Hij zou interessanter zijn met die andere packs en de appeltaarten erbij.quote:Op maandag 15 juni 2009 20:43 schreef TNA het volgende:
[..]
Vooruit, ik vond de foto alsnog wel een beetje interessant.
Suikerziekte is in het engels officieel Diabetesquote:
Jumboquote:Op maandag 15 juni 2009 20:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik wilde het net zeggen. En nog 1 waarvan woensdag een nieuwe uitkwam toch?
Kan niemand ff een OP maken waar dat soort shit instaat?
quote:Op maandag 15 juni 2009 20:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hij zou interessanter zijn met die andere packs en de appeltaarten erbij.
Was mooi bij de kassa trouwens
1ste AH had als enige hierzo een actie. 30 euro besteden = gratis badlaken.
Ik reken mn cola af, 32,94... bon gekregen voor het badlaken, ik mn geld terug halen bij de klantenservice en die bon inleveren, zegt ze "maar u heeft helemaal geen 30 euro besteed! u krijgt het nu terug"
Ik - Heb je voorwaarden voor dat badlaken? Zij ; Nee.
Ik - Mooi, geef maar dan
En bij de andere AH met de filiaal manager ;
" De prijzen zijn al aangepast in het kassa systeem hoor!"
-Nee hoor
"JA!"
- ehh, neen.
" WEL!!!!!!!!!!"
-Hoe kan het dan dat ik net 32,94 heb betaald? Das dus 4,49 per pack.
" Kutzooi. Geef het geld maar terug"![]()
die komt ook morgen pas nieuw uit. edit ; woensdagquote:Op maandag 15 juni 2009 20:58 schreef Scorpie het volgende:
De Hoogvliet folder heb ik al gechecked maar stond niks in wat ik zo 1,2,3 kon spotten.
Hoe kan jij nu al de nieuwe hebben? Komt pas woensdag..quote:Op maandag 15 juni 2009 20:58 schreef Scorpie het volgende:
De Hoogvliet folder heb ik al gechecked maar stond niks in wat ik zo 1,2,3 kon spotten.
Ooh, en bij de 1ste ah vergat ze ook mn appeltaart kaartje in te nemenquote:
en zoals ik las ergens een deel terug, voor 09:30 want dan is er niks aangepast omdat het actieteam pas om 09:30 begintquote:Op maandag 15 juni 2009 21:02 schreef Snever het volgende:
Net nog ff met een maat naar Albert Heijn geweest. Allebei 6 4packs meegenomen
Nog even naar Arnhem gereden maar daar was het overal al aangepast.
Dus je kansen zijn het grootst op maandag
neuj nog niet onlinequote:Op maandag 15 juni 2009 21:03 schreef matthewk het volgende:
de nieuwe hoogvliet staat nog niet online toch ?
of heb je toevallig een vroeg papieren exemplaar
Zal wel werken denk ik of via via, bij de AH komen de bonus folders vaak ook 2/3 dagen van te voren binnen voor de aanbiedingen van de week er op.quote:Op maandag 15 juni 2009 21:02 schreef Blackf1re het volgende:
[..]
Hoe kan jij nu al de nieuwe hebben? Komt pas woensdag..
boni!quote:Op maandag 15 juni 2009 21:14 schreef MaddoxX het volgende:
waar was die cola ook alweer cheaper dan check ik dat nog ff? ik ga zo langs de AH om mijn duitse folder te testen
Klopt, maar het is handmatig in de kassa aangepast (in Alkmaar tenminste)quote:Op maandag 15 juni 2009 21:14 schreef UncleSam het volgende:
Even over de AXE, in AH XL Leiden hadden ze ze nog niet binnen.
En de prijs die in de Etos folder staat is niet de prijs van die Instinct, maar van die mini set (rechts op de foto).
e moet de folder van Em-Te hebben:
[img]http://www.em-te.nl/aanbiedingen/popup/dezeweekoneven/pagina10.jpg/img]
Daar is de Instinct die bij AH in de folder staat 6.50
quote:Op maandag 15 juni 2009 21:14 schreef MaddoxX het volgende:
waar was die cola ook alweer cheaper dan check ik dat nog ff? ik ga zo langs de AH om mijn duitse folder te testen
Kijk in de post boven jequote:Op maandag 15 juni 2009 21:17 schreef MaddoxX het volgende:
ik zie niks meer bij de folder van boni over cola?
Of folders van buitenlandse winkels uitgesloten zijn, zijn we nog over in discussie, en heb ik net als vraag online aan de klantenservice gesteld.quote:Er was behoefte aan een handleiding, dus hierbij. Met dank aan o.a. fosfolipide!
1. Stap de AH binnen
2. Zoek de producten en pleur max 6 actie-artikelen in je boodschappenkar. (dit i.v.m. nieuwe regels van de AH)
3. Let op: scan de artikelen eerst bij de scanner in de winkel, zodat je zeker weet dat de prijs nog niet is aangepast.
4. Laat ze scannen bij de kassa, laat je BONUSKAART zien, BELANGRIJK! en betaal bv het bedrag van ¤20,-
5. Ga naar de servicebalie, neem de kassabon mee en zeg dat je je aankoopbedrag terugwil en je laat de folder van de betreffende concurrent zien.
6. Nu wordt er SM bijgehaald en gebeld blalbalbal ff wachten
7. Enjoy!
De spelregels van de AH:
Garantie
- De laagste actieprijs van Nederland is herkenbaar aan de rode portemonnee met de ‘laagste actieprijsgarantie’. Deze staat bij alle A-merk producten in de AH Bonus folder.
- Vindt u toch één van deze actieproducten in de folder van een andere winkel goedkoper? Op vertoon van uw AH kassabon én de folder van de andere winkel uit een overlappende actieperiode krijgt u het aankoopbedrag bij uw AH servicebalie terug én een appeltaartje cadeau.
Spelregels
- De laagste actieprijsgarantie geldt voor alle A-merken met deze rode portemonnee. De garantie geldt niet voor andere A-merk aanbiedingen die u wel in de winkel, maar niet in de folder vindt.
De laagste actieprijsgarantie geldt alleen voor volledig identieke producten (o.a. merk, verpakking, inhoud, smaak).
- De laagste actieprijsgarantie geldt alleen gedurende onze actieperiode. Uw recht op eventuele teruggave van het aankoopbedrag en het appeltaartje geldt t/m de maandag na de actieperiode. Een appeltaartje per artikel en per klant.
- Vergoeding van het aankoopbedrag voor maximaal 6 actie-artikelen per klant.
- Voor alcoholhoudende dranken geldt dat op grond van Nederlandse wet- en regelgeving tot maximaal de helft van de normale verkoopprijs (dus zonder korting) vergoed wordt.
Verder heb ik even een lijstje gemaakt met andere supermarkten/drogisterijen
Supermarkten:
Albert Heijn www.ah.nl
C1000 www.c1000.nl
Aldi www.aldi.nl
Super de Boer www.superdeboer.nl
Spar www.spar.nl
Lidl www.lidl.nl
Plus www.plus.nl
Co-op www.coop.nl
Troefmarkt www.troefmarkt.nl
Supercoop www.supercoop.nl
Jumbo www.jumbosupermarkten.nl
Golff supermarkten www.golff.nl
DekaMarkt www.dekamarkt.nl
Em-Te www.em-te.nl
Attent www.attent.nl
Hoogvliet www.hoogviet.com
Deen Supermarkt www.deen.nl
Jan Linders www.janlinders.nl
Vomar Voordeelmarkt www.vomar.nl
Dirk, bas, digros www.lekkerdoen.nl
Poiesz supermarkten www.poiesz-supermarkten.nl
Boni Markt www.bonisupermarkt.nl
Nettorama www.nettorama.nl
MCD www.mcd-supermarkt.nl
Sanders Supermarkten www.sanders-supermarkt.nl
Die 2 bruder www.2bruder.com
Drogisten:
DA www.da.nl
Etos www.etos.nl
Trekpleister www.trekpleister.nl
Kruidvat www.kruidvat.nl
Schlecker http://nl.schlecker.com
Ik zie een lege pagina met alleen een edah logo. Edah bestaat toch niet meer?quote:Op maandag 15 juni 2009 21:27 schreef sander89 het volgende:
Nieuwe folders die deze week nog uitkomen:
Waarin hopelijk goedkopere aanbiedingen in staan dan bij de AH.
Hoogvliet weekvoordeel: Woensdag 16 juni
Jumbo inkoopvoordeel: Donderdag 17 juni
Edah komt misschien ook nog iets: http://www.edah.nl/aanbiedingen/index.asp?ItemID=120![]()
Kan helaas niks meer vinden bij deze supermarkten: · Agrimarkt · Aldi · Attent · Attent Super op vakantie! · Boni · C1000 · Coop · Deen · DekaMarkt · Digros · Dirk van den Broek · EM-TÉ Supermarkten · Golff · Hoogvliet · Jan Linders · Jumbo · Kingsalmarkt · Lidl · MCD · Nettorama · PLUS · Poiesz · Sanders · Spar · Supercoop · Super de Boer · Troefmarkt · Vomar
Of ik moet iets over het hoofd hebben gezien.
Ja woensdag, of morgen aaf. De actie begint iig vanaf 17 juni...quote:Op maandag 15 juni 2009 21:34 schreef Christiaan het volgende:
Komt die folder woensdag uit? En is hij dan meteen actief?
Die plaatjes zijn verkeerd, je krijgt ze daarmee niet mee. Zie paar posts terug.quote:Op maandag 15 juni 2009 21:26 schreef Blackf1re het volgende:
Folder om axe te halen bij XL filialen: www.colasiteoflife.com/axe_1.png
http://epub01.publitas.nl/etos/inpakken/magazine.php
Plaatje is psies zelfde als hier: http://www.ah.nl/bonus/ah_xl.jspquote:Op maandag 15 juni 2009 21:38 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Die plaatjes zijn verkeerd, je krijgt ze daarmee niet mee. Zie paar posts terug.
Kijk maar, http://epub01.publitas.nl/etos/inpakken/magazine.php#/z/4/true/
Daar staat bij "diverse varianten, BIJVOORBEELD mini reisset" die is wel 4.49. Die andere zijn duurder!
Je moet deze gebruiken: http://www.em-te.nl/aanbi(...)koneven/pagina10.jpg
Was ook een grap.quote:Op maandag 15 juni 2009 21:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zie een lege pagina met alleen een edah logo. Edah bestaat toch niet meer?
boefjequote:Op maandag 15 juni 2009 21:41 schreef sander89 het volgende:
[..]
Was ook een grap.![]()
Verbaasde mij namelijk dat de website nog online was, ook al staat er bijna niks.
Volgens mij wordt het helemaal niet landelijk aangepast. Maar krijgen de winkels een mail en moet het handmatig aangepast worden.quote:Op maandag 15 juni 2009 21:48 schreef Zana het volgende:
ik snap niet, dat wanneer de prijzen 's ochtends al centraal aangepast worden, iemand 's middags nog Cola kan kopen voor 4.49 ¤, hebben toch niet alle ah's dit centrale kassasystem ? ik heb een bon van 8:49 uur en daar was de bonus al 0.81 ¤ per fles....dus 4.39 per pak![]()
Sommige AH's updaten niet via het intranet.quote:Op maandag 15 juni 2009 21:48 schreef Zana het volgende:
ik snap niet, dat wanneer de prijzen 's ochtends al centraal aangepast worden, iemand 's middags nog Cola kan kopen voor 4.49 ¤, hebben toch niet alle ah's dit centrale kassasystem ? ik heb een bon van 8:49 uur en daar was de bonus al 0.81 ¤ per 4pack ....dus 4.39 per pak![]()
Maar als je wel via intranet update, moet je dat ook nog handmatig doen toch? De updates binnen halen iig?quote:Op maandag 15 juni 2009 21:52 schreef Blackf1re het volgende:
[..]
Sommige AH's updaten niet via het intranet.
Ik kon zaterdag ook nog Jillz halen in Alkmaar, Noorder Arcade.
Er staat "overlappende actieperiode" lijkt me dus wel. Aangezien je folder woensdag ingaat, en bv net zo lang geldig is als de AH folder. Of nog steeds geldig is.quote:Op maandag 15 juni 2009 21:54 schreef p0100 het volgende:
Ik zit al een week met de volgende vraag:
Stel je koop op maandag een stel bonus producten die op dat moment nergens goedkoper zijn. Op donderdag komt een winkel met een nieuwe folder die vanaf dan ingaat en waar het product goedkoper is.
Nu zal AH dit product waarschijnlijk op woensdag verlagen, maar is het dan mogelijk om op donderdag je geld terug te vragen? Ze zien snel genoeg dat het op maandag is gekocht en de folder donderdags pas in gaat.
Dus de aanbiedingen moeten op die zelfde dag geldig zijn en dat waren ze niet!quote:Vindt u toch één van deze actieproducten in de folder van een andere winkel goedkoper? Op vertoon van uw AH kassabon én de folder van de andere winkel uit een overlappende actieperiode krijgt u het aankoopbedrag bij uw AH servicebalie terug én een appeltaartje cadeau.
hmmmquote:Op maandag 15 juni 2009 21:58 schreef sander89 het volgende:
Er staat:
[..]
Dus de aanbiedingen moeten op die zelfde dag geldig zijn en dat waren ze niet!
Want het gaat natuurlijk om de datum die op je bon staat.
Anders kan je nog geld terug gaan vragen van aanbiedingen van vorige week bij de AH.
Jep, voor zover ik zag ging er een interne mail rond.quote:Op maandag 15 juni 2009 21:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maar als je wel via intranet update, moet je dat ook nog handmatig doen toch? De updates binnen halen iig?
quote:Op maandag 15 juni 2009 21:59 schreef Blackf1re het volgende:
[..]
Jep, voor zover ik zag ging er een interne mail rond.
Er werd verteld dat de prijs van cola niet landelijk aangepast ging worden.
De AH's die de prijs omlaag hebben gebracht, hebben dit op eigen initiatief gedaan
Volgens mij snap je me niet. De afbeelding is het zelfde, maar er staat bij geschreven, dat die 4.49 alleen geldt voor die Axe mini set. Die Instinct set is niet 4.49!quote:Op maandag 15 juni 2009 21:40 schreef Blackf1re het volgende:
[..]
Plaatje is psies zelfde als hier: http://www.ah.nl/bonus/ah_xl.jsp
Hier heb je ook franchisersquote:Op maandag 15 juni 2009 22:03 schreef sander89 het volgende:
Nu snap ik waarom die AH om 9.15 de bonus bordjes etc had weggehaald en de prijs had aangepast.
Het is een freelancer dus hij voelt het wel in zijn portemonnee.
Ik ga ze aanklagen voor misleiding.quote:De laagste actieprijsgarantie geldt alleen voor volledig identieke producten (o.a. merk, verpakking, inhoud, smaak).
28. Of 53. Waarom kijk je zelf niet gewoon?quote:Op maandag 15 juni 2009 22:15 schreef D. het volgende:
Hoeveel artikelen zijn voorzien van een rode portemonnee?
Voor ik naar de AH (quote:Op maandag 15 juni 2009 22:17 schreef TNA het volgende:
[..]
28. Of 53. Waarom kijk je zelf niet gewoon?
Gewoon AH.nl en dan het stukje bonus kijkenquote:Op maandag 15 juni 2009 22:21 schreef D. het volgende:
[..]
Voor ik naar de AH () ga zou ik graag een idee hebben of de winkel ermee volhangt of dat het 10 keuze artikelen zijn
Hmm een overlappende actieperiode is niet dezelfde dag. Het is niet mogelijk dingen van vorige week nog terug te vragen want één van de regels is dat het tot maximaal de maandag daarop teruggevraagd kan worden.quote:Op maandag 15 juni 2009 21:58 schreef sander89 het volgende:
Er staat:
[..]
Dus de aanbiedingen moeten op die zelfde dag geldig zijn en dat waren ze niet!
Want het gaat natuurlijk om de datum die op je bon staat.
Anders kan je nog geld terug gaan vragen van aanbiedingen van vorige week bij de AH.
Het gaat alleen om bonusartikelen dus?quote:Op maandag 15 juni 2009 22:23 schreef Skiet het volgende:
[..]
Gewoon AH.nl en dan het stukje bonus kijken
voor de pas 4de keer ; jah!quote:Op maandag 15 juni 2009 22:27 schreef D. het volgende:
[..]
Het gaat alleen om bonusartikelen dus?
Dus dat zijn iedere keer andere?
Ben bang dat je volgende week alleen nog het prijsverschil terug krijgt.quote:Op maandag 15 juni 2009 22:28 schreef Qwea het volgende:
tot hoelang gaat die LAPG door?
Die is niet in de aanbieding, maar ik vraag me af ; ALLE coca cola producten staat op die website van AH en in de folder. Maar in de folder bij de spelregels staat weer "alleen wat in de folder staat"quote:Op maandag 15 juni 2009 22:33 schreef Stephan1237 het volgende:
Coca Cola Zero - http://www.2bruder.com/
Kijk bij de aanbiedingen, pagina 2
29 cent bij die supermarkt, hoeveel bij AH ??
6 losse blikjes halen twv 2 euro gaat mij te verquote:Op maandag 15 juni 2009 22:33 schreef Stephan1237 het volgende:
Coca Cola Zero - http://www.2bruder.com/
Kijk bij de aanbiedingen, pagina 2
29 cent bij die supermarkt, hoeveel bij AH ??
Ja, maar ik vraag het me wel afquote:Op maandag 15 juni 2009 22:36 schreef UncleSam het volgende:
[..]
6 losse blikjes halen twv 2 euro gaat mij te ver.
Klik HIER en lees het even rustig door.quote:Op maandag 15 juni 2009 22:27 schreef D. het volgende:
[..]
Het gaat alleen om bonusartikelen dus?
Dus dat zijn iedere keer andere?
ooh ja? Heb je een bron? Dat is flinke sucks.quote:
volgens ah medewerker geen einddatum bekend ,alleen de eerste 3 weken wordt het gepromotequote:Op maandag 15 juni 2009 22:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
ooh ja? Heb je een bron? Dat is flinke sucks.
Voorkant van de boni óók uitprinten. Rechts boven in staat een datumquote:Op maandag 15 juni 2009 22:43 schreef Skiet het volgende:
Even tussendoor, als je die Boni print dan heb je geen datum toch erbij staan. Hoe zit dat dan.,
Onzin. Die heb je enkel nodig voor de korting. Ik vraag gewoon aan de kassa of ze ff hun eigen bonus kaart willen pakken die bij de kassa ligt.quote:Op maandag 15 juni 2009 22:43 schreef D. het volgende:
Ik bedenk me ineens dat je natuurlijk zo'n bonuskaart moet hebben
Volgens mij moet hier ergens zo'n ding liggen
En anders haal je gewoon even een gratis/anonieme kaart opquote:Op maandag 15 juni 2009 22:43 schreef D. het volgende:
Ik bedenk me ineens dat je natuurlijk zo'n bonuskaart moet hebben
Volgens mij moet hier ergens zo'n ding liggen
Thnx. Ik hoop dat het lang doorgaatquote:Op maandag 15 juni 2009 22:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
volgens ah medewerker geen einddatum bekend ,alleen de eerste 3 weken wordt het gepromote
Ja, maar niet alle AH's.quote:Op maandag 15 juni 2009 22:46 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Maar AH heeft de prijzen van de cola toch aangepast ivm Boni?
quote:Op maandag 15 juni 2009 22:41 schreef Qwea het volgende:
http://www.bonisupermarkt.nl/cms/folder
Kusje. ene laatste pagina
Op je flaptop of je pda/mdaquote:Op maandag 15 juni 2009 22:48 schreef D. het volgende:
[..]
Maar digitale folders tellen ook begreep ik?
Maar uitgeprintte zouden ze kunnen weigeren natuurlijk, als ze flauw willen doen.quote:Op maandag 15 juni 2009 22:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
Op je flaptop of je pda/mda
Ze kunnen moeilijk zeggen "MAAR DAT IS NIET DE FOLDER HOOR!"en uitgeprinte folders ook.
quote:Op maandag 15 juni 2009 22:51 schreef D. het volgende:
[..]
Maar uitgeprintte zouden ze kunnen weigeren natuurlijk, als ze flauw willen doen.
Ah verkoopt ze dan ook in voordeelverpakkingen. Bijvoorbeeld per 6 (das de grootste die ik zie voor de zero). Volgens de webwinkel van AH staat het daar te koop voor ¤ 2,09. Dit houdt in 34 cent per blikje. De aanbieding lijkt mij dan ook zeker opgaan.quote:Op maandag 15 juni 2009 22:36 schreef UncleSam het volgende:
[..]
6 losse blikjes halen twv 2 euro gaat mij te ver.
Lees dit ff, daar staat week 23, 24, 25, ja ik weet het is nu week 25. Maar goed, we zien het vanzelf wel he.quote:Op maandag 15 juni 2009 22:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
Thnx. Ik hoop dat het lang doorgaat
MM is een toffe header aan het maken.
Nee. Want dat mag gewoon. Ik doe het er ook mee. En iemand had de KS gemaild, en die zij ook dat het mocht. En de supermarkt hoeft NIET in de buurt te zittenquote:Op maandag 15 juni 2009 22:51 schreef D. het volgende:
[..]
Maar uitgeprintte zouden ze kunnen weigeren natuurlijk, als ze flauw willen doen.
Ik zie dat niet terug op hun sitequote:Op maandag 15 juni 2009 22:51 schreef Skiet het volgende:
[..]
Nee, staat in hun eigen voorwaarden dat dat mag. Paar pagina's terug of vorige topic gepost.
"forbidden"quote:Op maandag 15 juni 2009 22:55 schreef ZoneKill het volgende:
[..]
Lees dit ff, daar staat week 23, 24, 25, ja ik weet het is nu week 25. Maar goed, we zien het vanzelf wel he.
quote:
quote:Op maandag 15 juni 2009 22:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee. Want dat mag gewoon. Ik doe het er ook mee. En iemand had de KS gemaild, en die zij ook dat het mocht. En de supermarkt hoeft NIET in de buurt te zitten
ok, dan print ik welquote:
Nee, maar wettelijk, ben je als je met je 6 dingen de winkel uitloopt, ze in je auto pleurt en er opnieuw inloopt een nieuwe klantquote:Op maandag 15 juni 2009 22:59 schreef D. het volgende:
Ik lees max. 6 vergoed per klant
Da's per artikel, of per kassabon?
Dus als ik 2 artikelen x6 koop kan dat of niet?
Er staat:quote:Op maandag 15 juni 2009 22:59 schreef D. het volgende:
Ik lees max. 6 vergoed per klant
Da's per artikel, of per kassabon?
Dus als ik 2 artikelen x6 koop kan dat of niet?
Volgens mij is het 6 artikelen per klant, maar een heleboel hebben gewoon 6 vergoed gekregen per artikel volgens mij.quote:Vergoeding van het aankoopbedrag voor maximaal 6 actie-artikelen per klant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |