't is alweer een jaar geleden en misschien heb ik het hier al eens geschreven, maar ik haalde Sterre een keer op uit het KDV, komt ze op me afstormen onder het uitroepen van 'PAPPAAAAAA!!!'. Ik pak haar op, geef haar een knuffel, vervolgens draait mevrouw zich om naar de leidster, trekt eenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:20 schreef MamsX het volgende:
[...]
ineens hoor ik x zeggen: Mama.... MIJN mama
[...]
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:19 schreef Stiemie het volgende:
Een eetvlesende plant geweldig. AL vind ik 'm er stiekem ook wel een beetje op lijken hoor Morris.
Gisteren zat ik met Linde helemaal bovenin de centrale bibliotheek bij de La Place een fruitsalade te eten. Lopen er een paar mensen langs met een vol dienblad. Zegt Linde tegen ze: "Wel goed kauwen hoor!"
En toen de meneer met zijn ivalidenwagen achteruit de lift uitreed, ging ze een achteruitrijdende vrachtauto nadoen: Beep, beep, beep.
Ben bang dat er nog wel wat genante momenten gaan volgen met m'n meisje...
O, wat mooi gevonden!quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 23:57 schreef Jelief het volgende:
praktisch piet!
Een van de vaste leidster van Emma is weg (andere baan). Een andere leidster vroeg vandaag of ze het jammer vindt dat de leidster weg is.
" ik vind het een beetje misselijk"
wat is dat dan?
"Dat is als je iemand heel erg mist.... "
Dat zegt W. ook altijd!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:37 schreef PM-girl het volgende:
Haha buuf! Maar dat wind waait is natuurlijk ook wel raar. Mijn peuter zegt gewoon: "het windt"![]()
Alleen het seizoen winter is dan weer lastig. "Mama, is de wind-er?"
Neequote:Op vrijdag 21 augustus 2009 07:50 schreef freecell het volgende:
GeniaalLove Hndle
Wist hij ook wat het was?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |