Ja, even een account aanmaken op ´tzelfde emailadres als waar je paypal op staat.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:19 schreef dj_ko het volgende:
Is er ook een mogelijkheid om op DP te checken wat de status is van je bestelling? (heb geen DP acocunt) heb direct betaald via paypal
Zeikwijfquote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:25 schreef Tarabass het volgende:
Niet dat het zin heeft, maar toch maar even een tvp. En is dit godverredomme de nieuwe msn van jack geworden of iets? Zitten engels te lullen, te handelen en te doen, en het gaat maar door. En geen moderator die er wat van zegt
De eerste pagina is voor alle tvp's, de 5 daarna voor de msn van jack en de laatste post is om te zeggen waar het nieuwe topic is. De titel is DealExtreme, niet jack zijn msnquote:
Ik heb het 2 cm geprobeerd, en het scheert écht niet gewoonquote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:40 schreef raaavi het volgende:
Ik zou afraden die mesjes te kopen van Gillette's
Hier waarom: (paint skillz)
De mesjes bij de echte staan allemaal in dezelfde hoek
En de mesjes bij de neppe zijn niet allemaal in dezelfde hoek
durf mezelf er dus ook niet mee te scheren
[ afbeelding ]
Het duurde nog best lang voordat het gebagger weer begon. Pas na 10 pagina's, het wordt nog bijna gezellig hier.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:41 schreef Tarabass het volgende:
[..]
De eerste pagina is voor alle tvp's, de 5 daarna voor de msn van jack en de laatste post is om te zeggen waar het nieuwe topic is. De titel is DealExtreme, niet jack zijn msn
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:40 schreef raaavi het volgende:
Ik zou afraden die mesjes te kopen van Gillette's
Hier waarom: (paint skillz)
De mesjes bij de echte staan allemaal in dezelfde hoek
En de mesjes bij de neppe zijn niet allemaal in dezelfde hoek
durf mezelf er dus ook niet mee te scheren
[ afbeelding ]
Je schaamhaar zit er nog opquote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:52 schreef mstr het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier kan je het goed zien door de lichtval.
(Vooral de middelste)
quote:
Jammer dat ik geen puistjes heb.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:12 schreef Swindler het volgende:
nogmaals bij mij werken ze ideaal , en staan de mesjes wel goed , misschien kan je deze alleen gebruiken bij een gladde huiden niet vol met puistjes.
Misschien heb je nog wel helemaal geen baardgroei zodat er niets te scheren valt?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:12 schreef Swindler het volgende:
nogmaals bij mij werken ze ideaal , en staan de mesjes wel goed , misschien kan je deze alleen gebruiken bij een gladde huiden niet vol met puistjes.
Ik heb inderdaad niet veel baardgroeiquote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:28 schreef PedroN het volgende:
[..]
Misschien heb je nog wel helemaal geen baardgroei zodat er niets te scheren valt?
als het echt is staat dat er meestal bij of de prijs is gewoon hoog.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:49 schreef Neraice het volgende:
Ben nieuw hier, maar is alles wat ze verkopen nou nepperij of zitten er ook echte dingen tussen?
Dan is het wel te doen ja, maar bij mij voelde het gewoon alsof ik ze eruit wilde trekken met een pincet ofzoquote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:28 schreef PedroN het volgende:
[..]
Misschien heb je nog wel helemaal geen baardgroei zodat er niets te scheren valt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |