quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:27 schreef Muis006 het volgende:
[..]15: edit: eeh sorry ik heb het hier over level 14:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik ben inmiddels bij 16, maar ik kom weer even niet verder:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Blurred86 op 16-06-2009 20:53:49 ]but I am broken too, and spoken for, do not tempt me![]()
Wat was 14 gek? We zijn nu bij 15 maar hoefden niets op te lossen?.
Still a little bit of your face I haven't kissed.![]()
Ik ben terug en ga verder met 13. Tot dusver weet ik dat ik iets ergens in moet opzoeken, maar geen idee wat of waar
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!![]()
als jullie nou eens opschieten dan kunnen jullie me helpen met 16!
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me![]()
die spoiler die ik net postte ging trouwens over 14, niet 15 (zie edit)
en lees wat DaD zegt
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me![]()
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
Level 13SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!![]()
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Level 13SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.![]()
Ja hoor, m'n vriend zit al te roepen dat 'ie hier té intelligent voor is..
Still a little bit of your face I haven't kissed.![]()
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]NeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Ik krijg gewoon de welbekende melding dat de pagina niet bestaat.
O wacht, typo![]()
14!
Kan je me ajb een hint geven voor 14?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ja hoor, m'n vriend zit al te roepen dat 'ie hier té intelligent voor is..
![]()
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:13 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Kan je me ajb een hint geven voor 14?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.![]()
Bweuh, ik word het zoeken op purplehell een beetje beu. Nu weer voor level 14
Ja, heb ik al gedaan. Maar kom dan nog niet verder. Toch ff aan het proberen of ik die code kan ontcijferen.
Nee, heb alle opties gehad op purplehell
Oh heb 'm
Ben jij ook bij 15?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: