Die ouders zijn zelf nog kinderen.quote:Op maandag 15 juni 2009 23:09 schreef Queque het volgende:
geen medelijden met de ouders. wel met de kinderen overigens.
quote:Hallo allemaal!
Ik ben een meisje van 16 jaar en ik heb al een kindje.
Hij is net een jaar geworden en het is echt een schatje!
Ik ben een alleen staande moeder.
Altijd als ik over straat loop dan zitten me aan te kijken alsof ik een raar mens ben.
Maar het meest onzeker ben ik over dat als ik bv een leuke jongen tegen kom en na een tijdje zeg ik dat ik een kindje heb dan haken ze altijd af!
Waarom doen jullie mannen dat?
Ik hoop dat het niet aan mij ligt!
Alvast bedankt!
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:37 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
... het is toch logisch dat je een baby verschoond en een flesje/fruithapje geeft voordat je weg gaat?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:08 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Je zou hem dus gewoon dagen alleen in een kamer kunnen laten zonder ook maar iets te horen, dat is uniek!
Des ! Denk jij nog niet aan kinders ?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:59 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
... het is toch logisch dat je een baby verschoond en een flesje/fruithapje geeft voordat je weg gaat?Dan heeft hij buiten niks om over te huilen, nee.
OT: Hier is trouwens een 14 jarig wijf zwanger. 25 weken.En haar ouders zijn trots.
Ik wil een kindje met jou.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:00 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Des ! Denk jij nog niet aan kinders ?
Same here, had vorig jaar een feest van mijn basisschool waarbij mijn hele klas van 10 jaar geleden ongeveer erbij was, waarvan 14 dames en 4 ervan zwanger terwijl zij niet eens 20 zijn ofzoquote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:30 schreef Afwazig het volgende:
Ik heb gewoon nu al 3 mensen die bij mij in de klas hebben gezeten op de middelbare school met een kind. Ik voel me echt oud daardoor.
Tienermoeders
Van lekker eruitzien wordt je ook niet zwanger....quote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:03 schreef Id_do_her het volgende:
Herkenbaar, paar mensen uit mijn vroegere kenniskring werden ook tienermoeder en die waren ook nog niet eens lekker
Wordt jequote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:11 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Van lekker eruitzien wordt je ook niet zwanger....
Valt me ook op dat de docu's over tienermoeders 7 van de 10 keer in Groot-Brittanië is geschoten.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:13 schreef o.us het volgende:
Ik vraag me toch echt af waarom ze liever een paal van een werkloze Antiliaan in zich willen hebben zonder condoom dan een normale met?![]()
En hier is het speciaal: in Groot-Brittanië is het normaal wanneer een 12 jarige bevalt van een baby aangezien daar de meeste tienermoeders van Europa zijn.
Omdat daar de meeste zijn in Europa.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:14 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Valt me ook op dat de docu's over tienermoeders 7 van de 10 keer in Groot-Brittanië is geschoten.
Omdat veel van die Thaise meisjes vroeger een man waren of onvruchtbaar zijn van alle SOAsquote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:23 schreef o.us het volgende:
[..]
Omdat daar de meeste zijn in Europa.![]()
Ik snap trouwens ook niet waarom Thaise meisjes haast nooit zwanger worden van al die sekstoeristen daar terwijl Groot= Brittannië gedwongen het tienermoeder land van Europa moet zijn.
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:22 schreef Bredewout92 het volgende:
[..]
Omdat veel van die Thaise meisjes vroeger een man waren of onvruchtbaar zijn van alle SOAs
[..]
Omdat veel van die Thaise meisjes vroeger een man waren of onvruchtbaar zijn van alle SOAs
quote:
[..]
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:56 schreef o.us het volgende:
[ afbeelding ]
becuz the football team needed your support
![]()
![]()
Ik weet niet wat ik zieker moet vinden. Dat dat kind zo vroeg zwanger is of dat iemand zijn leuter in een 5 jarige gestopt heeft...(was in china als ik het me goed herinner toch?)quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:00 schreef Smijn. het volgende:
Tienermoeders, amateurs
[ afbeelding ]
op je vijfde kan je het beste zwanger worden
Idd, ex-klasgenoot was ook zo idd...quote:Op maandag 15 juni 2009 23:02 schreef de_boswachter het volgende:
Meestal witte meiden met een getinte baby..... Geen medelijden mee overigens
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:25 schreef Zwartbaard het volgende:
[..]
Dit jaar bouwen we trouwens weer een voorlichtingskerststalletje in het jeugdhonk.
We hebben:
-Een 15 jarige Maria
-Geen Josef
-Een golfje uit 1994 met Masters of Hardcore sticker op de ruit en nep traanplaat op de vloer als ezel
-4 kindekes Jesus met als crib een voedselbankdoos en wietplantage knipafval als zachte bodem
-3 wijzen uit de east-side, René Froger, Gerard Joling en Gordon, die respectievelijk een pot kokosbriljantine voor kroeshaar, een bijstandsuitkering en kinderbijslag komen brengen
-Een cameraploeg van Hart van Nederland
Ik sta altijd zo versteld van die plaatjes he. Hoe of waar komen ze aan zo'n Barbie met buikjequote:
Quoted for truth! Nou mischien niet iedere .. op de hoek. Maar als ze met een antilliaan heeft, die kennen mekaar allemaal in een stad, en die gaan allemaal over je "lieve" zusje heen tijdens een orgie (niet dat zij het erg vind natuurlijk want kleurlingen zijn trendy)quote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:31 schreef wikwakka2 het volgende:
Kindermoeders die zich dagelijks laten volpompen door iedere neger op de hoek
Gastquote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:25 schreef Zwartbaard het volgende:
[..]
Er is vast wel een hyves met kinderen voor kinderen die mokkabiggetjes hebben geworpen.
Dit jaar bouwen we trouwens weer een voorlichtingskerststalletje in het jeugdhonk.
We hebben:
-Een 15 jarige Maria
-Geen Josef
-Een golfje uit 1994 met Masters of Hardcore sticker op de ruit en nep traanplaat op de vloer als ezel
-4 kindekes Jesus met als crib een voedselbankdoos en wietplantage knipafval als zachte bodem
-3 wijzen uit de east-side, René Froger, Gerard Joling en Gordon, die respectievelijk een pot kokosbriljantine voor kroeshaar, een bijstandsuitkering en kinderbijslag komen brengen
-Een cameraploeg van Hart van Nederland
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:00 schreef Smijn. het volgende:
Tienermoeders, amateurs
[ afbeelding ]
op je vijfde kan je het beste zwanger worden
Peruquote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:45 schreef flipp. het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik zieker moet vinden. Dat dat kind zo vroeg zwanger is of dat iemand zijn leuter in een 5 jarige gestopt heeft...(was in china als ik het me goed herinner toch?)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |