Dat dacht ik alquote:Op maandag 15 juni 2009 23:24 schreef Qwea het volgende:
Ooh. Mijn grafische vormgever van een vriend zegt dat het gesoept is. Er staat nooit ex statiegeld bij, en alles is in arial lettertype. En de letters staan niet op dezelfde hoogte maar is er bij gezet
Dan zag die van mij er toch minder nep uit vond je niet? Niet van echt te onderscheidenquote:
Als jij nou eens opflikkert met je Photoshops krijg je van mij mijn eerste gratis appeltaartje door je strot geduwd.quote:Op maandag 15 juni 2009 23:27 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Dan zag die van mij er toch minder nep uit vond je niet? Niet van echt te onderscheiden
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alleen jammer dan dat je hem in je browser hebt laten staanquote:Op maandag 15 juni 2009 23:27 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Dan zag die van mij er toch minder nep uit vond je niet? Niet van echt te onderscheiden
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb er anders ook nog wel 6 overquote:Op maandag 15 juni 2009 23:29 schreef TNA het volgende:
[..]
Als jij nou eens opflikkert met je Photoshops krijg je van mij mijn eerste gratis appeltaartje door je strot geduwd.
Huiliequote:Op maandag 15 juni 2009 23:29 schreef TNA het volgende:
[..]
Als jij nou eens opflikkert met je Photoshops krijg je van mij mijn eerste gratis appeltaartje door je strot geduwd.
Tering wat triestquote:Op maandag 15 juni 2009 23:34 schreef Fosfolipide het volgende:
http://www.c1000amsterdam.tk/ Check die site whahhahaha hoe triest dat mensen speciaal dit gaan maken... Gebruik de folder niet! Anders pleeg je fraude!
Mensen moeten ook niet Photoshoppen, anders is er geen vertrouwen meer in prints en schaffen ze de prints af. Dat zou helemaal waardeloos zijn aangezien ik vandaag gratis Coca Cola heb gehaald met een geprinte folder van Boni Supermarkt, terwijl ik daar nog nooit van heb gehoordquote:Op maandag 15 juni 2009 23:35 schreef Bill_Board het volgende:
[..]
Tering wat triest
Lekker de AH oplichten mensen met photoshops, goed bezig![]()
Ik zou c1000 mailen.quote:Op maandag 15 juni 2009 23:37 schreef Fosfolipide het volgende:
[..]
Mensen moeten ook niet Photoshoppen, anders is er geen vertrouwen meer in prints en schaffen ze de prints af. Dat zou helemaal waardeloos zijn aangezien ik vandaag gratis Coca Cola heb gehaald met een geprinte folder van Boni Supermarkt, terwijl ik daar nog nooit van heb gehoord
Die durven, als ze de folder niet geloven kan je de website laten zien met je laptop en wie ziet er nou TK.quote:Op maandag 15 juni 2009 23:34 schreef Fosfolipide het volgende:
http://www.c1000amsterdam.tk/ Check die site whahhahaha hoe triest dat mensen speciaal dit gaan maken... Gebruik de folder niet! Anders pleeg je fraude!
Jawel hoor. Kopieer of auteursrecht. Heb c1000 al gemaildquote:Op maandag 15 juni 2009 23:41 schreef sander89 het volgende:
[..]
Die durven, als ze de folder niet geloven kan je de website laten zien met je laptop en wie ziet er nou TK.![]()
Als ze gepakt worden zijn de flink de lul of kan je niet vervolgd worden door website te kopieren etc?
Nee ik speel het spelletje gewoon op de legale manier, dan blijft tenminste echt leuk cheaten is zo makkelijk.
Ja. Ze gebruiken het logo van de C1000, daar zit een copyright op, en die kinderen van 15 jaar zijn vast niet zo slim geweest om even aan C1000 te vragen of ze dat logo mogen gebruiken.quote:Op maandag 15 juni 2009 23:41 schreef sander89 het volgende:
[..]
Die durven, als ze de folder niet geloven kan je de website laten zien met je laptop en wie ziet er nou TK.![]()
Als ze gepakt worden zijn de flink de lul of kan je niet vervolgd worden door website te kopieren etc?
Nee ik speel het spelletje gewoon op de legale manier, dan blijft tenminste echt leuk cheaten is zo makkelijk.
Hoi Kadev nog bedankt voor de SMS-jes vanochtend waren erg nuttig.quote:Op maandag 15 juni 2009 23:42 schreef -Kadev- het volgende:
Weet niet of het ergens al vermeld is, maar hier http://www.2bruder.com/ kun je een blikje Coca-Cola Zero voor 0,29 krijgen. Toch handig in de pauze
Gevondenquote:Op maandag 15 juni 2009 23:15 schreef -Kadev- het volgende:
Iemand toevallig een overzicht met welke supermarkten van zondag t/m zaterdag werken?
Handig! Was net zelf alles aan het uitzoeken.quote:Op maandag 15 juni 2009 23:59 schreef sander89 het volgende:
[..]
Gevonden![]()
Hopelijk klopt dit wel van uwsupermarkt.nl
Op zondag gaat de folder in bij: Deen, Dirk van de broek, Bas van der Heijden en Digros.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |