nou, doot henig anquote:Op maandag 15 juni 2009 22:52 schreef Robinhoo het volgende:
nee volgens mij niet, niet wat ik weet.
maar ik slapenmorgen weer vroeg werken.
debiel ook.. in dezelfde kroeg... lekker dan :squote:Op maandag 15 juni 2009 22:51 schreef rulerofdeath het volgende:
ow, en met dat in het achterhoofd, niet echt een leuk verjaardagskado
hoe bedoel je in dezelfde kroeg?quote:Op maandag 15 juni 2009 22:53 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
debiel ook.. in dezelfde kroeg... lekker dan :s
*knuffelt Robinhoo*
Ja was wel lang... was te druk om dit gespam bij te houdenquote:Op maandag 15 juni 2009 22:52 schreef Chr1st1aan het volgende:
Voor mij ben je wel nieuw Andrea! Was die break een half jaar ofzo?
ik goa douchen, lees zo wel wat die puber van 14 allemaal is overkomen met z'n breezah
15km lopen is sowieso niet fijn... Maar waarom doe je het als je geblesseerd bent? :|quote:Op maandag 15 juni 2009 22:59 schreef Blawh het volgende:
Zo, ook even gedouched.
Ruim 15km hardlopen met een overbelastingsblessure is niet fijn.
quote:Op maandag 15 juni 2009 23:01 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
15km lopen is sowieso niet fijn... Maar waarom doe je het als je geblesseerd bent? :|
quote:Veel hardlopers zeggen dat, wanneer je eenmaal de smaak van het hardlopen te pakken hebt, het een bezigheid is waar men niet meer zonder wil. Dit is niet vreemd als men zich bedenkt dat bij het lopen endorfines worden afgegeven aan het bloed. Deze stoffen zorgen ervoor dat je je goed voelt.
Maareuh. Het was toch geen bekende van je waar ze mee ging?quote:Op maandag 15 juni 2009 22:53 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
hoe bedoel je in dezelfde kroeg?Dat was niet zo
En bedankt .
Ik lust ook wel bier/ een borrel hoor.quote:Op maandag 15 juni 2009 23:07 schreef rulerofdeath het volgende:
daarom blijf ik altijd aan 't schap zitten
ik krijg er altijd een heel ander gevoel bij... misschien dat ik daarom niet zo fanatiek ben... ik roep altijd "ga morgen wel"quote:
Vrouwen zijn anders he.quote:Op maandag 15 juni 2009 23:10 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
ik krijg er altijd een heel ander gevoel bij... misschien dat ik daarom niet zo fanatiek ben... ik roep altijd "ga morgen wel"
quote:Op maandag 15 juni 2009 22:02 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
We hebben een nieuwe player dames und heren!
Verdammt mall, concurrentie!
Ik ben alles behalve klein en brutaal word ik voor betaald dus begin me te pm'en.quote:Op maandag 15 juni 2009 22:43 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
waar hebben jullie dit kleine brutaaltje nou weer gevonden? pfff...
Lees de draadjes maar...
quote:Op maandag 15 juni 2009 23:14 schreef Incolumis het volgende:
[..]
ik zie geen concurrenten, slechts slachtoffers
hou dan gelijk de eer aan jezelf... :pquote:Op maandag 15 juni 2009 23:18 schreef Chr1st1aan het volgende:
Rik, gewoon keihard paar keer van haar "profiteren" en dan dumpen die zooi, 1 keer vreemd is altijd vreemd weg met die rotzooi.
Nee nee, eerst "wraak". Zij kan de "hoer" spelen met een ander, dan kan ze dat ook nog wel een paar keer met haar "vriendje"quote:Op maandag 15 juni 2009 23:19 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
hou dan gelijk de eer aan jezelf... :p
Ik neem mijn aannames terug, ik zie dat je foto's in je fobo hebt gezet en dat je een lekker ding bent dus dat dikke gedeelte kan je doorstrepen. Neemt niet weg dat ik wel nog steeds alles wil weten.quote:Op maandag 15 juni 2009 23:19 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
hou dan gelijk de eer aan jezelf... :p
Verlaagt hij zich dan niet tot hetzelfde niveau? Of vergeven, of direct dumpen. Dat lijken mij de meest logische opties.quote:Op maandag 15 juni 2009 23:20 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Nee nee, eerst "wraak". Zij kan de "hoer" spelen met een ander, dan kan ze dat ook nog wel een paar keer met haar "vriendje"
Om hier nog even op terug te komen:quote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:20 schreef Blawh het volgende:
[..]
Bierexpress, Veronica, 538?
Niet naar BCM geweest dus? Zonde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |