Nee hij verlaagt zich niet tot haar niveau, hij heeft immers niks verkeerd gedaan. En iemand vergeven die vreemd is gegaan is nog veel kanslozer.quote:Op maandag 15 juni 2009 23:21 schreef Blawh het volgende:
[..]
Verlaagt hij zich dan niet tot hetzelfde niveau? Of vergeven, of direct dumpen. Dat lijken mij de meest logische opties.
quote:
wat een opluchting....... en we waren net van het Andreatopic afgestapt om over serieuze dingen te praten eigenlijk....quote:Op maandag 15 juni 2009 23:20 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Ik neem mijn aannames terug, ik zie dat je foto's in je fobo hebt gezet en dat je een lekker ding bent dus dat dikke gedeelte kan je doorstrepen. Neemt niet weg dat ik wel nog steeds alles wil weten.
Kleintje?quote:Op maandag 15 juni 2009 23:23 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Heee ik vroeg me al af waar jij was gebleven kleintje!Alles goed daar?
[..]
wat een opluchting....... en we waren net van het Andreatopic afgestapt om over serieuze dingen te praten eigenlijk....
bedoelde meer je leeftijd!quote:Op maandag 15 juni 2009 23:25 schreef Rumille het volgende:
[..]
Kleintje?Waarschijnlijk ben ik langer dan jij
Shooters is leuk (geworden) vonden wij. Leuke dansjes, gezellige muziek, niet al te druk (1 avond waren wij de enigequote:Op maandag 15 juni 2009 23:24 schreef Blawh het volgende:
Shooters? Dat vond ik juist een baggerkeldertje.
538 waren wij ook het meeste destijds. Ook x BCM dus en 2x Duitse gedeelte (Mega Arena en Riu Palace).
Bob moet nu denk ik 22/23 zijn, aangezien hij bij mijn broer in de klas zat.quote:Op maandag 15 juni 2009 23:30 schreef Blawh het volgende:
Op dat gebied kunnen er hier maar weinig tegen je op. Bob misschien? Geen idee hoe oud die is.
tegen mij bedoel je?quote:Op maandag 15 juni 2009 23:30 schreef Blawh het volgende:
Op dat gebied kunnen er hier maar weinig tegen je op. Bob misschien? Geen idee hoe oud die is.
Mimu is een stukje ouder, maar die is er nooit meer. Inco zou ook wel ouder zijn gezien zijn uitspraak.quote:Op maandag 15 juni 2009 23:41 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
tegen mij bedoel je?
oh shit ben ik nu de Tukker oma?
30quote:Op maandag 15 juni 2009 23:43 schreef Blawh het volgende:
[..]
Mimu is een stukje ouder, maar die is er nooit meer. Inco zou ook wel ouder zijn gezien zijn uitspraak.
Wot?quote:Op maandag 15 juni 2009 23:44 schreef rulerofdeath het volgende:
en skip was toch ook al ergens in de 40?
Inco mag ook wel hoorquote:Op maandag 15 juni 2009 23:43 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Oeh Incolumis wins... by far!
Tukker OPA!
ow, toch nietquote:Op maandag 15 juni 2009 23:44 schreef rulerofdeath het volgende:
en skip was toch ook al ergens in de 40?
Ik dacht al, jaar of 27 toch?quote:Op maandag 15 juni 2009 23:48 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ow, toch niet![]()
tenminste, als z'n profiel klopt
damn dan hoef ik die 18 jarigen ook niet meerquote:Op maandag 15 juni 2009 23:49 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik dacht al, jaar of 27 toch?
Niks mis met 30 trouwens, voor je het weet is dat 'jonge grut' ook op die leeftijd.
tjah, ik heb wel eens gehoord dat je als 23 jarige al bejaard bentquote:Op maandag 15 juni 2009 23:49 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik dacht al, jaar of 27 toch?
Niks mis met 30 trouwens, voor je het weet is dat 'jonge grut' ook op die leeftijd.
Proat mie d'r neet van.quote:Op maandag 15 juni 2009 23:51 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tjah, ik heb wel eens gehoord dat je als 23 jarige al bejaard bent
niet?quote:Op maandag 15 juni 2009 23:51 schreef Incolumis het volgende:
[..]
damn dan hoef ik die 18 jarigen ook niet meer
tuurlkquote:
quote:Op maandag 15 juni 2009 23:55 schreef Incolumis het volgende:
ik duik me bed in, opa heeft rust nodig
je moet ze ook niet te lang aanhoudenquote:
Klopt... Vooral als je in een kroeg staat met veel 16jarigen... en mensen zeggen "Deden wij vroeger ook zo?" en dan glashard roepen... NEEEEEEquote:Op maandag 15 juni 2009 23:51 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tjah, ik heb wel eens gehoord dat je als 23 jarige al bejaard bent
Het is maar goed dat je op je 16e niet wist hoe er soms waarschijnlijk over je gedacht werd door de ouderen.quote:Op maandag 15 juni 2009 23:58 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Klopt... Vooral als je in een kroeg staat met veel 16jarigen... en mensen zeggen "Deden wij vroeger ook zo?" en dan glashard roepen... NEEEEEE
ach ik had wel lol... da's het belangrijkste...quote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:01 schreef Blawh het volgende:
[..]
Het is maar goed dat je op je 16e niet wist hoe er soms waarschijnlijk over je gedacht werd door de ouderen.
Ik was toch zo goed als iedere week in Lucky, dat scheelt dan weer wel. Zo goed als iedereen was daar jong.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:02 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
ach ik had wel lol... da's het belangrijkste...
nee, dat van oons ging völle gekkerquote:Op maandag 15 juni 2009 23:58 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Klopt... Vooral als je in een kroeg staat met veel 16jarigen... en mensen zeggen "Deden wij vroeger ook zo?" en dan glashard roepen... NEEEEEE
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gewoon een kwestie van een brod veur de kopquote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:01 schreef Blawh het volgende:
[..]
Het is maar goed dat je op je 16e niet wist hoe er soms waarschijnlijk over je gedacht werd door de ouderen.
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:04 schreef Blawh het volgende:
Ik ga opa achterna.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
slaap lekker
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
owquote:Op maandag 15 juni 2009 23:58 schreef Blawh het volgende:
Dat ze voor jou in de rij staan Wouter, dat maakt het niet vanzelfspreken dat het ook voor de andere Tof'ers geldt.
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:04 schreef Blawh het volgende:
Ik ga opa achterna.Slaap lekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |