quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:05 schreef PhysicsRules het volgende:
trompetknooppunt ? (met wat fantasie)
Dagobert +1 de spellingsfout vergeef ik jequote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:36 schreef Dagobert het volgende:
zo speodig mogelijk
Wassie zo simpel?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:51 schreef PhysicsRules het volgende:
Meerdere plaatsten met dezelfde naam?
Je zit wel in de juiste periode.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:00 schreef Adolecens het volgende:
Een model voor de nieuwe Dracula films, of anders Emma?
Ik denk het wel ja, hier http://www.answers.com/topic/queen-victoria-large-image zit ze op haar troon met een laptop en dezelfde chaga blikquote:
Lijkt wel een cruise-ship .. Zal ook wel blijven drijven denk ik zoquote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:37 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik denk het wel ja, hier http://www.answers.com/topic/queen-victoria-large-image zit ze op haar troon met een laptop en dezelfde chaga blik
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:14 schreef Ofyles2 het volgende:
Rietveld-Schröderhuis?
Dat is dan duidelijkquote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:29 schreef Siniti het volgende:
Die tiefeskuthoerenaids ebola trompetten die zo'n tiefes geluid maken dat het hele tiefesstadion en in de huiskamer te horen is en waar je helemaal fucking gek van word en die de fifa hopelijk gaat verbieden.
Dat doen ze om te verbloemen hoe doodsaai sommige wedstrijden zijn.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:30 schreef Siniti het volgende:
Echt wat een kankerdingen godver de tering en die blije afrikanen maar blazen
Vast niet erger dan die kloterige gastoeters. Als er in het stadion een grappenmaker met zo'n ding achter me zit zou ik hem het liefst het stadion uitslaan.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:29 schreef Siniti het volgende:
Die tiefeskuthoerenaids ebola trompetten die zo'n tiefes geluid maken dat het hele tiefesstadion en in de huiskamer te horen is en waar je helemaal fucking gek van word en die de fifa hopelijk gaat verbieden.
kan me geen ene tiefes schelen als ze op het hele wk op die kutdingen gaan blazen stromen de gekkenhuizen aan het eind overquote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:32 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat doen ze om te verbloemen hoe doodsaai sommige wedstrijden zijn.
Nee, het is een veel groter instrument.quote:
Zo'n gastoeter is de 6e symfonie van Beethoven vergeleken met die paupertoeters van die Afrikaantjesquote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:32 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Vast niet erger dan die kloterige gastoeters. Als er in het stadion een grappenmaker met zo'n ding achter me zit zou ik hem het liefst het stadion uitslaan.
[ afbeelding ]
quote:
Jezus man, chilllllquote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:52 schreef Siniti het volgende:
Tis iig een toffer instrument dan die kuthoerentoeter
ZO WORDEN PSYCHOPATEN GEVORMD MENSEN DOOR VUZUVELAS
Nou, dan weten we iig wat we je niet moeten geven voor je verjaardag ^^quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:52 schreef Siniti het volgende:
Tis iig een toffer instrument dan die kuthoerentoeter
ZO WORDEN PSYCHOPATEN GEVORMD MENSEN DOOR VUZUVELAS
Hij maakt stenen?quote:
Ja ik dacht ook al, volgens mij draagt hij er altijd alleen 1.quote:
Jij kent Asterix en de Intrigant zeker nietquote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:03 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ja ik dacht ook al, volgens mij draagt hij er altijd alleen 1.
Nee wacht het was Obelix & Coquote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:05 schreef Siniti het volgende:
[..]
Jij kent Asterix en de Intrigant zeker niet
Ben niet echt fan van Asterix, maar heb wel alle strips ingebonden hier staan. Ooit van mijn vader gehad.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:05 schreef Siniti het volgende:
[..]
Jij kent Asterix en de Intrigant zeker niet
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:22 schreef Yankee het volgende:
Orange
Jazeker! TT+1quote:
juistquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |