Muravyev is denk ik gewoon onder druk van het management tot de ploeg toegelaten, vawege publicitaire belangen.quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:57 schreef wimderon het volgende:
Opvallende namen trouwens, die laatste 3 renners. Paulinho was wel redelijk verwacht, maar Rast en Muravyev waren nou niet de verwachte namen. Wel opvallend dat er met Paulinho iemand uit het kamp Contador bij is gekomen en Horner thuis wordt gelaten. Als er twee kampen ontstaan denk ik dat Contador buiten diezelfde Paulinho op weinig steun zal kunnen rekenen...
De neutralen (Rast, Muravyev, Klöden en misschien zelfs Zubeldia) zullen in het geval er een tweestrijd ontstaat wel de kant van Bruyneel kiezen, die op zijn beurt weer partij voor Armstrong zal kiezen veronderstel ik.quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:06 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Muravyev is denk ik gewoon onder druk van het management tot de ploeg toegelaten, vawege publicitaire belangen.
Dan vraag ik me af, valt dat goed bij de rest? Ik kan me voorstellen dat een Armstrong en/of Contador liever Horner, Brajkovic of Noval erbij zagen.
Je hebt mogelijk drie kampen binnen dat geheel. De Lance-kliek, Contador met zijn buddie Paulinho en het Kazachstaanse geheel van buitenaf, met Muravyev als 'zendeling'.
Zal goede lijm aan te pas komen.
Dat laatste zou helemaal mooi zijn. Contador die in de aanval gaat en afgejaagd wordt door Leipheimer en Klödenquote:Op donderdag 25 juni 2009 14:15 schreef Leatherface het volgende:
Sowieso zal eerst moeten blijken wie de sterkste is denk ik. Als Contador gewoon veruit de beste is, vermoed ik dat de rest zich zal moeten neerleggen bij een dienende rol. Ook Armstrong, hoe makkelijk zich er wel of nier bij neerlegt is ten tweede. Andersom weet ik niet of Contador voor Armstrong zal knechten, als die laatste sterker blijkt. Als ze even sterk blijken, wordt het helemaal mooi.
http://www.spitsnieuws.nl(...)rong_ook_kopman.htmlquote:Astana zal de Ronde van Frankrijk beginnen met een tweetal kopmannen. Niet alleen Alberto Contador zal de status genieten, maar ook Lance Armstrong begint als kopman aan het reusachtige wielerfestijn.
Een woordvoerder zei vandaag tegenover Infostrada Sports dat de koers zal uitwijzen wie de beste is. Astana rekent in principe op Contador, maar vindt dat ook Armstrong een beschermde status verdient.
Lance is op dit moment misschien ook gewoon sterker. Die "trainingstijdrit" in Colorado en de Nevada City Classic zouden daar op kunnen wijzen.quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:31 schreef Barca het volgende:
Lepe Leipo kan de drk van kopman zijn nog wel eens niet aan. Dit is dus wel slim.
Uiteraard niet.quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:31 schreef Barca het volgende:
Leipe Leipo kan de drk van kopman zijn nog wel eens niet aan. Dit is dus wel slim. Maar ... zal de rolverdeling op papier gelijk zijn aan de plek die renners in hun hoofd hebben?
quote:Believe me, I tried. This is not 2004 or 2005. I'm not the leader of the team. Horner is the man and we'll miss him. Period.
Contador denkt als het er op aan komt, Alberto is de baas f*ck die yankees maar, als het armstrong of leipi 1 contador 2 of 3 reken maar dat hij aanvalt.quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:20 schreef Ericr het volgende:
De benen laten spreken dan maar of hopen dat Leipheimer zich er nog tussen wurmt. Leipheimer zal normaal gesproken het Armstrong kamp kiezen. Contador kan moeilijk twee ploeggenoten aanvallen als deze korter in het klassement staan en geen teken van verzwakking tonen.
Armstrong is ook niet gek natuurlijk, die probeert via de tijdrit voor Contador te blijven. Eens zien wie de lachende derde is.quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:36 schreef solaire het volgende:
[..]
Contador denkt als het er op aan komt, Alberto is de baas f*ck die yankees maar, als het armstrong of leipi 1 contador 2 of 3 reken maar dat hij aanvalt.
nou 15.5 km proloog ben benieuwd of Armstrong (en Leipi) Contador daarin te grazen kunnen nemen meer als 15 sec zal het niet zijn gok ikquote:Op donderdag 25 juni 2009 20:41 schreef Ericr het volgende:
[..]
Armstrong is ook niet gek natuurlijk, die probeert via de tijdrit voor Contador te blijven. Eens zien wie de lachende derde is.
Alles valt of staat natuurlijk bij het niveau van Armstrong. Als dat het niveau van toen hij stopte benadert dan mag Contador uberhaupt blij zijn als hij Armstrong kan volgen bergop. Hetzelfde geldt voor de openingstijdrit. Die is in principe perfect voor Contador, maar als Armstrong daar weer zo uithaalt als in 2005 (toen Zabriskie weliswaar won) toen hij de concurrentie voor het klassement vernederde en Ullrich zelfs inhaalde, gaat er voor Contador ook niets aan te doen zijn.quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:41 schreef Ericr het volgende:
[..]
Armstrong is ook niet gek natuurlijk, die probeert via de tijdrit voor Contador te blijven. Eens zien wie de lachende derde is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |