bijna .. maar eerst seksenquote:
en ik jullie weerquote:
Tis dichterbij, maar nog steeds ff te ver. Maar die wijn en massage houd je tegoed.quote:
Geen idee of Snuit kan masserenquote:
Ja zeg, jij bent hier degene met een levenquote:Op maandag 15 juni 2009 21:37 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ohnee, want jij zou nog eens een seintje geven als je tijd had om een kok langs te laten komen..en dat duurt maar en dat duurt maar en dat duurt maar en dat duurt maar en dat duurt maar en dat duurt maar en dat duurt maar en dat duurt maar en dat duurt maar en dat duurt maar en dat duurt maar en dat duurt maar en dat duurt maar en dat duurt maar en dat duurt maar en dat duurt maar en dat duurt maar en dat duurt maar en dat duurt maar en dat duurt maar en dat duurt maar en dat duurt maar en dat duurt maar en dat duurt maar .....
Dat ging makkelijkquote:Op maandag 15 juni 2009 21:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Tis dichterbij, maar nog steeds ff te ver. Maar die wijn en massage houd je tegoed.
8 dagen. Maar daarvoor was het wel echt veel te lang (5 maanden ofzo).quote:
En met een flexibele agenda voor friendsquote:Op maandag 15 juni 2009 21:38 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Geen idee of Snuit kan masserenMaar diegene die mij gemasseerd heeft wel
![]()
[..]
Ja zeg, jij bent hier degene met een leven
dat lijkt me een redelijke volgordequote:
Je bent van harte uitgenodigd die wijn en massage te komen halen.quote:
jij woont wel dichtbij?quote:
En ik mag zijn nummer niet?quote:Op maandag 15 juni 2009 21:38 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Geen idee of Snuit kan masserenMaar diegene die mij gemasseerd heeft wel
![]()
quote:Op maandag 15 juni 2009 21:39 schreef El_Matador het volgende:
8 dagen. Maar daarvoor was het wel echt veel te lang (5 maanden ofzo).
Nee, nu zo'n 9 maanden.quote:
Dat dacht ik nou okoquote:
En waar zou dat mogen zijn?quote:Op maandag 15 juni 2009 21:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je bent van harte uitgenodigd die wijn en massage te komen halen.
Sorry heb het een beetje drukquote:Op maandag 15 juni 2009 21:40 schreef Ofresca het volgende:
[..]
En ik mag zijn nummer niet?Verdorie.
Friends of Friends with benefits?quote:Op maandag 15 juni 2009 21:39 schreef Snuitebolletje het volgende:
En met een flexibele agenda voor friends
Misschien ga ik hem nog eens delenquote:
Aachen. Maar het is het waard. Spaanse wijn en een heerlijke massage (heb het van horen zeggen, heb mezelf nooit gemasseerd...quote:
Waar heb je die seks gekocht dan?quote:
enschedequote:
Ik koop geen seks.quote:
Aachen? waar is dat?quote:Op maandag 15 juni 2009 21:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Aachen. Maar het is het waard. Spaanse wijn en een heerlijke massage (heb het van horen zeggen, heb mezelf nooit gemasseerd...)
*geeft knuffel*quote:
Duitslandquote:
Woon ik wel aan de goede kant van Nederlandquote:
Ik ken de irritatiequote:Op maandag 15 juni 2009 21:43 schreef Tegan het volgende:
Het gaat ook niet zozeer om de dagen die je al droog staat, maar meer dat de vooruitzichten ook al zo slecht zijn. Dat icm wilde seksdromen omdat het zo lang geleden is.
Seksdromen! Die zijn altijd zo'n drama.quote:Op maandag 15 juni 2009 21:43 schreef Tegan het volgende:
Het gaat ook niet zozeer om de dagen die je al droog staat, maar meer dat de vooruitzichten ook al zo slecht zijn. Dat icm wilde seksdromen omdat het zo lang geleden is.
JAAAAAAAAAAAA dat is dichtbijquote:
Nietus!quote:
Ik ben niet egoïstischquote:
Nou, waar kan ik dat krijgen dan?quote:
Waarom zijn de vooruitzichten slecht?quote:Op maandag 15 juni 2009 21:43 schreef Tegan het volgende:
Wat moet je in madrid dan?quote:Op maandag 15 juni 2009 21:44 schreef DragonFire het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAA dat is dichtbij![]()
In vergelijking met Madrid wel
Jij wordt betaald.quote:
5 km van Nederland en 7 km van Belgie.quote:
ik denk het, jij zegt het...quote:
quote:Op maandag 15 juni 2009 21:44 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Seksdromen! Die zijn altijd zo'n drama.
ik ben dus niet de enige die daar last van heeftquote:Op maandag 15 juni 2009 21:43 schreef Tegan het volgende:
Zeker na het liedje van Borsato, daar voor kon je nog hoop hebbenquote:Op maandag 15 juni 2009 21:44 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Seksdromen! Die zijn altijd zo'n drama.
en dan nog zuidelijker dan waar ik woonquote:Op maandag 15 juni 2009 21:44 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Woon ik wel aan de goede kant van Nederland
Liever niet. Alleen seks uit lust of liefde.quote:
Hey dame, hou daar eens mee op. Nu krijg ik straks nog dromen.quote:Op maandag 15 juni 2009 21:45 schreef Tegan het volgende:
[..]
. Als je nou de avond vantevoren goed genomen bent, dan is dat juist geil
, maar als het is omdat je zolang droog staat is dat KUT.
Ik zag het net op een kaartje. Nog steeds pokkeeind weg dusquote:Op maandag 15 juni 2009 21:46 schreef ArTiC het volgende:
[..]
en dan nog zuidelijker dan waar ik woon
Pff het zuidenquote:Op maandag 15 juni 2009 21:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
5 km van Nederland en 7 km van Belgie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |