Onzin. Die heb je enkel nodig voor de korting. Ik vraag gewoon aan de kassa of ze ff hun eigen bonus kaart willen pakken die bij de kassa ligt.quote:Op maandag 15 juni 2009 22:43 schreef D. het volgende:
Ik bedenk me ineens dat je natuurlijk zo'n bonuskaart moet hebben
Volgens mij moet hier ergens zo'n ding liggen
En anders haal je gewoon even een gratis/anonieme kaart opquote:Op maandag 15 juni 2009 22:43 schreef D. het volgende:
Ik bedenk me ineens dat je natuurlijk zo'n bonuskaart moet hebben
Volgens mij moet hier ergens zo'n ding liggen
Thnx. Ik hoop dat het lang doorgaatquote:Op maandag 15 juni 2009 22:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
volgens ah medewerker geen einddatum bekend ,alleen de eerste 3 weken wordt het gepromote
Ja, maar niet alle AH's.quote:Op maandag 15 juni 2009 22:46 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Maar AH heeft de prijzen van de cola toch aangepast ivm Boni?
quote:Op maandag 15 juni 2009 22:41 schreef Qwea het volgende:
http://www.bonisupermarkt.nl/cms/folder
Kusje. ene laatste pagina
Op je flaptop of je pda/mdaquote:Op maandag 15 juni 2009 22:48 schreef D. het volgende:
[..]
Maar digitale folders tellen ook begreep ik?
Maar uitgeprintte zouden ze kunnen weigeren natuurlijk, als ze flauw willen doen.quote:Op maandag 15 juni 2009 22:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
Op je flaptop of je pda/mda
Ze kunnen moeilijk zeggen "MAAR DAT IS NIET DE FOLDER HOOR!"en uitgeprinte folders ook.
quote:Op maandag 15 juni 2009 22:51 schreef D. het volgende:
[..]
Maar uitgeprintte zouden ze kunnen weigeren natuurlijk, als ze flauw willen doen.
Ah verkoopt ze dan ook in voordeelverpakkingen. Bijvoorbeeld per 6 (das de grootste die ik zie voor de zero). Volgens de webwinkel van AH staat het daar te koop voor ¤ 2,09. Dit houdt in 34 cent per blikje. De aanbieding lijkt mij dan ook zeker opgaan.quote:Op maandag 15 juni 2009 22:36 schreef UncleSam het volgende:
[..]
6 losse blikjes halen twv 2 euro gaat mij te ver.
Lees dit ff, daar staat week 23, 24, 25, ja ik weet het is nu week 25. Maar goed, we zien het vanzelf wel he.quote:Op maandag 15 juni 2009 22:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
Thnx. Ik hoop dat het lang doorgaat
MM is een toffe header aan het maken.
Nee. Want dat mag gewoon. Ik doe het er ook mee. En iemand had de KS gemaild, en die zij ook dat het mocht. En de supermarkt hoeft NIET in de buurt te zittenquote:Op maandag 15 juni 2009 22:51 schreef D. het volgende:
[..]
Maar uitgeprintte zouden ze kunnen weigeren natuurlijk, als ze flauw willen doen.
Ik zie dat niet terug op hun sitequote:Op maandag 15 juni 2009 22:51 schreef Skiet het volgende:
[..]
Nee, staat in hun eigen voorwaarden dat dat mag. Paar pagina's terug of vorige topic gepost.
"forbidden"quote:Op maandag 15 juni 2009 22:55 schreef ZoneKill het volgende:
[..]
Lees dit ff, daar staat week 23, 24, 25, ja ik weet het is nu week 25. Maar goed, we zien het vanzelf wel he.
quote:
quote:Op maandag 15 juni 2009 22:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee. Want dat mag gewoon. Ik doe het er ook mee. En iemand had de KS gemaild, en die zij ook dat het mocht. En de supermarkt hoeft NIET in de buurt te zitten
ok, dan print ik welquote:
Nee, maar wettelijk, ben je als je met je 6 dingen de winkel uitloopt, ze in je auto pleurt en er opnieuw inloopt een nieuwe klantquote:Op maandag 15 juni 2009 22:59 schreef D. het volgende:
Ik lees max. 6 vergoed per klant
Da's per artikel, of per kassabon?
Dus als ik 2 artikelen x6 koop kan dat of niet?
Er staat:quote:Op maandag 15 juni 2009 22:59 schreef D. het volgende:
Ik lees max. 6 vergoed per klant
Da's per artikel, of per kassabon?
Dus als ik 2 artikelen x6 koop kan dat of niet?
Volgens mij is het 6 artikelen per klant, maar een heleboel hebben gewoon 6 vergoed gekregen per artikel volgens mij.quote:Vergoeding van het aankoopbedrag voor maximaal 6 actie-artikelen per klant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |