abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 15 juni 2009 @ 19:29:18 #51
248844 Bowlingbal
Leuk je weer te zien :)
pi_70035205
Net als je dacht dat hij niet dieper kon zinken. Net als je dacht dat een vergelijking tussen de Koran en Mein Kampf een absoluut dieptepunt was, net als je dacht dat een 'metafoor' met een verkrachting een absoluut dieptepunt was, net als je dacht dat een bedreiging vanuit de PVV gericht naar academici een nieuw dieptepunt was, krijg je dit.

Het blijft verbazend dat mensen die menen dat je een gedachtenpolitie in moet zetten om 'de vrijheid' te verdedigen.
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
pi_70035259
quote:
Op maandag 15 juni 2009 17:00 schreef Py het volgende:

[..]

Ik zit er echt mee. Aan de ene kant wil ik niet inhumaan zijn en vergeleken worden met nazis die de joden op de treinen zetten. Aan de andere kant wil ik effectieve maatregelen tegen een groeiende club van mensen die vijandig staan tegenover de Nederlandse samenleving.
Ik merk dat de problematiek niet besproken wordt. Het enige wat besproken wordt is degene die die problematiek aan de kaak stelt en die vervolgens zwaar beveiligd moet worden.
Ik wil niet voor Wilders zijn want hij heeft enge randjes. Maar ik ben het met enkele punten van hem eens. En die punten wil ik graag open en vrij bespreken.

Okey PY, ik denk dat je vooral om deze post gaat.
Als het niet zo is hoor ik het wel.

VInd je dat de problematiek onder criminele moslims niet besproken word? Zelf Balekende praatte laatst over het 'tuig' dat de straten onveilig maakte. De meeste partijen zijn ook voor een harde aanpak van dit geweld.

OP jou komt het over, en dat kan ik begrijpen, dat de persoon Wilders wordt aangevallen. En dat niemand de problematiek onder moslims wil bespreken. Maar wat ik zei is dat er steeds meer vanuit de traditionele partijen oplossingen komen. En ook harde taal.

Wat Wilders betreft dat is een gevaarlijk gek. Volgens mij zie jij dat niet in. Maar als je al zijn uitspraken optelt en ook nog zijn banden met de neo-cons in de VS erbij haalt.
(moslims zijn kolonisten, Koran verbieden)

http://www.netwerk.tv/uit(...)oremost-hero-our-age

En na vandaag is ook nog gebleken dat hij gewoon dingen uit zijn duim zuigt. Tja.
pi_70035278
quote:
Op maandag 15 juni 2009 19:29 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Man, dit soort dingen wist ik al voordat Wilders "populair" werd. Voor 9/11 zei ik al zulke dingen.
Wat dat aangaat heb je dan wel verdomde weinig vertrouwen in de kracht van onze samenlevingsvorm .. als je bij nog geen 10% andersdenkenden al begint te piepen over 'ze gaan ons overnemen'
pleased to meet you
pi_70035279
quote:
Op maandag 15 juni 2009 19:28 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Moet ik mij schamen? Ik heb nooit gezegd dat ik alle moslims uit Nederland wil hebben en dat zal ik ook nooit zeggen. Ik heb alleen gezegd hoe in welke context ik de uitspraak van Wilders zie.

De joden in de jaren '30 hadden natuurlijk andere kenmerken dan de islam. De islam heeft verspreidingsdrang. Moslims weten dondersgoed dat de islam zich verspreid over de hele wereld. Dus de islam verspreidt zich ook over Europa, de islam verspreidt zich ook in Nederland. Hoe lager het % moslims in een niet-islamitisch land, hoe kleiner de kans is dat een deel v/d moslims de islam probeert door te drukken op de samenleving in een niet-islamitisch land.

Daarmee wil ik niet zeggen dat je alle moslims het land uit moet zetten. Ik wil alleen zeggen dat islamisering eraan kan komen in een bepaalde mate.
Je gaf kennelijk de indruk dat je wel mee eens was om net als Wilders miljoenen moslims Europa uit te flikkeren.

Islam verspreidt zich enkel om natuurlijke groei en de jaarlijkse bekeerlingen die wereldwijd bekeren tot de Islaam, mischien moet jij maar eens afvragen waarom die bekeerlingen zich bekeren voor de Islam. De Islam bevindt zich nu bijna tot 2 miljard Moslims,bijna evengroot als de Christendom. Nergens maar ook nergens in de Koran staat ze moeten Moslim worden. Nergens, Moslim wordt je alleen als jij dat zelf wilt

De concent van Wilders is Moslims opdonderen, Islaam opdonderen. dat is de concent niks anders..
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_70035294
Over de problematiek zelf: Ja die is er. Ja daar moet wat aan gedaan worden. Ersntige delicten moet je harder bestraffen.
Echter je moet de moslims bevolking niet van je vervreemden. En daarmee bedoel ik: moslims geen kolonisten noemen. En niet enkel en alleen maar oorlogstaal uitslaan.
  maandag 15 juni 2009 @ 19:32:40 #56
248844 Bowlingbal
pi_70035321
quote:
Op maandag 15 juni 2009 19:29 schreef Bowlingbal het volgende:
Net als je dacht dat hij niet dieper kon zinken. Net als je dacht dat een vergelijking tussen de Koran en Mein Kampf een absoluut dieptepunt was, net als je dacht dat een 'metafoor' met een verkrachting een absoluut dieptepunt was, net als je dacht dat een bedreiging vanuit de PVV gericht naar academici een nieuw dieptepunt was, krijg je dit.

Het blijft verbazend dat mensen die menen dat je een gedachtenpolitie in moet zetten om 'de vrijheid' te verdedigen.
Tijd voor een poll:
Poll: 'Verkeerde' gedachten is genoeg om iemand te straffen (bijv: uitzetting)
  • Ja
  • Nee
    Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
  • In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
    - Donald Love
    pi_70035322
    quote:
    Je gaf kennelijk de indruk dat je wel mee eens was om net als Wilders miljoenen moslims Europa uit te flikkeren.
    Meki die moeilijke woorden gebruikt.
    pi_70035330
    quote:
    Op maandag 15 juni 2009 19:29 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Man, dit soort dingen wist ik al voordat Wilders "populair" werd. Voor 9/11 zei ik al zulke dingen.
    Dit wist ik ook.. Maar de Islam groeit vanwege natuurlijke groei en aantal bekeerlingen die erbij komen. dat weet iedereen dat hoef je niet te vertellen
    pi_70035358
    quote:
    Op maandag 15 juni 2009 19:28 schreef moussie het volgende:

[..]

Hoe weet je dat dat een moslim was, waar zie je dat aan ?
    Daar ging ik even vanuit. Maar vervang het woord moslim maar door Marokkaan/Turk.
    pi_70035370
    quote:
    Op maandag 15 juni 2009 19:31 schreef moussie het volgende:

[..]

Wat dat aangaat heb je dan wel verdomde weinig vertrouwen in de kracht van onze samenlevingsvorm .. als je bij nog geen 10% andersdenkenden al begint te piepen over 'ze gaan ons overnemen'
    Hou je beweringen voor je. Ik heb nooit gezegd dat "moslims ons gaan overnemen". Maar ik heb inderdaad weinig vertrouwen in de huidige Nederlandse politici. Zij kennen de islam niet. Zij kennen het gevaar van de islam niet.
      maandag 15 juni 2009 @ 19:34:26 #61
    147503 Iblis
    aequat omnis cinis
    pi_70035397
    quote:
    Op maandag 15 juni 2009 19:18 schreef Zienswijze het volgende:
    Nee hoor. En dat weten veel mensen in Nederland niet. Zij denken dat elke godsdienst zich wil verspreiden en daarom gooien ze de islam op 1 hoop met alle andere godsdiensten. Van de grotere godsdiensten hebben namelijk alleen het christendom en de islam verspreidingsdrang (jodendom misschien ook, maar in het jodendom moet je moeder joods zijn).
    Klopt, het Jodendom is (tegenwoordig) niet proseliterend, maar het Christendom zeer zeker wel. Dat draagt ook bij aan het succes van zo'n godsdienst natuurlijk. Echter, ik doelde niet alleen op godsdienst, ik doelde op meerdere overtuigingen. We kennen de politieke debatten, de gevechten om Marxisme, de strijd om vrouwenrechten, de debatten over abortus. Het doel is mensen te overtuigen m.b.t. jouw zaak.
    quote:
    Het christendom heeft zich al in Europa verspreid, ten kosten van de Germaanse religies. Dit proces duurde ook jaren en kwam niet plots boem bam. Nu is het "de beurt" aan de islam om zich in Europa te verspreiden. Na de WO2 is het de beurt aan de islam ja. Dit omdat er na de WO2 veel massaimmigratie uit moslimlanden naar West-Europese landen kwam.
    Zoals het Christendom ook niet ‘ongeschonden’ uit de strijd is gekomen, en ook elementen van de onderliggende godsdiensten en opvattingen heeft opgepakt – iets wat in Zuid-Amerika ook weer zal gebeuren – sterk beļnvloed is door de machtssituatie, zal ook de Islam waarschijnlijk op zijn beurt ook door Europa en de Europese waarden beļnvloed worden. Sterker nog, dat gebeurt al.
    Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
      maandag 15 juni 2009 @ 19:34:51 #62
    248844 Bowlingbal
    pi_70035411
    quote:
    Op maandag 15 juni 2009 19:33 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Hou je beweringen voor je. Ik heb nooit gezegd dat "moslims ons gaan overnemen". Maar ik heb inderdaad weinig vertrouwen in de huidige Nederlandse politici. Zij kennen de islam niet. Zij kennen het gevaar van de islam niet.
    Hoe gaat het in Singapore en Suriname met de Islam?
    In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
    - Donald Love
      maandag 15 juni 2009 @ 19:35:02 #63
    210069 griekjeee
    Fucking exhilarating
    pi_70035418
    quote:
    Op maandag 15 juni 2009 19:03 schreef Meki het volgende:

[..]

zeg ik bijna duizend keer.
    we leven eigenlijk nu in tijden in 1929 a 1930..
    Sorry hoor, het is niet zo dat ik al jouw posts check voordat ik uitspraken doe

Maar het waren dan wel correcte uitspraken
    Don't mistake my kindness, for weakness.
    Op maandag 28 december 2009 21:48 schreef Boomfluisteraar het volgende:
    Griekjeee _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
    Ik aanbid U, o Grote Griekjeee O+ O+ O+ _O_ _O_ _O_ _O_
      maandag 15 juni 2009 @ 19:36:27 #64
    147503 Iblis
    aequat omnis cinis
    pi_70035477
    quote:
    Zij kennen de islam niet. Zij kennen het gevaar van de islam niet.
    Verlicht ons allen over het gevaar van de Islam.
    Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
    pi_70035490
    quote:

[..]

Islam kent geen gevaar.
    het is angst die jullie een gevaar geeft. het is jullie onwetendheid en angst die jullie angstig maakt voor de Islaam.

Waarom kunnen er in Marokko Moslims en Joden en Christenen vreedzaam met elkaar leven als de Islaam een gevaar is ?
    pi_70035531
    quote:
    Op maandag 15 juni 2009 19:32 schreef Meki het volgende:

[..]

Dit wist ik ook.. Maar de Islam groeit vanwege natuurlijke groei en aantal bekeerlingen die erbij komen. dat weet iedereen dat hoef je niet te vertellen
    Over het algemeen wel ja. Maar wat is de relevantie van jouw stelling m.b.t. deze discussie?
    pi_70035571
    quote:
    Op maandag 15 juni 2009 19:26 schreef Meki het volgende:

[..]

Helaas ben jij daarvoor blind.. dat heeft ie dergelijk gezegd.
    www.watwilwilders.nl
    Ga maar eerst lezen voordat je zomaar iets roept
    Zolang iemand Adolf Hitler met Geert Wilders blijft vergelijken, heeft diegene geen recht van spreken.
    Is schijnbaar gewoon TE DOM, om de verschillen/overeenkomsten te zien.
    Chuck Nourish, Buff Daddy, Owlcapwn FTW
      maandag 15 juni 2009 @ 19:39:22 #68
    97934 ASroma
    Flamboyant
    pi_70035600
    die man is echt karikatuur van zichzelf geworden. Het lijkt jiskefet wel met zijn gebleekte haar
    pi_70035605
    quote:
    Op maandag 15 juni 2009 19:37 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Over het algemeen wel ja. Maar wat is de relevantie van jouw stelling m.b.t. deze discussie?
    Jij zegt dat er een gevaar is, ik als Moslim zie geen gevaar.
    Jij ziet enkel een gevaar vanwege angst..
      maandag 15 juni 2009 @ 19:39:32 #70
    147503 Iblis
    aequat omnis cinis
    pi_70035610
    quote:
    Op maandag 15 juni 2009 19:36 schreef Meki het volgende:
    Waarom kunnen er in Marokko Moslims en Joden en Christenen vreedzaam met elkaar leven als de Islaam een gevaar is ?
    Als tegenwerping van deze oneliner: Het was niet alsof de aanwezigheid van moslims in 732 in Poitiers vanwege een interreligieus theekransje was.
      maandag 15 juni 2009 @ 19:39:46 #71
    248844 Bowlingbal
    pi_70035616
    quote:
    Op maandag 15 juni 2009 19:38 schreef J2ZGTE het volgende:

[..]

Zolang iemand Adolf Hitler met Geert Wilders gaan vergelijken, heb je geen recht van spreken.
    Zeg je dat ook als Wilders Mein Kampf met de Koran vergelijkt?
    - Donald Love
    pi_70035643
    quote:
    Op maandag 15 juni 2009 19:31 schreef Meki het volgende:

[..]

Islam verspreidt zich enkel om natuurlijke groei en de jaarlijkse bekeerlingen die wereldwijd bekeren tot de Islaam, mischien moet jij maar eens afvragen waarom die bekeerlingen zich bekeren voor de Islam. De Islam bevindt zich nu bijna tot 2 miljard Moslims,bijna evengroot als de Christendom. Nergens maar ook nergens in de Koran staat ze moeten Moslim worden. Nergens, Moslim wordt je alleen als jij dat zelf wilt
    Dat weet ik. Maar je hoeft niet zo "trots" te doen dat er bijna 2 miljard moslims zijn hoor. Een deel van hun voorouders is met geweld tot de islam bekeerd (net als het christendom), dus zij hoeven niet zo trots te doen over hun grote aantal gelovigen.
    quote:
    De concent van Wilders is Moslims opdonderen, Islaam opdonderen. dat is de concent niks anders..
    Hij wilt minder islam in Nederland ja. Dit omdat hij weet (i.t.t. veel andere Nederlandse politici die hun droombril op hebben) dat er gewelddadige en intolerante aspecten aan islam zitten.
    pi_70035649
    quote:
    Op maandag 15 juni 2009 19:38 schreef J2ZGTE het volgende:

[..]

Zolang iemand Adolf Hitler met Geert Wilders gaan vergelijken, heb je geen recht van spreken.
    Ik vergelijk Wilders met Hitler met het jaar 1929 tot 1932..
    Toen was Hitler nog niet begonnen met deportatie wel met plannen uitvoeren en bedenken en bouwen
    pi_70035714
    quote:
    Op maandag 15 juni 2009 19:40 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Dat weet ik. Maar je hoeft niet zo "trots" te doen dat er bijna 2 miljard moslims zijn hoor. Een deel van hun voorouders is met geweld tot de islam bekeerd (net als het christendom), dus zij hoeven niet zo trots te doen over hun grote aantal gelovigen.
    [..]

Hij wilt minder islam in Nederland ja. Dit omdat hij weet (i.t.t. veel andere Nederlandse politici die hun droombril op hebben) dat er gewelddadige en intolerante aspecten aan islam zitten.
    Geweld is verboden in in de Islaam, daar gaat je eerste stelling.
    Verplicht bekeren geldt niet in de Islaam, daar gaat je tweede stelling
    geloven doe je in je hart niet met je tong in Allah.

Islam kent geen gewelddadige aspecten, het zijn mischien de sommige aanhangers die dat doen. Maar zie jij in Nederland Taliban of Al Qaida ?
    pi_70035740
    quote:
    Op maandag 15 juni 2009 19:39 schreef Iblis het volgende:

[..]

Als tegenwerping van deze oneliner: Het was niet alsof de aanwezigheid van moslims in 732 in Poitiers vanwege een interreligieus theekransje was.
    En nu in het moderns uitleggen
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')