Je hebt een brunette fetisj?quote:Op maandag 15 juni 2009 23:41 schreef Houniet het volgende:
Ik heb dus een strak zwart shirt besteld met witte letters:
I Love Brunettes
Met uiteraard een rood hartje erbij.
Als ze er maar goed uitziet/goed karakter heeft, dan maakt haarkleur niks uitquote:Op maandag 15 juni 2009 23:42 schreef Prosac het volgende:
Mijn vriendin is brunette
terwijl ik eigenlijk op blond val.
quote:Op maandag 15 juni 2009 23:47 schreef Aanvoerder het volgende:
Gaat hard die speed chat.
En nu moet ze iedere keer haar haren verven of watquote:Op maandag 15 juni 2009 23:42 schreef Prosac het volgende:
Mijn vriendin is brunette
terwijl ik eigenlijk op blond val.
Wat zegt ze nou? Go for it?quote:
Dat heb ik al gehad tussen de laatste 2 keer dat ik in Praag zat.quote:Op maandag 15 juni 2009 23:51 schreef toma het volgende:
Heb net op uitzendinggemist 40 dagen zonder seks gekeken. Leek me wel een programma voor Aanvoerder
Een vriendin van me heeft daar aan meegedaanquote:Op maandag 15 juni 2009 23:51 schreef toma het volgende:
Heb net op uitzendinggemist 40 dagen zonder seks gekeken. Leek me wel een programma voor Aanvoerder
Die stewardess sloerie?quote:Op maandag 15 juni 2009 23:58 schreef Houniet het volgende:
[..]
Een vriendin van me heeft daar aan meegedaan.
Jaquote:
whaha die was geniaal.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:04 schreef Kopbal het volgende:
Of dat ene wijf dat een vriend ging afbellen. 'Ja als je niet wilt neuken bel ik ... wel, doei.' Was volgens mij zo'n gare vluchteling.
Best een geil ding die vriendin van jou.quote:
Zeker ja.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:06 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Best een geil ding die vriendin van jou.
Ja, alleen daar overdrijft ze echt erg. Maargoed aandacht is aandacht hé.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:06 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Best een geil ding die vriendin van jou.
Ik heb vannacht zelf wat in een holletje gestopt.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:15 schreef Suijk het volgende:
En toen ben je meegenomen en hebben ze wat in je holletje gestopt?
Dan zorg ik wel voor de virtuele bakkies koffie.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:04 schreef Suijk het volgende:
Als ik nou een virtueel stukje taart neerzet, krijg ik dan van jullie virtueel kadootjes?
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:04 schreef Suijk het volgende:
Als ik nou een virtueel stukje taart neerzet, krijg ik dan van jullie virtueel kadootjes?
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:48 schreef sjimz het volgende:
Gefeli Suijk!
Drie tattoos gevraagd, 56 'gekregen'
quote:
sjimz, ik zag pas die tattoo van jou in je FoBoquote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:48 schreef sjimz het volgende:
Gefeli Suijk!
Drie tattoos gevraagd, 56 'gekregen'
En, hoeveel heb je er geteld?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:19 schreef Breach het volgende:
Ik ben nu al gebroken. Ik heb vannacht maar 2 uur geslapen vanwege die grafonweer. En moest om kwart voor 6 mn bed uit om aan de Zuid-Willemsvaart in Den Bosch vrachtwagens te tellen
Maar ik heb nu wel weer geld
Dealertjequote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:20 schreef Houniet het volgende:
Ik heb van het weekend weer een leuke klus.
Dat was het ergste nog, echt maar 100 ofzo in 4 uur tijdquote:
Als je ript met Media Player, in de map Muziek.. Mijn Documenten.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:21 schreef Paaskonijn het volgende:
Zuid-Willemsvaart loop hier ook![]()
!11
Als je een CD ript en de computer poept hem dan weer uit als die klaar is, waar kan je die muziek dan vinden?
Ik heb het gevonden ja, het stond wel onder een schuilnaam.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:28 schreef Houniet het volgende:
[..]
Als je ript met Media Player, in de map Muziek.. Mijn Documenten.
Enorm.quote:
Wehehe toevallig vorige week mijn laatste gehadquote:
Ik probeer al onder het gesprek uit te komen. Zie dat wijf nooit. Als ik binnenkom moet ik me eerst weer voorstellen.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:33 schreef Houniet het volgende:
[..]
Wehehe toevallig vorige week mijn laatste gehad.
Een tijdje terug moest ik ook in Helmond tellen trouwensquote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:21 schreef Paaskonijn het volgende:
Zuid-Willemsvaart loop hier ook![]()
!11
Als je een CD ript en de computer poept hem dan weer uit als die klaar is, waar kan je die muziek dan vinden?
Bof jij even. Waar in Helmond?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:37 schreef Breach het volgende:
[..]
Een tijdje terug moest ik ook in Helmond tellen trouwens
Op de Houtse Parallelweg ter hoogte van de Cortenbachstraat.quote:
Naam zegt me niks maar ik weet na googlen wel waar het is, fiets er wel ooit.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:48 schreef Breach het volgende:
[..]
Op de Houtse Parallelweg ter hoogte van de Cortenbachstraat.
Dacht ik al. Ik zag er zn tokkie continu wheelies maken in zn trainingspak.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:50 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Naam zegt me niks maar ik weet na googlen wel waar het is, fiets er wel ooit.
Echtquote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:56 schreef Breach het volgende:
[..]
Dacht ik al. Ik zag er zn tokkie continu wheelies maken in zn trainingspak.
Dan sterf ik ter plekke aan een hartaanval. En dat meen ik.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:15 schreef Paaskonijn het volgende:
Je zal maar je kamer inlopen en dit zien:
[ afbeelding ]
Ik zou in paniek wegrennen.
Ik denk dan serieus dat ik een dag niet naar binnen durf. Spinnen en insecten vind ik toch wel de smerigste beesten en dan toch vooral spinnen.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:18 schreef Breach het volgende:
[..]
Dan sterf ik ter plekke aan een hartaanval. En dat meen ik.
Gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:20 schreef pfaf het volgende:
Ik heb een baan.![]()
Weg werkloze, zinloze, alcoholrijke pfaf, welkom serieuze pfaf.
Sorry Aanvoerder
Dankje! Wat nou kredietcrisis.quote:
Gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:20 schreef pfaf het volgende:
Ik heb een baan.![]()
Weg werkloze, zinloze, alcoholrijke pfaf, welkom serieuze pfaf.
Sorry Aanvoerder
Ingenieur/ontwerper+een deel R&Dquote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:27 schreef Breach het volgende:
Wat heb je trouwens voor een baan, Pfaf?
Ok dan.. Tofquote:
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:15 schreef Paaskonijn het volgende:
Je zal maar je kamer inlopen en dit zien:
[ afbeelding ]
Ik zou in paniek wegrennen.
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:32 schreef Prosac het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik heb een bloedhekel aan spinnen, in welke vorm dan ook.
[..]
![]()
![]()
[..]
![]()
![]()
[..]
![]()
![]()
[..]
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |