abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70040228
Wat wordt het voor een tour als Astana niet mee doet.

UCI zet Astana met de rug tegen de muur

Go Menchov
U kunt hier adverteren voor maar ¤10 per maand. Neem contact op via PM.
pi_70041023
quote:
Op maandag 15 juni 2009 21:25 schreef Pablo88 het volgende:
Wat wordt het voor een tour als Astana niet mee doet.

Een Tour met Contador bij Caisse en een nieuw team aan de start op de licentie van Astana.
pi_70041416
Ik wil ook Armstrong zien rijden hoor. Ben wel voor Menchov, maar vooral voor een heel mooie tour
  maandag 15 juni 2009 @ 22:13:21 #4
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_70042294
Waarom zou je voor Mechov zijn? Mopperende kutrus
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
  maandag 15 juni 2009 @ 22:21:38 #5
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_70042676
Menchov
Daar zijn toch al die nl'ers fan van die denken dat Rabo het nationale wielerelftal is he?
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
  maandag 15 juni 2009 @ 22:26:24 #6
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_70042874
quote:
Op maandag 15 juni 2009 22:21 schreef Waaghals het volgende:
Menchov
Daar zijn toch al die nl'ers fan van die denken dat Rabo het nationale wielerelftal is he?
Als het alleen is omdat Menchov bij Rabo rijdt is het wel zeer triest idd.
Rabo is sowieso een kutploeg, Rasmussen uit de tour sturen omdat je bang bent dat het schadelijk is voor het imago.
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
  maandag 15 juni 2009 @ 22:28:34 #7
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_70042977
quote:
Op maandag 15 juni 2009 22:26 schreef Rosbief het volgende:

[..]

Rabo is sowieso een kutploeg, Rasmussen uit de tour sturen omdat je bang bent dat het schadelijk is voor het imago.
Tuurlijk is dat de enige reden. En kotsen dat ze doen op Evans en Leipie
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
pi_70044331
Astana rijdt gewoon hoor, wees maar niet bang.
  maandag 15 juni 2009 @ 23:03:20 #9
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_70044553
Als de UCI geen licentie geeft, dan zegt ASO foert aan de UCI en ze laten ze toch starten. Ondanks hun zogezegde Armstrong-afkeer willen ze 'm echt wel aan de start.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_70045298
quote:

[..]

Nee het imago had vast geen schade opgelopen als Rasmussen had gewonnen en achteraf was gebleken dat hij zijn whereabouts niet naar waarheid had ingevuld
pi_70046138
quote:
Op maandag 15 juni 2009 23:22 schreef Remzz het volgende:

[..]

Nee het imago had vast geen schade opgelopen als Rasmussen had gewonnen en achteraf was gebleken dat hij zijn whereabouts niet naar waarheid had ingevuld
Ach, ze hadden hem net zo goed uit laten kunnen fietsen en het geel laten pakken. Schade hebben ze toch wel opgelopen met die vage politiek die ze hanteerden ten tijde van de laatste etappes van de tour. (ik herinner met het nog als de dag van gister toen rasmussen er uit werd gehaald, dat smeets het meldde op de Avondetappe en het de hele avond en volgende dag bonje was bij ons thuis )
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  maandag 15 juni 2009 @ 23:46:39 #12
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_70046248
Dan hadden ze 't risico gelopen dat hij alsnog die gele trui moest afgeven, maar vooral dat ASO dan vond dat Rabo het allemaal had toegedekt en konden ze de uitnodiging voor de volgende jaren wel vergeten. In alles wat ASO organiseert.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_70047910
quote:

[..]

Rasmussen was zeker achteraf zeer correct gehandeld. Maar doordat hij bij Rabo rijdt leer je hem beter kennen. Wie je kent supporter je eerder. En ik was ook al voor Ullrich vroeger, juist omdat dat ook zo'n glamourloos figuur was
  dinsdag 16 juni 2009 @ 02:34:19 #14
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_70049058
Overigens heeft Astana weer nieuw gezeik aan het hoofd.
Na alle aanbetalingen die aan de UCI zijn gedaan eist de wielerbond nog eens 6 miljoen om een of andere vage reden
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  dinsdag 16 juni 2009 @ 08:29:32 #15
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_70050113
volgens bruyneeel kunnen ze zelfs zonder bankgaranties voortrijden. Ik hoop het alvast.
quote:
Astana weigert extra bankwaarborg te betalen
ma 15/06/2009 - 19:02
De problemen van Astana zijn nog niet achter de rug. De UCI eist dat de ploeg tegen dinsdag nog eens 6 miljoen euro op een rekening zet, maar Astana weigert dat. De UCI viseert trouwens ook zo'n 50 renners die met verdachte bloedwaarden kampen.

Beluister ook:
reactie uit Kazachstan
Lees ook:
Astana: "Alles betaald, licentie is oké"
Vorige week meldde Astana dat al zijn spelerslonen tot juli betaald waren en er een bankgarantie was. Maar de UCI wil nog meer garanties, bevestigde UCI-preses Pat McQuaid aan onze redactie.
BelgaUCI-preses Pat McQuaid wil extra garanties van Astana. Voor dinsdag 17u moet de Kazakse ploeg met nog eens 6 miljoen euro op de proppen komen, of anders komt de zaak voor de Licentiecommissie van de UCI.

"Als het van mij afhangt, betaalt Astana niet", zegt de Nederlander Rinus Wagtmans, afgevaardigde van de Kazakse wielerbond. "We zouden dat geld kunnen storten, maar we doen dat niet."

"We hebben aan alle vragen van de Licentiecommissie voldaan, maar blijkbaar wil de UCI meer zekerheid. De UCI wil zo in de in de toekomst problemen vermijden", zegt Wagtmans aan Sporza.

"Een rechter kan een wielerploeg onder curatele stellen, maar de UCI niet. Ze mogen mij eens tonen waar dat in de reglementen staat. Als de UCI dat kan, ben ik bereid om het geld te zoeken."

"Ik vind het belachelijk dat Astana nu de deur tegen zijn neus krijgt, ook al heeft Kazachstan al meer dan 50 miljoen euro in de wielersport gepompt. Ze lijken wel gek geworden bij de UCI."
"Johan Bruyneel heeft het wel gehad met de Kazakken"
PhotoNews "Kazachstan, een land met 15 miljoen inwoners, staat garant voor die eerste bankgarantie van 6 miljoen. Als je dan nog meer garanties vraagt, suggereer je dat dit een achterlijk land is."

"Dit is wel niet het einde van Astana", zegt Wagtmans. "De UCI kan de ProTour-licentie afnemen, maar de ploeg kan met wildcards voortrijden. Zo kan de Tour Astana ook zonder licentie uitnodigen."

"Manager Johan Bruyneel heeft mij wel gezegd dat hij het gehad heeft met de Kazakken. Ik heb hem niet kunnen overtuigen. Ik heb begrepen dat hij liever een einde maakt aan de samenwerking."
pi_70051542
Tot juli betaald of tot en met juli
  woensdag 17 juni 2009 @ 10:40:11 #17
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_70087722
Op donderdag 28 juni 2012 20:52 schreef Peterselieman het volgende:
We hebben Sjorsduels. Saaie wedstrijden waarin niets gebeurt en die ellendig lang duren :P
pi_70089912
Terecht dat ze die extra borg niet betalen. UCI kan niet zomaar inene extra regels gaan verzinnen vind ik. Lijkt me ook niet dat wanneer Astana op deze gronden de licentie wordt afgenomen het rechtsgeldig is.
Het CAS zal het wel ongeldig verklaren (of dit voor de tour lukt vraag ik me af).
  woensdag 17 juni 2009 @ 11:59:03 #19
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_70090758
Ongeregeld rotzooitje bij die UCI weer .
Vooral die McQuaid met z'n geblaat komt me de strot uit, ben benieuwd trouwens wat er waar is van die lijst met 50 renners. Is dadelijk zeker weer een storm in een glas water
pi_70090966
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 11:59 schreef Szura het volgende:
Ongeregeld rotzooitje bij die UCI weer .
Vooral die McQuaid met z'n geblaat komt me de strot uit, ben benieuwd trouwens wat er waar is van die lijst met 50 renners. Is dadelijk zeker weer een storm in een glas water
Ik dacht dat de namen van die lijst vandaag gepubliceert zou worden. Tenminste dat las ik op het prikbord van wielrennen,pagina,nl. Weet iemand of dat waar is?
Beter iets moois verliezen, dan dat je het nooit hebt gehad.
pi_70091093
Tja het wordt wel overal gezegd dat het vanmiddag bekend wordt, maar ja UCI heeft dit soort dingen al vaker gezegd. Volgens mij was ons deze lijst al eens een keer halverwege februari belooft.
pi_70091169
Wordt Astana omgedoopt tot Nike-Livestrong?

Als we de Gazet van Antwerpen mogen geloven is de kans reëel dat de wegen tussen Johan Bruyneel en Astana binnenkort scheiden. De Belgische manager zou bovendien al twee nieuwe sponsors hebben klaarstaan, die financieel aansprakelijk zullen zijn voor de ploeg: Sportkledingproducent Nike en het kankerbestrijdingfonds Livestrong. De mogelijkheid bestaat dat de (nieuwe) ploeg voor het eerst aantreedt in de komende Ronde van Frankrijk.

Opvallend: Als Astana definitief afhaakt als geldschieter, zal Johan Bruyneel meteen zijn tien Kazachse renners op straat zetten. De ploeg zou daarmee slechts over zeventien renners beschikken. Te weinig – aangezien de UCI minstens 25 renners vereist -, maar de Internationale Wielerunie zou tot het einde van het seizoen een oogje dichtknijpen. Dat wordt volgens de krant althans gefluisterd in de wandelgangen.

Nog meer opvallend in deze kwestie is de tijdelijke schorsing van Kazachs kampioen Assan Bazayev. Die zou door Bruyneel aan de kant zijn gezet als signaal naar de Kazachse autoriteiten. Het huidige uithangbord van Kazachstan binnen Astana (na het verdwijnen van Vinokourov en Andrey Kashechkin) zou niet mogen koersen, totdat alle betalingsachterstanden in orde zijn gebracht.

www.wieleruitslagen.be
Beter iets moois verliezen, dan dat je het nooit hebt gehad.
  woensdag 17 juni 2009 @ 12:09:04 #23
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_70091173
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 12:07 schreef Dpadnul het volgende:
Tja het wordt wel overal gezegd dat het vanmiddag bekend wordt, maar ja UCI heeft dit soort dingen al vaker gezegd. Volgens mij was ons deze lijst al eens een keer halverwege februari belooft.
Ik meen me ook nog te herinneren dat er wat namen bekend zouden worden gemaakt voor de start van de GIro Is ook niks van terecht gekomen, vandaar dat ik alvast rekening houd met een storm in een glas water. En mocht die lijst toch worden gepubliceerd, dan houd ik rekening met wat niet ter zake doende informatie om maar wat sensatie te genereren. Daar is de UCI namelijk ook wel goed in...
  woensdag 17 juni 2009 @ 12:45:24 #24
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_70092317
Fuck die ASO's! Rasmussen hadden ze niet uit de Tour moeten kicken!

Ben benieuwd hoe het zal aflopen met die Kohl-soap. (Boogerd, Menchov, Rasmussen zouden allen gebruikt hebben.)
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_70102235
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 12:08 schreef MarijeH het volgende:
Wordt Astana omgedoopt tot Nike-Livestrong?

Als we de Gazet van Antwerpen mogen geloven is de kans reëel dat de wegen tussen Johan Bruyneel en Astana binnenkort scheiden. De Belgische manager zou bovendien al twee nieuwe sponsors hebben klaarstaan, die financieel aansprakelijk zullen zijn voor de ploeg: Sportkledingproducent Nike en het kankerbestrijdingfonds Livestrong. De mogelijkheid bestaat dat de (nieuwe) ploeg voor het eerst aantreedt in de komende Ronde van Frankrijk.

Opvallend: Als Astana definitief afhaakt als geldschieter, zal Johan Bruyneel meteen zijn tien Kazachse renners op straat zetten. De ploeg zou daarmee slechts over zeventien renners beschikken. Te weinig – aangezien de UCI minstens 25 renners vereist -, maar de Internationale Wielerunie zou tot het einde van het seizoen een oogje dichtknijpen. Dat wordt volgens de krant althans gefluisterd in de wandelgangen.

Nog meer opvallend in deze kwestie is de tijdelijke schorsing van Kazachs kampioen Assan Bazayev. Die zou door Bruyneel aan de kant zijn gezet als signaal naar de Kazachse autoriteiten. Het huidige uithangbord van Kazachstan binnen Astana (na het verdwijnen van Vinokourov en Andrey Kashechkin) zou niet mogen koersen, totdat alle betalingsachterstanden in orde zijn gebracht.

www.wieleruitslagen.be
Bazayev uithangbord van het huidige Kazachse wielrennen? Is dat dan niet evenzeer, zo niet meer, Iglinskiy dan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')