quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:14 schreef Ofyles2 het volgende:
Rietveld-Schröderhuis?
Dat is dan duidelijkquote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:29 schreef Siniti het volgende:
Die tiefeskuthoerenaids ebola trompetten die zo'n tiefes geluid maken dat het hele tiefesstadion en in de huiskamer te horen is en waar je helemaal fucking gek van word en die de fifa hopelijk gaat verbieden.
Dat doen ze om te verbloemen hoe doodsaai sommige wedstrijden zijn.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:30 schreef Siniti het volgende:
Echt wat een kankerdingen godver de tering en die blije afrikanen maar blazen
Vast niet erger dan die kloterige gastoeters. Als er in het stadion een grappenmaker met zo'n ding achter me zit zou ik hem het liefst het stadion uitslaan.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:29 schreef Siniti het volgende:
Die tiefeskuthoerenaids ebola trompetten die zo'n tiefes geluid maken dat het hele tiefesstadion en in de huiskamer te horen is en waar je helemaal fucking gek van word en die de fifa hopelijk gaat verbieden.
kan me geen ene tiefes schelen als ze op het hele wk op die kutdingen gaan blazen stromen de gekkenhuizen aan het eind overquote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:32 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat doen ze om te verbloemen hoe doodsaai sommige wedstrijden zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |