De geschiedenis van FOK is zo verborgen als de kelder van Fritzl. Het duurde mij bijna een maand om ijsmeis.rar te vindenquote:Op maandag 15 juni 2009 23:12 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ken je historie ------ KLODOLS enzo.
Google maar op fok.google.nl .
Als je liefde nodig hebt koop dan een Sjiewawa ofzoquote:Op maandag 15 juni 2009 23:22 schreef afcajos het volgende:
Op hyves is het helemaal hilarisch met al die tienermoeders. Ze hebben elkaar allemaal op hyves en allemaal een foto van het gedrocht als profielfoto.
http://x-butterfly.hyves.nl/
![]()
![]()
Kijk haar vrienden
quote:Op maandag 15 juni 2009 23:22 schreef afcajos het volgende:
Op hyves is het helemaal hilarisch met al die tienermoeders. Ze hebben elkaar allemaal op hyves en allemaal een foto van het gedrocht als profielfoto.
![]()
![]()
Kijk haar vrienden
Groep: Anti-Loverboysquote:Op maandag 15 juni 2009 23:22 schreef afcajos het volgende:
![]()
![]()
Kijk haar vrienden
Ze is ook lid de kika hyvesquote:Op maandag 15 juni 2009 23:25 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
Groep: Anti-Loverboys
hoerrrrrr!
quote:Op maandag 15 juni 2009 23:22 schreef afcajos het volgende:
![]()
![]()
Kijk haar vrienden
Het gaat vergrijzing tegen en zo zijn er altijd mensen die bereid zijn het mindere werk te verrichtenquote:Op maandag 15 juni 2009 23:28 schreef Rapaille het volgende:
[..]
Al die meisjes hebben ook vmbo-voornamen. Kansloos volk, kunnen we die kinderen niet gewoon steriliseren?
Die kinderen horen op een apart eiland in de Atlantische Oceaan, benieuwd wat voor ras daar uit zou groeien.quote:Op maandag 15 juni 2009 23:28 schreef Rapaille het volgende:
[..]
Al die meisjes hebben ook vmbo-voornamen. Kansloos volk, kunnen we die kinderen niet gewoon steriliseren?
En die linkse gozer is er echt zo eentje waarbij het weekend niet compleet is als hij geen ICT'er/Tweaker een klap uit het niks op de smoel heeft gegeven vanwege "stoer kijken"quote:Op maandag 15 juni 2009 23:25 schreef Bredewout92 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die tweede van rechts is echt eng
quote:Op maandag 15 juni 2009 23:28 schreef Rapaille het volgende:
[..]
Die heeft gewoon een maagtumor joh, mag ik hopenquote:Op maandag 15 juni 2009 23:28 schreef Bredewout92 het volgende:
wtf deze is blijkbaar pas 14
[ afbeelding ]
Je vergeet die naamketting voor het geval dat ze hun eigen naam niet (meer) weten...quote:Op maandag 15 juni 2009 23:05 schreef l3laster het volgende:
[..]
grote gouden ronde oorbellen in.... ala kampers stijll
Nee,quote:Op maandag 15 juni 2009 23:30 schreef afcajos het volgende:
[..]
vmbo voornamenIs dat weer het nieuwste?
Zou Stacey ook al hebben geworpen?quote:Op maandag 15 juni 2009 23:36 schreef de_boswachter het volgende:
Samantha
Priscilla
Sharon
Angela
Jennifer
Anita
Angel
Melissa
Brenda
Ik deed zojuist even een greep in het tienermoedersbestand van Nederland...
Zeg dan kampernamenquote:Op maandag 15 juni 2009 23:35 schreef Rapaille het volgende:
[..]
Nee,
Dat ken je toch wel? De Kimberly's en Samantha's van deze wereld.
quote:Op maandag 15 juni 2009 23:08 schreef de_boswachter het volgende:
Ik krijg zin om te neuken van dit topic !!
Toen ik 14 was speelde ik met Supersoakers, klapperpistooltjes en Legoquote:Op maandag 15 juni 2009 23:11 schreef griekjeee het volgende:
een jaar geworden...ze was dus 14 toen ze volgetankt werd
Tegenwoordig laden ze met een soepelequote:Op maandag 15 juni 2009 23:42 schreef Jerkmaine het volgende:
[..]_
[..]
Toen ik 14 was speelde ik met Supersoakers, klapperpistooltjes en Lego
Zij speelde ook met supersoakers...quote:Op maandag 15 juni 2009 23:42 schreef Jerkmaine het volgende:
[..]_
[..]
Toen ik 14 was speelde ik met Supersoakers, klapperpistooltjes en Lego
Deze opmerking was te verwachtenquote:Op maandag 15 juni 2009 23:44 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Tegenwoordig laden ze met een soepele
beweging een ander soort supersoaker op die leeftijd !!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |