SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
Ik ben blij dat jij het vraagt, dan hoef ik het niet meer te doenquote:Op maandag 15 juni 2009 21:44 schreef Viking84 het volgende:
Kan iemand mij even een hint geven bij 3? In welke richting moet ik zoeken?
Ik wilde dat ik wist wat voor blomke dat wasquote:Op maandag 15 juni 2009 21:44 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ik ben blij dat jij het vraagt, dan hoef ik het niet meer te doen
quote:Op maandag 15 juni 2009 21:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik weet echt niet meer wat welke level was... dus kun je dat erbij zetten, Vik?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
quote:Op maandag 15 juni 2009 21:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik wilde dat ik wist wat voor blomke dat was. Dat zou al een stuk schelen denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you pondering what I'm pondering?
quote:Op maandag 15 juni 2009 21:44 schreef Viking84 het volgende:
Kan iemand mij even een hint geven bij 3? In welke richting moet ik zoeken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
quote:Op maandag 15 juni 2009 21:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
quote:Op maandag 15 juni 2009 21:47 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
quote:Op maandag 15 juni 2009 21:48 schreef cyclechick het volgende:
ik vind dr we duizend plaatjes van, maar verder geen informatie erover?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 15 juni 2009 21:48 schreef cyclechick het volgende:
ik vind dr we duizend plaatjes van, maar verder geen informatie erover?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you pondering what I'm pondering?
quote:Op maandag 15 juni 2009 21:49 schreef sjimz het volgende:
[..]ahh ik had hem, zonder deze hint!! kwam toevallig bij dezelfde linkn uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
quote:Op maandag 15 juni 2009 21:54 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben nu bij 4. Nu moet ik dus uitvogelen wat er in het mandje zat?
Ik ga maar even bijlezen in Slank.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
Ik ben gewoon te geniaal voor dat spel.quote:Op maandag 15 juni 2009 22:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dan heb je het dus niet goed gedaan, Ewelina..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of zit ik nu weer fout te denken?[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
quote:Op maandag 15 juni 2009 22:32 schreef Ewelina het volgende:
Je zit fout te denken. Kijk eens in de broncodeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of zit ik nu weer fout te denken?Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
Op het risico af debiel over te komen: Wat IS een broncode uberhaupt? En hoe vind ik die?quote:Op maandag 15 juni 2009 22:33 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Je zit fout te denken. Kijk eens in de broncode
Dat is de code die de programmeur van een webpagina schrijft, zodat er op staat wat hij erop wil hebben. Daarin kan hij ook commentaar schrijven: dat heeft een groene kleur. De maker van deze site heeft in dat commentaar hints gezet naar de volgende stap. In IE vind je hem bij: beeld (rechtsbovenin, is een tab) en dan op 'bron' klikken.quote:Op maandag 15 juni 2009 22:35 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Op het risico af debiel over te komen: Wat IS een broncode uberhaupt? En hoe vind ik die?
Idemquote:Op maandag 15 juni 2009 22:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nou, level 11 snap ik ook weer echt niet..
Aangepast.quote:Op maandag 15 juni 2009 21:35 schreef Blurred86 het volgende:
psst, het heet little red riddling hood
Ja OK. Ik heb de hints gevonden. Ik kan er alleen niets mee.quote:Op maandag 15 juni 2009 22:38 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Dat is de code die de programmeur van een webpagina schrijft, zodat er op staat wat hij erop wil hebben. Daarin kan hij ook commentaar schrijven: dat heeft een groene kleur. De maker van deze site heeft in dat commentaar hints gezet naar de volgende stap. In IE vind je hem bij: beeld (rechtsbovenin, is een tab) en dan op 'bron' klikken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
quote:Op maandag 15 juni 2009 22:56 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ja OK. Ik heb de hints gevonden. Ik kan er alleen niets mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
quote:Op maandag 15 juni 2009 22:58 schreef Chicolate het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
quote:Op maandag 15 juni 2009 22:58 schreef Chicolate het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog maar een keer...[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
quote:Op maandag 15 juni 2009 23:06 schreef Ewelina het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog maar een keer...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
Level 11SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]Nog steeds level 11:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nog steeds level 11:Die had ik ook al geprobeerd jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.verder heb ik de oplossing nog niet gevonden![]()
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:08 schreef Muis006 het volgende:
Okee 3 dingen die opvielen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.verder heb ik de oplossing nog niet gevondenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit!
[ Bericht 22% gewijzigd door XcUZ_Me op 16-06-2009 11:42:22 ][b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Ja ik heb Lausco's hint gelezen maar ik heb het nog niet?quote:
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:40 schreef Muis006 het volgende:
Welk anagram hebben jullie gevonden dan? Ik kom er niet uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 19% gewijzigd door DevilsAndDust op 16-06-2009 14:27:56 ]Still a little bit of your face I haven't kissed.
[ Bericht 14% gewijzigd door aeque op 16-06-2009 14:26:22 ]Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....dass wir fliegen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch?Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:56 schreef aeque het volgende:
Lvl 5 heeft iets te maken met:wat eten die beestjes?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch?
en kun je daarna voor level 6 even een hint geven... (of iemand anders...)Niet iedereen is slim genoeg om z'n eigen domheid te bevatten...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DaD: kom jij al verder met 13?but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:51 schreef Blurred86 het volgende:
level 6:ja is me opgevallen, heb een anagram ding gebruikt en kom dan uit bij etenswaar... maar wat dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DaD: kom jij al verder met 13?
Niet iedereen is slim genoeg om z'n eigen domheid te bevatten...
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:52 schreef Beetlebum het volgende:
[..]
ja is me opgevallen, heb een anagram ding gebruikt en kom dan uit bij etenswaar... maar wat dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nee.haha, same hereSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:53 schreef Blurred86 het volgende:
[..]hmmz zit dus helemaal fout...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kwam op swiss rolls uit
edit: zie dat ik wat letters vergeten ben...
oepsNiet iedereen is slim genoeg om z'n eigen domheid te bevatten...
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:57 schreef Blurred86 het volgende:ja achteraf was hij vrij makkelijk...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ben inmiddels al wat verder.. thanx!Niet iedereen is slim genoeg om z'n eigen domheid te bevatten...
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb een hint gekregen van de maker over level 11.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
Wij hebben er zelfs een nachtje over geslapen.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
Tips voor 11 please. Zit er nu een dág naar te kijken en kom geen klap verder. *dombo is*
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:12 schreef Blurred86 het volgende:
level 11:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb 13.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Hoe heb jij het antwoord gewoon uit de tekst gehaald, Blurred?.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ok, wacht, ben ik nu in de war? XM is bezig met 12, dat is die metSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Hoe heb jij het antwoord gewoon uit de tekst gehaald, Blurred?.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en krijg ik al bijna nog een hint voor 13?
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:46 schreef Blurred86 het volgende:
12:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en krijg ik al bijna nog een hint voor 13?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
quote:
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ah dat wordt weer een bezoekje aan purpehell. Eerst maar even sporten!
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:58 schreef DevilsAndDust het volgende:hehe ik heb hem hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. gevonden als alt text bij het plaatje... maar is geen anagram en weet niet welke ik cipher ik zou moeten gebruiken (als dat al zou moeten)Niet iedereen is slim genoeg om z'n eigen domheid te bevatten...
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:21 schreef Muis006 het volgende:
[..]zo ver was ik ook gekomen ja, weet alleen nog even niet hoe nu verder te gaan..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:25 schreef Blurred86 het volgende:
ik ben bij 15
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:27 schreef Muis006 het volgende:
[..]15: edit: eeh sorry ik heb het hier over level 14:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik ben inmiddels bij 16, maar ik kom weer even niet verder:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Blurred86 op 16-06-2009 20:53:49 ]but I am broken too, and spoken for, do not tempt me![]()
Wat was 14 gek? We zijn nu bij 15 maar hoefden niets op te lossen?.
Still a little bit of your face I haven't kissed.![]()
Ik ben terug en ga verder met 13. Tot dusver weet ik dat ik iets ergens in moet opzoeken, maar geen idee wat of waar
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!![]()
als jullie nou eens opschieten dan kunnen jullie me helpen met 16!
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me![]()
die spoiler die ik net postte ging trouwens over 14, niet 15 (zie edit)
en lees wat DaD zegt
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me![]()
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
Level 13SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!![]()
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Level 13SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.![]()
Ja hoor, m'n vriend zit al te roepen dat 'ie hier té intelligent voor is..
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]NeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Ik krijg gewoon de welbekende melding dat de pagina niet bestaat.
O wacht, typo![]()
14!
Kan je me ajb een hint geven voor 14?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ja hoor, m'n vriend zit al te roepen dat 'ie hier té intelligent voor is..
![]()
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:13 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Kan je me ajb een hint geven voor 14?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.![]()
Bweuh, ik word het zoeken op purplehell een beetje beu. Nu weer voor level 14
Ja, heb ik al gedaan. Maar kom dan nog niet verder. Toch ff aan het proberen of ik die code kan ontcijferen.
Nee, heb alle opties gehad op purplehell
Oh heb 'm
Ben jij ook bij 15?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
We hebben wel even naar 15 gekeken, en inderdaad die nummers, maar we zijn nu bezig met het weekmenu.. Little Red moet even wachten dus.
.
Ik ookWederom
15...[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je kan ze toch gewoon opzoeken in die lijstquote:Dus allemaal dan toch?
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:43 schreef Muis006 het volgende:
Die lijst is toch gewoon op wiki te vinden
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Die lijst is toch gewoon op wiki te vinden
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:46 schreef Muis006 het volgende:
[..]O wacht... Hmmm... nog eens ff kieken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
oh echt duh!!!
DaD doe normaal![]()
Knap hoor! Ik zie 'm nog niet
.
![]()
Ik laat 16 even voor wat ie is. Zie 'm niet.
Ben hier wel echt slecht in zeg
Bedtijd
Ik sla 18 over, als jullie 'm zien begrijpen jullie misschien wel waarom..
Zit ik wel in de goeie richting te zoeken? (zie spoiler van net)[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Dank u voor de tip!
Eindelijk lvl 6
Na eerstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.te hebben geprobeerd ben ik maar gaan googlen xD!Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Grmbl.quote:
Nou, we gaan weer verder. Had vannacht een idee, maar die was ook niet goed.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Kom niet verder met lvl 8, snap de bedoeling niet echt...
Kan iemand me even de weg wijzen?Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Ik ben inmiddels bij 18, maar die vlot nog niet echt.
Kutspel
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.![]()
Help me nou ff met lvl 8 plz
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Heeft iemand een tip voor 18? Heb alle mogelijke namen al ingevuld, maar kom niet verder.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Ik weet echt niet meer hoe 8 eruit zag, sorryquote:
quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
Heeft iemand een tip voor 18? Heb alle mogelijke namen al ingevuld, maar kom niet verder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....dass wir fliegen.![]()
quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:58 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]Dank. Had alle mogelijke varianten daarop al wel geprobeerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
lvl 8 is irritant.
Ik snap het niet
Oh, die...Die was toch relatief eenvoudig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....dass wir fliegen.![]()
Als je hem snapt wel...
En ik maar googlen en googlen...
Maar ik snap hem eindelijk xD!
Thanks alot mensen!Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
En nu al problemen met lvl 10.
Heb volgensmij wel de goede decipher maar niet het goede keyword...Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Ik ben bij het voorlopige einde! Leuk raadsel.
Heb het toch tot lvl 14 gered, en nu kom ik echt niet verder.
Alle codes opgelost...Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
help
ik zit vast in lv9SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ook ik kom niet verder bij level 9SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HELLUP!!!![]()
PM me even de link van lvl 9, misschien kan ik jullie helpen.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
PM verstuurd. Zoals daar ook al instaat wil ik niet gewoon het antwoord hebben, maar een hint. Het puzzelen is veel te leuk.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:56 schreef aeque het volgende:
PM me even de link van lvl 9, misschien kan ik jullie helpen.![]()
En ben je er al uit gekomen?
Haha that's not so smart xDOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Mag ik een hint voor 16?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
4 is ook wel een redelijk pittige, daarna komen er weer een paar makkelijkere.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:19 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben ook nog met level 4 bezig. Ik snap er geen jota van en dat vind ik rete-irritant, want ik wil ook eens zelf ergens uit kunnen komen ipv hier steeds te moeten komen vragen om hints.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: