abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 17 juni 2009 @ 22:57:42 #26
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_70115256
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 12:45 schreef Barca het volgende:
Fuck die ASO's! Rasmussen hadden ze niet uit de Tour moeten kicken!

Ben benieuwd hoe het zal aflopen met die Kohl-soap. (Boogerd, Menchov, Rasmussen zouden allen gebruikt hebben.)
Uh wat heeft dit met Astana te maken
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  donderdag 18 juni 2009 @ 09:02:03 #27
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_70120806
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 22:57 schreef Szura het volgende:

[..]

Uh wat heeft dit met Astana te maken
quote:
Op maandag 15 juni 2009 23:03 schreef SaintOfKillers het volgende:
Als de UCI geen licentie geeft, dan zegt ASO foert aan de UCI en ze laten ze toch starten. Ondanks hun zogezegde Armstrong-afkeer willen ze 'm echt wel aan de start.
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
  donderdag 18 juni 2009 @ 15:33:51 #28
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_70133867
quote:
Astana zit veilig tot eind dit jaar

De financiële problemen van Astana zijn van de baan. De Kazachse ploeg behoudt zijn licentie zeker tot het einde van dit jaar. Manager Johan Bruyneel en de Kazachse Wielerfederatie kwamen tot een akkoord.

'Ik stel ieders geduld en professionalisme in deze moeilijke periode op prijs. Met nog slechts 16 dagen te gaan tot de Tour, hebben onze renners nu rust nodig. We zijn blij dat we met ons sterk team voort kunnen', reageerde Bruyneel in een communiqué.

De Kazachse regering heeft garanties gegeven dat het team tot het einde van dit seizoen voortkan. De federatie had op 10 juni al achterstallige betalingen uitgevoerd.

'Dankij de garanties van de Kazachse regering kunnen we met dezelfde groep verder. We kijken nu uit naar de volgende wedstrijden. Het zal als een nieuwe start zijn,' aldus nog Bruyneel. 'De regering heeft ons getoond dat het ondanks de economische crisis verder wel blijven investeren in wielrennen. Ze hebben de fondsen gevonden en we zullen hen nu niet teleurstellen. We gaan onze sponsorfamilie met trots vertegenworodigen.'
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  donderdag 18 juni 2009 @ 15:35:24 #29
30220 Barca
pi_70133942
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 15:33 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Jammer!
pi_70134009
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 15:35 schreef Barca het volgende:

[..]

Jammer!
Hoezo jammer?
  donderdag 18 juni 2009 @ 15:42:06 #31
30220 Barca
pi_70134237
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 15:36 schreef El_Bassie het volgende:

[..]

Hoezo jammer?
Nou, als de licentie voor de Tour zou worden ingetrokken dan zou dat weer een concurrent schelen.
pi_70134329
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 15:42 schreef Barca het volgende:

[..]

Nou, als de licentie voor de Tour zou worden ingetrokken dan zou dat weer een concurrent schelen.
Damn. Rare manier van denken heb jij.
pi_70134517
Wat is eigenlijk het team van Astana wat naar de TdF geht?
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  donderdag 18 juni 2009 @ 15:49:59 #34
30220 Barca
pi_70134599
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 15:44 schreef El_Bassie het volgende:

[..]

Damn. Rare manier van denken heb jij.
Hoezo? Als Astana niet mag starten, dan kan Contador geen concurrent zijn voor de Tour-zege.
pi_70134691
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 15:49 schreef Barca het volgende:

[..]

Hoezo? Als Astana niet mag starten, dan kan Contador geen concurrent zijn voor de Tour-zege.
Contador gaat de tour toch wel winnen, en het zou leuk zijn als de beste available, contador dus, die prijs kan ophalen ipv. 1tje van het 2e garnizoen.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
pi_70134743
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 15:42 schreef Barca het volgende:

[..]

Ik hoor het al, een echte sportfanaat
pi_70134847
Astana mag toch gewoon uitkomen in de tour

Astana is gered
U kunt hier adverteren voor maar ¤10 per maand. Neem contact op via PM.
  donderdag 18 juni 2009 @ 15:57:34 #38
30220 Barca
pi_70134957
Wat nou sportfanaat?! Zo lang mijn favoriete ploeg maar wint. Hoe doet niet ter zake! Al huur je een sniper in, die vanuit een spelonk het peloton beschiet.

Of Menchov nu zou winnen met of zonder Contador. De winst die telt!
pi_70135163
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 15:57 schreef Barca het volgende:
Wat nou sportfanaat?! Zo lang mijn favoriete ploeg maar wint. Hoe doet niet ter zake! Al huur je een sniper in, die vanuit een spelonk het peloton beschiet.

Of Menchov nu zou winnen met of zonder Contador. De winst die telt!
Dat bedoel ik. Heeft niets met sport te maken.
Enig idee waarom men de tour liever wil winnen dan de giro?
Vanwege het deelnemersveld.
De Tour de France is de ronde der rondes, en daar moeten dus ook de renners der renners rijden.

Maar volgens mij loop jij de boel hier gewoon een beetje te zieken.
  donderdag 18 juni 2009 @ 16:05:55 #40
30220 Barca
pi_70135378
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 16:01 schreef Westerling het volgende:

[..]

Dat bedoel ik. Heeft niets met sport te maken.
Enig idee waarom men de tour liever wil winnen dan de giro?
Vanwege het deelnemersveld.
De Tour de France is de ronde der rondes, en daar moeten dus ook de renners der renners rijden.

Maar volgens mij loop jij de boel hier gewoon een beetje te zieken.
Ik ben een fanatiek sportvolger! Waar draait het bij sporten om? Winnen!

Hoe denk jij over verdedigend voetbal? Over het doormidden schoppen van tegenstanders?
pi_70135476
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 16:05 schreef Barca het volgende:

[..]

Ik ben een fanatiek sportvolger! Waar draait het bij sporten om? Winnen!

Hoe denk jij over verdedigend voetbal? Over het doormidden schoppen van tegenstanders?
Dat is efficiëntie.
Winnen van mindere tegenstanders doet af aan je overwinning. Simpel genoeg.

(Vandaar dus ook dat de giro minder gewaardeerd wordt dan de tour, komt puur en alleen door het deelnemersveld. heeft niet met het parkoers te maken.)
  donderdag 18 juni 2009 @ 16:13:21 #42
30220 Barca
pi_70135742
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 16:07 schreef Westerling het volgende:

[..]

Dat is efficiëntie.
Winnen van mindere tegenstanders doet af aan je overwinning. Simpel genoeg.

(Vandaar dus ook dat de giro minder gewaardeerd wordt dan de tour, komt puur en alleen door het deelnemersveld. heeft niet met het parkoers te maken.)
Alsof men dat terugleest op een erelijst!

Als je een diploma behaalt dan vraagt ook niemand of je hebt gespiekt, welk vakkenpakket en welke cijfers.

Het gaat om de prestatie, niet om hoe je dat gedaan hebt.
pi_70135745
En zonder Astana hadden Contador, Armstrong en Leipheimer ongetwijfeld ook gewoon meegedaan.
pi_70135835
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 16:13 schreef Barca het volgende:

[..]

Als je een diploma behaalt dan vraagt ook niemand of je hebt gespiekt, welk vakkenpakket en welke cijfers.

Dat is niet helemaal waar .. zijn genoeg voorbeelden te noemen van winnaars waar het spelers veld in welke discipline van sport dan ook erg zwak was. Je wilt als sporter toch winnen van je beste rivaal?
  donderdag 18 juni 2009 @ 16:15:59 #45
30220 Barca
pi_70135849
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 16:13 schreef eentwee het volgende:
En zonder Astana hadden Contador, Armstrong en Leipheimer ongetwijfeld ook gewoon meegedaan.
Vrees ik ook, ja. Daarom zei ik ook "Fuck de ASO's!"
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 16:15 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Dat is niet helemaal waar .. zijn genoeg voorbeelden te noemen van winnaars waar het spelers veld in welke discipline van sport dan ook erg zwak was. Je wilt als sporter toch winnen van je beste rivaal?
Nou, van wie ik win zou me als topsporter echt aan mijn bips oxideren!
pi_70135996
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 16:13 schreef Barca het volgende:

[..]

Welk vakkenpakket doet er wel degelijk toe. Sterker nog, hetzelfde diploma van de ene generatie wordt niet altijd hetzelfde gewaardeerd als datzelfde diploma van een andere generatie, omdat het niveau kan dalen/stijgen. En de tentamens "eronder krijgen" is te vergelijken met je concurrenten eronder krijgen.

Maar denk jij nu echt dat als vanaf nu geen toppers meer mee zullen doen aan de Tour de France, de eindwinst in de Tour de France straks nog echt op je erelijst staat te schitteren?

Edit: Anders wordt het verkeerd gelezen.
  donderdag 18 juni 2009 @ 16:34:11 #47
30220 Barca
pi_70136656
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 16:19 schreef Westerling het volgende:

[..]

Welk vakkenpakket doet er wel degelijk toe. Sterker nog, hetzelfde diploma van de ene generatie wordt niet altijd hetzelfde gewaardeerd als datzelfde diploma van een andere generatie, omdat het niveau kan dalen/stijgen. En de tentamens "eronder krijgen" is te vergelijken met je concurrenten eronder krijgen.

Maar denk jij nu echt dat als vanaf nu geen toppers meer mee zullen doen aan de Tour de France, de eindwinst in de Tour de France straks nog echt op je erelijst staat te schitteren?

Edit: Anders wordt het verkeerd gelezen.
Maar, als jij solliciteert dan is het van belang of je hbo, wo of ... mbo niveau hebt. Men vraagt niet of je hbo theezakjesvouwen hebt gedaan of hbo accountancy.

Je gaat de boeken in als Tourwinnaar. Dát telt. In mijn ogen is het dan later niet van belang van wie je won en hoe je dat hebt gedaan.

Neem nou Argentinië. Zij werden wereldkampioen voetbal door een handsbal. In de boeken staan zij als wereldkampioen. Dat daar een luchtje aan zat ... die cup hebben ze gewonnen. Who cares how they did it?

Riis gaf toe de tour te hebben gewonnen door epo gebruik. Hij blijft altijd een tourwinnaar! Virenque wonnen menigmaal de bollen. Niet clean. Maar hij won wel.
pi_70137566
!
pi_70137675
De vergelijking met opleidingen gaat toch niet helemaal op.

Overigens, ik snap wel waarom Barca claimt dat winnen het enige is wat telt. Maar in de waardering van de publieke opinie maakt het toch wel degelijk uit hoe deze tot stand komt.
  donderdag 18 juni 2009 @ 17:31:38 #50
30220 Barca
pi_70138791
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 17:00 schreef Leatherface het volgende:
De vergelijking met opleidingen gaat toch niet helemaal op.

Overigens, ik snap wel waarom Barca claimt dat winnen het enige is wat telt. Maar in de waardering van de publieke opinie maakt het toch wel degelijk uit hoe deze tot stand komt.
Sja ... dat zijn ook de figuren die heel hard roepen "Ik heb liever dat oranje geen wereldkampioen wordt maar mooi voetbal laat zien en sportief speelt dan dat ze wel wereldkampioen worden met anti-voetbal en smerige overtredingen." Dát zijn ook de figuren die met zulke uitspraken laten zien dat zij het karakter missen om de top te halen.

Mag ik het vergelijken met jezelf "omhoogslijmen"? Kontlikken wordt afgekeurd. Maar ... wat telt is je loonstrookje! Hoe je die promotie gekregen hebt ...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')