abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70371721
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 21:04 schreef Ericr het volgende:
Die Nevada ronde was een mooie voorbereiding voor de openingstijdrit. Gevaar is alleen dat of Contador of Armstrong te vroeg tijdens de Tour in topvorm is omdat ze elkaar de loef willen afsteken.
Dat is wel een risico. In dat geval zou een late pieker de spreekwoordelijke derde hond kunnen zijn.

Misschien nog wel binnen Astana zelf.
pi_70372094
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 21:09 schreef Leatherface het volgende:

[..]

Dat is wel een risico. In dat geval zou een late pieker de spreekwoordelijke derde hond kunnen zijn.

Misschien nog wel binnen Astana zelf.
Aan wie denk je dan als spreekwoordelijke derde hond. Ik zou aan Leipheimer denken.
Beter iets moois verliezen, dan dat je het nooit hebt gehad.
pi_70372458
Leipheimer of eventueel Kloden. Maar in de eerste plaats Leipheimer.
  donderdag 25 juni 2009 @ 21:32:56 #154
40566 Ericr
Livewrong
pi_70372541
Volgens mij heeft Leipheimer zijn ziel al aan Armstrong verkocht.
pi_70372840
Zou kunnen, maar als Armstrong ziet dat hij niet meer kan winnen, misschien wil hij dan Leipie wel steunen? (ik heb Armstrong ik ieder geval nooit op het Lemond-syndroom kunnen betrappen, die het liefst als de enige goede Amerikaanse wielrenner de geschiedenisboeken in gaat).

Weet iemand trouwens of Astana ook op de ploegentijdrit getraind heeft? Ik heb daar nog niks over gelezen, en de belangrijkste mannen van de ploeg zitten aan verschillende kanten van de oceaan.
  donderdag 25 juni 2009 @ 21:47:26 #156
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_70373072
Het zou wel interessant zijn indien Zubeldia na 2 weken de sterke man blijkt te zijn .
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  donderdag 25 juni 2009 @ 21:54:31 #157
40566 Ericr
Livewrong
pi_70373371
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 21:47 schreef SaintOfKillers het volgende:
Het zou wel interessant zijn indien Zubeldia na 2 weken de sterke man blijkt te zijn .
Vrees dat de plaatselijke bloedbank daarvoor niet genoeg voorraad in huis heeft.
pi_70373507
Lance is echt chagrijnig
quote:
Out doing TT intervals. Lots of fun. Not.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  donderdag 25 juni 2009 @ 21:58:52 #159
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_70373549
Astana heeft trouwens wel de perfecte ploeg om het ploegenklassement te winnen.

- In vlakke etappes tellen de eerste 5 dus is het zaak om in het peloton te blijven
- Ze hebben een goede ploegentijdrit in de benen, zeker top 5.
- In bergetappes tellen de eerste 3. Je hebt allerlei knechten die het in het begin van de klim kunnen doen. Van het kwartet Contador Armstrong Leipi en Klöden verwacht ik de eerste 2 toptien en een derde top 20.
- Contador Armstrong Leipi Klöden en ook Popovytsj zijn uistekende tijdrijders.

Geen enkele ploeg dit dat overtreft
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_70374847
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 21:58 schreef Szura het volgende:
Astana heeft trouwens wel de perfecte ploeg om het ploegenklassement te winnen.

- In vlakke etappes tellen de eerste 5 dus is het zaak om in het peloton te blijven
- Ze hebben een goede ploegentijdrit in de benen, zeker top 5.
- In bergetappes tellen de eerste 3. Je hebt allerlei knechten die het in het begin van de klim kunnen doen. Van het kwartet Contador Armstrong Leipi en Klöden verwacht ik de eerste 2 toptien en een derde top 20.
- Contador Armstrong Leipi Klöden en ook Popovytsj zijn uistekende tijdrijders.

Geen enkele ploeg dit dat overtreft
Inderdaad
pi_70375462
Je moet niet vergeten dat er ook ritten komen waar een groepje "kanslozen" vele minuten cadeau krijgen en dat het parcours niet zo selectief is, er zullen heus niet zomaar met tientallen minuten gegooid worden naar de renners die 15e a 20e worden in het eindklassement en wie weet kunnen ploegen als Rabo, Caisse, Saxo, Lotto of Liquigas zo in de bergen als ploeg het verlies redelijk beperken. Terwijl een Flecha, Garcia Acosta, Arvesen, Vansummeren, Vandborg of whoever in zo'n overgangsrit wel zomaar een keertje 20 a 30 minuten cadeau kunnen gaan krijgen. Helemaal leuk wordt het als zo'n ploeg dan met twee man in zo'n kopgroep van 12 ofzo zit.
  vrijdag 26 juni 2009 @ 13:17:03 #162
197060 SuikerVuist
Arm & Hammer Grammar
pi_70393700
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 19:01 schreef Suijk het volgende:
Armstrong als reactie op een twitteraar dat het schandalig is dat Horner niet meegaat:
[..]

Believe me, I tried. This is not 2004 or 2005. I'm not the leader of the team. Horner is the man and we'll miss him. Period.

OK, Lance is niet de kopman, maar Contador wilde Paulinho én Noval mee. En zowel Noval als Horner moeten thuisblijven. Impliceert Armstrong hiermee dat Contador er ook op aangedrongen heeft dat Horner thuis moest blijven? Het lijkt me niet dat Contador Rast persé mee wilde hebben. Wie eigenlijk wel?

Ik blijf het vreemd vinden.
pi_70394417
Misschien dat Horner en Noval juist zijn thuisgelaten om nog meer kampvorming te voorkomen
heb je links Paulinho Contador en rechts Leipi Armstrong Popo en als bindende factor de semi-neutralen/ zo lang ik maar geld krijg: Kloden Zubeldia Rast en Muravyev
Als je de twee kampen elk nog een mannetje exta geeft is het bonje in dat team vanaf Arcalis, nu hopelijk voor Bruyneel pas op zijn vroegst bonje in de alpen. Ik snap bruyneel wel en Rast en Muravyev zijn degelijke knechten die doen op het vlakke niet onder voor Horner of Noval. Wie moet er anders water gaan halen ? Kloden?
pi_70395175
Het oogt natuurlijk erg sterk, maar zijn er hier gewoon niet te veel kapiteins op het schip? Kloden en Leipheimer zijn geen typische knechten en Armstrong en Contador gaan echt niet voor elkaar werken als ze beiden goed zijn.
  vrijdag 26 juni 2009 @ 13:57:18 #165
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_70395211
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 13:56 schreef aesop het volgende:
Het oogt natuurlijk erg sterk, maar zijn er hier gewoon niet te veel kapiteins op het schip? Kloden en Leipheimer zijn geen typische knechten en Armstrong en Contador gaan echt niet voor elkaar werken als ze beiden goed zijn.
tuurlijk wel.
  vrijdag 26 juni 2009 @ 15:23:59 #166
197060 SuikerVuist
Arm & Hammer Grammar
pi_70398194
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 13:36 schreef solaire het volgende:

Als je de twee kampen elk nog een mannetje exta geeft is het bonje in dat team vanaf Arcalis, nu hopelijk voor Bruyneel pas op zijn vroegst bonje in de alpen.
Aan de andere kant waren Contador en Armstrong dan voor de start wel meer tevreden geweest. Nu zijn hun wensen niet ingewilligd. Armstrong is iig niet blij. Alberto waarschijnlijk ook niet. Vraag me af wat erger is.

En... als Armstrong beter doet dan Contador in Monaco is het sowieso bonje vanaf het begin. Kan nog leuk worden.
pi_70400196
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 15:23 schreef SuikerVuist het volgende:

[..]

Aan de andere kant waren Contador en Armstrong dan voor de start wel meer tevreden geweest. Nu zijn hun wensen niet ingewilligd. Armstrong is iig niet blij. Alberto waarschijnlijk ook niet. Vraag me af wat erger is.

En... als Armstrong beter doet dan Contador in Monaco is het sowieso bonje vanaf het begin. Kan nog leuk worden.
Hoe dan ook Bonje daar zijn we het iig over eens. de verloop van de koers zal wel uitmaken hoe het precies gaat lopen maar 4 ex podium, ik had er toch zeker tegen een gezegd ga jij maar lekker de Vuelta proberen te winnen, daar verschijnt toch niet veel soeps aan de start. (en daarbij dacht ik aan leipi)
pi_70400538
Ik hoop op bonje
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
pi_70400827
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 16:32 schreef Sjiznit het volgende:
Ik hoop op bonje
Wat voor bonje? Ik zou het wel leuk vinden als een niet-astana renner de tour zou winnen.
Beter iets moois verliezen, dan dat je het nooit hebt gehad.
pi_70401226
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 16:42 schreef MarijeH het volgende:

[..]

Wat voor bonje? Ik zou het wel leuk vinden als een niet-astana renner de tour zou winnen.
gewoon bonje; onderlinge scheldpartijen, tegen elkaar rijden, vuistslagen (zoals Belli in de giro), gooien met bidons, drive by's
genieten wordt het
pi_70402823
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 21:58 schreef Szura het volgende:

1e 3 tellen in vlakke etappes.
pi_70403106
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 16:42 schreef MarijeH het volgende:

[..]

Dat het niet soepel loopt binnen die ploeg, en dat ze lekker tegen elkaar gaan rijden. Heerlijk wordt dat. Natuurlijk ook het gegooi met bidons e.d. Dat lijkt me duidelijk
pi_70404024
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 18:09 schreef Sjiznit het volgende:

[..]

Dat het niet soepel loopt binnen die ploeg, en dat ze lekker tegen elkaar gaan rijden. Heerlijk wordt dat. Natuurlijk ook het gegooi met bidons e.d. Dat lijkt me duidelijk
Dat eerste lijkt me ook leuk.
Dat tweede hoeft niet zo nodig, hoewel het ook voordelen heeft (diskwalificatie ).
pi_70404186
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 18:47 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Dat eerste lijkt me ook leuk.
Dat tweede hoeft niet zo nodig, hoewel het ook voordelen heeft (diskwalificatie ).

Was enigszins sarcasitsch bedoeld, maar ach gewoon wat opschudding zeg maar. Is tof.
  vrijdag 26 juni 2009 @ 21:42:06 #175
132605 kawotski
Il Dottore
pi_70408902
Voor degenen die van speculeren en kolen op het vuur houden.. Contador is Spaans Kampioen Tijdrijden

http://www.marca.com/2009/06/26/ciclismo/1246037581.html
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')