quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:03 schreef Cryothic het volgende:
Een mooie tekening, of ander knutselwerk van die kleintjes.
Persoonlijk, en erg leuk om te zien vaak.
dat kunnen we juist wel maken!quote:Op maandag 15 juni 2009 23:50 schreef Muck het volgende:
Aankomende zondag is het vaderdag en na de moederdag-actie kunnen we het natuurlijk niet maken om de vaders ook in het zonnetje te zetten.
quote:
Je kan het niet maken om de vaders in het zonnetje te zetten?quote:Op maandag 15 juni 2009 23:50 schreef Muck het volgende:
Aankomende zondag is het vaderdag en na de moederdag-actie kunnen we het natuurlijk niet maken om de vaders ook in het zonnetje te zetten.
quote:
Sorry, maar dat geef je toch niet cadeauquote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:33 schreef Poekel het volgende:
Een zelf uitgeprinte bon om bij mij in te leveren voor een pc-reparatie of iets dat ik voor hem moet klussen.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:23 schreef _evenstar_ het volgende:
Een foto van haar papa, een ballon en een tekening en een beetje wind. Zodat ze toch haar vader kan eren op vaderdag ^^
quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:41 schreef grizegrijn het volgende:
Z'n schildkliermedicijnen, die moet hij nuchter innemen.
[ afbeelding ]
Wat een feest![]()
Kan Roos dat al??quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:37 schreef gr8w8 het volgende:
Een uit-het-hoofd geleerd gedichtje, zo eentje uit een poezuealbum, stamelend met rode wangetjes opgezegd, zachtjes op de achtergrond geholpen door mama.
quote:
Papa heeft een hekel aan vroeg ontbijten, dus laat dat maar gewoon wegquote:Wat mag bij vaderdag niet ontbreken bij een ontbijt op bed?
Welnee, als het winnende getal op een TVP gevallen was, hadden we het reservegetal gebruiktquote:Op maandag 29 juni 2009 20:58 schreef gr8w8 het volgende:
Dus... Dus... Die openbaring was voor niets geweest, we hadden ook gewoon een tvp kunnen plaatsen?Feli winnaars! Ik heb toch het mooiste cadeautje gekregen, mooier dan dat boekje: Een sleutelhanger door Roos ingekleurd, plus zwart op wit dat ik de allerleukste vader ben.
Da's ook HARTSTIKKE GAAF man!quote:Op maandag 29 juni 2009 20:58 schreef gr8w8 het volgende:
Dus... Dus... Die openbaring was voor niets geweest, we hadden ook gewoon een tvp kunnen plaatsen?Feli winnaars! Ik heb toch het mooiste cadeautje gekregen, mooier dan dat boekje: Een sleutelhanger door Roos ingekleurd, plus zwart op wit dat ik de allerleukste vader ben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |