Sowieso zijn sigaretten uit dat soort landen niet te vertrouwen, daar zitten meer schadelijke stoffen in. Lijkt mij het prijsverschil niet waard.quote:Op maandag 15 juni 2009 21:41 schreef Patrickovic het volgende:
[..]
Klopt, maar de kans is heel groot dat dat soort pakketjes door de douane worden gepakt. Dus ik denk niet dat dat de moeite waard is.
Wel netjes!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:27 schreef Patrickovic het volgende:
Ik krijg deze van jack als kado bij een grote order:
http://dealperfect.com/detail.dp/sku.22315
Reviews volgen later![]()
vind je het gekquote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:42 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Wel netjes!
Je kunt veel van Jack zeggen, maar klantvriendelijk is hij zeker wel!
I bought real ones, and than i tried to return the blades so I made profit + real bladesquote:Op maandag 15 juni 2009 23:50 schreef jack-peng het volgende:
[..]
Thank you ! Hope you can use the blades carefully.
Last time ,I saw a customer hurt himself by the blades.
Heb je dat echt geprobeerd?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:38 schreef raaavi het volgende:
[..]
I bought real ones, and than i tried to return the blades so I made profit + real blades
didn't worked out though!
Vertel hoe het gingquote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:38 schreef raaavi het volgende:
[..]
I bought real ones, and than i tried to return the blades so I made profit + real blades
didn't worked out though!
Waarom heb je geen DSTT besteldquote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:14 schreef MagischMannetje het volgende:
Hoop dat vandaag mijn R4 binnenkomt
Wat was er mis met die Dior Jassen dan?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:52 schreef Zero_Empathy het volgende:
[..]
vind je het gekhij had nog wat goed te maken ivm met die dior jassen en wat kapotte horloges.
Ritsen van slechte kwaliteit, te kleine maten etc etcquote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:51 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Wat was er mis met die Dior Jassen dan?
Niet aangekomen of veel te klein of?
Ik heb vandaag nog een RB gekregenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:02 schreef mstr het volgende:
Naast RB* tracking nr's zijn er nu RT* tracking nr's
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:42 schreef RacerDKB het volgende:
Hm vaag, normaal na bestellen staat er ''Waiting for Supplier'', maar nu stond er meteen ''Expedited Order Received - in stock''.
Hebben ze soms een beter voorraadsysteem gekregen?
DSTT bevalt me prima hoorquote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:08 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
DSTT is kut maar goed r4 is ook niet fantastisch.. acekard2 of edge had ik gekocht.
Netjes van hem, alleen denk ik dat de prijzen wel zullen stijgen als er vaker pakketjes niet aankomen. Anders is het een te groot risico voor Jack...quote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:35 schreef mvc het volgende:
Vandaag netjes een terugbetaling van Jack gehad gezien ik mijn bestelling van 9 mei nogsteeds niet heb mogen ontvangen. Hopelijk komt die van de 19e alsnog binnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |