Dat is wel een risico. In dat geval zou een late pieker de spreekwoordelijke derde hond kunnen zijn.quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:04 schreef Ericr het volgende:
Die Nevada ronde was een mooie voorbereiding voor de openingstijdrit. Gevaar is alleen dat of Contador of Armstrong te vroeg tijdens de Tour in topvorm is omdat ze elkaar de loef willen afsteken.
Aan wie denk je dan als spreekwoordelijke derde hond. Ik zou aan Leipheimer denken.quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:09 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Dat is wel een risico. In dat geval zou een late pieker de spreekwoordelijke derde hond kunnen zijn.
Misschien nog wel binnen Astana zelf.
Vrees dat de plaatselijke bloedbank daarvoor niet genoeg voorraad in huis heeft.quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:47 schreef SaintOfKillers het volgende:
Het zou wel interessant zijn indien Zubeldia na 2 weken de sterke man blijkt te zijn.
quote:Out doing TT intervals. Lots of fun. Not.
Inderdaadquote:Op donderdag 25 juni 2009 21:58 schreef Szura het volgende:
Astana heeft trouwens wel de perfecte ploeg om het ploegenklassement te winnen.
- In vlakke etappes tellen de eerste 5 dus is het zaak om in het peloton te blijven
- Ze hebben een goede ploegentijdrit in de benen, zeker top 5.
- In bergetappes tellen de eerste 3. Je hebt allerlei knechten die het in het begin van de klim kunnen doen. Van het kwartet Contador Armstrong Leipi en Klöden verwacht ik de eerste 2 toptien en een derde top 20.
- Contador Armstrong Leipi Klöden en ook Popovytsj zijn uistekende tijdrijders.
Geen enkele ploeg dit dat overtreft
OK, Lance is niet de kopman, maar Contador wilde Paulinho én Noval mee. En zowel Noval als Horner moeten thuisblijven. Impliceert Armstrong hiermee dat Contador er ook op aangedrongen heeft dat Horner thuis moest blijven? Het lijkt me niet dat Contador Rast persé mee wilde hebben. Wie eigenlijk wel?quote:Op donderdag 25 juni 2009 19:01 schreef Suijk het volgende:
Armstrong als reactie op een twitteraar dat het schandalig is dat Horner niet meegaat:
[..]
Believe me, I tried. This is not 2004 or 2005. I'm not the leader of the team. Horner is the man and we'll miss him. Period.
tuurlijk wel.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:56 schreef aesop het volgende:
Het oogt natuurlijk erg sterk, maar zijn er hier gewoon niet te veel kapiteins op het schip? Kloden en Leipheimer zijn geen typische knechten en Armstrong en Contador gaan echt niet voor elkaar werken als ze beiden goed zijn.
Aan de andere kant waren Contador en Armstrong dan voor de start wel meer tevreden geweest. Nu zijn hun wensen niet ingewilligd. Armstrong is iig niet blij. Alberto waarschijnlijk ook niet. Vraag me af wat erger is.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:36 schreef solaire het volgende:
Als je de twee kampen elk nog een mannetje exta geeft is het bonje in dat team vanaf Arcalis, nu hopelijk voor Bruyneel pas op zijn vroegst bonje in de alpen.
Hoe dan ook Bonje daar zijn we het iig over eens. de verloop van de koers zal wel uitmaken hoe het precies gaat lopen maar 4 ex podium, ik had er toch zeker tegen een gezegd ga jij maar lekker de Vuelta proberen te winnen, daar verschijnt toch niet veel soeps aan de start. (en daarbij dacht ik aan leipi)quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:23 schreef SuikerVuist het volgende:
[..]
Aan de andere kant waren Contador en Armstrong dan voor de start wel meer tevreden geweest. Nu zijn hun wensen niet ingewilligd. Armstrong is iig niet blij. Alberto waarschijnlijk ook niet. Vraag me af wat erger is.
En... als Armstrong beter doet dan Contador in Monaco is het sowieso bonje vanaf het begin. Kan nog leuk worden.
Wat voor bonje? Ik zou het wel leuk vinden als een niet-astana renner de tour zou winnen.quote:
gewoon bonje; onderlinge scheldpartijen, tegen elkaar rijden, vuistslagen (zoals Belli in de giro), gooien met bidons, drive by'squote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:42 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Wat voor bonje? Ik zou het wel leuk vinden als een niet-astana renner de tour zou winnen.
1e 3 tellen in vlakke etappes.quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:58 schreef Szura het volgende:
- In vlakke etappes tellen de eerste 5 dus is het zaak om in het peloton te blijven
Dat het niet soepel loopt binnen die ploeg, en dat ze lekker tegen elkaar gaan rijden. Heerlijk wordt dat. Natuurlijk ook het gegooi met bidons e.d. Dat lijkt me duidelijkquote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:42 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Wat voor bonje? Ik zou het wel leuk vinden als een niet-astana renner de tour zou winnen.
Dat eerste lijkt me ook leuk.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:09 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Dat het niet soepel loopt binnen die ploeg, en dat ze lekker tegen elkaar gaan rijden. Heerlijk wordt dat. Natuurlijk ook het gegooi met bidons e.d. Dat lijkt me duidelijk
Was enigszins sarcasitsch bedoeld, maar ach gewoon wat opschudding zeg maar. Is tof.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:47 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dat eerste lijkt me ook leuk.
Dat tweede hoeft niet zo nodig, hoewel het ook voordelen heeft (diskwalificatie).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |