SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
I know maar hij wou het gewoon eens zien als hij hem echt wil koop ik wel een edge ofzo.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:08 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
DSTT is kut maar goed r4 is ook niet fantastisch.. acekard2 of edge had ik gekocht.
Hoevaak heb je dit al gevraagd? Ga zelf even op zoek als je er een wil hebben. Als je daar geen zin in hebt, stel de vraag 1 keer en geef dan op aub.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:14 schreef James.Bond het volgende:
Staat er op 1 van deze sites een Wifi Internet Radio??
Geen idee, ik heb dit tot nu toe bijna bij elke order gehad.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:42 schreef RacerDKB het volgende:
Hm vaag, normaal na bestellen staat er ''Waiting for Supplier'', maar nu stond er meteen ''Expedited Order Received - in stock''.
Hebben ze soms een beter voorraadsysteem gekregen?
I ordered a Lacoste polo on 13 June 2009, do I still get the 'better' version?quote:Op maandag 15 juni 2009 22:21 schreef jack-peng het volgende:
[..]
OK.I will ask the supplier to provide more design to me for G-star
http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.22003
For the SKU 22003,i have changed a better supplier ,the quality will be much better than before and the price will be the same.![]()
And for the bad Dior Jacket,I have removed them from DP
Hahah I was already looking for this topic to post it, I want it too!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:03 schreef Hpzone het volgende:
Hi Jack,
Is it possible for you to deliver Pedobears? Like, this one (clickable) :
[ link | afbeelding ]
Somehow I think it'd be instant buy for every Fok!ker here.
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:14 schreef Jorwol het volgende:
Oh ja, iemand goede ervaringen met webcams van DX? Of kan ik beter gewoon een Logitechje halen in de winkel?
Nieuwe batterij misschien?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 08:59 schreef alki het volgende:
Krijgen jullie wel snel antwoord van jack als je hem mailt ?
Heb hem al 2 mailtjes gestuurd over mijn kapotte U-boat En rachel ook 2 maar krijg maar geen antwoord.
Begin het nu een beetje vervelend te vinden. 50 euro betaald voor horloge dat 3 dagen heeft gewerkt. Ik wil het alleen maar opgelost zien. Liefst een nieuwe,dan stuur ik hem de kapotte wel terug
Hij werkt niet op batterijen maar op bewegingquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:18 schreef area78 het volgende:
[..]
Nieuwe batterij misschien?
En DX mag wel weer eens online komen, ik krijg nog geld van hunstelletje gieren die gewoon je geld inslikken voor producten die er niet zijn en ook niet komen en dan niks meer van zich laten horen of maar een klein deel terugstorten
Alle R4s die nu worden verkocht zijn klonen, de echte worden al sinds vorig jaar niet meer gemaakt. Bij de klonen stoppen de firmware updates na een paar maanden, en vaak zijn ze van slechte kwaliteit waardoor ze zelfs kortsluiting kunnen veroorzaken in je DS (voornamelijk de N5 heeft hier last van).quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:14 schreef MagischMannetje het volgende:
Hoop dat vandaag mijn R4 binnenkomt
Ohhhhh, I want that tooquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:03 schreef Hpzone het volgende:
Hi Jack,
[ link | afbeelding ]
Ehm, als je gewoon even contact opneemt via support tickets krijg je vanzelf antwoord. Kan wel even duren, maar ze helpen je echt wel, hoor. En anders moet je naar Jack gaanquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:18 schreef area78 het volgende:
[..]
Nieuwe batterij misschien?
En DX mag wel weer eens online komen, ik krijg nog geld van hunstelletje gieren die gewoon je geld inslikken voor producten die er niet zijn en ook niet komen en dan niks meer van zich laten horen of maar een klein deel terugstorten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ook ik gebruik Bitcoin :3
Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:42 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Ohhhhh, I want that too
[..]
Ehm, als je gewoon even contact opneemt via support tickets krijg je vanzelf antwoord. Kan wel even duren, maar ze helpen je echt wel, hoor. En anders moet je naar Jack gaan
Hoe zit het trouwens met TaoBaoNow? Heb ik al een paar topics niets meer van gehoord.TaoBaoNow is duurder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu Rachel alleen TaoBao-bestellingen doet heeft ze een even goede service als TaoBaoNow.
Dan is het rekensommetje snel gemaakt....
Hier ook een originele R4, en werkt naar behoren nog steeds. Top spul!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:39 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Alle R4s die nu worden verkocht zijn klonen, de echte worden al sinds vorig jaar niet meer gemaakt. Bij de klonen stoppen de firmware updates na een paar maanden, en vaak zijn ze van slechte kwaliteit waardoor ze zelfs kortsluiting kunnen veroorzaken in je DS (voornamelijk de N5 heeft hier last van).
Ik heb ook een R4 gehad (een originele dus) en hij werkte heerlijk, maar nu de ontwikkeling gestopt is ben ik overgegaan op de Acekard2.
Mja, ik draai veel homebrew en ik merkte dat de compatibaliteit van de R4 met homebrew toch niet zo denderend is als bij de Acekard2. Bij veel homebrew werd het touchscreen namelijk niet herkend. Maar verder een érg prettig en stabiel kaartje, de originele R4 dan. Die klonen zijn traag en slecht. De Acekard2 vind ik qua interface wat minder, maar is véél sneller, en heeft betere compatibaliteit.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:55 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Hier ook een originele R4, en werkt naar behoren nog steeds. Top spul!
Oeps straks krijg ik een boze vriend op m'n dakquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:39 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Alle R4s die nu worden verkocht zijn klonen, de echte worden al sinds vorig jaar niet meer gemaakt. Bij de klonen stoppen de firmware updates na een paar maanden, en vaak zijn ze van slechte kwaliteit waardoor ze zelfs kortsluiting kunnen veroorzaken in je DS (voornamelijk de N5 heeft hier last van).
Ik heb ook een R4 gehad (een originele dus) en hij werkte heerlijk, maar nu de ontwikkeling gestopt is ben ik overgegaan op de Acekard2.
SKU? hebben hebbenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:12 schreef Dionysiou het volgende:
Wow, die seconde lijm van DX is chemisch joh.
Als je dat vloeistof op een blaadje giet dan gaat het bruisen en als je dan het blaajde dubbelvouwd of er iets overheen plakt word het gewoon warm/heet á 20/25 graden..
Ik zeg niet dát het gebeurt, ik zeg dat het kán gebeurenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:15 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Oeps straks krijg ik een boze vriend op m'n dak
Hij gaat er geen homebrew op doen ofzo alleen maar een keer een spelletje. Zou hij dan ook al direct kortsluiten etc. ?![]()
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:52 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Ik zeg niet dát het gebeurt, ik zeg dat het kán gebeuren
Maar goed, mocht het kortsluiten, dan is er ergens een of andere wiki met een handleiding hoe je het kunt fixen, met behulp van een ijzerdraadje of koperdraadje ofzo. Maar als je het echt op safe wilt spelen zou ik gewoon een Acekard2 of DSTT op de kop tikken via DX. Dan weet je in ieder geval zeker dat het goed werkt
Mocht je je geld terug willen voor die R4, gewoon effe contact opnemen met DealExtreme en aangeven dat je je opgelicht voelt, omdat het geen echte R4 is (dikke kans dat de productomschrijving beweerde dat het een "R4 Upgrade" was) en dat je dus je geld terug wilt. Ze hebben immers een satisfaction guarantee
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:20 schreef classpc het volgende:
Ik heb mijn bestelling van 7 juni vandaag ook ontvangen(11 juni verzonden)
2 externe hdd behuizingen 2,5".
1x een zilverkleurige sata, en een zwarte pata.
Ik wacht nu nog op een blauwe pata, maar die is denk ik nog niet op voorraad, of was niet op voorraad toen dit verzonden werd.
Ja, even een account aanmaken op ´tzelfde emailadres als waar je paypal op staat.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:19 schreef dj_ko het volgende:
Is er ook een mogelijkheid om op DP te checken wat de status is van je bestelling? (heb geen DP acocunt) heb direct betaald via paypal
Zeikwijfquote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:25 schreef Tarabass het volgende:
Niet dat het zin heeft, maar toch maar even een tvp. En is dit godverredomme de nieuwe msn van jack geworden of iets? Zitten engels te lullen, te handelen en te doen, en het gaat maar door. En geen moderator die er wat van zegt
De eerste pagina is voor alle tvp's, de 5 daarna voor de msn van jack en de laatste post is om te zeggen waar het nieuwe topic is. De titel is DealExtreme, niet jack zijn msnquote:
Ik heb het 2 cm geprobeerd, en het scheert écht niet gewoonquote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:40 schreef raaavi het volgende:
Ik zou afraden die mesjes te kopen van Gillette's
Hier waarom: (paint skillz)
De mesjes bij de echte staan allemaal in dezelfde hoek
En de mesjes bij de neppe zijn niet allemaal in dezelfde hoek
durf mezelf er dus ook niet mee te scheren
[ afbeelding ]
Het duurde nog best lang voordat het gebagger weer begon. Pas na 10 pagina's, het wordt nog bijna gezellig hier.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:41 schreef Tarabass het volgende:
[..]
De eerste pagina is voor alle tvp's, de 5 daarna voor de msn van jack en de laatste post is om te zeggen waar het nieuwe topic is. De titel is DealExtreme, niet jack zijn msn
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:40 schreef raaavi het volgende:
Ik zou afraden die mesjes te kopen van Gillette's
Hier waarom: (paint skillz)
De mesjes bij de echte staan allemaal in dezelfde hoek
En de mesjes bij de neppe zijn niet allemaal in dezelfde hoek
durf mezelf er dus ook niet mee te scheren
[ afbeelding ]
Je schaamhaar zit er nog opquote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:52 schreef mstr het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier kan je het goed zien door de lichtval.
(Vooral de middelste)
quote:
Jammer dat ik geen puistjes heb.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:12 schreef Swindler het volgende:
nogmaals bij mij werken ze ideaal , en staan de mesjes wel goed , misschien kan je deze alleen gebruiken bij een gladde huiden niet vol met puistjes.
Misschien heb je nog wel helemaal geen baardgroei zodat er niets te scheren valt?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:12 schreef Swindler het volgende:
nogmaals bij mij werken ze ideaal , en staan de mesjes wel goed , misschien kan je deze alleen gebruiken bij een gladde huiden niet vol met puistjes.
Ik heb inderdaad niet veel baardgroeiquote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:28 schreef PedroN het volgende:
[..]
Misschien heb je nog wel helemaal geen baardgroei zodat er niets te scheren valt?
als het echt is staat dat er meestal bij of de prijs is gewoon hoog.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:49 schreef Neraice het volgende:
Ben nieuw hier, maar is alles wat ze verkopen nou nepperij of zitten er ook echte dingen tussen?
Dan is het wel te doen ja, maar bij mij voelde het gewoon alsof ik ze eruit wilde trekken met een pincet ofzoquote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:28 schreef PedroN het volgende:
[..]
Misschien heb je nog wel helemaal geen baardgroei zodat er niets te scheren valt?
Je weet dat je em moet focussen?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:19 schreef Zapper het volgende:
Vandaag de vervangende rode 200mw laserpen ontvangen van DX na veel gedoe, maar ook deze is weer net zo zwak. De tering
DX = FAIL.
Ja inderdaad, al bijna twee weken geleden wat binnen 1 tot 3 dagen verscheept zouden hebben. Mailtje gehad dat het in het afgelopen weekend zou gebeuren, maar natuurlijk nog steeds niet gedaan.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:19 schreef Zapper het volgende:
Vandaag de vervangende rode 200mw laserpen ontvangen van DX na veel gedoe, maar ook deze is weer net zo zwak. De tering
DX = FAIL.
Vanzelfsprekend, maar de straal is wederom erg zwakquote:
Ik had daar vroeger (In deel 20 van het DX topic?) ook veel gezeik mee.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:44 schreef Zapper het volgende:
[..]
Vanzelfsprekend, maar de straal is wederom erg zwak
Special price for you!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:25 schreef mvc het volgende:
Is www.qualitychinagoods.com al eens genoemd ? Ook hier goedkoop spul en free shipping.
Er zijn gewoon dingen die je absoluut niet nep moet kopen en één van die dingen zijn scheermesjes. Je kunt nog beter die hele goedkope mesjes van de action nemen die scheren beter als die neppers.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:08 schreef mstr het volgende:
[..]
Dan is het wel te doen ja, maar bij mij voelde het gewoon alsof ik ze eruit wilde trekken met een pincet ofzo
Ja ik kan wel wéér een ticket aanmaken, maar dan willen ze weer dat ik die laserpen opstuurquote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:52 schreef Dionysiou het volgende:
Ik had daar vroeger (In deel 20 van het DX topic?) ook veel gezeik mee.
Uit eindelijk refund aangevraagd en die laser laten liggen
A-klasse is ook maar door Jack verzonnen hoorquote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:12 schreef Bobsch het volgende:
Alles wat uit China komt is nep. Ook al staat er genuine bij, het is gewoon nep, laat je niet voor de gek houden. Voor zulke prijzen kan het gewoon niet. Je ziet op TaoBao wel ´s echte, maar daar is de prijs dan ook naar.
Qua nephorloges lees je hier dat je vaak best waar voor je geld krijgt, al moet je wel rekening houden met het feit dat hoe meer je betaalt, hoe meer je krijgt. Wanneer je een goed namaakhorloge wil (A-klasse heet dat), dan moet je toch wel minimaal op ongeveer ¤50 rekenen.
Dingen van ¤10 zullen het ook wel doen, maar de robuustheid en duur van de werking wordt dan niet gegarandeerd![]()
Edit: Dx doet het bij mij weer bijna heerlijk via https!
Bij de A-klasse blijft er tenminste één wijzer vast zitten, bij de nadere klasses kunnen ze er allemaal af vallenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:16 schreef Stinosss het volgende:
[..]
A-klasse is ook maar door Jack verzonnen hoor
Ik was eigenlijk van plan deze te bestellen... Maar je kan er dus ook geen ballonnen mee laten knallen of een lucifer ofzo aansteken?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:44 schreef Zapper het volgende:
[..]
Vanzelfsprekend, maar de straal is wederom erg zwak
Met mijne wel.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:27 schreef Byte het volgende:
[..]
Ik was eigenlijk van plan deze te bestellen... Maar je kan er dus ook geen ballonnen mee laten knallen of een lucifer ofzo aansteken?
Hoezo ?? IR =InfraRood maar wat is daar dan mee ?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:35 schreef Lolque het volgende:
[..]
Met mijne wel.
Maar ik gebruik hem niet (meer) door de IR.
Zie je niet, maar is wel heel slecht voor je ogen.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:47 schreef Joey101 het volgende:
[..]
Hoezo ?? IR =InfraRood maar wat is daar dan mee ?
Euhh IR is niet per definitie slecht voor je ogen hoor... Dan zouden afstandsbedieningen ook slecht zijn. Wat wel schadelijk is, is de laser zelf... Maar iedereen weet wel dat je niet in een laser moet kijken.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:50 schreef mstr het volgende:
[..]
Zie je niet, maar is wel heel slecht voor je ogen.
Als je daar al over gaat zeurenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:34 schreef James.Bond het volgende:
Mensen hebben artikelen die 11/06 verzonden zijn al binnen.
Mijn bestelling is 10/06 verzonden.
Waar blijft het?
Same herequote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:12 schreef Swindler het volgende:
Omfg gast, je wacht nog maar 5 dagen dus niet zo zeuren...quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:34 schreef James.Bond het volgende:
Waar blijft het?
het lijkt wel een wijfquote:Op woensdag 17 juni 2009 00:00 schreef Patrickovic het volgende:
[..]
Omfg gast, je wacht nog maar 5 dagen dus niet zo zeuren...
Ik heb nog een bestelling van 11/06 van DX ook nog niet binnen...quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:34 schreef James.Bond het volgende:
Waar blijft het?
Ik kan het wel hebben, dus no spangquote:Op woensdag 17 juni 2009 00:24 schreef Xuerio het volgende:
Soms zijn we wel heel vriendelijk tegen elkaar op dit forum hoor!![]()
Newbie's en mensen die zeuren over producten die nog niet ontvangen zijn lusten we rauw.
Ze hebben natuurlijk ook minder bestellingenquote:Op woensdag 17 juni 2009 00:29 schreef Rowinvd het volgende:
Hier vandaag ook nog net op tijd een pakketje kunnen krijgen, postbode wilde net weg rijden en toen kwam ik aanrijden thuis.
Was dit keer voor mij een snelle van DX, 4e besteld, 7e verzonden, en vandaag (gister) de 16e ontvangen
Maar blijkbaar zijn er hier mensen die het nog sneller ontvangenDX lijkt door de Downtime wel sneller te worden
Jack z'n feedback is doorgaans echt top inderdaad! Maar hij moet ook wel, want anders groeit DP niet meer, DX heeft al zoveel klanten dat zet het vreemd genoeg gewoon kunnen maken. Ik vind het ook gruwelijk irritant al die tickets, maar toch blijf ik bij DX bestellen!quote:Op woensdag 17 juni 2009 01:04 schreef Xuerio het volgende:
Kunnen ze eindelijk een keer alle lopende tickets met klachten bijwerken! Want je kan zeggen wat je wilt. Jack geeft feedback die 5x sneller en 10x daadkrachtiger is.
Take it easyquote:Op woensdag 17 juni 2009 08:07 schreef sven93 het volgende:
Ik had op 31 mei, een zonnebril besteld van DP is er jammer genoeg nog niet =(.
Moet ik het ook easy taken?quote:
Ff jack emailen miss?quote:Op woensdag 17 juni 2009 08:29 schreef henkjan90 het volgende:
[..]
Moet ik het ook easy taken?
Mijn pakketje van 15 mei is er nog niet!!!!!!!!!!!!!! Wat moet ik doen??????????
Aightquote:Op woensdag 17 juni 2009 00:28 schreef James.Bond het volgende:
[..]
Ik kan het wel hebben, dus no spang
* Patrickovic heeft interesse voor een vriend.quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:11 schreef jopiede het volgende:
Ik heb jack gemailed, gevraagt wat een Nl tenu kost:
Sorry for my late reply..
http://item.taobao.com/auction/item_detail-0db1-2035315aa41285dc1f5cddbf2a34e3d7.jhtml?cm_cat=0&pm1=1
For this item ,the supplier told me the biggest size is for 185 cm people.
And the price is wholesale price ,if you just buy 1 pcs,the price is : 13.62$ including shipping fee
Best regards,
jack
Misschien kunnen we met wat meer mensen kopen-Prijs off?
Laat et maar eff horen via PM-Reply
Ach dat kan ook prima in het topic zelf. Ik heb ook interessequote:Op woensdag 17 juni 2009 09:11 schreef jopiede het volgende:
Ik heb jack gemailed, gevraagt wat een Nl tenu kost:
Sorry for my late reply..
http://item.taobao.com/auction/item_detail-0db1-2035315aa41285dc1f5cddbf2a34e3d7.jhtml?cm_cat=0&pm1=1
For this item ,the supplier told me the biggest size is for 185 cm people.
And the price is wholesale price ,if you just buy 1 pcs,the price is : 13.62$ including shipping fee
Best regards,
jack
Misschien kunnen we met wat meer mensen kopen-Prijs off?
Laat et maar eff horen via PM-Reply
Ik heb een shirt.. Ben ik erg tevreden meequote:Op woensdag 17 juni 2009 10:15 schreef Skiet het volgende:
Die wil ik ook wel, er waren al wat mensen die dit shirt besteld en ontvangen hebben. Misschien handig om te kijken welke Taobao supplier het beste shirt leverde. Ik meen me te herinneren dat er minstens twee mensen zo een shirt hebben en dat er behoorlijk verschil in kwaliteit was.
Interesse in 2 oranje shirts
Even tinypic ofzo doenquote:Op woensdag 17 juni 2009 10:42 schreef MagischMannetje het volgende:
Mijn toekomstige shirt![]()
[ afbeelding ]
Met rachel![]()
Ik wist dat niet dat chinezen zo klein waren
Dat zou geweldig zijn.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:03 schreef Hpzone het volgende:
Hi Jack,
[ link | afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |