Dat ze niks tekort komen, bedoel ik dus ook met normen en waarden. Ze weten precies wat ze wel en niet mogen, en dat wordt door zowel mijn ex als ik gewaarborgd.quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:00 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Lees die laatste 2 zinnen eens dan.
Dit hele lulverhaal kon er net niet bij?quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:20 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dat ze niks tekort komen, bedoel ik dus ook met normen en waarden. Ze weten precies wat ze wel en niet mogen, en dat wordt door zowel mijn ex als ik gewaarborgd.
En dat werkt tot nu toe de vruchten af. Ze spelen heel lief samen en met andere kinderen. Ze lopen zelfs samen lief hand in hand () als we door het bos wandelen. Ook kunnen ze als bijna 3-jarige makkelijk tot 20 tellen puzzels oplossen en weten ze feilloos heel veel dieren te onderscheiden. Kwestie van alles spelenderwijs leren. Daar wordt heel wat tijd in gestoken.
Ondanks dat mijn ex en ik een grafhekel aan elkaar hebben, zullen de kinderen daar nooit iets van merken. Dat is een afspraak wat we gemaakt hebben in belang van de kinderen, en dat zullen we ook altijd blijven hanteren.
Hoezo dus Oxygene?
1 week?quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:49 schreef Matty___ het volgende:
[..]
4 maanden?als het goed is kom je daar na 1 week achter en dan kun je nog wat aan doen
als je een week over tijd bent zou ik me al zorgen maken.quote:
quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:24 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Dit hele lulverhaal kon er net niet bij?
Whehe, deels eens met je klacht.quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:38 schreef Lente_ninja het volgende:
Ik erger me vooral aan tienermoeders die *trots* zijn of het feit dat ze zo jong moeder zijn geworden.
Tienermoeder: ja, maar ik heb tenminste mijn verantwoordelijkheid genomen!
Ik: als je echt zo verantwoordelijk was, zat je nu niet met een krijsende koter op schoot
Tienermoeder: maar ik heb tenminste nog genoeg energie om met mijn kind te spelen, in plaats van dat ik met mijn ene hand de kinderwagen vasthoud en met de andere een rollator!
Ik: ja, want op een belachelijk late leeftijd zwanger worden is natuurlijk het enige alternatief. Gewoon op een normale leeftijd zwanger worden kan blijkbaar niet meer.![]()
Tienermoeder: door de komst van Bratleigh/Jayden/Destiny ben ik véél volwassener dan mijn puberale, feestende, comazuipende leeftijdsgenoten! Ik heb nu tenslotte *engelenzang op de achtergrond* echte verantwoordelijkheden, in tegenstelling tot losbandig tuig zoals jullie!
Ik: wij kunnen juist puberaal en losbandig zijn, omdat wij WEL volwassen genoeg zijn om het werpen van kroost nog even uit te stellen![]()
Volgens mij zijn het juist de meiden die NIET met een kinderwagen lopen, die trots op zichzelf moeten zijn.
Als je aan de pil bent heb je niet eens een echte menstruatie periode, dus kun je daar helemaal niet mee "over tijd" zijn.. en er zijn genoeg meiden die heel onregelmatig ongesteld zijn, en geen zin hebben elke maand een test te moeten doen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:37 schreef Matty___ het volgende:
[..]
als je een week over tijd bent zou ik me al zorgen maken.
quote:Op maandag 15 juni 2009 23:22 schreef afcajos het volgende:
Op hyves is het helemaal hilarisch met al die tienermoeders. Ze hebben elkaar allemaal op hyves en allemaal een foto van het gedrocht als profielfoto.
http://x-butterfly.hyves.nl/
![]()
![]()
Kijk haar vrienden
Ben ik één keer geweest... inderdaad complete zwermen van tienermoedersquote:Op woensdag 17 juni 2009 14:44 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Whehe, deels eens met je klacht.
Moet je eens een middagje op het winkelcentrum Amsterdamse Poort in de bijlmer gaan lopen.
Daar vind je werkelijk het grootst aantal tiener moeders op 1 plek ter wereld
mijn vriendin is anders wel elke keer na de stopweek paar dagen ongesteld. en zover ik weet slikken genoeg meiden de pil om van het onregelmatige af te zijn.quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:47 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Als je aan de pil bent heb je niet eens een echte menstruatie periode, dus kun je daar helemaal niet mee "over tijd" zijn.. en er zijn genoeg meiden die heel onregelmatig ongesteld zijn, en geen zin hebben elke maand een test te moeten doen.
Best een lekker wijf.quote:
Die kop van die vent.quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:52 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind het wel wat hebben, die halfbloedjes!
Dat is geen ongesteldheid, dat is een ontrekkingsbloeding.quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:50 schreef Matty___ het volgende:
[..]
mijn vriendin is anders wel elke keer na de stopweek paar dagen ongesteld. en zover ik weet slikken genoeg meiden de pil om van het onregelmatige af te zijn.
bloed = bloedquote:Op woensdag 17 juni 2009 14:56 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat is geen ongesteldheid, dat is een ontrekkingsbloeding.
Is dat een koppelquote:Op woensdag 17 juni 2009 14:52 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Tjah hij lacht zich natuurlijk rot dat dat wijf met zijn kind zit opgezadeld en hij gewoon over een half jaar pleite is....quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die kop van die vent.Echt zo'n evil grin.
Dan was het een andere vijftien-zestien jarige. Doet ook niet ter zake; zeker is dat dat wijf de moeder is.quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:05 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
DNA test toonde dat hij niet de vader was van dat kind..
Daar keek ik ook al naar.quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die kop van die vent.Echt zo'n evil grin.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:37 schreef Mozy het volgende:
[..]
Daar keek ik ook al naar.
Fucking geweldig.
Daarom keek die vent ook zo, hij denkt: "Zodra ze me teveel geld kost, ga ik terug naar Oezbekistan"quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:58 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Tjah hij lacht zich natuurlijk rot dat dat wijf met zijn kind zit opgezadeld en hij gewoon over een half jaar pleite is....
Alhoewelhij heeft het bij haar uitgehouden tot na ze bevallen is
Werpt..quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:20 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dat ze niks tekort komen, bedoel ik dus ook met normen en waarden. Ze weten precies wat ze wel en niet mogen, en dat wordt door zowel mijn ex als ik gewaarborgd.
En dat werkt tot nu toe de vruchten af. Ze spelen heel lief samen en met andere kinderen. Ze lopen zelfs samen lief hand in hand () als we door het bos wandelen. Ook kunnen ze als bijna 3-jarige makkelijk tot 20 tellen puzzels oplossen en weten ze feilloos heel veel dieren te onderscheiden. Kwestie van alles spelenderwijs leren. Daar wordt heel wat tijd in gestoken.
Ondanks dat mijn ex en ik een grafhekel aan elkaar hebben, zullen de kinderen daar nooit iets van merken. Dat is een afspraak wat we gemaakt hebben in belang van de kinderen, en dat zullen we ook altijd blijven hanteren.
Hoezo dus Oxygene?
Vertaling?quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:04 schreef TrippinLittleJohn het volgende:
dit is toch wel de ergste tienermoeder die ik tot nu toe heb gezien:
http://sabjuh13.hyves.nl/
haar "verloofde" is niet eens de vader. en ze sluit iedere krabbel naar haar vriendje man af met "groetjes je vrouw en je dochter xxxxily wjnmk ntb wobbitt xxxx"\
triest
Paupersquote:Op woensdag 17 juni 2009 19:10 schreef TrippinLittleJohn het volgende:
[..]
xxxxi love you wil je nooit meer kwijt niet te breken wie ons breekt breek ik terugxxxx :'D
Graag in het vervolg een waarschuwing plaatsen zoals deze;quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:16 schreef o.us het volgende:
Als we het over tienermoeders hebben, hebben we het meestal over dit soort falende types:
Als ik haar moeder was geweest zou ik ,ipv zitten janken, haar gewoon weggooien.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:52 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Dat ookquote:
onzin. mensen mogen neuken wat ze willen, het is hun leven. Zoveel tienermoeders zijn er nou ook weer niet. En tja, ze willen het zelf he?quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:38 schreef pessie het volgende:
Wow! Veel gelezen! Kom net kijken binnen FOK! Vond dit wel een interessant topic. Wat me opvalt is dat meisjes steeds vroeger seks hebben (hoe kan dat?) terwijl ze niets weten van voorbehoedsmiddelen, zwangerschap etc... Ik denk dat de ramp hier begint. Verbied meisjes seks te hebben voordat ze 18 zijn, en ik vermoed dat het aantal tienermoeders drastisch zal teruglopen!
Verder, ik ken iemand ouder dan 20 die een kind kreeg, terwijl ze zelf nog behoorlijk kinds is! (in de vorm van egocentrisch). Geloof me, dit is ook geen handige combinatie, waarschijnlijk zijn er tienermoeders die door hun moeder ondersteund worden en het er dan toch beter vanaf brengen!
Greetz, Pessie.
Tja, het verbieden zal eerlijk gezegd weinig zin hebben. Daarbij zijn het vaak kinderen van ouders die het zelf vaak ook niet echt nauw nemen met de regeltjes. Lullig om te zeggen misschien, maar het is meestal wel zo.quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:38 schreef pessie het volgende:
Wow! Veel gelezen! Kom net kijken binnen FOK! Vond dit wel een interessant topic. Wat me opvalt is dat meisjes steeds vroeger seks hebben (hoe kan dat?) terwijl ze niets weten van voorbehoedsmiddelen, zwangerschap etc... Ik denk dat de ramp hier begint. Verbied meisjes seks te hebben voordat ze 18 zijn, en ik vermoed dat het aantal tienermoeders drastisch zal teruglopen!
Verder, ik ken iemand ouder dan 20 die een kind kreeg, terwijl ze zelf nog behoorlijk kinds is! (in de vorm van egocentrisch). Geloof me, dit is ook geen handige combinatie, waarschijnlijk zijn er tienermoeders die door hun moeder ondersteund worden en het er dan toch beter vanaf brengen!
Greetz, Pessie.
Ik dacht gelijk aan Jack Nicholson bij het zien van dit hoofdquote:
Dat had ze zich maar moeten bedenken voor ze aan koters begon.quote:
Waarom zou een weldenkend mens dat in GODSNAAM doen?quote:Moet je eens een middagje op het winkelcentrum Amsterdamse Poort in de bijlmer gaan lopen.
Weet je iets van de ontwikkeling van hersenen van tieners in de pubertijd? Ze kunnen eigenlijk niet zover vooruit kijken...quote:Op donderdag 18 juni 2009 09:39 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Dat had ze zich maar moeten bedenken voor ze aan koters begon.
Dus ze is ook erg vergeetachtig?quote:Verder, ik ken iemand ouder dan 20 die een kind kreeg, terwijl ze zelf nog behoorlijk kinds is! (in de vorm van egocentrisch). Geloof me, dit is ook geen handige combinatie, waarschijnlijk zijn er tienermoeders die door hun moeder ondersteund worden en het er dan toch beter vanaf brengen!
Greetz, Pessie.
Wheheheh daar mag wel eens een "Paal in"quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
Oh je bedoelt: "kinderlijk" of "kinderachtig" ?quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:03 schreef pessie het volgende:
[..]
Ik zei, in de vorm van egcentrisch. Peuters zijn dat ook...
Ja, dat klopt wel, kinderachtig. Gelukkig zijn mensen vrij lang in staat te leren.quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:08 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Oh je bedoelt: "kinderlijk" of "kinderachtig" ?
Gelukkig wel!quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:36 schreef pessie het volgende:
[..]
Ja, dat klopt wel, kinderachtig. Gelukkig zijn mensen vrij lang in staat te leren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |