linkje?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:20 schreef -Kadev- het volgende:
Hoogvliet folder die morgen ingaat: Edet Soft Toiletpapier voor ¤ 4.00 en bij AH ¤ 4.99. Inhoud bij beide filialen 12 rollen.
...maar als ik me niet vergis heeft AH dit ook al gespot en werden winkel hier dinsdag verder over geinformeerd, maar dat wil niet zeggen dat de prijs ook daadwerkelijk aangepast wordt.
quote:
goede link erg hulpvol helaas geen aabiedingen wel gemeentegelulquote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:28 schreef sander89 het volgende:
[..]
http://www.hoogvliet.com
Ja van forum's word je lui ik ook soms.
snel aanpassen he grrquote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:30 schreef Fosfolipide het volgende:
[..]
goede link erg hulpvol helaas geen aabiedingen wel gemeentegelul
Houd ons op de hoogte!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:20 schreef -Kadev- het volgende:
Hoogvliet folder die morgen ingaat: Edet Soft Toiletpapier voor ¤ 4.00 en bij AH ¤ 4.99. Inhoud bij beide filialen 12 rollen.
...maar als ik me niet vergis heeft AH dit ook al gespot en werden winkel hier dinsdag verder over geinformeerd, maar dat wil niet zeggen dat de prijs ook daadwerkelijk aangepast wordt.
Link doet het niet? Big Americans zou wel lekker zijn.quote:Op maandag 15 juni 2009 23:31 schreef Fosfolipide het volgende:
[ afbeelding ]
A.s. zaterdag gratis Big American Pizza!
Bron: http://www.c1000.nl/acties/nergens-goedkoper-
Vraag me alleen af of hier ergens een folder van is aangezien het alleen op de website staat.
Echt zo hard weer een Photoshop..quote:Op maandag 15 juni 2009 23:31 schreef Fosfolipide het volgende:
[ afbeelding ]
Vraag me alleen af of hier ergens een folder van is aangezien het alleen op de website staat.
Ik krijg dit: http://www.c1000.nl/pagina-niet-gevondenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 01:06 schreef Fosfolipide het volgende:
[..]
nee dit is geen Photoshop dit staat gewoon op de site van de C1000......
Moet je schijten?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:57 schreef PteV het volgende:
Hm...ben idd benieuwd of die Edet nog goedkoper zal zijn woensdag
Same here.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 01:09 schreef sander89 het volgende:
[..]
Ik krijg dit: http://www.c1000.nl/pagina-niet-gevonden
Ik zie hem nu al niet op de site van AH staan. Kijk ik er overheen?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:57 schreef PteV het volgende:
Hm...ben idd benieuwd of die Edet nog goedkoper zal zijn woensdag
Ja, hij staat aan de rechterkant, bij het 1 voor laatste kopjequote:Op dinsdag 16 juni 2009 01:33 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Ik zie hem nu al niet op de site van AH staan. Kijk ik er overheen?
Bingoquote:Op dinsdag 16 juni 2009 02:00 schreef Rowinvd het volgende:
[..]
Ja, hij staat aan de rechterkant, bij het 1 voor laatste kopje
Ach, ook al zijn er geen folders met lagere prijzen beschikbaar, dan hack jij toch wel even het kassa-systeem van de AH om de prijzen te wijzigen?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 02:51 schreef MaddoxX het volgende:
Ok daarstraks dus naar de AH geweest om dr. oetker gratis pizza bristo's te halen..
de manager wou geen uitspraak erover doen, en kregen het voor deze keer "gratis" mee.
Ze zeiden wel tegen ons, dat we even de klantenservice / hoofdkantoor moesten bellen voor meer informatie hierover, omdat hij daar dus geen uitspraak over wilde doen.
Dit wil ik best doen, echter als ze ja zeggen aan de telefoon wil ik bewijs hebben, maar ik heb geen opname zooi ofzo... dus als iemand dit wilt doendan kennen we wat pizzas inslaan
Ohjah, zijn er nog aanbiedingen waar we misbruik van kunnen maken morgen?
Sta je daar met je 36 flessen colaquote:Op dinsdag 16 juni 2009 08:33 schreef D. het volgende:
Prijs van cola was inmiddels aangepast in de computer, voor het vak stond nog de oude prijs
Ze hebben een scanner in de winkelquote:Op dinsdag 16 juni 2009 08:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Sta je daar met je 36 flessen cola
Same here. Wat een misleiding. Op het schap stond 4,49 euro. En ik moest 4,39 afrekenen. Ik vroeg waarom de prijs niet aangepast was (op het schap) en toen viel dat wijf gelijk in de verdediging: hij is aangepas hoor hij is aangepast!! maar alleen bij de kassa dus. Ik heb ze beschuldigd van misleiding, omdat ik die kassaprijs niet kan zien, ik ga uit van de prijs op het schap.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 08:33 schreef D. het volgende:
Prijs van cola was inmiddels aangepast in de computer, voor het vak stond nog de oude prijs
Doe eens normaal gozertje. Had je kunnen verwachten. En anders moet je maar de scanner gebruiken. Faalhaasquote:Op dinsdag 16 juni 2009 08:58 schreef Staafje het volgende:
[..]
Same here. Wat een misleiding. Op het schap stond 4,49 euro. En ik moest 4,39 afrekenen. Ik vroeg waarom de prijs niet aangepast was (op het schap) en toen viel dat wijf gelijk in de verdediging: hij is aangepas hoor hij is aangepast!! maar alleen bij de kassa dus. Ik heb ze beschuldigd van misleiding, omdat ik die kassaprijs niet kan zien, ik ga uit van de prijs op het schap.
Ze zei dat de prijs die de kassa weergeeft de juiste is, maar ook daar loog ze. Want ik had eens een keer een product wat aan de kassa duurder was dan op het schap en toen hoefde ik alsnog de prijs van het schap te betalen. Stelletje kklijers daarzo.
idd, stel lutsersquote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:38 schreef UncleSam het volgende:
Beetje jammer dat mensen folders gaan aanpassen, en daarmee gratis spullen meekrijgen. Straks zegt AH, wegens misbruik zijn alleen echte gedrukte folders toegestaan..
Dus aub mensen stop met het namaken van folders en prijzen, dan is de lol en sport er toch af?
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 08:58 schreef Staafje het volgende:
[..]
Ik heb ze beschuldigd van misleiding, omdat ik die kassaprijs niet kan zien, ik ga uit van de prijs op het schap.
Ik neem aan dat dit nep is? Aangezien op de c1000 site geen kopje nergens goedkoper te vinden isquote:Op maandag 15 juni 2009 23:31 schreef Fosfolipide het volgende:
[ afbeelding ]
Tinypic wordt hier geblokkeerd, welk product is het dan?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:09 schreef Syytön het volgende:
[ afbeelding ]
Had deze nog niet langs zien komen, ik weet nog of de AH het heeft aangepast, maar dat zou vreemd zijn, aangezien de folder van Hoogvliet al een week uit is.
Is alleen deze vandaag dan nog geldig. 't is dan wel geen cola of pizza, maar ach.
De Mona Stroopwafel Pudding voor 99 centquote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:13 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Tinypic wordt hier geblokkeerd, welk product is het dan?
Waarom niet?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:20 schreef Chantalmv2 het volgende:
Die pudding is echt niet meer te halen gratis vandaag ben ik bang!
Kansloze sadass, gebruik dan de scanner i.p.v. het personeel af te zeiken, zielig mannetjequote:Op dinsdag 16 juni 2009 08:58 schreef Staafje het volgende:
[..]
Same here. Wat een misleiding. Op het schap stond 4,49 euro. En ik moest 4,39 afrekenen. Ik vroeg waarom de prijs niet aangepast was (op het schap) en toen viel dat wijf gelijk in de verdediging: hij is aangepas hoor hij is aangepast!! maar alleen bij de kassa dus. Ik heb ze beschuldigd van misleiding, omdat ik die kassaprijs niet kan zien, ik ga uit van de prijs op het schap.
Ze zei dat de prijs die de kassa weergeeft de juiste is, maar ook daar loog ze. Want ik had eens een keer een product wat aan de kassa duurder was dan op het schap en toen hoefde ik alsnog de prijs van het schap te betalen. Stelletje kklijers daarzo.
Als we het de hele dag nog gaan hebben over die Edet en telkens de link naar de folder wie weet helemaal niet meer morgen.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:26 schreef Chantalmv2 het volgende:
Denkje ook van de Edet DJMarcel? Want die actie gaat pas morgen in van Hoogvliet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |