quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:22 schreef Bredewout92 het volgende:
[..]
Omdat veel van die Thaise meisjes vroeger een man waren of onvruchtbaar zijn van alle SOAs
[..]
Omdat veel van die Thaise meisjes vroeger een man waren of onvruchtbaar zijn van alle SOAs
quote:
[..]
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:56 schreef o.us het volgende:
[ afbeelding ]
becuz the football team needed your support
![]()
![]()
Ik weet niet wat ik zieker moet vinden. Dat dat kind zo vroeg zwanger is of dat iemand zijn leuter in een 5 jarige gestopt heeft...(was in china als ik het me goed herinner toch?)quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:00 schreef Smijn. het volgende:
Tienermoeders, amateurs
[ afbeelding ]
op je vijfde kan je het beste zwanger worden
Idd, ex-klasgenoot was ook zo idd...quote:Op maandag 15 juni 2009 23:02 schreef de_boswachter het volgende:
Meestal witte meiden met een getinte baby..... Geen medelijden mee overigens
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:25 schreef Zwartbaard het volgende:
[..]
Dit jaar bouwen we trouwens weer een voorlichtingskerststalletje in het jeugdhonk.
We hebben:
-Een 15 jarige Maria
-Geen Josef
-Een golfje uit 1994 met Masters of Hardcore sticker op de ruit en nep traanplaat op de vloer als ezel
-4 kindekes Jesus met als crib een voedselbankdoos en wietplantage knipafval als zachte bodem
-3 wijzen uit de east-side, René Froger, Gerard Joling en Gordon, die respectievelijk een pot kokosbriljantine voor kroeshaar, een bijstandsuitkering en kinderbijslag komen brengen
-Een cameraploeg van Hart van Nederland
Ik sta altijd zo versteld van die plaatjes he. Hoe of waar komen ze aan zo'n Barbie met buikjequote:
Quoted for truth! Nou mischien niet iedere .. op de hoek. Maar als ze met een antilliaan heeft, die kennen mekaar allemaal in een stad, en die gaan allemaal over je "lieve" zusje heen tijdens een orgie (niet dat zij het erg vind natuurlijk want kleurlingen zijn trendy)quote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:31 schreef wikwakka2 het volgende:
Kindermoeders die zich dagelijks laten volpompen door iedere neger op de hoek
Gastquote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:25 schreef Zwartbaard het volgende:
[..]
Er is vast wel een hyves met kinderen voor kinderen die mokkabiggetjes hebben geworpen.
Dit jaar bouwen we trouwens weer een voorlichtingskerststalletje in het jeugdhonk.
We hebben:
-Een 15 jarige Maria
-Geen Josef
-Een golfje uit 1994 met Masters of Hardcore sticker op de ruit en nep traanplaat op de vloer als ezel
-4 kindekes Jesus met als crib een voedselbankdoos en wietplantage knipafval als zachte bodem
-3 wijzen uit de east-side, René Froger, Gerard Joling en Gordon, die respectievelijk een pot kokosbriljantine voor kroeshaar, een bijstandsuitkering en kinderbijslag komen brengen
-Een cameraploeg van Hart van Nederland
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:00 schreef Smijn. het volgende:
Tienermoeders, amateurs
[ afbeelding ]
op je vijfde kan je het beste zwanger worden
Peruquote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:45 schreef flipp. het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik zieker moet vinden. Dat dat kind zo vroeg zwanger is of dat iemand zijn leuter in een 5 jarige gestopt heeft...(was in china als ik het me goed herinner toch?)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |