Zou Stacey ook al hebben geworpen?quote:Op maandag 15 juni 2009 23:36 schreef de_boswachter het volgende:
Samantha
Priscilla
Sharon
Angela
Jennifer
Anita
Angel
Melissa
Brenda
Ik deed zojuist even een greep in het tienermoedersbestand van Nederland...
Zeg dan kampernamenquote:Op maandag 15 juni 2009 23:35 schreef Rapaille het volgende:
[..]
Nee,
Dat ken je toch wel? De Kimberly's en Samantha's van deze wereld.
quote:Op maandag 15 juni 2009 23:08 schreef de_boswachter het volgende:
Ik krijg zin om te neuken van dit topic !!
Toen ik 14 was speelde ik met Supersoakers, klapperpistooltjes en Legoquote:Op maandag 15 juni 2009 23:11 schreef griekjeee het volgende:
een jaar geworden...ze was dus 14 toen ze volgetankt werd
Tegenwoordig laden ze met een soepelequote:Op maandag 15 juni 2009 23:42 schreef Jerkmaine het volgende:
[..]_
[..]
Toen ik 14 was speelde ik met Supersoakers, klapperpistooltjes en Lego
Zij speelde ook met supersoakers...quote:Op maandag 15 juni 2009 23:42 schreef Jerkmaine het volgende:
[..]_
[..]
Toen ik 14 was speelde ik met Supersoakers, klapperpistooltjes en Lego
Deze opmerking was te verwachtenquote:Op maandag 15 juni 2009 23:44 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Tegenwoordig laden ze met een soepele
beweging een ander soort supersoaker op die leeftijd !!!
Waarom zou je die kleine schreeuwerd mee naar de supermarkt nemenquote:Op maandag 15 juni 2009 23:47 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Als ik met mijn broertje (9 maanden oud) naar de super ga, of naar de stad of wat dan ook, kijken ze me ook altijd zo raar aan.
Het is verdomme niet mijn kind.![]()
Tienermoeders..
In Nederland is het wel dergelijk nodig om vergrijzing tegen te gaanquote:Op dinsdag 16 juni 2009 06:50 schreef stbabylon het volgende:
Het is sowieso onnodig om je voort te planten. Laat eerst maar de wereldbevolking terug zakken naar 1 miljard.
nee hoor we importeren gewoon wat goedkope arbeidskrachten die vanzelf weer terug naar het thuisland gaan.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 08:34 schreef Bredewout92 het volgende:
[..]
In Nederland is het wel dergelijk nodig om vergrijzing tegen te gaan
Ja dat dachten we ook met de turkenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 08:47 schreef Salatrel het volgende:
[..]
nee hoor we importeren gewoon wat goedkope arbeidskrachten die vanzelf weer terug naar het thuisland gaan.
Neuken is de allerslechtste manier om de vergrijzing tegen te gaan. Dat is alleen maar het probleem verplaatsen. De allermakkelijkste manier om vergrijzing tegen te gaan is wachten. Over 20 jaar zijn de meeste dood en hebben we er nooit meer problemen mee. Maar nee, we gaan neuken zodat we over 60 jaar weer dezelfde problemen hebben...quote:Op dinsdag 16 juni 2009 08:34 schreef Bredewout92 het volgende:
[..]
In Nederland is het wel dergelijk nodig om vergrijzing tegen te gaan
WTF??!! Als ik het goed begrijp is zij 18, heeft ze al een dochter en is ze nu zwanger van een tweelng????quote:Op maandag 15 juni 2009 23:22 schreef afcajos het volgende:
Op hyves is het helemaal hilarisch met al die tienermoeders. Ze hebben elkaar allemaal op hyves en allemaal een foto van het gedrocht als profielfoto.
http://x-butterfly.hyves.nl/
quote:Op maandag 15 juni 2009 23:02 schreef de_boswachter het volgende:
Meestal witte meiden met een getinte baby..... Geen medelijden mee overigens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |