SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Ze heeft toch geen stash gastendoekjes onder haar bed hequote:Op maandag 24 augustus 2009 19:30 schreef _Ingrid_ het volgende:
Jet en Anna![]()
We hebben sbs6 op en daar is shownieuws. Komt Jan Smit voorbij. Zegt Kim "Mama, Ik word zo blij van Jan Split (Jan Smit dus) " en doet een dansje
Ive zegt soms:quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 21:51 schreef RockabeIIa het volgende:
B gister diep inademend alsof ie heel wat ernstigs gaat zeggen:
'Mama! Der loopt een heks achter ons! Snel!'
(liep niemand, hoor...)
quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:22 schreef cattie het volgende:
[..]
Ive zegt soms:
Pas op mama, er komt een gevaarlijke dinosaurus aan! Best genant als ik me dan omdraai en er loopt een wat oudere dame achter ons, binnen gehoorsafstand.
quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 21:41 schreef Saffier het volgende:
Dat nummer van de toverman wil ik ook wel
Papa en Tobias vanmorgen;
P; Tobias ga nou even je boterham opeten.
T; reageert niet.
P; in de herhaling; Tobias ga nou even je boterham eten.
T; maar ik ben aan het spelen.
P; we moeten zo weg, dus eerst je boterham.
T; Jah zeg! Ik ben een mán hoor! Ik kan niet alles tegelijk, dat zeggen jullie alletwee tegen mij
P;![]()
P; Dan leg je je potlood maar even neer.
T; O, ja, dat is wel een goed idee.
Saffier;
quote:Op woensdag 2 september 2009 14:09 schreef Beelzebufo het volgende:
Sterre: "Kijk papa! Een sommige meneer!"
Papa:![]()
![]()
's avonds kwam de verklaring via mama: Sterre had eerder opgemerkt dat een meneer lang haar had, waarop mam had gezegd dat "sommige meneren" inderdaad lang haar hebben.
quote:Op woensdag 2 september 2009 18:33 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
F.loopt langs P (die zit een boekje te lezen). F geeft P een klap op haar hoofd.
Ik zeg tegen F. dat ze sorry moet zeggen en dat ze een kusje moet geven.
F. zegt " snorrie"
KP " En nu ? "
Waarop F zegt : "P. hoofdpijn! "
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |