SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
Ik ben blij dat jij het vraagt, dan hoef ik het niet meer te doenquote:Op maandag 15 juni 2009 21:44 schreef Viking84 het volgende:
Kan iemand mij even een hint geven bij 3? In welke richting moet ik zoeken?
Ik wilde dat ik wist wat voor blomke dat wasquote:Op maandag 15 juni 2009 21:44 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ik ben blij dat jij het vraagt, dan hoef ik het niet meer te doen
quote:Op maandag 15 juni 2009 21:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik weet echt niet meer wat welke level was... dus kun je dat erbij zetten, Vik?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
quote:Op maandag 15 juni 2009 21:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik wilde dat ik wist wat voor blomke dat was. Dat zou al een stuk schelen denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you pondering what I'm pondering?
quote:Op maandag 15 juni 2009 21:44 schreef Viking84 het volgende:
Kan iemand mij even een hint geven bij 3? In welke richting moet ik zoeken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
quote:Op maandag 15 juni 2009 21:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
quote:Op maandag 15 juni 2009 21:47 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
quote:Op maandag 15 juni 2009 21:48 schreef cyclechick het volgende:
ik vind dr we duizend plaatjes van, maar verder geen informatie erover?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 15 juni 2009 21:48 schreef cyclechick het volgende:
ik vind dr we duizend plaatjes van, maar verder geen informatie erover?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you pondering what I'm pondering?
quote:Op maandag 15 juni 2009 21:49 schreef sjimz het volgende:
[..]ahh ik had hem, zonder deze hint!! kwam toevallig bij dezelfde linkn uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
quote:Op maandag 15 juni 2009 21:54 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben nu bij 4. Nu moet ik dus uitvogelen wat er in het mandje zat?
Ik ga maar even bijlezen in Slank.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
Ik ben gewoon te geniaal voor dat spel.quote:Op maandag 15 juni 2009 22:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dan heb je het dus niet goed gedaan, Ewelina..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of zit ik nu weer fout te denken?[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
quote:Op maandag 15 juni 2009 22:32 schreef Ewelina het volgende:
Je zit fout te denken. Kijk eens in de broncodeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of zit ik nu weer fout te denken?Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
Op het risico af debiel over te komen: Wat IS een broncode uberhaupt? En hoe vind ik die?quote:Op maandag 15 juni 2009 22:33 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Je zit fout te denken. Kijk eens in de broncode
Dat is de code die de programmeur van een webpagina schrijft, zodat er op staat wat hij erop wil hebben. Daarin kan hij ook commentaar schrijven: dat heeft een groene kleur. De maker van deze site heeft in dat commentaar hints gezet naar de volgende stap. In IE vind je hem bij: beeld (rechtsbovenin, is een tab) en dan op 'bron' klikken.quote:Op maandag 15 juni 2009 22:35 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Op het risico af debiel over te komen: Wat IS een broncode uberhaupt? En hoe vind ik die?
Idemquote:Op maandag 15 juni 2009 22:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nou, level 11 snap ik ook weer echt niet..
Aangepast.quote:Op maandag 15 juni 2009 21:35 schreef Blurred86 het volgende:
psst, het heet little red riddling hood
Ja OK. Ik heb de hints gevonden. Ik kan er alleen niets mee.quote:Op maandag 15 juni 2009 22:38 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Dat is de code die de programmeur van een webpagina schrijft, zodat er op staat wat hij erop wil hebben. Daarin kan hij ook commentaar schrijven: dat heeft een groene kleur. De maker van deze site heeft in dat commentaar hints gezet naar de volgende stap. In IE vind je hem bij: beeld (rechtsbovenin, is een tab) en dan op 'bron' klikken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
quote:Op maandag 15 juni 2009 22:56 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ja OK. Ik heb de hints gevonden. Ik kan er alleen niets mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
quote:Op maandag 15 juni 2009 22:58 schreef Chicolate het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
quote:Op maandag 15 juni 2009 22:58 schreef Chicolate het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog maar een keer...[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
quote:Op maandag 15 juni 2009 23:06 schreef Ewelina het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog maar een keer...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
Level 11SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]Nog steeds level 11:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nog steeds level 11:Die had ik ook al geprobeerd jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.verder heb ik de oplossing nog niet gevonden![]()
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:08 schreef Muis006 het volgende:
Okee 3 dingen die opvielen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.verder heb ik de oplossing nog niet gevondenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit!
[ Bericht 22% gewijzigd door XcUZ_Me op 16-06-2009 11:42:22 ][b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Ja ik heb Lausco's hint gelezen maar ik heb het nog niet?quote:
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:40 schreef Muis006 het volgende:
Welk anagram hebben jullie gevonden dan? Ik kom er niet uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 19% gewijzigd door DevilsAndDust op 16-06-2009 14:27:56 ]Still a little bit of your face I haven't kissed.
[ Bericht 14% gewijzigd door aeque op 16-06-2009 14:26:22 ]Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....dass wir fliegen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch?Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:56 schreef aeque het volgende:
Lvl 5 heeft iets te maken met:wat eten die beestjes?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch?
en kun je daarna voor level 6 even een hint geven... (of iemand anders...)Niet iedereen is slim genoeg om z'n eigen domheid te bevatten...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DaD: kom jij al verder met 13?but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:51 schreef Blurred86 het volgende:
level 6:ja is me opgevallen, heb een anagram ding gebruikt en kom dan uit bij etenswaar... maar wat dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DaD: kom jij al verder met 13?
Niet iedereen is slim genoeg om z'n eigen domheid te bevatten...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |