Jaháá, maar dat is iets anders dan winnen door gebrek aan tegenstand.quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:34 schreef Barca het volgende:
[..]
Maar, als jij solliciteert dan is het van belang of je hbo, wo of ... mbo niveau hebt. Men vraagt niet of je hbo theezakjesvouwen hebt gedaan of hbo accountancy.
Je gaat de boeken in als Tourwinnaar. Dát telt. In mijn ogen is het dan later niet van belang van wie je won en hoe je dat hebt gedaan.
Neem nou Argentinië. Zij werden wereldkampioen voetbal door een handsbal. In de boeken staan zij als wereldkampioen. Dat daar een luchtje aan zat ... die cup hebben ze gewonnen. Who cares how they did it?
Riis gaf toe de tour te hebben gewonnen door epo gebruik. Hij blijft altijd een tourwinnaar! Virenque wonnen menigmaal de bollen. Niet clean. Maar hij won wel.
Och ... dat zou me niet boeien! Mij gaat 't om de titel. Zelfs al zou ik de enige deelnemer zijn. Kampioen = kampioen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:33 schreef Westerling het volgende:
[..]
Jaháá, maar dat is iets anders dan winnen door gebrek aan tegenstand.
Het hele idee is namelijk dat je trots kunt zijn op een overwinning omdat je de tegenstander verslagen hebt.
Joepie, verhoogt tenminste het soapgehalte van komende Tourquote:Op donderdag 18 juni 2009 18:01 schreef Wombcat het volgende:
Toch knap dat een topic over Astana al vanaf het begin weer over Menchov gaat.
Inmiddels is overigens wel duidelijk dat Astana naar de tour gaat.
Astana heeft wel een heerlijk team!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:38 schreef SuikerVuist het volgende:
Zeker:
Alberto Contador
Lance Armstrong
Levi Leipheimer
Andreas Klöden
Haimar Zubeldia
Yaroslav Popovych
Weinig verrassend dus. Komen nog in aanmerking voor laatste drie plekken:
Jani Brajkovic
Chris Horner
Benjamín Noval
Dmitriy Muravyev
Sergio Paulinho
Gregory Rast
Tomas Vaitkus
http://www.cyclingnews.co(...)-selection-announced
Maar het zou ook niemand verbazen indien bij de eerste de beste bergrit alleen Contador nog bij de Schlecks, Sastre, Evans en Menchov zit en als Leipheimer, Armstrong, Kloden en al de anderen op een paar minuten hangen te zwabberen.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:49 schreef Sjiznit het volgende:
Het zal me niks verbazen als ze bij Astana gewoon het hele eindpodium gaan bezetten. Alleen die eerste 6 geselecteerden hebben de potentie al en 4 daarvan hebben al op het podium gestaan in de Tour.
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:50 schreef Leatherface het volgende:
Maakte Iglinskiy ook geen deel uit van de voorselectie
En dan is er alleen nog een hongerklopje voor nodig om geen enkele Astana in de top 5 te hebbenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:53 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Maar het zou ook niemand verbazen indien bij de eerste de beste bergrit alleen Contador nog bij de Schlecks, Sastre, Evans en Menchov zit en als Leipheimer, Armstrong, Kloden en al de anderen op een paar minuten hangen te zwabberen.
Jawel, Iglinsky maakte wel deel uit van de voorselectie, maar is daarvoor nu afgevallen.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:55 schreef MarijeH het volgende:
[..]
![]()
Muravyev is de enige kazak in de voorselectie van Astana. Maar ik denk dat er geen Kazakken voor Astana naar de tour gaan. Rijdt hij (iglinsky) voor Astana? Dacht dat hij voor een andere ploeg reed.
Muravyev maakt idd geen enkele kans.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:55 schreef MarijeH het volgende:
[..]
![]()
Muravyev is de enige kazak in de voorselectie van Astana. Maar ik denk dat er geen Kazakken voor Astana naar de tour gaan.
Eerst maar eens zien of de Schlecks er dan nog wel bij zittenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:53 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Maar het zou ook niemand verbazen indien bij de eerste de beste bergrit alleen Contador nog bij de Schlecks, Sastre, Evans en Menchov zit en als Leipheimer, Armstrong, Kloden en al de anderen op een paar minuten hangen te zwabberen.
Duh, wat denk jij, tuurlijk mogen die startenquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:55 schreef Pablo88 het volgende:
Astana mag toch gewoon uitkomen in de tour
Astana is gered
Volgens mij bedoel je Contador en Noval. Die kunnen het goed met elkaar vinden.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 10:53 schreef SuikerVuist het volgende:
[..]
Muravyev maakt idd geen enkele kans.
Noval (vrijwel zeker denk ik), Brajkovic en Horner zou ik zelf het meest logisch vinden. Die laatste zal wel meegaan omdat Armstrong en Leipheimer dat willen.
Zou het erg jammer vinden voor de TTT, maar het zou me niks verbazen als Brajkovic werd thuis gelaten. Komen Contador en Paulinho niet goed overeen?
Daar gaan die bobo's waarschijnlijk ook niet blij mee zijnquote:Op zaterdag 20 juni 2009 16:31 schreef Leatherface het volgende:
Zou toch wel een beetje wrang zijn, een Kazachse ploeg zonder Kazachen in de Tour.
Maar als ze op dat moment minder passend zijn, is het niet anders.
En terecht, zeker omdat mijn wannabe-adoptierenner Dmitri Murayev, de enig overgebleven Kazach, is.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 16:32 schreef Szura het volgende:
[..]
Daar gaan die bobo's waarschijnlijk ook niet blij mee zijn
maar het is verklaarbaar. (hadden er een paar niet aan de toverdrank gezeten)quote:
Wat een namenquote:Alberto Contador
Lance Armstrong
Levi Leipheimer
Andreas Klöden
Haimar Zubeldia
Yaroslav Popovych
Vinokourov en Kashechkin ja.quote:Op zondag 21 juni 2009 11:19 schreef kawotski het volgende:
[..]
maar het is verklaarbaar. (hadden er een paar niet aan de toverdrank gezeten)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |