Je hebt een brunette fetisj?quote:Op maandag 15 juni 2009 23:41 schreef Houniet het volgende:
Ik heb dus een strak zwart shirt besteld met witte letters:
I Love Brunettes
Met uiteraard een rood hartje erbij.
Als ze er maar goed uitziet/goed karakter heeft, dan maakt haarkleur niks uitquote:Op maandag 15 juni 2009 23:42 schreef Prosac het volgende:
Mijn vriendin is brunette
terwijl ik eigenlijk op blond val.
quote:Op maandag 15 juni 2009 23:47 schreef Aanvoerder het volgende:
Gaat hard die speed chat.
En nu moet ze iedere keer haar haren verven of watquote:Op maandag 15 juni 2009 23:42 schreef Prosac het volgende:
Mijn vriendin is brunette
terwijl ik eigenlijk op blond val.
Wat zegt ze nou? Go for it?quote:
Dat heb ik al gehad tussen de laatste 2 keer dat ik in Praag zat.quote:Op maandag 15 juni 2009 23:51 schreef toma het volgende:
Heb net op uitzendinggemist 40 dagen zonder seks gekeken. Leek me wel een programma voor Aanvoerder
Een vriendin van me heeft daar aan meegedaanquote:Op maandag 15 juni 2009 23:51 schreef toma het volgende:
Heb net op uitzendinggemist 40 dagen zonder seks gekeken. Leek me wel een programma voor Aanvoerder
Die stewardess sloerie?quote:Op maandag 15 juni 2009 23:58 schreef Houniet het volgende:
[..]
Een vriendin van me heeft daar aan meegedaan.
Jaquote:
whaha die was geniaal.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:04 schreef Kopbal het volgende:
Of dat ene wijf dat een vriend ging afbellen. 'Ja als je niet wilt neuken bel ik ... wel, doei.' Was volgens mij zo'n gare vluchteling.
Best een geil ding die vriendin van jou.quote:
Zeker ja.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:06 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Best een geil ding die vriendin van jou.
Ja, alleen daar overdrijft ze echt erg. Maargoed aandacht is aandacht hé.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:06 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Best een geil ding die vriendin van jou.
Ik heb vannacht zelf wat in een holletje gestopt.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:15 schreef Suijk het volgende:
En toen ben je meegenomen en hebben ze wat in je holletje gestopt?
Dan zorg ik wel voor de virtuele bakkies koffie.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:04 schreef Suijk het volgende:
Als ik nou een virtueel stukje taart neerzet, krijg ik dan van jullie virtueel kadootjes?
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:04 schreef Suijk het volgende:
Als ik nou een virtueel stukje taart neerzet, krijg ik dan van jullie virtueel kadootjes?
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:48 schreef sjimz het volgende:
Gefeli Suijk!
Drie tattoos gevraagd, 56 'gekregen'
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |