hebt. Ik heb het van mijn ex nooit geweten, gewoonweg omdat het me totaal niet boeide.
Ik ook van jouquote:Op maandag 15 juni 2009 23:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
Niet met jou.
Neuken in het algemeen natuurlijk.
Immens natuurtalent is uitgesloten?quote:
Ik heb 5 jaar een relatie gehad en twee keer anderhalf jaar. How did you miss that?quote:Op maandag 15 juni 2009 23:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik dacht niet aan heel veel, maar je bent wat ouder dan ik, hebt geen heel lange relaties gehad voorzover ik weet, conclusie is niet zo vreemd
Dat jij (of anderen) denken dat ik er veel meer heb gehad, begrijp ik wel btw
Alleen is het dus niet zo
Ik ben nog in de leer.. zovaak gooi ik het 'neuken' er nog niet inquote:Op maandag 15 juni 2009 23:57 schreef Litpho het volgende:
[..]
En dan is Cue degene die 'direct' een nieuwe dimensie geeft.
Ze is pas bij "brommers kieken"quote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:00 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik ben nog in de leer.. zovaak gooi ik het 'neuken' er nog niet in
Het bekt gewoon lekker.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:00 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik ben nog in de leer.. zovaak gooi ik het 'neuken' er nog niet in
Dat heb ik echt nog nooit gezegd tegen iemandquote:
Ja, dat is ook wel zo. Maar men moet toch minimaal wat openminded zijn vind ik.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:01 schreef Tegan het volgende:
Als ik verliefd ben dan maakt het me niet uit hoe de seks is (in het begin), je leert toch na een tijdje waar de knopjes van de ander zitten.
Met sommige mensen werkt het gewoon van begin af aan.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:01 schreef Tegan het volgende:
Als ik verliefd ben dan maakt het me niet uit hoe de seks is (in het begin), je leert toch na een tijdje waar de knopjes van de ander zitten.
Lekker bekkenquote:
Dat jaquote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:02 schreef Kluts het volgende:
[..]
Met sommige mensen werkt het gewoon van begin af aan.
Klopt, maar ik gooi het soms liever net op een andere boegquote:
Dat zei ik nietquote:Op maandag 15 juni 2009 23:56 schreef Ripley het volgende:
[..]
Volgens JB moet mijn gemiddelde omhoog, dus kom maar op
Ik vind het wel leuk om te weten eigenlijk, van mn vriendjes, geen idee waarom eigenlijk om eerlijk te zijn.quote:Op maandag 15 juni 2009 23:57 schreef Kluts het volgende:
Mja, dat kan.quote:Op maandag 15 juni 2009 23:58 schreef Tegan het volgende:
[..]
Anyhow, je hoeft geen getal te noemen hoor. Maar constant zeggen dat het 'niet zoveel is hoor' om vervolgens directe vragen niet te beantwoorden pleit meer voor de andere kant.
Dat viel ook wel meequote:Op maandag 15 juni 2009 23:58 schreef Ripley het volgende:
Hoezo die inhaalspurt dan eigenlijk trouwens? Echte nieuwsgierigheid btw
Als je dat niet bent (in gesprek), dan val ik sowieso al niet op je, ofwel, zal je me nooit naakt zien, is dat dus niet iets waar ik me druk om hoef te makenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:02 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ja, dat is ook wel zo. Maar men moet toch minimaal wat openminded zijn vind ik.
Nee, dat is echt heel bizar als je dat hoort.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:01 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat heb ik echt nog nooit gezegd tegen iemand
dat vind ik wel een mooie omschrijvingquote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, dat is echt heel bizar als je dat hoort.
Zoenen is een veel mooier woord. Het klinkt ook al gewoon goed. ZOEnen. Kussen doe je met je oma, bekken doe je als je 15 bent. ZOEnen doe je met een mooie vrouw.
Hoeft ook nietquote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
Vind ik althans.
Waarom? Tja, dat weet ik wel, maar dat is vrij privé en ik heb weinig zin om daarover uit te wijden.
Ok, geen ervaring mee. Ik vond dat geklungel anders al bijzonder/leuk/speciaalquote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:02 schreef Kluts het volgende:
[..]
Met sommige mensen werkt het gewoon van begin af aan.
Ach, ik moet ook niks zeggen, ik ben pas zo direct na flink wat drankquote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:01 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat heb ik echt nog nooit gezegd tegen iemand
5 jaar had ik gemist jaquote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:00 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb 5 jaar een relatie gehad en twee keer anderhalf jaar. How did you miss that?
En gezien wat ik weet terwijl ik je niet heel goed ken... Maar misschien heb ik net een bepaald gedeelte mee gekregen en dat zou me niet eens verbazen
Zo lig ik ook als ik niet alleen benquote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:05 schreef Kluts het volgende:
Ik ga naar bed. Heel single-ish diagonaal in mijn tweepersoonsbed liggen.
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:05 schreef Kluts het volgende:
Ik volg, en ga er net zo bij liggenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:05 schreef Kluts het volgende:
Je leer het vanzelf welquote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:05 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ach, ik moet ook niks zeggen, ik ben pas zo direct na flink wat drank
Mjah, is wel zo. 'vroeger' durfde ik een vrouw niet eens zomaar aan te spreken.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:06 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Je leer het vanzelf welheb ik ook gedaan
ik weet niet wat jij veel vindt?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:05 schreef Ripley het volgende:
[..]
Hoeft ook niet
Maar aangezien ik van een aantal mensen zeker weet dat het zo is, is het wel apart als je van praktisch nul naar vrij veel in korte tijd gaat. En daar is verder niks mis mee - lang leve ontdekkingen
We worden allemaal wijzer en gezelliger met de jaren..quote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:07 schreef kingmob het volgende:
[..]
Mjah, is wel zo. 'vroeger' durfde ik een vrouw niet eens zomaar aan te spreken.
Nou ja, 6 in de redelijk korte tijd hier (en dat is dan gebaseerd op wat mij bereikt heeft) tegenover kennelijk bijna niks daarvoor - da's best een omslag dan toch?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik weet niet wat jij veel vindt?
En good on you overigens, we leven niet in het klooster verderquote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:09 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nou ja, 6 in de redelijk korte tijd hier (en dat is dan gebaseerd op wat mij bereikt heeft) tegenover kennelijk bijna niks daarvoor - da's best een omslag dan toch?
6 is al meer dan waarvan ik weet hoorquote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:09 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nou ja, 6 in de redelijk korte tijd hier (en dat is dan gebaseerd op wat mij bereikt heeft) tegenover kennelijk bijna niks daarvoor - da's best een omslag dan toch?
5 danquote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
6 is al meer dan waarvan ik weet hoor
Jij bent 32 en hebt "maar" met 6 mannen seks gehad? Geen waardeoordeel ofzo, maar gewoon een vraag.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:14 schreef Ripley het volgende:
[..]
5 dande 6e was gebaseerd op een redelijk gerucht
Ik zei dat ze er dicht bij in de buurt kwam voor de korte periode dat ik ook maar iets van haar seksleven afweet hequote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij bent 32 en hebt "maar" met 6 mannen seks gehad? Geen waardeoordeel ofzo, maar gewoon een vraag.
+ 1. (ok nu wordt het irritant).quote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, dat is echt heel bizar als je dat hoort.
Zoenen is een veel mooier woord. Het klinkt ook al gewoon goed. ZOEnen. Kussen doe je met je oma, bekken doe je als je 15 bent. ZOEnen doe je met een mooie vrouw.
Als je een lange relatie hebt gehad is dat toch niet zo raar?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij bent 32 en hebt "maar" met 6 mannen seks gehad? Geen waardeoordeel ofzo, maar gewoon een vraag.
Welkomquote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:17 schreef jorgentol het volgende:
De newbie vragenHoe oud ben je? 18 Jaar Sekse? Man Woonplaats/ regio? Rond Alkmaar Interesses? Gamen, Gitaarspelen, Muziek luisteren. Chillen Seksuele voorkeur? Ik houd van vrouwen Lengte en postuur? Ongeveer 1.80. redelijk gespierd met een laagje vet eroverheen Hoe lang single? 1.5 Jaar ofzo
Hallo allemaal
Ik ben dus toch niet gekquote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:18 schreef Cuegirllie het volgende:ik werd net even gecorrigeerd..i k heb ooit wel eens 'ga je mee brommers kieken' tegen iemand gezegd
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:18 schreef Cuegirllie het volgende:ik werd net even gecorrigeerd..i k heb ooit wel eens 'ga je mee brommers kieken' tegen iemand gezegd
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:17 schreef jorgentol het volgende:
De newbie vragenHoe oud ben je? 18 Jaar Sekse? Man Woonplaats/ regio? Rond Alkmaar Interesses? Gamen, Gitaarspelen, Muziek luisteren. Chillen Seksuele voorkeur? Ik houd van vrouwen Lengte en postuur? Ongeveer 1.80. redelijk gespierd met een laagje vet eroverheen Hoe lang single? 1.5 Jaar ofzo
Hallo allemaal
Beetje maarquote:
Sex is speciaal als ik van iemand houd/ verliefd ben, anders nietquote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:17 schreef mrbox het volgende:
Ik vind het wel wat hebben als de sex nog iest speciaals is voor de vrouw in kwestie
Zo kwam het wel op mij over (als gewoon onschuldlig dusquote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:20 schreef Ripley het volgende:
Voordat ik straks weer de bitch ben: het was een vrij onschuldige vraag nav een opmerking van JB. Not entended to bring any harm
He jammerquote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:20 schreef Ripley het volgende:
Voordat ik straks weer de bitch ben: het was een vrij onschuldige vraag nav een opmerking van JB. Not entended to bring any harm
Zo bedoel ik het ook, maar je weet nooit hier. I have the bitch stamp all over mequote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:21 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zo kwam het wel op mij over (als gewoon onschuldlig dus)
Jij, overkomen als bitchquote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:20 schreef Ripley het volgende:
Irritant of niet, maar mannen onderschatten het zoenen. Een lang zoenvoorspel is al 95% van de seks.quote:
Waarom is dat toch zo'n issue ? werd je voeger zo beschuldigd dan ?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:20 schreef Ripley het volgende:
Zelfs een bitch heeft een klein hartje...quote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:22 schreef Ripley het volgende:
[..]
Zo bedoel ik het ook, maar je weet nooit hier. I have the bitch stamp all over me
Ja en ik ben eigenlijk de paus.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Irritant of niet, maar mannen onderschatten het zoenen. Een lang zoenvoorspel is al 95% van de seks.
Ik heb het vanuit dit topic verscheidene malen gehoord, direct of indirect. Dus ik dek me even inquote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:23 schreef mrbox het volgende:
[..]
Waarom is dat toch zo'n issue ? werd je voeger zo beschuldigd dan ?
Ik voel me aangesproken, maar ik noemde je geen bitch. Ik zei dat ik dacht dat je net alsof deedquote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:25 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb het vanuit dit topic verscheidene malen gehoord, direct of indirect. Dus ik dek me even in
Ik vind het niet erg, het is alleen wat lastig lullen omdat ik het getal niet wil zeggenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:22 schreef Ripley het volgende:
[..]
Zo bedoel ik het ook, maar je weet nooit hier. I have the bitch stamp all over me
Kun je nagaan, ik bedoelde dat niet eensquote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:25 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ik voel me aangesproken, maar ik noemde je geen bitch. Ik zei dat ik dacht dat je net alsof deed
No obligationquote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg, het is alleen wat lastig lullen omdat ik het getal niet wil zeggen
Of je het nou wel of niet zou zeggen een bitch ben je tochquote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:25 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb het vanuit dit topic verscheidene malen gehoord, direct of indirect. Dus ik dek me even in
Ado?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:27 schreef Adolecens het volgende:
Ik heb er 40 gehad, wat maakt mij dat dan?
Een opschepper.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:27 schreef Adolecens het volgende:
40 !? werkelijkquote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:27 schreef Adolecens het volgende:
Eerlijk, dat idee had ik wel van je Rip, niet zo zeer bitch. Maar wel hard en direct. Alleen daar is niets mis mee.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:26 schreef Ripley het volgende:
[..]
Kun je nagaan, ik bedoelde dat niet eens
Dat was ik alquote:
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:29 schreef mrbox het volgende:
[..]
40 !? werkelijkHoe heb je dat geteld ? little black book ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |