UI's:quote:D�ar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Tw��nte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en l��nte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
D�ar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Tw��nte (2x)
----quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F= Teun/ Mr.T/ Harry
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Chr1st1aan = Christiaan
Damzkieee = Gijs
Drizzt_DoUrden = Justin
drumstickNL = Matthijs
Fems = Femke
Intelligence = Patrick
jjstyle333 = Joost
Konami = Metin
Lamzak_ = Timo
Lastlivingsoul = Tamara
Luiheid = Gerben
MarkoAlmelo = Marko
Mdrop = Martijn
MinderMutsig = Kirsten
norich = Henrike
Oldenzaal = Daniël
Ratelslangetje = Selma
ReMcOrE = Remco
Rikketik = Bart
Robinhoo = Robin
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
skippy22 = Richard
TheGirlNextDoor = Nathalie
maar wie ben je nou dikke?quote:Op maandag 15 juni 2009 22:36 schreef LilDutchPrincess het volgende:
aahh... goede TT.. dat dat gelijk ff duidelijk is...
quote:
quote:Op maandag 15 juni 2009 22:30 schreef Robinhoo het volgende:
Oke.
Ik was zaterdag jarig, maja ik hield vrijdag voor kameraden en zij was daar dus ook. Ach alles leuk en goed enzo, ze hield toch wel niet zoveel van me. Dat ik nooit bij haar weg mocht gaan etc.
Nouja leuk dacht ik. Zaterdagavond hield ik verjaardag voor de familie en ging daarna naar het café. In het café word ik plots gebeld door een nummer wat ik niet ken. Een vage kerel die ik ver ergens ken, begint te schreeuwen dat me vriendin zit vreemd te gaan. Me vriendin krijgt het gesprek mee ofzo, en begint te schreeuwen dat het onzin is![]()
Oke het is onzin, ik ga zak lekker door in cafe. Zondagmorgen word ik wakker doe me mobiel aan, krijg een smsje jeweetwel dat iemand heeft gebeld maar geen voicemail heeft ingesproken. Het was een of ander vaag nr wat ik niet kende. Naja heb ik wel vaker, zal wel niks belangrijks zijn.
's middags kom ik fucking op msn, en die kerel die me zaterdagavond belde begint tegen me te praten op msn. Jaa het is geen onzin, later is ze toch vreemd gegaan. Ik zeg: No way ?Nee het was echt zo. Ik vraag het haar beste vriendin die toevallig op msn was, ja het was waar.
Direct komt mijn vriendin op msn, en begint te schreeuwen dat het ZOOOO KUT IS, IK WOU HET NIET , IK VIND HET ZO ERG, IK HOU ALLEEN VAN JOU, IK WIL JE NIET KWIJT. {}
Ik geloofde er geen zak van, en reageerde er niet/nauwelijks op. Gisteravond ging ik uit, en zij was er ook
Ze tikt me aan en zegt : Hoi. Ik zeg terug: Hoi en keer haar de rug toe. Begint ze te huilenNaar veel gezeur verder van haar vriendin, ga ik met haar buiten praten. AAAH HET WAS TOCH ZO ERG, IK HOU TOCH ALLEEN VAN JOU DAT WEETJE TOCH. nou komt mijn faal gedeelte: heb het haar zo half vergeven.
![]()
![]()
het 2e deel:quote:
quote:Op maandag 15 juni 2009 22:47 schreef rulerofdeath het volgende:
dus vanavond even lekker tussen de billetjes nemen?
quote:Op maandag 15 juni 2009 22:47 schreef Robinhoo het volgende:
oke ik wist dat op FOK! niemand serieus kan reageren, eigen fout.
hij is zaterdag jarig geweestquote:Op maandag 15 juni 2009 22:49 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
wat is 16 toch een mooie leeftijd he... good old times...
nou, doot henig anquote:Op maandag 15 juni 2009 22:52 schreef Robinhoo het volgende:
nee volgens mij niet, niet wat ik weet.
maar ik slapenmorgen weer vroeg werken.
debiel ook.. in dezelfde kroeg... lekker dan :squote:Op maandag 15 juni 2009 22:51 schreef rulerofdeath het volgende:
ow, en met dat in het achterhoofd, niet echt een leuk verjaardagskado
hoe bedoel je in dezelfde kroeg?quote:Op maandag 15 juni 2009 22:53 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
debiel ook.. in dezelfde kroeg... lekker dan :s
*knuffelt Robinhoo*
Ja was wel lang... was te druk om dit gespam bij te houdenquote:Op maandag 15 juni 2009 22:52 schreef Chr1st1aan het volgende:
Voor mij ben je wel nieuw Andrea! Was die break een half jaar ofzo?
ik goa douchen, lees zo wel wat die puber van 14 allemaal is overkomen met z'n breezah
15km lopen is sowieso niet fijn... Maar waarom doe je het als je geblesseerd bent? :|quote:Op maandag 15 juni 2009 22:59 schreef Blawh het volgende:
Zo, ook even gedouched.
Ruim 15km hardlopen met een overbelastingsblessure is niet fijn.
quote:Op maandag 15 juni 2009 23:01 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
15km lopen is sowieso niet fijn... Maar waarom doe je het als je geblesseerd bent? :|
quote:Veel hardlopers zeggen dat, wanneer je eenmaal de smaak van het hardlopen te pakken hebt, het een bezigheid is waar men niet meer zonder wil. Dit is niet vreemd als men zich bedenkt dat bij het lopen endorfines worden afgegeven aan het bloed. Deze stoffen zorgen ervoor dat je je goed voelt.
Maareuh. Het was toch geen bekende van je waar ze mee ging?quote:Op maandag 15 juni 2009 22:53 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
hoe bedoel je in dezelfde kroeg?Dat was niet zo
En bedankt .
Ik lust ook wel bier/ een borrel hoor.quote:Op maandag 15 juni 2009 23:07 schreef rulerofdeath het volgende:
daarom blijf ik altijd aan 't schap zitten
ik krijg er altijd een heel ander gevoel bij... misschien dat ik daarom niet zo fanatiek ben... ik roep altijd "ga morgen wel"quote:
Vrouwen zijn anders he.quote:Op maandag 15 juni 2009 23:10 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
ik krijg er altijd een heel ander gevoel bij... misschien dat ik daarom niet zo fanatiek ben... ik roep altijd "ga morgen wel"
quote:Op maandag 15 juni 2009 22:02 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
We hebben een nieuwe player dames und heren!
Verdammt mall, concurrentie!
Ik ben alles behalve klein en brutaal word ik voor betaald dus begin me te pm'en.quote:Op maandag 15 juni 2009 22:43 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
waar hebben jullie dit kleine brutaaltje nou weer gevonden? pfff...
Lees de draadjes maar...
quote:Op maandag 15 juni 2009 23:14 schreef Incolumis het volgende:
[..]
ik zie geen concurrenten, slechts slachtoffers
hou dan gelijk de eer aan jezelf... :pquote:Op maandag 15 juni 2009 23:18 schreef Chr1st1aan het volgende:
Rik, gewoon keihard paar keer van haar "profiteren" en dan dumpen die zooi, 1 keer vreemd is altijd vreemd weg met die rotzooi.
Nee nee, eerst "wraak". Zij kan de "hoer" spelen met een ander, dan kan ze dat ook nog wel een paar keer met haar "vriendje"quote:Op maandag 15 juni 2009 23:19 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
hou dan gelijk de eer aan jezelf... :p
Ik neem mijn aannames terug, ik zie dat je foto's in je fobo hebt gezet en dat je een lekker ding bent dus dat dikke gedeelte kan je doorstrepen. Neemt niet weg dat ik wel nog steeds alles wil weten.quote:Op maandag 15 juni 2009 23:19 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
hou dan gelijk de eer aan jezelf... :p
Verlaagt hij zich dan niet tot hetzelfde niveau? Of vergeven, of direct dumpen. Dat lijken mij de meest logische opties.quote:Op maandag 15 juni 2009 23:20 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Nee nee, eerst "wraak". Zij kan de "hoer" spelen met een ander, dan kan ze dat ook nog wel een paar keer met haar "vriendje"
Om hier nog even op terug te komen:quote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:20 schreef Blawh het volgende:
[..]
Bierexpress, Veronica, 538?
Niet naar BCM geweest dus? Zonde.
Nee hij verlaagt zich niet tot haar niveau, hij heeft immers niks verkeerd gedaan. En iemand vergeven die vreemd is gegaan is nog veel kanslozer.quote:Op maandag 15 juni 2009 23:21 schreef Blawh het volgende:
[..]
Verlaagt hij zich dan niet tot hetzelfde niveau? Of vergeven, of direct dumpen. Dat lijken mij de meest logische opties.
quote:
wat een opluchting....... en we waren net van het Andreatopic afgestapt om over serieuze dingen te praten eigenlijk....quote:Op maandag 15 juni 2009 23:20 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Ik neem mijn aannames terug, ik zie dat je foto's in je fobo hebt gezet en dat je een lekker ding bent dus dat dikke gedeelte kan je doorstrepen. Neemt niet weg dat ik wel nog steeds alles wil weten.
Kleintje?quote:Op maandag 15 juni 2009 23:23 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Heee ik vroeg me al af waar jij was gebleven kleintje!Alles goed daar?
[..]
wat een opluchting....... en we waren net van het Andreatopic afgestapt om over serieuze dingen te praten eigenlijk....
bedoelde meer je leeftijd!quote:Op maandag 15 juni 2009 23:25 schreef Rumille het volgende:
[..]
Kleintje?Waarschijnlijk ben ik langer dan jij
Shooters is leuk (geworden) vonden wij. Leuke dansjes, gezellige muziek, niet al te druk (1 avond waren wij de enigequote:Op maandag 15 juni 2009 23:24 schreef Blawh het volgende:
Shooters? Dat vond ik juist een baggerkeldertje.
538 waren wij ook het meeste destijds. Ook x BCM dus en 2x Duitse gedeelte (Mega Arena en Riu Palace).
Bob moet nu denk ik 22/23 zijn, aangezien hij bij mijn broer in de klas zat.quote:Op maandag 15 juni 2009 23:30 schreef Blawh het volgende:
Op dat gebied kunnen er hier maar weinig tegen je op. Bob misschien? Geen idee hoe oud die is.
tegen mij bedoel je?quote:Op maandag 15 juni 2009 23:30 schreef Blawh het volgende:
Op dat gebied kunnen er hier maar weinig tegen je op. Bob misschien? Geen idee hoe oud die is.
Mimu is een stukje ouder, maar die is er nooit meer. Inco zou ook wel ouder zijn gezien zijn uitspraak.quote:Op maandag 15 juni 2009 23:41 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
tegen mij bedoel je?
oh shit ben ik nu de Tukker oma?
30quote:Op maandag 15 juni 2009 23:43 schreef Blawh het volgende:
[..]
Mimu is een stukje ouder, maar die is er nooit meer. Inco zou ook wel ouder zijn gezien zijn uitspraak.
Wot?quote:Op maandag 15 juni 2009 23:44 schreef rulerofdeath het volgende:
en skip was toch ook al ergens in de 40?
Inco mag ook wel hoorquote:Op maandag 15 juni 2009 23:43 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Oeh Incolumis wins... by far!
Tukker OPA!
ow, toch nietquote:Op maandag 15 juni 2009 23:44 schreef rulerofdeath het volgende:
en skip was toch ook al ergens in de 40?
Ik dacht al, jaar of 27 toch?quote:Op maandag 15 juni 2009 23:48 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ow, toch niet![]()
tenminste, als z'n profiel klopt
damn dan hoef ik die 18 jarigen ook niet meerquote:Op maandag 15 juni 2009 23:49 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik dacht al, jaar of 27 toch?
Niks mis met 30 trouwens, voor je het weet is dat 'jonge grut' ook op die leeftijd.
tjah, ik heb wel eens gehoord dat je als 23 jarige al bejaard bentquote:Op maandag 15 juni 2009 23:49 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik dacht al, jaar of 27 toch?
Niks mis met 30 trouwens, voor je het weet is dat 'jonge grut' ook op die leeftijd.
Proat mie d'r neet van.quote:Op maandag 15 juni 2009 23:51 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tjah, ik heb wel eens gehoord dat je als 23 jarige al bejaard bent
niet?quote:Op maandag 15 juni 2009 23:51 schreef Incolumis het volgende:
[..]
damn dan hoef ik die 18 jarigen ook niet meer
tuurlkquote:
quote:Op maandag 15 juni 2009 23:55 schreef Incolumis het volgende:
ik duik me bed in, opa heeft rust nodig
je moet ze ook niet te lang aanhoudenquote:
Klopt... Vooral als je in een kroeg staat met veel 16jarigen... en mensen zeggen "Deden wij vroeger ook zo?" en dan glashard roepen... NEEEEEEquote:Op maandag 15 juni 2009 23:51 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tjah, ik heb wel eens gehoord dat je als 23 jarige al bejaard bent
Het is maar goed dat je op je 16e niet wist hoe er soms waarschijnlijk over je gedacht werd door de ouderen.quote:Op maandag 15 juni 2009 23:58 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Klopt... Vooral als je in een kroeg staat met veel 16jarigen... en mensen zeggen "Deden wij vroeger ook zo?" en dan glashard roepen... NEEEEEE
ach ik had wel lol... da's het belangrijkste...quote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:01 schreef Blawh het volgende:
[..]
Het is maar goed dat je op je 16e niet wist hoe er soms waarschijnlijk over je gedacht werd door de ouderen.
Ik was toch zo goed als iedere week in Lucky, dat scheelt dan weer wel. Zo goed als iedereen was daar jong.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:02 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
ach ik had wel lol... da's het belangrijkste...
nee, dat van oons ging völle gekkerquote:Op maandag 15 juni 2009 23:58 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Klopt... Vooral als je in een kroeg staat met veel 16jarigen... en mensen zeggen "Deden wij vroeger ook zo?" en dan glashard roepen... NEEEEEE
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gewoon een kwestie van een brod veur de kopquote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:01 schreef Blawh het volgende:
[..]
Het is maar goed dat je op je 16e niet wist hoe er soms waarschijnlijk over je gedacht werd door de ouderen.
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:04 schreef Blawh het volgende:
Ik ga opa achterna.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
slaap lekker
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
owquote:Op maandag 15 juni 2009 23:58 schreef Blawh het volgende:
Dat ze voor jou in de rij staan Wouter, dat maakt het niet vanzelfspreken dat het ook voor de andere Tof'ers geldt.
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:04 schreef Blawh het volgende:
Ik ga opa achterna.Slaap lekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bakte.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:12 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
ikkuh en ruler...
" [TK] Studieboeken MBO bakkerij - Niveau 2" in je sig... bak jij broodjes?
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:13 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Bakte.
Heb bakkerij opleiding gevolgd
hardstikkequote:
Timoquote:
Heb alle recept mappen etc nog wel hoor. Maar veel theorie kan weg, gebruik ik verder toch niet. Dus kan ik er beter iemand anders blij mee makenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:14 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
maar je doet er niks mee? zonde..
Bedoelde meer of je nog wat deed met de opleiding... boeken zijn toch meestal niet echt boeiend meer...quote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:15 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Heb alle recept mappen etc nog wel hoor. Maar veel theorie kan weg, gebruik ik verder toch niet. Dus kan ik er beter iemand anders blij mee maken
moah, ik gooi mijn boeken niet weg. die konden nog wel eens van pas komenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:18 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Bedoelde meer of je nog wat deed met de opleiding... boeken zijn toch meestal niet echt boeiend meer...
dikke skik oniequote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:22 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik ben geswitcht van opleiding omdat ik verder wou kijken, vond het verder hartstikke leuk hoor. Maar af en toe mis ik het wel. Heb nog wel contact met oud stagebegeleiders.
En nu zit ik bij Christiaan in de klas, hoe kun je het bedenken
wat een bende... arme dames in jullie klasquote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:22 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik doe verder niks meer met het bakkersvak![]()
Ik ben geswitcht van opleiding omdat ik verder wou kijken, vond het verder hartstikke leuk hoor. Maar af en toe mis ik het wel. Heb nog wel contact met oud stagebegeleiders.
En nu zit ik bij Christiaan in de klas, hoe kun je het bedenken
*proest*quote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:25 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
wat een bende... arme dames in jullie klas
hoezo? die worden toch verwend door hunquote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:25 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
jullie hebben geen vrouwelijke figuren in de klas?quote:
Hadden we maar dames in de klasquote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:25 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Neinquote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:26 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
jullie hebben geen vrouwelijke figuren in de klas?
begrijpelijk zijn die allemaal uitgestroomt....quote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:26 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
jullie hebben geen vrouwelijke figuren in de klas?
denk dat ie dat vaker van jou hoort dan van een meidquote:
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:30 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
denk dat ie dat vaker van jou hoort dan van een meid
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:30 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
denk dat ie dat vaker van jou hoort dan van een meid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:42 schreef LilDutchPrincess het volgende:
beetje twente noaberschap hier he... gedraag jullie eens wat liever!
Omdat ik die net in een ander topic poste en dacht dat jullie 'm ook wel leuk vondenquote:
okéquote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Omdat ik die net in een ander topic poste en dacht dat jullie 'm ook wel leuk vonden
foto's is altijd leuk!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Omdat ik die net in een ander topic poste en dacht dat jullie 'm ook wel leuk vonden
Je mag van mij doen en laten wat je wilt hoor!quote:
Hahahaquote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:45 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Je mag van mij doen en laten wat je wilt hoor!
Vroeg me gewoon af waarom die foto er stond.
Weet ik ervanquote:
slik zequote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:46 schreef Chr1st1aan het volgende:
En ik vind 't wel weer best voor vandaag, dikke lul en 3 bier
das dan wel weer gunstigquote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Weet ik ervan
Ik gebruik de zolder alleen af en toe om wat harder te kunnen spelen
tjah, moest toch iets zeggenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mja.. 't is me ook nooit opgevallen
heel mooi...quote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zo van: "wat heb je mooie gitaren" zou ook goed zijn geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |